Martine...wat een heerlijk wijs ventje! En wat een vrolijkheid in dat koppie..dat wordt een enorme olijkerd strakkies!
Lieve Rocks en Xenia... Ik vind het zooo rot om te lezen dat t voor jullie allemaal niet zo gelopen is als jullie gewenst hadden. Zulke moeilijke knopen, want je wilt zo graag, voor jezelf, voor je kindje(s) en misschien ook wel voor de buitenwereld. Ik kan me heel goed indenken dat je als een moederleeuw een "ik red me wel" huid aantrekt en doet alsof je geen hulp nodig hebt... maar uiteindelijk is het gewoon te zwaar alleen, helemaal als het lichamelijk ook nog niet helemaal oké is... Tis ook niet de bedoeling dat jullie eraan onderdoor gaan als de boel eindelijk weer een beetje op de rit komt... Ik wens jullie heel veel wijsheid en sterkte toe!
Karin, ik krijg de site niet geopend

Maar hoe dan ook...mag ik een handtekening?
en Amélietje al een tandje

arme mama

Ik zou zeker een LK vragen als ze ermee gaat experimenteren Huups... ben benieuwd... als Sofie-tje straks maar niet ineens onthoofd naast dr ligt!
oooooohhhhh... Ik heb

Evie

vandaag gezien... wát een een lief klein prulleke.. heel fijntjes, maar zó wijs de wereld inkijken! Dat wordt echt een dametje met pit! En BJ met dr platte buukske...t was zo leuk jullie even te zien! Fijn dat je bij de KA ook even rustig je ei kwijt hebt gekunt en gewoon hebt aangegeven wat je dwarszat zonder je een "bemoeial" te voelen...goed gedaan! Heerlijk dat je in ieder geval tot de 10e dag kunt blijven, maar ik denk dat je er heel verstandig aandoet om even een nacht goed door te halen in je eigen bedje... en mis je dr te erg, dan ga je gewoon eerder weer heen..tis JULLIE meisje!
En ik heb je kaartje later nog weer even zitten bestuderen, ik vind m echt supermooi! Precies passend bij t kamertje!

Ik hoop dat jullie je meisje gauw mee naar huis mogen nemem en daarop volop mogen gaan genieten!
Na alle ostheopaatverhalen heb ik ook even zitten speuren op de link die Huups doorgaf en ik zag dat dat wellicht ook kan helpen bij overmatig spugen... misschien toch ook wel iets voor ons dan, want mn kleine deerntje gooide me er vandaag toch weer een sloot uit, buhhh. Alleen ze heeft er zelf zo lijkt weinig last van, behalve dan dat ze gewoon niet héél hard groeit (maar wel aan voldoende)...dan voelt het voor mij een beetje "zeurend" om er toch wat mee te doen...maar es in de groep gooien hier.
Verder gaat t hier eigenlijk hartstikke goed, Lena vind t dikke prima op t KDV en slaapt er, als ze haar bakerzakje maar mee heeft (en dat wil the mom nog wel es vergeten

) Dusik ben ook met een heerlijk rustig gevoel aan het werk gegaan... van t weekend mn eerste dienst weer, ik kijk uit naar de eerste bevalling weer (maar nog niet naar t 's nachts uit bed gebeld worden

)
en och..als ik dan Lieve kleine Evie zie...wat is mijn meisje dan alweer groot, zo klein nog, maar toch al zo snel zó groot...
Verder ben ik vandaag chagarijnig, omdat ik al een week met een blauw oog rondloop en de grapjes of ik mishandelt wordt thuis nu wel een keer zat ben en omdat ik zat dat mijn komene 2 spreekuren gewoon bomvol gepland zijn zonder mogelijkheid tot kolven...heel fijn en heb nog geen idee hoe ik t op ga lossen, want de afgelopen 2x was ik blij als ik eindelijk kon gaan kolven...

maar goed, dat heeft niet zoveel meer met kleine babietjes te maken
[ Bericht 12% gewijzigd door Poppedein op 10-12-2009 18:28:01 ]