abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75386266
He, ik kan maar geen afscheid nemen.

Ik wil BJ en Evie toch op de valreep welkom heten. Wat een droppie! En wat een turbo bevalling.

Nou daahaag!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75386998
BJ en Evie van harte welkom

Gezellig Vicky, jij ook al aan de rammel? Ik durf het niet zo goed hardop te zeggen, maar ik rammel er ook alweer lustig op los... En mooie foto's van kleine babietjes maken het alleen maar erger

Oeke je mag best blijven hoor

Hier gaat het nog steeds niet goed met Timo, maar ik wil écht niet weer naar de HAP moeten rijden om daar de mededeling te krijgen dat hij gewoon moet uitzieken.. Maar hij huilt heel veel voor zijn doen en drinkt heel slecht, heeft ook al minder plasluiers nu.. De koorts was gezakt, maar gisteravond toch ineens weer terug.. Hoe het nu is weet ik niet, heb nog niet gemeten... En hij heeft er sinds gisteravond enorme darmkrampen bij, zn poep is heel erg groen ook... Ik weet het niet meer hoor, wat ik nou moet..
pi_75387144
Chan, als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor!! Zeker als de plasluiers minder worden en Timo slechter gaat drinken.
voor jullie!
en rammelen... pff hou op zeg
en ik ben ook stikjaloers op een vriendinnetje . ze is zwanger van de 3e en krijgt, na 2 meiden, nu een knul... ik wil ook zo graag nog een jongetje..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75387182
Chan, ik kan me je gevoel heel goed voorstellen, dat je niet steeds wil zeuren bij de HAP. Maar liever één keer te veel dan één keer te weinig. Als je je zorgen maakt, gewoon gaan. 't arme jochie is nou wel écht lang ziek en het gaat maar niet over, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Als je gevoel zegt dat je de hap erbij moet halen, dóe dat dan alsjeblieft, en ga niet bang zitten zijn dat ze je een zeurpiet vinden. Bovendien is dat het ergste dat kan gebeuren, dat ze je een overbezorgde moeder vinden, en dat is dan maar jammer. Het gaat wel om jouw kind.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_75387210
hè Chan wat rot zeg
als de plasluiers minder worden dan zou ik toch wel even bellen hoor.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75387316
Ik post hier echt veel te weinig, maar wou wel even laten weten dat ik wel meelees en meeleef met iedereen. Het is hier thuis nogal hectisch de laatste tijd, beetje een nare periode en dus weinig tijd om uitgebreid te internetten. Maar onderweg lees ik op mn mobiel altijd eventjes bij, maar das een beetje lastig reageren.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_75387449
oh jeej. Is alles wel goed verder met jullie zelf Tessie?

oh en Chan, je rammelt haha, rammelen we alweer samen! doen we een wissel van de wacht ja? Jij hierna een meisje en ik een jongetje.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75387475
Tessie
Rustig aan, we lopen niet weg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75387594
Chan, ik zou best willen dat Ko gewoon een klein babietje bleef, maar ik kan natuurlijk ook gewoon gaan rammelen voor een tweede.
Wat vervelend dat Timo nog steeds zo ziek is, als je het niet vertrouwt moet je gewoon bellen of gaan hoor! Zieke kindjes zijn zo zielig.

Tessie, ik vroeg me al af waar je was. Hopelijk gaat het snel weer beter thuis en kom je weer gezellig posten! Ik ben benieuwd hoe het met Graeme is.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75387953
Tessie

He Chan wat naar dat Timo nog steeds zo ziek is zeg, beterschap..!

Incantrix, het laten huilen verhaal heeft natuurlijk ook met leeftijd te maken.
Jullie manneke is nog zo klein, lekker bij je is dan ook haske fijn, voor allebei!
Dat deed ik bij Lars ook hoor, toen hij nog zo klein was.
Maar dat kleine babietje van mij is alweer bijna 3 maand * XXXKarinXXX raapt kin van de grond

De wvk heeft gebeld en ze merkte alweer aan mij dat ik het helemaal al gehad heb met dat provoceer-gebeuren. Lars is zoveel onrustiger. Ze wou eigenlijk dat ik hem morgen nog een extra fles omneo zou geven, maar ik doe het niet, het is genoeg zo.
Woensdag op het cb komen en dan ging ze met de arts overleggen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 7 december 2009 @ 21:05:45 #211
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_75388106
BJ, nogmaals gefeliciteerd en welkom hier met je kleine frummeltje

Willow, schone slaapster

Sssserpente, raar is dat he, dan vind je sommige kledingstukken echt niet bij je kindje staan nu, maar terwijl je nog zwanger was kon je juist urenlang fantaseren hoe mooi je baby wel niet zou zijn in dat ene toffe pakje!
En ik had me zo verheugd om een paar specifieke kleertjes van Devin te recyclen, dingen die hem echt heel leuk stonden, maar die staan Toby juist voor geen meter

Sorry dames, ik lees en leef heus wel met jullie mee maar er blijft zo weinig hangen als ik dan een reply typ
Slaaptekort speelt me toch wel parten merk ik, Toby drinkt 's nachts nog wel 'n keer of 3, de laatste paar nachten zelfs vaker...
Maar ik klaag niet, vind het ook helemaal niet erg, ik verontschuldig me hierbij slechts voor mijn dufheid

En wat ik nog even kwijt wil:
Ik geniet er zo enorm van om mama te zijn
En hoewel een peuter ontzettend gezellig, grappig, lief en vertederend kan zijn... is zo'n klein lief warm bundeltje dat tegen je aan in slaap valt en voor 100% afhankelijk van je is ook weer zo enorm speciaal
.... met gevoel voor drama....
pi_75388218
Ik heb een dode laptop, dus kan even niet zoveel reageren hier, maar wil Oeke en Ko even uitzwaaien Tot in t volgende topic leukerds!

En natuurlijk BJ en haar mooie meisje even welkom heten!!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75388244
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:05 schreef Kersjes het volgende:

En hoewel een peuter ontzettend gezellig, grappig, lief en vertederend kan zijn... is zo'n klein lief warm bundeltje dat tegen je aan in slaap valt en voor 100% afhankelijk van je is ook weer zo enorm speciaal

herkenbaar

Hoe heb ik vantevoren me kunnen afvragen of ik van nr 2 wel evenveel zou kunnen houden???
  maandag 7 december 2009 @ 21:10:34 #214
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_75388351
Tessie

En nu al rammelen????? Jeeeeemig
Durf het niet te zeggen, hier ook gerammel, het knagende gevoel dat ons gezin nog niet compleet is. Maar no way dat ik nog een keer zwanger ga zijn. Dat kan, mag en gaat gewoon niet
.... met gevoel voor drama....
  maandag 7 december 2009 @ 21:15:24 #215
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75388596
BJ, welkom met je meisje meisje! Jullie zien er idd erg gelukkig uit!
pi_75388712
Evie en BJ, welkom! Wat een snelle bevalling zeg, ik vond 4 uur al snel, laat staan dat je de helft niet eens haalt.

Rammelen? Nuh, ik heb er nog geen last van. Ik vrees dat het ook nog wel even gaat duren ook. Eerst dit maar eens allemaal een beetje op de rit krijgen en alles op een rijtje krijgen mbt gevoel enzo. Ik gok dat het hier nog minstens een jaar duurt voor ik ga rammelen.

Ik ga zo eens effe douchen, ben net voor het eerst wezen sporten. Ik heb echt 0,0 conditie merk ik.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75388955
Thanx meiden, jullie zijn lief!
Met Graeme en mijn Lief en mezelf gaat het gelukkig wel goed (op nog steeds wat schildkliergedoe na dan bij mij, maar dat is niet zo boeiend). Met mn mams gaat het niet zo goed. Ze is gelukkig niet ziek ofzo, maar wel een ontzettend nare en zware periode waar ik haar gewoon heel erg in moet steunen en helpen met vanalles. Beetje lastig uitleggen, wil niet alles zo openbaar op het internet hebben.

Graeme is echt zo ontzettend lief en leuk, ik geniet elke dag zo van hem. We hebben vorige week een kinderstoel gekocht waar hij heerlijk in zit, en binnenkort krijgt hij ook wat groente en fruit voor het eerst, ben heel benieuwd hoe hij dat vind. Verder heb ik het idee dat hij tandjes gaat krijgen, al vind ik dat wel heel vroeg en weet het nog niet zeker dus.

Oeke, Ko alweer een half jaar! Niet te geloven zo snel als dat gaat he! Je kleine grote man, ik vind hem zo leuk.
Chan, wat naar dat Timo nog steeds ziek is. Kan me goed voorstellen dat je het even niet weet. Maar ik zou ook zeggen, beter een keer teveel naar de HA/HAP dan een keer te weinig. Dan vinden ze je maar een zeur of overbezorgde moeder toch? Heb je verder geen last van en je wil gewoon het beste voor je kind toch.
BJ welkom hier met je mooie meisje!
Kersjes, ik kan me voorstellen dat je niet nog een keer zwanger wil zijn zeg. Lijkt me wel naar om dan toch het gevoel te hebben dta je gezin nog niet compleet is...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_75389187
BJ wat een heerlijk meisje, gefeliciteerd 1 uur en 3 kwartier... das inderdaad turbo

De filmpjes

Huup wat een mooi meisje... die bos haar

Ik heb vanmiddag de kerstboom opgezet en Jamie zat er in zn wippertje naar te kijken... hij was helemaal onder de indruk van al die glimmertjes en lampjes. Hij zat er tegen te lachen, echt heerlijk om te zien
pi_75389360
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:05 schreef Kersjes het volgende:
Willow, schone slaapster
Ja erg hè Ze krijgt de laatste fles tussen middernacht en één uur, ligt er een beetje aan wij hebben niet zo'n strak ritme en dan moeten we haar 's ochtends uit bed plukken. Maar als we zelf laat naar bed zijn gegaan (als in half 2 ofzo) dan komt het wel eens voor dat dat uit bed plukken pas om half twaalf (!) gebeurt Heerlijk zo'n kind
quote:
Helemaal mee eens! Nou ja dat van die peuter weet ik niet, maar ohhh wat geniet ik! Ik was de eerste vijf weken echt bang dat dat niet zou komen, want zo lekker liep het niet, maar ik voel me nu zó helemaal mama en ik heb vanzelfsprekend het meest geweldige kind van de hele wereld en ze is zó leuk en lief

Wat ontzettend klote dat je zwangerschappen zo'n hel waren. Dat je graag nog een kindje zou willen, maar die hel niet nog eens wil doorstaan. Begrijpelijk, en vast ook heel moeilijk!

Ik rammel ook wel een beetje hoor Tenminste, ik wil voorlopig nog gewoon van m'n meisje blijven genieten, maar ik weet zéker dat er hier nog minimaal een nr 2 bij komt. nou ja, nr 4 voor manlief dan whehe. Zijn Sinterklaassurprise dit jaar was een uitvergrote pilstrip Met als cadeau o.a. een condoom. Bedankt voor de hint hè broerlief

Tessie
voor je mams. Gelukkig gaat alles met jullie en Graeme helemaal goed
  maandag 7 december 2009 @ 21:38:35 #220
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75389727
Je klinkt ook helemaal in luv Innepin! En dat jouw kindje de mooiste is kan niet hoor, want de mooiste(n) heb ik hoor!! Haha!

En gerammel, ik snap t. Bij mij geeft t zo'n dubbel gevoel. Wilde altijd graag 2 kindjes, maar ja, die heb ik nu dus in 1 keer gekregen (waar we heeeeeel blij mee zijn hoor, begrijp me niet verkeerd) en t idee van nooit meer zwanger zijn, kan ik niet goed accepteren. Maar, voor ons is het risico op weer een tweeling ook aanwezig en ik weet niet of ik dat trek (emotioneel gezien)! Want, ik vind t zwaar hoor (en ja, ik heb er even over gedaan om dat toe te kunnen geven).
pi_75389914
Mikoxx
en veel respect ook...lijkt me ook vet zwaar een tweeling
pi_75390060
Jeetje Mikoxx natuurlijk is het zwaar met een tweeling Ik vond en vind het al af en toe zwaar met één ook nog eens heel makkelijk kind
Mijn schoonzusje heeft een tweeling (die zijn nu bijna 2) en die heeft vanaf de zwangerschap zo'n beetje alleen maar lopen zeuren dat het zo zwaar is. Dat is het andere uiterste natuurlijk. Maar af en toe toegeven dat het niet allemaal rozengeur en maneschijn is met twéé van die hummels mag best!
En ik geloof dat ik je wel snap, over dat eventuele derde kindje. Denk er gewoon rustig over na zou ik zeggen. Je hoeft het niet nu direct te beslissen
  maandag 7 december 2009 @ 21:47:47 #223
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75390232
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:44 schreef innepin het volgende:

En ik geloof dat ik je wel snap, over dat eventuele derde kindje. Denk er gewoon rustig over na zou ik zeggen. Je hoeft het niet nu direct te beslissen
Niet? Oooohwww... dan heb ik nog even dus Haha!
Nee joh, niet steeds maar klagen over 2... tulijk niet! Want: hey, wie heeft er nu zoiets bijzonders als ik? Haha! Ik ben toch echt op dit moment de enige in het hele topic he (nou ja, voor 6 dagen, want dan 'moet' ik verhuizen, en is mamanik er weer)!!
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 21:49:00 #224
5428 crew  miss_sly
pi_75390294
tessie ik vroeg me al af waar je was, en had even geheel onterecht aangenomen dat je in het andere topic zat, maar zo oud is Graeme nog niet
Sterkte in de nare tijd, ook voor je moeder
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75390490
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Niet? Oooohwww... dan heb ik nog even dus Haha!
Nee joh, niet steeds maar klagen over 2... tulijk niet! Want: hey, wie heeft er nu zoiets bijzonders als ik? Haha! Ik ben toch echt op dit moment de enige in het hele topic he (nou ja, voor 6 dagen, want dan 'moet' ik verhuizen, en is mamanik er weer)!!
Maak je het vaak mee dat mensen er simpelweg vanuit gaan dat een tweeling "zóóóóó leuk" is? En er niet bij stilstaan dat het ook best zwaar is?
mja schoonzus is een beetje een raar depressief klaagmens, die zegt dingen als "als ik nog een kind zou krijgen spring ik voor de trein" en "ik heb alleen maar irritante kinderen" (waar haar dochter bij zit overigens) Dus wellicht een slecht voorbeeld

Anyway, bijzonder is het zeker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')