abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75438252
Thomas, he getsie mannetje. Beterschap daar Ca.ra !

Chan, het valt me wel mee. Ik was al langzaamaan afgebouwd en had zelf ook wel het idee dat het terugliep, maar ze was er nog best tevreden mee.
Vanmorgen was het echt een soort gevecht, nou dan is het voor mij goed hoor. Ik ga me niet in allerlei bochten wringen.
Ze heeft 3 mnd volledig gehad en nog een maandje gecombineerd met de fles, prima het is goed zo.

Mefke, sneu die kleine ukken die niet lekker zijn en snotteren.
Het is goed zo hoor qua bv.

BJ, wat druk voor je. Het zou wel heel lekker zijn als jullie gauw naar huis kunnen! Zo in het ziekenhuis en dan ook nog geen bezoek mogen ontvangen... .
Fake it till you make it...
  woensdag 9 december 2009 @ 11:10:35 #52
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75438373
Arme Thomas... Hopelijk knapt hij gauw op Ca.ra! Beterschap!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 9 december 2009 @ 11:15:50 #53
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75438569
Wat een leuke zwembroek heb je, Driekus! Je kijkt er ook zo blij mee!!

Nijna, wat je zegt, het moet zeker geen marteling worden hoor. Ik denk ook dat je zo een goede keuze maakt. Dat was destijds voor mij ook de afweging. Een mama die gestresst is, werkt ook niet.

BJ, da's wel heftig, vooral nu. Hebben je ouders etc jullie meisje dan nog helemaal niet gezien? En qua bv, dat duurt idd een paar dagen, maar t wordt echt beter hoor! De drinktechniek heeft ze vast snel onder de knie, zodra ze weet dat ze daarvoor beloond wordt. Sterkte daar iig! En, Fok is mss een welkome afleiding Al kan ik me voorstellen dat je een beetje probeert te slapen als je even niet hoeft... dat vond ik zelf ook. Ik was zelf wel 1,5 tot 2 uur bezig met 1 voeding en dan is voeden om de drie uur heftig. Maar het wordt beter, echt!

Hier ook weer twee snotteraapjes, maar wat wil je, papa en mama zijn ook allebei snipverkouden (geweest). Dus we hadden er al op gerekend....
  woensdag 9 december 2009 @ 11:20:45 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75438775
Huup, vandaag de osteo voor jullie toch? Ik ben benieuwd wat hij/zij zegt!
pi_75438948
neej dat is niet bekend. ALs Evie een goed gewicht houdt en aan de borst voldoende intake haalt...
ze drinkt nu echt maar hele kleine beetje aan de borst, omdat ze de techniek van het drinken nog niet helemaal beheerst... best frustrerend voor ons allebei... maar het schijnt wel heel normaal te zijn voor kleintjes die rond deze termijn worden geboren...
moeten dus maar hard ons best blijven doen...

en vriendlief heeft nu wel verlof; en is dus de enige die bij mij komt; dus ik ben eigenlijk wel erg blij dat hij vrij heeft... hij mag onbeperkt langskomen, dus dat is wel fijn...
en als ik thuis ben; heb ik gelukkig ook nog een moeder en een zus, die beide staan te popelen om gezellig bij mij te komen en het nodige te doen
dus dat zal vast allemaal wel loslopen.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 9 december 2009 @ 11:29:57 #56
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75439145
Ik hoop dat ze de slag snel te pakken krijgt, BJ
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 9 december 2009 @ 11:34:56 #57
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75439319
BJ, Thomas van Ca.ra is ook een randprematuurtje en je weet wat voor klein reusje hij geworden is. Komt dus vast wel goed met je meisje...

Zojuist even met Ca.ra gebeld. Het lijkt weer beter te gaan met Thomas. Hij is weer meer zichzelf. Hij heeft nog een klein beetje koorts. Er is bloed afgenomen en urine wordt onderzocht. Als dat allemaal in orde is, mag hij weer mee naar huis.
pi_75439385
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, vandaag de osteo voor jullie toch? Ik ben benieuwd wat hij/zij zegt!
ja ik ga je straks ff terugpm-en, eerst even Amélie op bed liggen

BJ hopelijk komt het vlot op gang. Dat klinkt inderdaad erg druk en das niet zo leuk dat je geen visite mag/kunt ontvangen.

Thomas ventje wat doe je nu! Gets. Hopelijk snel beterschap en dat ie maar goed opknapt.

Chan, succes bij de dietiste vanmiddag. FIjn dat Timo alweer wat opgeknapt is.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 9 december 2009 @ 11:39:00 #59
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75439481
Thomas, nog even spannend dus. Hopen dat het allemaal oké is!
pi_75439660
BJ, wat vervelend dat er niemand langs mag komen. Toen ik in het ziekenhuis lag waren er helemaal niet zulke regels. Merkwaardig, dat verschil in ziekenhuisbeleid. Het komt allemaal wel natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat je juist nu je blijdschap wilt delen en dat het ook goed is voor je verwerking om te praten over wat er is gebeurd. Dan maar foto's maken en flink bellen. En lang leve internet!

Ik heb trouwens in het ziekehuis ook nooit langer dan 2 uur achtereen geslapen. Ik ben bang dat ik nu nog steeds niet veel meer dan dat per keer slaap. Soms wordt het met mazzel 3-3,5 uur. Het voeden gaat wel steeds meer relaxed. Dat Evie de techniek nog onder de knie moet krijgen zal het ook wel heel vermoeiend maken. Hopelijk gaat het snel beter!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75439820
Beterschap voor Thomas. Vervelend dat hij nu in het ziekenhuis ligt, maar het moet ook geruststellend zijn om te weten dat ze hem nergens zo goed in de gaten kunnen houden. Oh, hij mag al mee naar huis!

[ Bericht 11% gewijzigd door Claudia_x op 09-12-2009 11:53:23 ]
  woensdag 9 december 2009 @ 11:48:32 #62
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75439874
Ca.ra smst zojuist dat het plasje van Thomas oke was en dat ze naar huis mogen...
  woensdag 9 december 2009 @ 11:50:39 #63
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75439947
Hullo dames Sorry voor mijn afwezige ik, ik ben hardstikke moe.. Gisterochtend zonder lief ging hardstikke goed, maar de middag viel me zwaar en helaas kreeg lief de uurtjes die hij op zou nemen om eerder naar huis te kunnen (zorgverlof) niet geregeld door stomme mensen bij de personeelsafdeling dus tegen de tijd dat hij thuiskwam zat ik lekker te huilen, haha! Stef had erge krampjes en ik kreeg hem niet meer aangekleed, heb 2x een luier verkeerd omgedaan waardoor hij vervolgens pies tot aan zijn oksels had, tussendoor ging zo'n 800 x de telefoon en bleek mijn onderkant nog niet zo goed bestand tegen langdurig op de bank zitten met een huilend kindje op schoot Hopelijk lukt het lief vandaag wel allemaal, want een beetje hulp aan het eind van de dag is toch wel fijn Stef was vanochtend overigens wel weer wat aangekomen, dus wederom voorzichtig blij!

Ca.ra, jeumig, ik ben blij dat er al een nieuw berichtje staat met daarin beter nieuws, want ik schrok er echt van! Flink hoor, gelukkig is hij ondertussen aan de beterende hand als ik het goed begrijp!

Driekus, lekker spatteren strakjes, in je mooie zwembroek Hoe lief!

BJ, dat zou me dik tegenvallen, helemaal geen bezoek mogen ontvangen. Bah! En dan zo'n druk schema, meid, hang in there, het komt goed! En slapen in het ziekenhuis is inderdaad dikke bagger, daar was ik ook achter inderdaad Lig je ook op zaal, of heb je wel een eigen kamer? Succes meid, zet 'm op!

voor de rest, mijn hoofd is leeg en ik ga nu eerst even tukje doen.. Oh, en mijn zoon verschonen zo te horen.. Tot later!
3!
  woensdag 9 december 2009 @ 11:50:59 #64
95408 Incantrix
pi_75439964
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:48 schreef Asyniur het volgende:
Ca.ra smst zojuist dat het plasje van Thomas oke was en dat ze naar huis mogen...

Jeej!! Wat goehoed!!
3!
  woensdag 9 december 2009 @ 11:52:25 #65
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75440024
Och Incantrix... Is er niet iemand anders die je een beetje kan helpen zo die eerste dagen alleen? Dat je bijv iemand kan bellen als...?

Thomas mag naar huis Heel fijn!
pi_75440120
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:48 schreef Asyniur het volgende:
super!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 9 december 2009 @ 11:56:43 #67
95408 Incantrix
pi_75440196
Mikoxx, ik héb wel iemand, op zich.. Alleen dat is mijn moeder, en die probeer ik op het moment toch een beetje buiten de deur te houden (gisteren was ze er nog, en ik moet zeggen dat het me meeviel: binnen het half uur heeft ze zélf bemerkt dat ze mij helemaal geen gedag had gezegd ). Op zich zou lief ook gewoon lekker dat zorgverlof moeten kunnen krijgen, zijn leidinggevenden zijn het er allemaal mee eens, alleen personeelszaken doet moeilijk omdat dit geen zorg is ofzoiets.. Als het goed is heeft hij vandaag wel weer bijstand van zijn leidinggevenden dus hopelijk lukt het nu wel, we gaan het zien.
3!
pi_75440215
hij mag naar huis!!! dat is fijn Ca.ra!
pi_75440361
Zo ik ben weer terug van de diëtiste met een hele waslijst aan tips en adviezen, ben benieuwd of het gaat helpen. Ze zei wel dat de borstvoeding door mijn gewicht niet zo snel zal teruglopen, hooguit val ik gewoon nog meer af... Maar dat gaan we nu dus voorkomen Timo heeft zich gelukkig goed vermaakt op het kdv, heeft lekker zitten spelen

Cara gelukkig dat Thomas alweer mee mag naar huis!

Incantrix Let goed op jezelf hoor! Fijn dat Stef weer wat is aangekomen, hopelijk zet het nu zo door

Huup vandaag naar de osteopaat? Dat had ik even gemist! Succes daar, hopelijk is Amélie er snel mee geholpen!
pi_75440619
Kun je niet inderdaad wat extra hulp regelen, Icantrix? Je bent zelf ook nog aan het genezen! Hopelijk kan je lief in ieder geval vandaag eerder naar huis komen. Ik zou echt niet weten hoe ik die eerste periode door was gekomen als mijn lief fulltime had gewerkt. Ik kan me voorstellen dat je je moeder liever niet te vaak laat komen. Die eerste periode is heel intiem en wil je het liefst met z'n drietjes meemaken. Laten we duimen dat het lukt met zorgverlof!

Ik voel me eigenlijk belachelijk goed. Ik begin te vermoeden dat de bloedtransfusie een verbeterde versie van mezelf heeft gemaakt. Misschien kan ik me elke maand vol laten pompen met andermans bloed? Ik wandel met mooi weer gerust 1,5 uur met Ivan en Jimmy (de hond) en ik merk niets van conditionele beperkingen. M'n bekkenbodem voelt ook prima, de hechtingen heb ik sowieso amper gevoeld, en het bloeden is al een week zo goed als gestopt. Hoera! Nu nog iets meer slapen. Ik heb de laatste dagen een middagdutje gedaan en dat is toch wel erg lekker.

We weten vanaf vandaag zeker dat Ivan lacht. (Ik hoop nog een betere foto te maken; hij houdt telkens op als ik met een camera boven hem hang.)

Morgen hebben we controle in het ziekenhuis (beetje overbodig, maar goed) en overmorgen gaan we voor het eerst met hem naar het consultatiebureau. Ik ben benieuwd hoeveel hij weegt.

Ik zie net iets merkwaardigs op de hand van mijn zoon liggen, blijkt het een kwak muesli te zijn.
pi_75440662
Oh wat een moppie zeg!!
HIj heeft een heel mooi gaaf koppie!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75440867
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:07 schreef Vicky het volgende:
Oh wat een moppie zeg!!
HIj heeft een heel mooi gaaf koppie!!
Nou, hij heeft dus ontzettend last gehad van eerst een droge/verschilferde huid en daarna van puistjes op z'n hoofd en in z'n nek. Die waren ook zo weer weg, gelukkig! Het is heel oppervlakkig van me, maar ik ben blij dat hij z'n gave huid terug begint te krijgen.

Ik ben ook zo dol op hem.
pi_75440918
Ha Trix, fijn dat je er weer bent hoor, met je samenvattingen! Kan irritant zijn hè, die telefoon! Hier gaat ie altijd precíes als ik me nét met Lente en een blote tiet heb geinstalleerd op de bank. En natuurlijk ligt ie dan net een paar centimeter buiten handbereik.

Ik ga toch jompelen voor Stef, hoor!

Poeh hé, arme Thomas. Gelukkig mag ie weer naar huis!

Nijna!

Mef, die zwembroek!

BJ, wat een gedoe zeg! Maar gelukkig kan het nu alleen nog maar beter gaan! En wacht maar, straks smacht je nog naar een uurtje zonder bezoek.

Hier liep het flessenfestijn gisteravond weer uit op een groot drama. Ze vertikt het gewoon. Het is gezellig en lachen, tot ze de speen in d'r mond voelt. Gister werd ze echt hysterisch. Zo zielig om te zien, vooral ook omdat ze eigenlijk nooit huilt. Laat staan zo. En je ziet ook dat ze zichzelf echt op zit te jutten. En het lastige is dat we ook niet direct bij het eerste huiltje willen stoppen, maar te lang doordaan lijkt me ook niet verstandig; dan gaat ze de fles alleen maar met iets negatiefs associëren. Uiteindelijk ging ze zo door het lint dat ik 'r toch maar weer aan de borst heb gelegd. En toen was het binnen een paar minuten weer lachen.

En morgenavond heb ik een belangrijke bijeenkomst van mn werk waar ik echt graag naar toe wil. Ik heb dan ook besloten dat ik gewoon ga. Wie weet, lukt het dan wel. Dan is mijn borst nl sowieso geen optie. En misschien dat N. er daardoor ook wat anders in staat. Nu probert ie het max. een kwartier en dan geeft ie 'r weer terug aan mij. En als ik er niet ben, zullen ze allebei wel moeten. Vanavond ga ik eerst maar eens een uurtje sporten, kijken hoe het dan gaat.

Iig wil ik vanmiddag even binnenwippen bij een babyconsulente die hier in de straat woont. Ze heeft al een paar keer gezegd dat ik voor vragen altijd bij 'r aan mag kloppen. Glad niet meer aan gedacht, tot ik 'r net in Wij Jonge Ouders zie staan. Wie weet heeft zij nog tips. Of misschien wil ze wel even komen kijken... Zie alleen wel op d'r site dat een consult 60,- per uur kost. Ach, ik kan het altid vragen.
pi_75441162
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:15 schreef Ssserpente het volgende:
Ha Trix, ijn dat je er weer bent hoor, met je samenvattingen! Kan irritant zijn hè, die telefoon! Hier gaat ie altijd precíes als ik me nét met Lente en een blote tiet heb geinstalleerd op de bank. En natuurlijk ligt ie dan net een paar centimeter buiten handbereik.
! Herkenbaar.
quote:
Iig wil ik vanmiddag even binnenwippen bij een babyconsulente die hier in de straat woont. Ze heeft al een paar keer gezegd dat ik voor vragen altijd bij 'r aan mag kloppen. Glad niet meer aan gedacht, tot ik 'r net in Wij Jonge Ouders zie staan. Wie weet heeft zij nog tips. Of misschien wil ze wel even komen kijken... Zie alleen wel op d'r site dat een consult 60,- per uur kost. Ach, ik kan het altid vragen.
Dat klinkt niet als een gek idee! Ik vroeg me bij het lezen van je verhaal al af of er geen begeleiding bij flesvoeding mogelijk is, het equivalent van een lactatiekundige, zeg maar. Nou ja, ik lees hier vaker dat baby's het eten inhalen als het een dag niet lukt, dus ik zou als ik jou was ook gewoon naar die bijeenkomst gaan.

Misschien moet ik ook maar weer eens wat af gaan kolven om het voeden met een flesje te blijven oefenen. Ik had er niet bij stilgestaan dat dat zoveel moeite kon kosten. Flesvoeding ging hier juist altijd zo snel en makkelijk.
pi_75441243
Thomas lekker naar huis

Trusten Incantrix!
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')