Go Stef!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:02 schreef Incantrix het volgende:
Sorbootje, ai, daar ben ik ook telkens bang voor, bah.. Gelukkig was er geen verwonding begrijp ik?
Hier een voorzichtige jompel, Stef is weer 40 gr. Aangekomen, maar er echt blij mee zijn durf ik nog even niet.. Geeft niet, het is in elk geval beter als gisterenEn hij heeft zijn nieuwe tuinbroekje aan (
), strax probeer ik een foto te maken
Ik wilde trouwens altjjd wel 2 kindjes, maar eerlijkgezegd vraag ik me nu af of ik nog wel durf voor die tweede.. maar even wachten tot de vergeet-hormonen inkicken dan
Nu al babyzwemmen? Zow, da's snel! Hier in het zwembad moet je kindje toch echt nog wat ouder zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:46 schreef martine1984 het volgende:Vicky en Tess
Sorbo, sneu is dat he voor zo'n klein meisje. Ik had t laast toen ik Jamie optilde van de commode toen stoote hij zn hoofd tegen het plankje wat er boven hangt.
Ik heb langer gehuild dan hij, voelde me echt een ontzettend slechte moeder.
Morgen ga ik voor het eerst babyzwemmen met Jamie, alleen heb ik een vraag is zo'n zwemluier verplicht? want de kleinste van de kruitvat is vanaf 6 kilo maar zo groot is Jamie nog niet.
Jamie was vannacht erg druk, hij begon vanaf half 4 ieder half uur te mopperen... Ik baken hem in, maar hij had zo liggen woelen dat hij zelfs zn dekentje aan de kant had geschopt en hij was ontsnapt uit de hydrofiel... onze kleine hoedini. Overdag is hij de laaste dagen ook al hangerig en huilerig, zal dit dan de 8 weken sprong zijn?
Bij ons zwembad mag je gaan zwemmen na het 1e prikje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Nu al babyzwemmen? Zow, da's snel! Hier in het zwembad moet je kindje toch echt nog wat ouder zijn
Ons werd door t cb aangeraden om te wachten tot na de 2e prik. Zo zie je ook hier, volg je eigen gevoel, de adviezen zijn zo verschillend. Blauwe lipjes = eruit! (hoewel dat hier vanaf t begin heel goed gaat trouwens)quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
Bij ons zwembad mag je gaan zwemmen na het 1e prikje.
he Chan wat zieligquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:20 schreef Chan het volgende:
Zo even zonder bijgelezen te zijn, gisteravond heb ik nog de HAP gebeld en vanmorgen zijn we nog naar de huisarts geweest en Timo blijkt ooronsteking te hebben in beide oren..Nu krijgt hij antibiotica, neusspray en paracetamol.. Hopelijk is het over een paar dagen echt weer helemaal goed, want ik trek het niet echt meer zo..
quote:Op maandag 7 december 2009 20:52 schreef huuphuup het volgende:
oh jeej. Is alles wel goed verder met jullie zelf Tessie?![]()
oh en Chan, je rammelthaha, rammelen we alweer samen!
doen we een wissel van de wacht ja? Jij hierna een meisje en ik een jongetje.
Dan word er daar verder gekeken naar wat de oorzaak zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Bar,dat is wel gek zeg, dat jullie t dan wel gekregen hebben. Maar ze zullen er neem ik aan over nagedacht hebben. Ben benieuwd wat de apotheker zegt dan. En zkh opname? Dat heb ik even gemist geloof ik.
Bij ons 'mag' je pas komen als de kindjes 12 weken zijn en de badjuf raadde aan om naar de voetjes te kijken. Die worden eerder blauw dan de lipjes en als de voetjes dus wat verkleuren is het gewoon beter om eruit te gaan. Ook al is het al na een kwartiertje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ons werd door t cb aangeraden om te wachten tot na de 2e prik. Zo zie je ook hier, volg je eigen gevoel, de adviezen zijn zo verschillend. Blauwe lipjes = eruit! (hoewel dat hier vanaf t begin heel goed gaat trouwens)
Hij had vorige week ineens weer een dag of 2-3 dat hij niet op rechts te krijgen was. Echt tegenstribbelen enzo. Maar dan ook daarna ineens weer een paar dagen dat het prima gaat.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:12 schreef mefke79 het volgende:
Be naar de osteopaat met Oscar, ik hoop dat het zoden aan de dijk zet. Is Oscar nog zo volhoudend in zijn voorkeur? Of zie je het gewoon nog heel goed aan zijn hoofdje?
Geloof me, dat zou je echt wel zien hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:05 schreef _Bar_ het volgende:
lijkt me ook trouwens lastig hoor net als bij huup en be, die voorkeur.
zou heel eerlijk ook niet weten hoe je dat zou moeten zien.
Ja hoor, dank je dat je het vraagtquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:52 schreef Chan het volgende:
Miss sly dankje, handig om te weten dat ik dat zou kunnen verwachten.. Is Senna nu wel weer helemaal fit en de oude?
Nu niet meerquote:
quote:
huh? dat is echt raar. hij is maar 87% vol.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:39 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik mag je niet pmen, krijg de melding dat je inbox niet beschikbaar is)
ik kan dus ook niet antwoorden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
huh? dat is echt raar. hij is maar 87% vol.
Probeer je het wel via het envelopje bij mijn naam?
Weet je wat, ik om je even, dan kun je antwoorden. Dat zou moeten lukken
Dat is echt raarquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:01 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik kan dus ook niet antwoorden.
wat raar
Ik kon wel gewoon verzenden. Probeer mij dan eens te PMen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:01 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik kan dus ook niet antwoorden.
wat raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |