Goodmornings allemaal! Ik zit nu te voeden en ben echt superbenieuwd, we gaan hem zo wegen en de VK komt vandaag vopr de laatste keer. Heb nog wel het één en ander te bespreken met haar, dus ben benieuwd.. Kleding shoppen was superleuk, ben echt geweldig geslaagd en mijn schoonzus die mee was heeft zich ook even uitgeleefd

Vandaag dus weer kiezen wat we hem aandoen

Stiemie, wat is een Sofie?
Juup, jémig wat een verschil! Geweldig!! Wat is ze mooi
Toby

Hoe schattig, en drinken bij mama ís toch ook gewoon superfijn?
Huup, dat draaien komt vast wel, toch? Of moet dat van het CB? Heb daar wel eens dingen over gehoord, maar ik neem aan dat ze het kind toch ook wel individueel bekijken?
Vind alle Sinterklaasverhalen echt heel blij, het is een beetje aan ons voorbij gegaan. Wel jammer, ik had vantevoren gezegd dat ik nog wel wilde, maar toen vond onze vaste Sint-clan het geen goed plan en nu Stef er al is had men vervolgens eergisteren zoiets van 'ohja, maar nu kan het wel, toch?'

Gelukkig lekker niet gedaan, had nooit gewerkt. Wel grappig trouwens (hak op de tak, sorry), als ik Stef voed en hij laat los probeer ik altijd nog even een keer de borst aan te bieden voor de zekerheid, maar dan perst hij heel vaak zijn lippen stijf op elkaar, zo lief

Nu dan maar eens ontbijten enzo..