he bah, ik hoop voor Ca.ra dat het allemaal meevalt met Thomas en dat hij snel weer mee naar huis mag... wat vervelend zeg!
Hier ook maar weer een update.
Evie en ik zijn nog steeds in het ziekenhuis. Inmiddels de 5e dag en ik begin toch wel wat last te krijgen van heimwee hoor. Het is hier zo druk druk druk de hele dag...
ik ben de hele dag bezig met voeden en kolven en heb eigenlijk totaal geen tijd om af en toe even te rusten... best moeilijk.
Omdat de voeding nog op gang moet komen ben ik soms een half uur tot een uur bezig met aanleggen en proberen Evie te laten drinken; en vervolgend moet ik daarna nog ongeveer 20 min kolven... aangezien ze om de 3 uur gevoed wordt; is het dus een druk programma...
gelukkig komt de melkproductie wel goed op gang, dus ik hoop dat Evie de techniek ook snel onder de knie gaat krijgen....
het zou zo fijn zijn als we van het weekend naar huis zouden mogen... aangezien papa dan ook nog even 3 dagen samen met ons kan zijn...
en o ja; wat ook erg vervelend is; preventieve maatregel ivm mexicaanse griep; ik mag geen bezoek ontvangen hier; alleen vriendlief is welkom en verder wordt iedereen buiten de deuren gehouden...
echt genieten van gezellig kraambezoek en beschuit met muisjes is er helaas dus niet bij...
*einde klaagpost*
maaaaaar ik ben wel heel erg blij met ons lieve kleine meisje hoor!