abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75415526
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:25 schreef Nijna het volgende:
Huilmiddag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75415829
Nijna
NieuweUser, ik heb inderdaad zelf een soort van dekbedovertrekje gemaakt omdat ik geen mooie dekentjes kon vinden in de kleur die ik wilde. En dit mag wel gewoon, zo lang je er maar geen dekbed in doet.

Een fles was de truc...die ging vlotjes op en daarna moest er nog even tegen mama aangelegen worden (heeerlijk mama onderkwijlen en ondersnotteren). Nu ligt ie, zonder zetpil, in de box te spelen. Volgende keer geef ik die zetpil meteen na de prikjes, je mag er maar 1 per 6 uur en die wil ik nu graag 'bewaren' voor de laatste fles.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75418706
Driekus heeft z'n zwembroek!

Dit is een maatje s er is ook nog xs, dus Martine, misschien is dat een idee? Ik heb ze gisteren besteld en vandaag binnen. Deze zit heel netjes strak rondom zijn beentjes en buikje. Ik had ook de maat groter besteld omdat ik twijfelde over de maat, maar die bewaar ik dan nu maar.
pi_75421405
Driekus, stoere vent! En nu maar zwemmen!
Fake it till you make it...
pi_75422543
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:39 schreef mefke79 het volgende:
Nijna
NieuweUser, ik heb inderdaad zelf een soort van dekbedovertrekje gemaakt omdat ik geen mooie dekentjes kon vinden in de kleur die ik wilde. En dit mag wel gewoon, zo lang je er maar geen dekbed in doet.
Ok dankje!
pi_75423428
Oja, die vierkante kop (zoals ons pap het zei) is niet echt te zien op deze foto. Ik zie zelf nu wel dat ie meer op mij begint te lijken.
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:30:59 #32
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75427742
Nijna
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75428182
Driekus stoere zwembroek, nu maar lekker spetteren!

En Nijna Vanavond lekker vroeg naar bed met een goed boek om even bij te tanken?

Esmee had vandaag een rommelig dagje. Van 6 tot 10 geslapen en daarna steeds maar een uurtje tussen de voedingen. Ze was verder gelukkig niet echt huilerig dus het viel allemaal erg mee (gelukkig wisselen de meiden elkaar hier keurig af met piep-en-huil-uurtjes ) Morgenmiddag weer naar de ostheopaat. Hopelijk gaat ze daarna weer wat meer slapen want ze was gewoon wel erg moe.
pi_75429101
Nijna
Oeh driekus met z'n zwembroek Geweldig! Heeft ie al wat minder last van z'n prikjes? *verder leest* Ah, fijn dat het nu alweer beter gaat!
Elk kindje reageert er anders op, hè, je moet niet uitgaan van het makkelijkste (slapen) Ik ging uit van 't ergste, koorts en huilen. en ze heeft inderdaad alleen maar geslapen, maar ja
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:04:27 #35
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75429168
Leuke zwembroek Driekus
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75429284
Nijna zwaar zo'n huil dagje! Ik duim voor je dat het morgen allemaal weer wat beter gaat!

Driekus stoere zwembroek
pi_75434443
Stiemie, succes bij de osteopaat vandaag en hopelijk gaat Esmee er wat meer van slapen!

Irisje zit lekker te keuvelen nu in de wipstoel, maar het was vannacht weer feest en ze besloot vanmorgen dat ze geen mama-melk meer hoefde.
Dus we zijn helemaal over op de fles nu.
Fake it till you make it...
  woensdag 9 december 2009 @ 08:45:51 #38
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75434699
Thomas van Ca.ra is opgenomen in het ziekenhuis op verdenking van RS virus of Mex griep
pi_75434845
Nijna Wat vind je er zelf van dat ze nu geen mamamelk meer wil? Jammer of valt het mee voor je?

Mefke heeft Driekus uiteindelijk nog lang last gehad of was het na de fles helemaal goed? Mooie zwembroek heeft hij! Wanneer gaan jullie beginnen met zwemmen?

Stiemie succes bij de osteopaat!

Ca.ra en Thomas Héél erg veel beterschap!!
pi_75434848
Ow jee , hopelijk valt het mee.

Wens haar maar veel sterkte en beterschap voor de kleine man Asy
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_75434933
Och wat sneu voor Thomas. Ik hoop dattie snel
beter is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator woensdag 9 december 2009 @ 08:59:11 #42
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75434935
Ah nee, arme Thomas!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 9 december 2009 @ 08:59:56 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75434945
Och jee, wat sneu! Heel veel beterschap!
pi_75435015
oh jee, beterschap voor Thomas en hopelijk valt het mee!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_75435342
Och, wat een schrik! Arme Thomas, heel veel beterschap!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75435376
Oe, Thomas, doe es niet zo eng. Bah, zulke ukken in het ziekenhuis is niet leuk. Van de andere kant, daar kunnen ze ze goed in de gaten houden.

Nee, het was niet goed na de fles. Even wel. Hij heeft nog even liggen spelen en lachen, viel toen in slaap en werd een half uurtje later krijsend wakker. Ik heb em nog nooit zo overstuur gezien, arm manneke. Toen weer een flesje en daarna weer naar bedje. Uiteindelijk wakker gemaakt voor de laatste voeding, zetpil gegeven want koorts, luuf op z'n borst, neusspray er in en slapen maar. Dat ging prima, vanochtend was het kwart over zes. En toen zag ie er al veel beter uit, gelukkig.

Nijna, toch helemaal over op de fles. Vind je het jammer of is het wel goed zo? Driekus wilde hier ook ineens niet meer, alsof er gewoon niets meer uitkwam ofzo. Wat eigenlijk niet kan, want het lekte juist uit de borst nog heel lang.

Stiemie, fijn dat ze het afwisselen die meiden van jullie, maar het zou natuurlijk fijner zijn als het gewoon eens een dagje niet zo was. Hopelijk werkt de osteopaat.

We gaan volgende week op vakantie (naar zo'n burgerlijk vakantiepark bij Ca.ra in de buurt) en daar is een zwembad. Dus daar gaan we zwemmen. En daarna willen we ook gaan babyzwemmen hier in de buurt.
pi_75435640
he bah, ik hoop voor Ca.ra dat het allemaal meevalt met Thomas en dat hij snel weer mee naar huis mag... wat vervelend zeg!

Hier ook maar weer een update.
Evie en ik zijn nog steeds in het ziekenhuis. Inmiddels de 5e dag en ik begin toch wel wat last te krijgen van heimwee hoor. Het is hier zo druk druk druk de hele dag...
ik ben de hele dag bezig met voeden en kolven en heb eigenlijk totaal geen tijd om af en toe even te rusten... best moeilijk.
Omdat de voeding nog op gang moet komen ben ik soms een half uur tot een uur bezig met aanleggen en proberen Evie te laten drinken; en vervolgend moet ik daarna nog ongeveer 20 min kolven... aangezien ze om de 3 uur gevoed wordt; is het dus een druk programma...
gelukkig komt de melkproductie wel goed op gang, dus ik hoop dat Evie de techniek ook snel onder de knie gaat krijgen....
het zou zo fijn zijn als we van het weekend naar huis zouden mogen... aangezien papa dan ook nog even 3 dagen samen met ons kan zijn...

en o ja; wat ook erg vervelend is; preventieve maatregel ivm mexicaanse griep; ik mag geen bezoek ontvangen hier; alleen vriendlief is welkom en verder wordt iedereen buiten de deuren gehouden...
echt genieten van gezellig kraambezoek en beschuit met muisjes is er helaas dus niet bij...

*einde klaagpost*

maaaaaar ik ben wel heel erg blij met ons lieve kleine meisje hoor!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 9 december 2009 @ 09:56:29 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75436097
Oh, dat is ongezellig zeg, dat je geen bezoek mag ontvangen! Wel begrijpelijk, maar niet echt leuk...
Heeft je vriend nu vrij? Kan hij dat niet opschuiven totdat jullie thuis zijn eventueel?
pi_75436260
BJ, geen bezoek? Wat lijkt me dat moeilijk! Hebben ze gezegd wanneer je eventueel naar huis mag? Als Evie een bepaald gewicht heeft of goed zelf drinkt ofzo? Sterkte.

Bij mijn zus lukte borstvoeding ook niet zo goed, en zij vond het ook erg vermoeiend. Eerst proberen aan de borst, dan kolven, dan vingervoeden... Bij haar kwam de melkproductie ook niet goed op gang, gelukkig bij jou wel!

Thomas en Ca.ra, ook veel sterkte en beterschap!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75438034
quote:
Op woensdag 9 december 2009 08:45 schreef Asyniur het volgende:
Thomas van Ca.ra is opgenomen in het ziekenhuis op verdenking van RS virus of Mex griep
dat is schrikken! Wens Ca.ra maar het beste met Thomas! ik hoop dat het meevalt en dat hij gauw weer naar huis mag... arm ventje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')