quote:Op maandag 30 november 2009 12:39 schreef Poppedein het volgende:
Niks Mefke.. een echte doorzetter is ze pas als ze dr bij kan...huppakeeeeejMisschien moet ik er een peijnenburg koek aanhangen
Lena begint ineens druk te rollen hier... tis geen hoogstaand kunstje, maar tis zo gezellig om te spelen zo samen!
En die BV.. tsja, het is denk ik juist de druk die weggevallen is die maakt dat t nu ook wel weer fijn is... Ik kijk gewoon hoe vol mn borsten zijn of ik morgen ga kolven of niet. Ik kolf nu in ieder geval niet meer na de voeding, maar geef haar gewoon 60cc nutrilon A.R tegen t spugen voorafgaand aan de BV en dat geeft gewoon zoveel rust! Ik MOET nu niet meer zorgen dat ik voldoende voeding heb, dus ik heb gewoon rust in mn hoofd en dit is gewoon heerlijk voor ons beidjes!
En nu ga ik een muziekmobiel opwinden... dat is denk ik t volgende wat ik r ga leren...
quote:Op maandag 30 november 2009 08:45 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wij hebben die lamp bij Mirte op de kamer, maar daar krijg je wel een heel hoerig schijnsel van naar buiten volgens mij...
Haha fout zoet kan soms zó leuk zijn...quote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef Urla het volgende:
[..]
Helemaal nooit bij stilgestaan. Gelukkig is haar kamertje aan de achterkant.
![]()
Verder is die gloed in haar kamertje wel relaxt eigenlijk. Heel rustig roze licht met elfjes en vlindertjes op de muur. Echt fout zoet.
waarom ga je er met Evi naartoe?quote:Op maandag 30 november 2009 15:26 schreef DuchessX het volgende:
Arme Lars...gelukkig gaat het nu weer wat beter. Evi gaat donderdag voor de tweede keer naar de osteopaat.
Lars heeft het Kiss-syndroom, als kadootje na de supersnelle bevalling en de navelstrengomstrengeling.quote:Op maandag 30 november 2009 15:49 schreef DuchessX het volgende:
Op aanraden van de logopediste (we konden maar niet het flesje + speen vinden die bij Evi pasten), ze had er zelf heel goede ervaringen mee. Na onderzoek bleek dat er een werveltje in Evi's nekje wat scheef te staan waardoor ze een lichte voorkeurshouding heeft en haar bekkenbodemspier is te gespannen waardoor ze moeite heeft met haar ontlasting. Evi krijgt ook fysiotherapie en het gaat al een stuk beter
Wrm krijgt Lars osteopathie?
Ik zou Lars ook niet meenemen hoor Karin, want hij heeft er niks aan, jij niet en Meike krijgt niet alle aandacht die ze zou moeten krijgen, ben het helemaal met je eens.
dat weet ikquote:Op maandag 30 november 2009 14:07 schreef MeNicole2 het volgende:
Huup?
Ik zag dat je in het vorige topic over die lampjes had van de IKEA dat je die te verweg had staan? Weet je dat ze het ook doen zonder snoer? Je kunt ze opladen, stekker eruit en dan ergens anders neer zetten. Ze blijven dan 6 tot 8 uur branden. Als ie uit gaat doe je hem weer aan de stekker en laad ie weer op!! Zo kun je hem neerzeten daar waar je verschoond of voed of wat dan ook!!
Denk zeg het even maar misschien wist je dat ook al
op een gegeven moment krijgt je kindje brood, en dan kun je als ontbijt brood + melk geven of papquote:Op maandag 30 november 2009 18:05 schreef mikoxx het volgende:
Weet iemand wat de reden is/kan zijn van een papvoeding voor de ochtend?
Nououh, ik weet niet hoe je cyclus was, maar het moet rond de kerst geweest zijn, schat ik zo. Geen idee hoe ik er op komquote:Op maandag 30 november 2009 19:53 schreef Stiemie het volgende:
Enneh iemand interesse in de datum van Esmee's vewekdag?![]()
Ja dat heb je met mama's die op dezelfde dag uitgerekend zijnquote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Nououh, ik weet niet hoe je cyclus was, maar het moet rond de kerst geweest zijn, schat ik zo. Geen idee hoe ik er op kom(wij denken hier of 24 december of tweede kerstdag)
quote:Op maandag 30 november 2009 20:09 schreef huuphuup het volgende:
12e zit ik in België, Centerparcsdus ik ben er dan in elk geval niet bij
![]()
Ja hahaha alle 17 september mama's... ik zal met Kerst op jullie verwekdatum proosten goed?
ik bij benadering, ongeveer. Als ik terugtel enzo dan kom ik ergens in de afgelopen week uit. Maar precies weet ik het neitquote:Op maandag 30 november 2009 20:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
ik weet de verwekdatum niet eens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |