abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 9 december 2009 @ 22:27:00 #151
5428 crew  miss_sly
pi_75463322
Stiemie, wat fijn om te lezen dat het zoveel fijner gaat nu

Ik had vandaag ook een smeltmometje. Ik ging Senna ophalen op het kdv. Ze lag daar in de box (die staat daar hoog, zodat je gewoon rechtop erbij kunt, met glazen deuren ervoor) een beetje te dommelen. Ze had haar duimpje in haar mond en had haar andere handje dicht bij haar mondje met daarin het oor van een groot knuffelkonijn waar ze mee lag te friemelen Dat doet ze thuis nooit, zo lekker duimen en tutten en het zag er zo ongelofelijk lief en schattig uit
Ik heb er eerst een paar minuten bij staan kijken voor ik haar zachtjes aanraakte en haar naam noemde; ze lag zo lekker!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 9 december 2009 @ 22:31:19 #152
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_75463515
Stiemie, herkenbaar! Van mij mag Toby overal lekker lang de tijd voor nemen
Dat "mocht" Devin ook, maar als ik dan hoorde dat leeftijdsgenootjes zus en zo al konden en hij het nog niet deed dan wilde ik soms stiekem nog weleens een beetje ongeduldig of bezorgd worden
Maar nu... met deze kleine.... geen haast, geen stress en helemaal een gevoel van "het komt hoe en wanneer het komt". En da's een stuk relaxter
.... met gevoel voor drama....
pi_75463524
Wat lief Miss!!!

Huup, mooi dat je een goed gevoel over de osteopaat hebt, fijn is dat he, dat ze wat ze doen ook goed onderbouwen waarom dat zo is.

Het is hier heel fijn dat de machtiging er nu is, scheelt weer enorm, maar nog blijer ben ik met de erkenning...
Lars heeft een combi van Kiss-syndroom met koemelkallergie. Alles heeft nu een naam, en nu kunnen we er gewoon mee verder aan de slag, Geen gepruts meer met voedingen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 9 december 2009 @ 22:31:40 #154
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_75463530
Oowwwww miss_sly ik smelt gewoon al bij je verhaal. Wat heerlijk moet dat zijn
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_75467611
Hebben jullie dat nooit? Dat je baby dan 's avonds in zijn/haar bedje ligt en lekker slaapt en jij lekker relaxt aan het fokken/tv kijken/lezen bent, en dat je hem/haar dan stiekem toch een beetje mist? Zou zo graag even knuffelen, maar ze slaapt zoo lekker ik ga ook maar naar bed!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75471569
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:08 schreef miss_sly het volgende:
Hebben jullie dat nooit? Dat je baby dan 's avonds in zijn/haar bedje ligt en lekker slaapt en jij lekker relaxt aan het fokken/tv kijken/lezen bent, en dat je hem/haar dan stiekem toch een beetje mist? Zou zo graag even knuffelen, maar ze slaapt zoo lekker ik ga ook maar naar bed!
dagelijks
ik ga dan eventjes kijken.

Met als gevolg dat ik gemiddeld drie keer per avond eventjes om het hoekje van de deur sta te gluren in het donker vaak want ik wil haar niet wakker maken. Maar zelfs het luisteren naar dr gekke zuchtjes en zachte ademhaling is genoeg.

Nieuws van het poep-front is er nog niet, ze heeft niet gepoept nog, wel een paar flinke winden gelaten, kan ook maar dwars zitten. Ze is niet meer zo idioot aan het persen geweest en ze heeft nu in ekl geval sinds gisteravond geen buikpijn meer gehad. (althans dat denk ik).
Van het schevekoppies-front, jaja, ze heeft alle keren dat ik gisteravond gecheckt heb op de 'goeie' kant geslapen! hoezee hoezee! Het kan toeval zijn, het kan ook geen toeval zijn, ik weet het niet maar hoe dan ook werd ik er erg blij van
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75471619
ooo wat zijn jullie toch allemaal lief... bedankt voor de sterktewensen..
Ik had gisteravond echt even een breakdown hoor. Heb ff enorm mijn kraamtranen de volle loop laten gaan.. en echt ff flink gejankt.. Meisje was helemaal boos en verdrietig en gefrustreerd omdat het allemaal nog niet zo lukt... en dat greep me zo aan; dat ik ook helemaal was.. en het is zo frustrerend dat je beide zo je best doet en het dan allemaal nog steeds niet gaat zoals je wilt...
Ik heb van8 dan ook slecht geslapen en maar verdrietig liggen zijn... Ook al weer ik wel dat het niet aan ons ligt en dat het allemaal goedkomt en allemaal heel normaal is voor een meisje die te vroeg is.. toch is het gevoelsmatig een heel ander verhaal...

maar ik durf toch, ondanks dat ik totaal doodmoe ben; een klein jompeltje te doen; Evie heeft vanmorgen eindelijk weer eens wat binnen gekregen aan de borst; 10 ml Hopen dat ze onthoudt voor de volgende voeding wat ze ook alweer heeft gedaan vanmorgen...;)

en nu moet ik zo eerst nog maar eens proberen of ik een klein dutje kan doen...

Plan voor vandaag; meer rust proberen te nemen; en niet teveel verwachten van mezelf en ons kleine meisje....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75472146
Huup, klinkt allemaal zo logisch wat die osteopaat zegt! heb een beetje spijt dat ik niet toch ook ben gegaan.
max heeft nogsteeds een plat hoofd aan 1 kant

Maar die blokkades, en de druk op het hersenvlies enalles, voelen die kindjes dat nou ook? doet het pijn?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_75472329
Finn ook zo'n nachtbraken dus. Leander slaapt snachts ook heel erg slecht. Ik heb zijn ledikant nu maar weer tegen mijn bed aangezet met de zijkant ertussen weg. Zo kan ik er makkelijk bij en kan ik hem af en toe omdraaien van buik naar rug of zij. Of hem makkelijk bij ons in bed schuiven als ie echt niet anders wil. Tis echt vervelend. Hij slaapt slecht maar we weten niet waardoor want honger is het niet. Als we hem een flesje geven drinkt ie 30 cc en dan wil ie niet meer. Gelukkig kan ie elke week 1 nacht bij mijn ouders slapen zodat wij dan bij kunnen trekken.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_75473029
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:01 schreef pinquit het volgende:
Huup, klinkt allemaal zo logisch wat die osteopaat zegt! heb een beetje spijt dat ik niet toch ook ben gegaan.
max heeft nogsteeds een plat hoofd aan 1 kant

Maar die blokkades, en de druk op het hersenvlies enalles, voelen die kindjes dat nou ook? doet het pijn?
volgens die man doet het geen pijn maar hebben ze er wel last van. Last van als in, ze zoeken de meest comfortabele houding om te slapen, met de minste druk, en daardoor krijg je dus weer een afplatting enz enz, gevalletje cirkel dus (maar niet last van als in dat ie scheve rondjes gaat lopen en het dagelijks voelt ofzo hoor!)

En hij vertelde ook dat de schedel van een kindje zich nog tot het zevende jaar ongeveer vormt, dat de hersens tot die tijd nog enorme groeispurten doormaken, en de schedel zelf dus ook en dat het tot die tijd nog weg kan trekken enzo. Of het echt zo is weet ik niet (ik bedoel, bot s best hard toch?) maar wie weet wat hij voor een kindje van Max zn leeftijd kan doen, je kunt op zich ook vrijblijvend even bellen.

T is me trouwens nooit opgevallen dat hij een plat hoofd heeft Maxitaxi
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75473569
quote:
Op donderdag 10 december 2009 08:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo wat zijn jullie toch allemaal lief... bedankt voor de sterktewensen..
Ik had gisteravond echt even een breakdown hoor. Heb ff enorm mijn kraamtranen de volle loop laten gaan.. en echt ff flink gejankt.. Meisje was helemaal boos en verdrietig en gefrustreerd omdat het allemaal nog niet zo lukt... en dat greep me zo aan; dat ik ook helemaal was.. en het is zo frustrerend dat je beide zo je best doet en het dan allemaal nog steeds niet gaat zoals je wilt...
Ik heb van8 dan ook slecht geslapen en maar verdrietig liggen zijn... Ook al weer ik wel dat het niet aan ons ligt en dat het allemaal goedkomt en allemaal heel normaal is voor een meisje die te vroeg is.. toch is het gevoelsmatig een heel ander verhaal...

maar ik durf toch, ondanks dat ik totaal doodmoe ben; een klein jompeltje te doen; Evie heeft vanmorgen eindelijk weer eens wat binnen gekregen aan de borst; 10 ml Hopen dat ze onthoudt voor de volgende voeding wat ze ook alweer heeft gedaan vanmorgen...;)

en nu moet ik zo eerst nog maar eens proberen of ik een klein dutje kan doen...

Plan voor vandaag; meer rust proberen te nemen; en niet teveel verwachten van mezelf en ons kleine meisje....
och meiske toch hopelijk heeft het even opgelucht om alles eruit te laten.
Wat fijn dat Evie wat binnen gekregen heeft! Het kleine beginnetje is er! Komt helemaal goed meis

Hoop dat je een beetje je rust kunt nemen vandaag. Beetje bijkomen is geen overbodige luxe.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75473927
Miss_Sly. ik ken het zo goed! En dan helemaal blij opspringen als hij wakker is: Hoera, het is weer knuffeltijd

MeNicole, lastig dat Leander zo slecht slaapt...
Toby is ook veel wakker 's nachts maar ligt vanaf de eerste keer wakker worden tussen ons in de verdere nacht. Dat is ook best onrustig (vooral voor mij, ik slaap haast nooit meer in na de 1e keer wakker worden ) maar het scheelt een paar keer lopen naar zijn kamer, zo wordt grote broer niet wakker en bovendien kunnen we 's nachts dan lekker knuffelen

B-J, klinkt als een goed plan, succes ermee!
.... met gevoel voor drama....
pi_75474091
BJ wat vervelend zo.. Maar inderdaad, probeer je rust te nemen en straks als jullie allebei wat aangesterkt zijn lekker hele dagen knuffelen!

voor Huup, vandaag een jaar geleden had je een plusje toch? En wat super dat de osteopaat echt lijkt te kunnen helpen

Miss wat een heerlijk smeltmoment

voor alle mama's (en papa's) van nachtbrakertjes
  donderdag 10 december 2009 @ 10:19:00 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75474100
BJ, lekker rustigaan doen vandaag en hopelijk veel knuffelen met je meisje!

Ik mis mijn knulletje ineens heel erg.
Het is rustig op mijn werk dus ik verveel me een beetje en heb ineens heel veel zin om te kroelen met mijn lachebekje. Dat gebrabbel en gepruttel al zo heel 's ochtends vroeg. En dan dat heerlijke ronde koppie met dat tandeloze mondje. *zucht*
Na vanmiddag weer gewoon lekker 4 dagen thuis.

En wat Chan zegt idd... mijn 'een jaar geleden' datum komt er ook aan. As zaterdag is het een jaar geleden dat ik positief testte. Zomaar, verrassing! Zo blij, zo blij.
pi_75474150
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:38 schreef huuphuup het volgende:

(maar niet last van als in dat ie scheve rondjes gaat lopen en het dagelijks voelt ofzo hoor!)

scheve rondjes?
pi_75474370
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:20 schreef pinquit het volgende:

[..]

scheve rondjes?
ik moest denken aan stukje uit Friends monica-bang!
sorry hahahha dat krijg je als je drie jaar lang de dvd-box over en over en over hebt gezien

Chan! inderdaad, een jaar geleden zat ik met trillende handjes op mn werk nu mn lief te bellen dat ik nu toch écht écht écht een plusje had. Wat een gek idee is het toch zeg. Ik zei het gister nog tegen mn lief, Amélie is gewoon al een jaar min of meer bij ons okay in de buik is natuurlijk wel anders, maar ze wás er wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75474867
Eigenlijk is dat ook een soort verjaardag!

Mijn wakkere huilaapje ligt nog te slapen! Hoe huilerig en hangerig ze ook is, de nachten blijven goed gaan. Dat scheelt wel veel zeg!
  donderdag 10 december 2009 @ 10:48:30 #168
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75474949
Goedemorgen lieve mama's! Hoe gaat het? Ik heb niet te klagen vanaag: Stef woog daarnet 3590 gram! Zelfs al zou hij morgen weer flink afvallen, ik geloof niet dat hij nog onder de 3500 zal komen en daar ben ik zó blij mee! Ondertussen ligt hij lekker in de box te sputteren en ik probeer me op te maken voor het volgende avontuur: voor het eerst naar buiten samen. De verzorginstas is ingepakt, ik weet waar ik moet zijn en de maxicosi staat klaar, nu alleen nog even op schema douchen, eten en voeden. Vind het stiekum heel spannend en ik ben ook erg benieuwd hoe het zal zijn bij het CB. Overigens weet mijn lief nog steeds niets over zijn zorgverlof, personeelszaken is een ontzettende discussie met hem aangegaan en toen ze het niet van hem konden winnen en hij ook niet afdroop werd hij weer terugverwezen naar een andere manager, die 'er even over na moest denken' Nouja, wie weet heeft hij deze week nog wel antwoord!

BJ, och meis, wat een ontzettende inspanning wordt er van jullie beiden gevergd, en hoe zwaar zullen jullie het hebben. Wat ontzettend moeilijk allemaal, ik kan me héél goed voorstellen hoe frustrerend het is en dat je je alleen voelt. Niemand kan het even van jullie overnemen, en zulke frustratie bij je kindje zien breekt gewoon je hart (Stef had dat ook toen de voedingen in het begin niet lukten en dat strakgetrokken lijfje vergeet ik echt nóóit meer.. ).. Lieverd, ontzéttend veel sterkte, ik zal aan jullie denken en héél hard duimen dat jouw lieve Evie nu met die 10 cc. een mooie trend heeft gezet waarmee het eerste stapje op weg naar huis is gezet. Hou je taai meid, je doet het zó goed.. Dikke !

En Huup, wat superfijn dat je meiske de goede kant op heeft gelegen! Zelfs al zou het toeval zijn (en stiekum hoop ik gewoon hardstikke van niet ) is het nóg hardstikke mooi voor de gewenning enzo, niet waar? Alle beetjes helpen! Ook fiijn trouwens dat je osteopaat uitleg gaf enzo. Hopelijk gaat het nu heel snel beter worden (en zal ik dan ook nog even een doen ter aanmoediging van een mooie poepluier? Bij deze! ).

BE, dat lijken me de wat lastigere momenten, maar het is mooi om te lezen hoe blij je met hem bent en dat je zo'n mooi ventje hebt om te missen En wow, dat is een mijlpaal die ik nog niet had bedacht, wat een mooie!

Karin, fijn voor je dat het allemaal duidelijk is nu. Koemelk-allergie is erg naar zeg, en ik weet niet zo goed wat het Kiss-syndroom is, dat ga ik opzoeken. Succes met de vervolgstappen!

Miss_Sly, wat klinkt dat ongelooflijk lief en verliefd Móóói!!

Mefke, alvast héél veel succes met je aankomende sollicitatie, de duimen zullen voor je draaien hier!

De rest even een dikke , ik wil nog wel meer schrijven maar als ik nu niet ga douchen kom ik misschien niet op tijd van de grond met de voeding en ik moet ook de huisarts nog bellen want die schimmelinfectie die ik vlak voor mijn bevalling op voelde komen is nog niet weg en ik durf het zalfje niet te smeren
3!
pi_75475341
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik moest denken aan stukje uit Friends monica-bang!
sorry hahahha dat krijg je als je drie jaar lang de dvd-box over en over en over hebt gezien

oh BWAAAHAHAHA 'and he's walking kind a funny! youknow, like.. his left leg goes faster than his right!'

pi_75475632
ook goede morgen allemaal! Pff, beetje brakjes, zit tegen een verkoudheid aan en dat is niet fijn. Ach ja, lief en Driekus lopen hier al een week snotterend rond, dus het was te verwachten.

Even een dikke voor alle slechte slapers en hun mama's. Hopelijk gaat het slapen snel beter!
Esmee al aan de grijp, lachen. Driekus probeert wel dingen te pakken, maar vergeet dan zijn handje open te doen en dan lukt het natuurlijk niet.
Huup, wat fijn dat ze op de goede kant slaapt. En een jaar geleden een plusje, gefeliciteerd! Komende zondag is het een jaar geleden dat ik in tranen was omdat ik ongi werd en de waterecho dus toch door moest gaan. Toen op vrijdag die echo en een goede week erna ben ik zwanger geraakt. Zo'n raar idee.
Icantrix, smeren hoor! Zo'n infectie is niet fijn (sprak zij helaas uit ervaring...)
BJ, lekker uitrusten vandaag. TIs ook niet niks zoals het nu gaat. Hopelijk snapt Evie nou hoe drinken moet en zet ze haar lijntje omhoog door.
Ca.ra hoe was de nacht?
Miss, je omschrijft het ook zo mooi zo vol liefde voor Senna. Mooi om te lezen.
Be, je vervelen op je werk is sowieso niets en zeker als je en twee lieve mannen thuis hebt zitten.

Vandaag is de laatste dag van mijn verlof. Nou ja, niet echt, maar vanaf morgen is lief 3 weken thuis. Dit is dus de laatste dag dat Driekus en ik saampjes thuis zijn. En ik ga het missen hoor, dat aanklooien met mijn mannetje. Gelukkig begint het echte werken pas over 3,5 week, want daar heb ik niet zo'n zin in. Wel in werken, niet echt in mijn baan, zeg maar.
Oja, ik dacht dat babies hun haar van de na de geboorte verliezen en dat er dan 'nieuw' haar komt, maar klopt dat wel? Driekus krijgt ineens meer haar, als in op plekjes die eerst voorzien waren van heel dun blond kort haar groeit nu z'n normale haar, zonder dat er iets uitgevallen is. Ziet er wel heel leuk uit en ineens vind ik em op mezelf lijken, dat maakt het erg speciaal.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75476856
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:48 schreef Incantrix het volgende:
Niemand kan het even van jullie overnemen (...)
Ik heb het vanochtend even moeilijk gehad om dit besef. Ivan besloot dat hij maar eens een nachtje niet hoefde te slapen, dus ik ben de hele tijd met hem beziggeweest (troosten, voeden, verschonen, even laten liggen, en weer hetzelfde riedeltje van voor af aan). Ik kon bij het ochtendgloren alleen nog maar huilen omdat ik voorlopig niet meer een lekker nachtje door kan slapen. Vooral nadat mijn lief zei "sorry, ik kan er nu ook niks aan doen - ik moet naar m'n werk" voelde het even als een ondraaglijke last. Er is niemand die het even over kan nemen.

Ik heb net een reep pure chocolade opgegeten, dus ik voel me nu weer beter. Nou ja, ik ben wel heel brak. Maar goed, het is bijna weekeinde en dan kan ik overdag weer bijslapen.

Ik heb trouwens het idee dat Ivan een soort spurtje heeft doorgemaakt. Hij is ineens nog veel wakkerder en lijkt zich ook te vermaken om "dingen". Zojuist zette ik een dinosaurusje op zijn buik en hij leek het geweldig te vinden. Misschien heeft hij daarom even een gek ritme. Nou ja, van zo'n kleine baby mag ik waarschijnlijk sowieso geen ritme verwachten. Het zou alleen fijn zijn als hij vannacht wél zou slapen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75477067
Och Claudia, wat kun je je gebroken voelen na zo'n nacht hè? En dat besef dat je het ook niet zomaar even in kan halen. En dan ineens slaapt hij een nacht heel goed en kun je de hele wereld weer aan. (en gelukkig is er in de tussentijd chocolade )
pi_75477181
Ik vind het vooral suf dat ik me gister zo ontzettend goed voelde en dat met iedereen wilde delen terwijl ik nu na één nachtje slecht slapen een wrak ben. Wat een achtbaan!

Ik heb vanochtend allemaal berichtjes in m'n mailbox van lieve collega's die het fijn vinden dat het zo goed gaat en we al een beetje een ritme beginnen te vinden. Me and my big mouth.

[ Bericht 23% gewijzigd door Claudia_x op 10-12-2009 12:05:04 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:09:12 #174
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75477595
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het vooral suf dat ik me gister zo ontzettend goed voelde en dat met iedereen wilde delen terwijl ik nu na één nachtje slecht slapen een wrak ben. Wat een achtbaan!

Ik heb vanochtend allemaal berichtjes in m'n mailbox van lieve collega's die het fijn vinden dat het zo goed gaat en we al een beetje een ritme beginnen te vinden. Me and my big mouth.
Dikke ! En één nacht kan echt heel erg veel zijn en ik zou niet weten wat ik zonder mijn lief zou moeten hoor.. Ik vind het écht niet raar dat je je zo voelt..

Ook leuk: lief heeft uitsluitsel over zijn zorgverlof: volgende week. Mág. Hij anderhalf uur per dag opnemen. Eén week lang. En dat was echt al héél coulant hoor, want de vrouw van de manager was al 2 dagen na de bevalling weer helemaal up en running. En ik snap niet waarom iedereen toch zegt dat roken slecht is voor je, mijn opa is er 90 mee geworden.. Ik voel me zó klote, ze laten ons finaal in de shit zakken na alle inzet en alle overwerk die mijn lief voor hen heeft overgehad. En nu word ik dus uitgemaakt voor aanstelster door mensen die gaan over telefoons
3!
pi_75477779
Incantrix Wat een eikels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')