Goedemorgen lieve mama's! Hoe gaat het? Ik heb niet te klagen vanaag: Stef woog daarnet 3590 gram!

Zelfs al zou hij morgen weer flink afvallen, ik geloof niet dat hij nog onder de 3500 zal komen en daar ben ik zó blij mee!

Ondertussen ligt hij lekker in de box te sputteren en ik probeer me op te maken voor het volgende avontuur: voor het eerst naar buiten samen. De verzorginstas is ingepakt, ik weet waar ik moet zijn en de maxicosi staat klaar, nu alleen nog even op schema douchen, eten en voeden. Vind het stiekum heel spannend en ik ben ook erg benieuwd hoe het zal zijn bij het CB. Overigens weet mijn lief nog steeds niets over zijn zorgverlof, personeelszaken is een ontzettende discussie met hem aangegaan en toen ze het niet van hem konden winnen en hij ook niet afdroop werd hij weer terugverwezen naar een andere manager, die 'er even over na moest denken'

Nouja, wie weet heeft hij deze week nog wel antwoord!

BJ, och meis, wat een ontzettende inspanning wordt er van jullie beiden gevergd, en hoe zwaar zullen jullie het hebben. Wat ontzettend moeilijk allemaal, ik kan me héél goed voorstellen hoe frustrerend het is en dat je je alleen voelt. Niemand kan het even van jullie overnemen, en zulke frustratie bij je kindje zien breekt gewoon je hart (Stef had dat ook toen de voedingen in het begin niet lukten en dat strakgetrokken lijfje vergeet ik echt nóóit meer..

).. Lieverd, ontzéttend veel sterkte, ik zal aan jullie denken en héél hard duimen dat jouw lieve Evie nu met die 10 cc. een mooie trend heeft gezet waarmee het eerste stapje op weg naar huis is gezet. Hou je taai meid, je doet het zó goed.. Dikke

!
En Huup, wat superfijn dat je meiske de goede kant op heeft gelegen!

Zelfs al zou het toeval zijn (en stiekum hoop ik gewoon hardstikke van niet

) is het nóg hardstikke mooi voor de gewenning enzo, niet waar? Alle beetjes helpen! Ook fiijn trouwens dat je osteopaat uitleg gaf enzo. Hopelijk gaat het nu heel snel beter worden (en zal ik dan ook nog even een

doen ter aanmoediging van een mooie poepluier? Bij deze!

).
BE, dat lijken me de wat lastigere momenten, maar het is mooi om te lezen hoe blij je met hem bent en dat je zo'n mooi ventje hebt om te missen

En wow, dat is een mijlpaal die ik nog niet had bedacht, wat een mooie!

Karin, fijn voor je dat het allemaal duidelijk is nu. Koemelk-allergie is erg naar zeg, en ik weet niet zo goed wat het Kiss-syndroom is, dat ga ik opzoeken. Succes met de vervolgstappen!

Miss_Sly, wat klinkt dat ongelooflijk lief en verliefd

Móóói!!
Mefke, alvast héél veel succes met je aankomende sollicitatie, de duimen zullen voor je draaien hier!
De rest even een dikke

, ik wil nog wel meer schrijven maar als ik nu niet ga douchen kom ik misschien niet op tijd van de grond met de voeding en ik moet ook de huisarts nog bellen
want die schimmelinfectie die ik vlak voor mijn bevalling op voelde komen is nog niet weg en ik durf het zalfje niet te smeren