quote:Op maandag 23 november 2009 16:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nijna, fijn dat de nachten beter gaan....!Wat is goed? Slaapt ze door?
Overdag kun je het gehuil beter verdragen als 'snachts he. Hopen dat ze snel wat lekkerder in dr velletje zit, heb je enig idee waar het aan zou kunnen liggen?
Senna nog steeds ziek, he toch. Beterschap daar!![]()
Miss Sly, heb je vrij genomen van het werk?
Tess goedgekeurd!Hoezee! Hopelijk gaat dat goed met de normale voeding. Wat krijgt ze nu dan?
En Lente heeft er dus ook 2 kleine gaatjes bij, vond je het niet zielig Ssserpente?
Lars was not amused hoor, stom geprik ook.
We hadden ook niet onze "eigen" wvk, dus ik was er ook al flauw van toen we nog naar binnen moesten.
Ze lezen zich niet even in ofzo he, kun je het hele verhaal weer gaan vertellen....pffff![]()
En op mijn vraag of ze me tips kon geven omdat Lars zo onrustig zijn flesje drinkt had ze ook geen antwoord. "doe maar een kussen onder je arm" hmmm hmmm alsof het daaraan ligt zeg.
Nou ja, we modderen nog maar even aan met die flessen. Ze gaan wel leeg uiteindelijk, maar hij draait maar heen en weer, soms huilt hij tussendoor. Het is gewoon niet even een geniet-momentje, en dat vind ik jammer.
Maar goed, meneertje doet het prima.Kijkt tevreden en helder uit.
![]()
Zijn groei gaat ook goed, hij zit nu op 5175 gram en 58 cm.
Nu maar hopen dat hij niet zo'n last van de prikken gaat krijgen.....
dat heb ik nog niet geprobeerd. lijkt me zo ongezellig.quote:Op maandag 23 november 2009 16:17 schreef Vicky het volgende:
Mefke, de link naar het vorige topic klopt niet
Karin, Tess krijgt nu Friso Hypoallergene voeding.
Nou ja, wat een advies... een kussen onder je arm leggen...![]()
Wat gebeurd er als je Lars in de wipper zet en jij ervoor gaat zitten? Drinkt ie dan wel wat rustiger?
je wilt niet weten hoeveel spenen ik al heb gebruikt.quote:Op maandag 23 november 2009 16:24 schreef mefke79 het volgende:
Linkje gefixt!
Wij laten driekus ook wel eens drinken terwijl ie op de domooseat ligt of op het voedingskussen. Gaat eigenlijk heel goed, maar ja of het echt een oplossing is. Kan het niet aan de fles zelf liggen?
Takkembah kusje er op (wij mogen donderdag).
Hier hebben we een buikslaper, maar leggen we haar op het speelkleed op haar buik, dan is ze ook erg druk...quote:Op maandag 23 november 2009 16:20 schreef mefke79 het volgende:
Vraagje trouwens, liggen jullie kindjes wel braaf stil als ze op hun buik gelegd worden? Driekus beweegt zoveel dat ie zelfs van zijn kleed af schuift of rondjes draait.
quote:Op maandag 23 november 2009 16:26 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Hier hebben we een buikslaper, maar leggen we haar op het speelkleed op haar buik, dan is ze ook erg druk...
Steunen op die ellebogen, schoppen, slaan, etc. Toennet rolde ze (per ongeluk) om, omdat ze alleen met links schopte en sloeg, en toen stootte ze dus ook keihard haar hoofd op de grond
tis juist niet ongezellig wat je zit voor hemquote:Op maandag 23 november 2009 16:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
dat heb ik nog niet geprobeerd. lijkt me zo ongezellig.
Maar is het proberen waard misschien.
Takkembah, kusje op je zere prikplekje hoor
Yep, dat durven wij aan. Alexa heeft sowieso sinds dag 2 een absurd sterke nek.quote:Op maandag 23 november 2009 16:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
dat was geen slimme actie!
Durf je dat aan op de buik? Lars vindt het ook wel lekker, maar ik durf het toch niet aan.
In de kinderwagen legde ik hem nog wel eens op de buik, en dan elke 5 min kijken, maar nu hij in zijn bedje slaapt durf ik dat niet meer. Nu slaapt hij ook ingebakerd tegenwoordig, dus is op de buik zowiezo out of the question
O ik wil ook geen discussie aanwakkeren hoor.quote:Op maandag 23 november 2009 16:37 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Yep, dat durven wij aan. Alexa heeft sowieso sinds dag 2 een absurd sterke nek.
Lars veel last gehad van de prikkies?
Voor de rest ga ik er niet diep op in, want ik weet dat sommigen antiantibuikslaap zijn en dit verder geen discussie topic is. Laten we zeggen dat ik me terdege bewust ben van bepaalde risico's en me (ook wetenschappelijk) heb ingelezen in SIDS e.d. alvorens haar zo te laten slapen
Tess krijgt nu Friso Hypoallergeen 1 maar als ze 6 maanden is zou ze over gaan op Hypoallergeen 2. De cb arts denkt echter dat ze niet allergisch is omdat ze ook niet reageert op peer/wortel/appel/banaan dus volgens haar kan ik overgaan op een standaard voeding 2. Ik hoef ook niet eerst te mengen.quote:Op maandag 23 november 2009 19:24 schreef mikoxx het volgende:
Oké zijn we weer....
Wát een onweer hier zeg, niet normaal!
Nijna, wat fijn dat de osteopaat wel een beetje verlichting lijkt te geven!
Ssserpente, van de eerste prikken waren onze jongens ook heel slaperig. Ik weet nog dat ik toen dacht: doe mij vaker zo'n prik! Gemeen he?Maar t was stiekem best een relaxte dag, daardoor.
Vicky, ik heb iets gemist geloof ik. Ga je met Tess veranderen van voeding?
Onze jongens krijgen nog steeds omneo 1. Als ze 6 maanden zijn willen we eigenlijk graag naar standaard opvolgmelk. Heeft iemand daar ervaring mee? Ga je dan eerst een tijdje mengen oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |