Nee was nog met de link bezig. Maar tis je vergevenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Als ze een dik slaapzakje hebben kunnen ze idd zonder dekentje liggen. Sommige kinderen zijn zo beweeglijk.
Maar ik vind het idee van een dekentje altijd wel fijn.
Opgelost![ afbeelding ]
Sorry MeNicole, ik dacht dat je al klaar was...
Dat klinkt als een fijn vooruitzicht! Timo wilde juist helemaal niet meer drinken, maar sinds hij de 1e dosis antibiotica, een keer paracetamol en twee keer neusspray heeft gehad vandaag ligt hij zowaar heerlijk fanatiek te spelen in zn wipstoelquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:18 schreef bodpa09 het volgende:
Chan, onze M (een jaar) had vrijdag ook een oorontsteking in beide oortjes, 40 graden koorts, die niet zakte met paracetamol. Hij wilde alleen nog maar op me liggen, af en toe een lachje, af en toe een hapje fruiithap/appelmoes, maar vooral veel drinken. Meer niet. Vochtig washandje op zijn hoofd vond ie fijn.
Vrijdagavond begonnen met antibiotica, zaterdagmorgen liep ie al weer vrolijk rond. Super spul.
is maar eventjes dan denk ik? Miss wel even goeie afleiding, mits hij wat opgeknapt is natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:22 schreef Chan het volgende:
[..]
Dat klinkt als een fijn vooruitzicht! Timo wilde juist helemaal niet meer drinken, maar sinds hij de 1e dosis antibiotica, een keer paracetamol en twee keer neusspray heeft gehad vandaag ligt hij zowaar heerlijk fanatiek te spelen in zn wipstoel
Ik twijfel alleen nog een beetje of ik hem morgenochtend wel of niet naar het kdv breng, ik heb een afspraak met de diëtiste en het zou handig zijn als ik dan mn handen vrij heb... maar ik wil het arme schaap daar ook niet ziek heenbrengen..
Ik heb er 2. Voor het geval de ene ondergespuugd word ofzo. En leander heeft heel soms ze ook alle 2 over!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef Asyniur het volgende:
mama's, hoeveel dekentjes hebben jullie eigenlijk?
Is 1 voldoende of moet je er 2 hebben?
Nou ja, ik heb dus ook een wiegje en een ledikantje...quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:27 schreef Chan het volgende:
ja het zou hooguit 2 uur zijn alles bij elkaar.. Ik denk dat ik ze zo maar even bel om te overleggen
Asy ik heb 1 dekentje bij de wieg en 2 bij het ledikant... Alleen ik weet niet of het nodig is dat ik er 2 bij het ledikant heb, Timo heeft er nog nooit in gelegen.. Dus eigenlijk heb je niet zoveel aan mijn reactie
quote:
Ok dankje!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:39 schreef mefke79 het volgende:
Nijna![]()
NieuweUser, ik heb inderdaad zelf een soort van dekbedovertrekje gemaakt omdat ik geen mooie dekentjes kon vinden in de kleur die ik wilde. En dit mag wel gewoon, zo lang je er maar geen dekbed in doet.
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:45 schreef Asyniur het volgende:
Thomas van Ca.ra is opgenomen in het ziekenhuis op verdenking van RS virus of Mex griep
jaquote:Op woensdag 9 december 2009 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, vandaag de osteo voor jullie toch? Ik ben benieuwd wat hij/zij zegt!
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:48 schreef Asyniur het volgende:
Ca.ra smst zojuist dat het plasje van Thomas oke was en dat ze naar huis mogen...
super!!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:48 schreef Asyniur het volgende:
Ca.ra smst zojuist dat het plasje van Thomas oke was en dat ze naar huis mogen...
Nou, hij heeft dus ontzettend last gehad van eerst een droge/verschilferde huid en daarna van puistjes op z'n hoofd en in z'n nek. Die waren ook zo weer weg, gelukkig! Het is heel oppervlakkig van me, maar ik ben blij dat hij z'n gave huid terug begint te krijgen.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:07 schreef Vicky het volgende:
Oh wat een moppie zeg!!![]()
HIj heeft een heel mooi gaaf koppie!!
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:15 schreef Ssserpente het volgende:
Ha Trix, ijn dat je er weer bent hoor, met je samenvattingen!Kan irritant zijn hè, die telefoon!
Hier gaat ie altijd precíes als ik me nét met Lente en een blote tiet heb geinstalleerd op de bank. En natuurlijk ligt ie dan net een paar centimeter buiten handbereik.
![]()
Dat klinkt niet als een gek idee! Ik vroeg me bij het lezen van je verhaal al af of er geen begeleiding bij flesvoeding mogelijk is, het equivalent van een lactatiekundige, zeg maar. Nou ja, ik lees hier vaker dat baby's het eten inhalen als het een dag niet lukt, dus ik zou als ik jou was ook gewoon naar die bijeenkomst gaan.quote:Iig wil ik vanmiddag even binnenwippen bij een babyconsulente die hier in de straat woont. Ze heeft al een paar keer gezegd dat ik voor vragen altijd bij 'r aan mag kloppen. Glad niet meer aan gedacht, tot ik 'r net in Wij Jonge Ouders zie staan. Wie weet heeft zij nog tips.Of misschien wil ze wel even komen kijken... Zie alleen wel op d'r site dat een consult 60,- per uur kost. Ach, ik kan het altid vragen.
Dat ja. 's Nachts slaapt ze ook al een tijdje door, dus als ze echt niet wil eten, moet ze het dan ook maar een paar uurtjes zonder stellen. Pff, wel hard hoor. En ik ben al zo'n pussy.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]! Herkenbaar.
[..]
Dat klinkt niet als een gek idee! Ik vroeg me bij het lezen van je verhaal al af of er geen begeleiding bij flesvoeding mogelijk is, het equivalent van een lactatiekundige, zeg maar. Nou ja, ik lees hier vaker dat baby's het eten inhalen als het een dag niet lukt, dus ik zou als ik jou was ook gewoon naar die bijeenkomst gaan.
Daar was ik eigenlijk ook van uitgegaan. En niet het ergste maar wel vervelend is dat ik elke ochtend om zes uur zit te kolven in de wetenschap dat ik het 's avonds weer door de gootsteen kan spoelen. Mijn kleine flessenterrorist.quote:Misschien moet ik ook maar weer eens wat af gaan kolven om het voeden met een flesje te blijven oefenen. Ik had er niet bij stilgestaan dat dat zoveel moeite kon kosten. Flesvoeding ging hier juist altijd zo snel en makkelijk.
Oja, tuurlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 14:25 schreef Ssserpente het volgende:
Troel, omdat het dan al opgewarmd is. En maar een beetje opwarmen durf ik ook niet. Want stel dát ze eenmaal drinkt, dan begint het hele gevecht weer opnieuw als het flesje leeg is en ze nog honger heeft.
Jammer, ik hoopte dat je met een goeie tip zou komen. Iets waar ík dan weer niet aan gedacht had.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Oja, tuurlijkZo ver dacht ik even niet
neej ik moet haar elke 3 uur aanleggen... druk dus...quote:Op woensdag 9 december 2009 14:25 schreef Troel het volgende:
BJ, bedenk ook dat bij volledige borstvoeding het geel minder snel wegtrektDa's niet echt iets om je zorgen over te maken, maar ze zal nog wel even geel blijven dan ook (Jochem heeft ook best lang een kleurtje gehad
)
Kan je overigens wel op verzoek voeden?
Thomas van Ca.ra drinkt de bv-melk ook gewoon op kamertemperatuur. Misschien dat eens uitproberen?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:27 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Jammer, ik hoopte dat je met een goeie tip zou komen. Iets waar ík dan weer niet aan gedacht had.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vanmorgen op het CB geweest, waar we de machtiging hebben gekregen voor de Pepti.Waarschijnlijk is het dan toch een combi van Kiss-syndroom en koemelkallergie waar Lars last van heeft.
Morgen weer naar de osteopaat, dus dan moet het volgende week echt weer beter gaan met Lars.
Mijn kleine vriendje is helemaal verliefd op zijn grote zus, als ze in zijn buurt komt dan lacht ie zo lief!!!![]()
Helaas vindt Meike Lars alleen niet zo lief nog, ze wordt met de dag jaloerser![]()
Nee, sorryquote:Op woensdag 9 december 2009 14:27 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Jammer, ik hoopte dat je met een goeie tip zou komen. Iets waar ík dan weer niet aan gedacht had.
Die van mij ook, maar dan haal je het toch uit de koelkast en buiten de koelkast is het minder lang houdbaar en als het al gekoeld is geweest en je het daarna nog erbuiten zet en dan nog weer zou invriezen, ik weet nietquote:Op woensdag 9 december 2009 14:36 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Thomas van Ca.ra drinkt de bv-melk ook gewoon op kamertemperatuur. Misschien dat eens uitproberen?
kom ik met de tip van een andere moeder![]()
Slaapt Finn al ingebakerd? Als ik dat zo hoor over dat onrustig gedrag in zijn slaap dan is inbakeren mss een optie?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:56 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Mikoxx er is denk ik ook niet echt veel meer aan te doen, maar ik word er wel een beetje wanhopig van eerlijk gezegd.
Overdag gaat het nu wel iets beter dan voorheen maar wat je zegt 's nachts moet ik er echt vaak uit en meestal laat ik hem dan maar naast me liggen zodat ik er niet steeds uit hoef. Alleen word ik dan 's nachts regelmatig wakker geslagen omdat hij zo onrustig slaapt. Als we 's nachts 4 uur slapen is het veel.
Voor jou moet het helemaal lastig zijn met twee kleintjes.
einde klaagpost
Gelukkig is hij overdag nu wel wat vrolijker en kunnen we overdag volop genieten, zeker nu mijn vriend eindelijk klaar is met de opleiding voor zijn werk en nu volgens hun normale werktijden werkt. Dan ziet hij Finn ook weer wat vaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |