quote:Op maandag 7 december 2009 21:05 schreef Kersjes het volgende:
En wat ik nog even kwijt wil:
Ik geniet er zo enorm van om mama te zijn![]()
En hoewel een peuter ontzettend gezellig, grappig, lief en vertederend kan zijn... is zo'n klein lief warm bundeltje dat tegen je aan in slaap valt en voor 100% afhankelijk van je is ook weer zo enorm speciaal
Ja erg hèquote:
Helemaal mee eens!quote:En wat ik nog even kwijt wil:
Ik geniet er zo enorm van om mama te zijn![]()
En hoewel een peuter ontzettend gezellig, grappig, lief en vertederend kan zijn... is zo'n klein lief warm bundeltje dat tegen je aan in slaap valt en voor 100% afhankelijk van je is ook weer zo enorm speciaal
quote:Op maandag 7 december 2009 21:44 schreef innepin het volgende:
En ik geloof dat ik je wel snap, over dat eventuele derde kindje. Denk er gewoon rustig over na zou ik zeggen. Je hoeft het niet nu direct te beslissen
Maak je het vaak mee dat mensen er simpelweg vanuit gaan dat een tweeling "zóóóóó leuk" is? En er niet bij stilstaan dat het ook best zwaar is?quote:Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Niet?
Oooohwww... dan heb ik nog even dus
Haha!
Nee joh, niet steeds maar klagen over 2... tulijk niet! Want: hey, wie heeft er nu zoiets bijzonders als ik? Haha! Ik ben toch echt op dit moment de enige in het hele topic he(nou ja, voor 6 dagen, want dan 'moet' ik verhuizen, en is mamanik er weer)!!
Ah MIkoxx, je slaat de spijker op z'n kop. Ik zou al blij zijn met 1 kind, kreeg een tweeling en zou zo graag nog een 3 kindje willen (ik ga alle topics wel af om dat van de daken te roepen, lijkt het welquote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef mikoxx het volgende:
Je klinkt ook helemaal in luv Innepin! En dat jouw kindje de mooiste is kan niet hoor, want de mooiste(n) heb ik hoor!! Haha!
En gerammel, ik snap t. Bij mij geeft t zo'n dubbel gevoel. Wilde altijd graag 2 kindjes, maar ja, die heb ik nu dus in 1 keer gekregen (waar we heeeeeel blij mee zijn hoor, begrijp me niet verkeerd) en t idee van nooit meer zwanger zijn, kan ik niet goed accepteren. Maar, voor ons is het risico op weer een tweeling ook aanwezig en ik weet niet of ik dat trek (emotioneel gezien)! Want, ik vind t zwaar hoor (en ja, ik heb er even over gedaan om dat toe te kunnen geven).
Awwww!!! Wat lief!quote:Op maandag 7 december 2009 18:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
komt ie dan; meldt![]()
(wil ook ergens meldt roepen....![]()
)
mag mijn kleine meisje ook in de OP?
geboren 05-12
Evie Elleke
en hier is ze dan:
*BJ showt*
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
en hoe blij en gelukkig kan je zijn.....
[ afbeelding ]
*straalt*
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |