Ha Trix, fijn dat je er weer bent hoor, met je samenvattingen!

Kan irritant zijn hè, die telefoon!

Hier gaat ie altijd precíes als ik me nét met Lente en een blote tiet heb geinstalleerd op de bank. En natuurlijk ligt ie dan net een paar centimeter buiten handbereik.
Ik ga toch jompelen voor Stef, hoor!
Poeh hé, arme Thomas. Gelukkig mag ie weer naar huis!
Nijna!
Mef, die zwembroek!
BJ, wat een gedoe zeg! Maar gelukkig kan het nu alleen nog maar beter gaan! En wacht maar, straks smacht je nog naar een uurtje zonder bezoek.
Hier liep het flessenfestijn gisteravond weer uit op een groot drama. Ze vertikt het gewoon. Het is gezellig en lachen, tot ze de speen in d'r mond voelt. Gister werd ze echt hysterisch. Zo zielig om te zien, vooral ook omdat ze eigenlijk nooit huilt. Laat staan zo. En je ziet ook dat ze zichzelf echt op zit te jutten. En het lastige is dat we ook niet direct bij het eerste huiltje willen stoppen, maar te lang doordaan lijkt me ook niet verstandig; dan gaat ze de fles alleen maar met iets negatiefs associëren. Uiteindelijk ging ze zo door het lint dat ik 'r toch maar weer aan de borst heb gelegd. En toen was het binnen een paar minuten weer lachen.
En morgenavond heb ik een belangrijke bijeenkomst van mn werk waar ik echt graag naar toe wil. Ik heb dan ook besloten dat ik gewoon ga. Wie weet, lukt het dan wel. Dan is mijn borst nl sowieso geen optie. En misschien dat N. er daardoor ook wat anders in staat. Nu probert ie het max. een kwartier en dan geeft ie 'r weer terug aan mij. En als ik er niet ben, zullen ze allebei wel moeten. Vanavond ga ik eerst maar eens een uurtje sporten, kijken hoe het dan gaat.
Iig wil ik vanmiddag even binnenwippen bij een
babyconsulente die hier in de straat woont. Ze heeft al een paar keer gezegd dat ik voor vragen altijd bij 'r aan mag kloppen. Glad niet meer aan gedacht, tot ik 'r net in Wij Jonge Ouders zie staan. Wie weet heeft zij nog tips.

Of misschien wil ze wel even komen kijken... Zie alleen wel op d'r site dat een consult 60,- per uur kost. Ach, ik kan het altid vragen.