abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 december 2009 @ 16:31:13 #226
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75486671
ik snap dat niet praten heel goed. Het is te ongelooflijk en te groots te praten over dat de man van wie je een kind hebt je zo respectloos behandelt. Dat vertel je niet zo maar aan de eerste de beste.

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 10-12-2009 16:43:58 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_75486987
Jemig, wat een verdrietige situaties zitten jullie in, Xenia en Rocka. En de mannen.
Heel veel sterkte met alles. Lekker veel knuffelen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75487174
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

waarom heeft het cb er wat mee te maken of jij als moeder wel of geen werk hebt? Wat stom zeg? Ze hoeven toch niet alles van je te weten?
En hetzelfde geldt voor of je wel of niet alleenstaand bent. Er zijn ontzettend veel vrouwen die als alleenstaande moeder veel beter af zijn dan mét partner
Ja daar heb je helemaal gelijk in hoor Huup, ik heb het ook niet bedacht dat het nodig is Maar ja er zullen wel gevallen zijn geweest waarin het nodig was aan de bel te trekken, nou ja als ze die ermee helpen prima. Maar ik had dus geen zin in meteen een stempel en heb dus niks doorgegeven. Vandaag weer een sollicitatie de deur uit gedaan dus misschien is het straks sowieso opgelost
pi_75487328
Xenia, jeetje wat een elende. Ik zal je geen adviezen geven want daar zit je waarschijnlijk helemaal niet op te wachten. Volg je hart en probeer om jezelf en je kleine meisje te denken.

Wup, wat een mooi meisje is Emma! Gefeliciteerd en welkom hier

BJ laat je kraamtranen rustig de vrije loop dat lucht op. Goed dat je meisje 10 cc heeft gedronken, het is een goed begin! Komt helemaal goed

Incantrix, ik was na mn bevalling redelijk snel weer op de been ( stond na 3 dagen al weer in de supermarkt, is me overigens niet goed bevallen) Mn lief was 3 weken thuis en dat was ook echt nodig, want ondanks dat er lichamelijk weinig aan de hand was... was zijn hulp zeer gewenst en nodig. Dus laat staan als je net als jij lichamelijke klachten hebt. Dus schaam je nergens voor en laat de rest maar lullen. Luister naar je lijf en aanvaard iedere hulp die je kan krijgen.

Jamie heeft gister veel geslapen en vanacht zelfs 8 uur achter elkaar ( 1 keer wakker ivm missende speen) Nu ligt hij weer prinsheerlijk in zn ledikant te slapen. Zo maar in eens wil hij daar ook slapen en niet alleen meer bij mij in de buurt. Ben zo trots op mn ventje . Ben de laaste dagen een beetje emo, dan heb ik Jamie op schoot en dan kan ik gewoon een potje zitten huilen van geluk, gewoon alleen door naar hem te kijken.
Inschrijf formulier voor de opvang is op de bus, dus vanaf mei zit mn mannetje heerlijk dicht bij huis
pi_75487334
Lars en ik worden beroemd

check this out!

ff stukje scrollen....tadaaaaa pagina 3
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75487636
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:44 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ja daar heb je helemaal gelijk in hoor Huup, ik heb het ook niet bedacht dat het nodig is Maar ja er zullen wel gevallen zijn geweest waarin het nodig was aan de bel te trekken, nou ja als ze die ermee helpen prima. Maar ik had dus geen zin in meteen een stempel en heb dus niks doorgegeven. Vandaag weer een sollicitatie de deur uit gedaan dus misschien is het straks sowieso opgelost
oh dat bedoelde ik ook niet naar jou toe hoor!
Ik begrijp wel dat ze een risico inschatting maken maar ik denk toch dat het soms een beetje hmm verouderd is, hun vragen. Niet verouderd maar mja, ik weet niet.
Werkloos is niet goed, daar krijg je een stempeltje voor, maar het is ook niet per se goed voor je kindje als beide ouders meer dan 60 uur werken per week ofzo maar daar krijg je dan weer geen stempeltje voor. Zelfde geldt voor alleenstaand. Dan krijg je een stempeltje, om problemen voor te zijn ofzo. Maar er zijn ook zat vrouwen die "alleenstaand" zijn mét een relatie.

Hopen maar dat de wvk's zo kundig zijn dat ze het kaf van het koren kunnen scheiden en kunnen zien wanneer zoiets wel en niet relevant is.

En natuurlijk is dat voor jou straks opgelost gewoon binnenhalen die baan!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75487784
Jeetje Xenia, wat ellendig. Van Rocka had ik al wel ies meegekregen, maar van jou dacht ik nog dat het zo totaal anders was. Wat rot voor jullie allebei. En natuurlijk is het meest logische en verstandige advies om te praten en hulp te vragen, maar ik kan me zo goed voorstellen dat je dat niet wil. Ik ben altijd vrij open in van alles, maar als het over mijn relatie gaat, ben ik dat helemaal niet, nooit geweest ook.

Ik wil jullie dus alleen maar heel veel sterkte en wijsheid wensen en ik hoop dat jullie toch van jullie kleintjes (en iets grotere) kunnen genieten Ik heb bewondering voor jullie!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75488345
Heftig Xenia en Rocka
Fake it till you make it...
pi_75488492
Karin je wilt toch wel gewoon met ons blijven kletsen he als je straks heel beroemd bent?
pi_75488529
Mijn manneke houdt zich wel heeeel erg aan de sprongetjes kalender. Net als ik denk "ik plak je straks achter het behang" komt die mail binnen en gaat er een lichtje branden: aha sprongetje! Alles is goed vandaag als ik maar letterlijk in het zicht blijf. Owee als ie me niet kan horen of zien. Brullen! En dat voor een jochie dat zo graag op zijn speelkleed ligt. Faaaseee, toch?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75488587
Karin, dat is lachen! Kom je jezelf straks overal tegen. EN wat stiemie zegt, je wilt toch wel gewoon met ons blijven praten als je een bn'er bent?
pi_75488598
he bah wat een nare verhalen van die relatieperikelen... wat lijkt het mij onwijs moeilijk als je man je niet steunt of nog erger; wat ik hier lees; dat hij aangeeft dat hij achteraf geen kindje had gewild... wat vreselijk...
kan me geloof ik niet eens voorstellen hoe dat gevoel is; maar wil de dames in elk geval enorm veel sterkte hiermee wensen en een dikke knuffel geven...

en oooo wat een mooi sterk bloot mannetje zie ik.... wat mooooooooi

en het gesprek met de kinderarts was wel prettig. Ik heb aangegeven wat mij dwars zat. Bijvoorbeeld het lang moeten wachten op warme bijvoeding. En we hebben samen naar oplossing gekeken. Nu hebben we af gesproken om elke keer niet te lang te proberen de borst te geven wanneer ze het niet zo goed doet.. en te zorgen dat de voeding dan al klaar is tegen de tijd dat we klaar zijn met voeden via de borst. (wel of niet effectief).
Ik heb gebeld met de verzekeraar en mijn opname wordt vergoed tot en met maandag. Dus zolang blijf ik in elk geval in-roomen op de kinderafdeling.
In het meest gunstige geval kan ik haar dan meenemen naar huis... maar daar durf ik nog niet op te hopen...
en anders gaan we dan weer kijken hoe we het dan gaan doen met voeden en dergelijke....

vriendlief is nu een kolfapparaat voor me aan het huren en ik ga vanacht lekker een nachtje thuis slapen. Mijn meisje krijgt dan 3 keer moedermelk via de sonde vanacht en ik ga proberen 2 keer thuis te kolfen, zodat alles goed op gang blijft.
Misschien dat we het de komende dagen, als dit heel prettig is ook wel zo kunnen blijven doen...
moeten maar even kijken...

en een klein jompeltje voor mijn kleine meid; ze heeft net 15 ml aan de borst gedronken

en nu ga ik eten
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75488685
wat is dat voor mail dan? lijkt me ook wel leuk nl
pi_75488732
lekker even doorslapen BJ! en 15 ml...joepie!
pi_75488766
even een foto update .... mn kleine man

7 weken + 1 dag oud.
pi_75489662
Rocka en Xenia Klotesituaties
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_75489705
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:29 schreef martine1984 het volgende:
even een foto update .... mn kleine man
[ afbeelding ]
7 weken + 1 dag oud.
wat een mooi ventje
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75489709
oooo Martine wat een schatje!!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 10 december 2009 @ 18:11:28 #244
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75489904
Xenia wat een rotsituatie...
Ik zou er wel met iemand over praten hoor!
en die vent buiten flikkeren, maar das makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk
pi_75490096
Martine...wat een heerlijk wijs ventje! En wat een vrolijkheid in dat koppie..dat wordt een enorme olijkerd strakkies!

Lieve Rocks en Xenia... Ik vind het zooo rot om te lezen dat t voor jullie allemaal niet zo gelopen is als jullie gewenst hadden. Zulke moeilijke knopen, want je wilt zo graag, voor jezelf, voor je kindje(s) en misschien ook wel voor de buitenwereld. Ik kan me heel goed indenken dat je als een moederleeuw een "ik red me wel" huid aantrekt en doet alsof je geen hulp nodig hebt... maar uiteindelijk is het gewoon te zwaar alleen, helemaal als het lichamelijk ook nog niet helemaal oké is... Tis ook niet de bedoeling dat jullie eraan onderdoor gaan als de boel eindelijk weer een beetje op de rit komt... Ik wens jullie heel veel wijsheid en sterkte toe!

Karin, ik krijg de site niet geopend Maar hoe dan ook...mag ik een handtekening?

en Amélietje al een tandje arme mama Ik zou zeker een LK vragen als ze ermee gaat experimenteren Huups... ben benieuwd... als Sofie-tje straks maar niet ineens onthoofd naast dr ligt!

oooooohhhhh... Ik heb Evie vandaag gezien... wát een een lief klein prulleke.. heel fijntjes, maar zó wijs de wereld inkijken! Dat wordt echt een dametje met pit! En BJ met dr platte buukske...t was zo leuk jullie even te zien! Fijn dat je bij de KA ook even rustig je ei kwijt hebt gekunt en gewoon hebt aangegeven wat je dwarszat zonder je een "bemoeial" te voelen...goed gedaan! Heerlijk dat je in ieder geval tot de 10e dag kunt blijven, maar ik denk dat je er heel verstandig aandoet om even een nacht goed door te halen in je eigen bedje... en mis je dr te erg, dan ga je gewoon eerder weer heen..tis JULLIE meisje!
En ik heb je kaartje later nog weer even zitten bestuderen, ik vind m echt supermooi! Precies passend bij t kamertje! Ik hoop dat jullie je meisje gauw mee naar huis mogen nemem en daarop volop mogen gaan genieten!

Na alle ostheopaatverhalen heb ik ook even zitten speuren op de link die Huups doorgaf en ik zag dat dat wellicht ook kan helpen bij overmatig spugen... misschien toch ook wel iets voor ons dan, want mn kleine deerntje gooide me er vandaag toch weer een sloot uit, buhhh. Alleen ze heeft er zelf zo lijkt weinig last van, behalve dan dat ze gewoon niet héél hard groeit (maar wel aan voldoende)...dan voelt het voor mij een beetje "zeurend" om er toch wat mee te doen...maar es in de groep gooien hier.
Verder gaat t hier eigenlijk hartstikke goed, Lena vind t dikke prima op t KDV en slaapt er, als ze haar bakerzakje maar mee heeft (en dat wil the mom nog wel es vergeten ) Dusik ben ook met een heerlijk rustig gevoel aan het werk gegaan... van t weekend mn eerste dienst weer, ik kijk uit naar de eerste bevalling weer (maar nog niet naar t 's nachts uit bed gebeld worden )

en och..als ik dan Lieve kleine Evie zie...wat is mijn meisje dan alweer groot, zo klein nog, maar toch al zo snel zó groot...

Verder ben ik vandaag chagarijnig, omdat ik al een week met een blauw oog rondloop en de grapjes of ik mishandelt wordt thuis nu wel een keer zat ben en omdat ik zat dat mijn komene 2 spreekuren gewoon bomvol gepland zijn zonder mogelijkheid tot kolven...heel fijn en heb nog geen idee hoe ik t op ga lossen, want de afgelopen 2x was ik blij als ik eindelijk kon gaan kolven... maar goed, dat heeft niet zoveel meer met kleine babietjes te maken

[ Bericht 12% gewijzigd door Poppedein op 10-12-2009 18:28:01 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75490225
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:11 schreef Xenia het volgende:
Hij zegt dat hij doodongelukkig is. Geen leven met een kind wil en nooit heeft gewild (terwijl hij me toen tot abortus probeerde te dwingen door te zeggen dat hij er nu nog niet klaar voor was, maar over een jaar wel). Hij vindt dat hij zoveel *moet* nu. Ik begrijp niet echt wat hij dan *moet*, want hij doet helemaal niks en ik vraag ook helemaal niks meer. Ik doe alles zelf, met als gevolg dat ik enorme pijnen heb omdat de wond van de keizersnede niet goed geneest. Maar ik zeg er niks over tegen hem.
Alleen als zijn ouders op visite komen gaat hij ineens schoonmaken en zit hij de hele middag met mijn meisje op schoot mooi weer te spelen. Ik heb hem gezegd dat hij dan maar weg moet gaan, anders worden we alle drie doodongelukkig. Maar hij blijft voorlopig en wil 'er het beste maar van maken'. En ik weet niet wat ik kan doen om het beter te maken. Ik heb nog geen nacht langer dan 3 uur aaneengesloten kunnen slapen en ik voel me zo instabiel als wat. Maar ik hou me groot, praat er met niemand over, want dan doet het nog meer pijn.
Aan de ene kant begrijp ik dat wel, dat hij nu het gevoel heeft dat hij veel moet (ookal handelt hij daar niet naar). Voor mannen wordt zo'n kleine vaak interessanter als ze er echt iets mee kunnen. Maar terwijl ik dat zo denk zit ik me eigenlijk tegelijkertijd ontzettend op te winden. Waarom zou hij zich zo'n houding mogen permitteren? En hoe ga jij later, als hij ineens wel een leuke vader zou zijn, terugkijken op deze periode? Ik kan me voorstellen dat je hem dit altijd kwalijk blijft nemen. Je hebt het hem al een keer een tweede kans gegeven...

God, lastig hoor.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75490541
Poppedeintje hoe kom je nou weer aan een blauw oog dan? hoe krijg je dát nou weer voor elkaar haha.

Fijn dat het, afgezien van het spugen, zo goed gaat met Lena.

Ik heb hier wat geks
mn meiske wil niet drinken. Ik heb géén idee wat er aan de hand is. Temperatuur is weer gezakt naar 37.4 dus ze heeft geen koorts. Ze lijkt verder prima vrolijk en alert enzo. Om 12 uur vanmiddag heeft ze voor het laatst wat gedronken, en dan met de nadruk op "wat" want echt heel veel was het niet.
Ze wil niets, niet linksom niet rechtsom, niet liggend of zittend of rechtop of wat dan ook. Alles is heel hard brullen. Terwijl ze, als ik haar in haar bedje leg, ook gaat brullen (honger?).

ik heb net maar leeggekolfd, misschien straks nog eens proberen aan te leggen maar ik weet niet wat ik moet doen als ze weer niet wil.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75491538
Huup misschien heeft het wel te maken met dat tandje!

Jeetje Xenia en Rocka wat een lastige situaties zeg voor jullie ik wil me verder nergens mee bemoeien xenia, maar praat er over als je die behoefte voelt! Straks ga je er zelf aan onderdoor en daar heeft je meisje ook niks aan

Martine wat een mooi ventje

Ik heb Finn net een beetje geprobeerd te meten en het lijkt erop dat hij in een kleine maand tijd 5 cm is gegroeid
  donderdag 10 december 2009 @ 19:20:30 #249
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75492219
Tjemig Rocka en Xenia, dat is wel echt het laatste waar je op zit te wachten als je net een kleintje hebt zeg! Bah, wat een rotsituatie, sterkte!

Martine, mooi manneke zeg!

5 cm... Finn toch! Dat is heel goed van jou

Onze gastouder belde net af, ziek. Irritant hoor, al kan ze er natuurlijk niets aan doen. Oma komt, en die moeten we deze week al regelmatig 'inhuren'. Pff...

Huup, plasluiers goed in de gaten houden, en temperatuur natuurlijk. Ons cb zei toen, zolang dat goed is, en ze willen nog steeds niet, mag je het even laten. Maar wel goed in de gaten houden hoor!
pi_75492314
Huup, oorpijn? Ik roep ook maar wat hoor, maar ik meen me herinneren dat ze dan niet willen drinken en dat liggen zeer doet.
Karin, tis de sprongenwekker van oei ik groei, je kan em aanzetten op de site van oei ik groei en dan krijg je mailtjes om je te waarschuwen voor sprongetjes.
Poppedein, over die osteopaat, baat het niet dan schaadt het niet zou ik zo zeggen, toch?
Martine, wat een mooi manneke!
FTA 5 cm in een maand! Dat is hard groeien!
BJ, lekker bij slapen thuis en dan morgen uitgerust weer naar je meisje, goed plan.

Wij hebben net toch maar eens een grotere speen gehaald, was eigenlijk pas vanaf 3 maanden (maar ja, 11 dagen te laat enzo). Nou, dat hadden we dus eerder moeten doen. In plaats van drie kwartier (vanmiddag) met veel boosheid en in slaap vallen op het einde, deed ie het nou in iets meer dan een kwartier, zonder verslikken en mooi rustig liggend. En nou kon ie ook weer lachen, hij heeft de hele middag namelijk liggen mopperen en brullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')