abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75386266
He, ik kan maar geen afscheid nemen.

Ik wil BJ en Evie toch op de valreep welkom heten. Wat een droppie! En wat een turbo bevalling.

Nou daahaag!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75386998
BJ en Evie van harte welkom

Gezellig Vicky, jij ook al aan de rammel? Ik durf het niet zo goed hardop te zeggen, maar ik rammel er ook alweer lustig op los... En mooie foto's van kleine babietjes maken het alleen maar erger

Oeke je mag best blijven hoor

Hier gaat het nog steeds niet goed met Timo, maar ik wil écht niet weer naar de HAP moeten rijden om daar de mededeling te krijgen dat hij gewoon moet uitzieken.. Maar hij huilt heel veel voor zijn doen en drinkt heel slecht, heeft ook al minder plasluiers nu.. De koorts was gezakt, maar gisteravond toch ineens weer terug.. Hoe het nu is weet ik niet, heb nog niet gemeten... En hij heeft er sinds gisteravond enorme darmkrampen bij, zn poep is heel erg groen ook... Ik weet het niet meer hoor, wat ik nou moet..
pi_75387144
Chan, als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor!! Zeker als de plasluiers minder worden en Timo slechter gaat drinken.
voor jullie!
en rammelen... pff hou op zeg
en ik ben ook stikjaloers op een vriendinnetje . ze is zwanger van de 3e en krijgt, na 2 meiden, nu een knul... ik wil ook zo graag nog een jongetje..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75387182
Chan, ik kan me je gevoel heel goed voorstellen, dat je niet steeds wil zeuren bij de HAP. Maar liever één keer te veel dan één keer te weinig. Als je je zorgen maakt, gewoon gaan. 't arme jochie is nou wel écht lang ziek en het gaat maar niet over, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Als je gevoel zegt dat je de hap erbij moet halen, dóe dat dan alsjeblieft, en ga niet bang zitten zijn dat ze je een zeurpiet vinden. Bovendien is dat het ergste dat kan gebeuren, dat ze je een overbezorgde moeder vinden, en dat is dan maar jammer. Het gaat wel om jouw kind.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_75387210
hè Chan wat rot zeg
als de plasluiers minder worden dan zou ik toch wel even bellen hoor.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75387316
Ik post hier echt veel te weinig, maar wou wel even laten weten dat ik wel meelees en meeleef met iedereen. Het is hier thuis nogal hectisch de laatste tijd, beetje een nare periode en dus weinig tijd om uitgebreid te internetten. Maar onderweg lees ik op mn mobiel altijd eventjes bij, maar das een beetje lastig reageren.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_75387449
oh jeej. Is alles wel goed verder met jullie zelf Tessie?

oh en Chan, je rammelt haha, rammelen we alweer samen! doen we een wissel van de wacht ja? Jij hierna een meisje en ik een jongetje.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75387475
Tessie
Rustig aan, we lopen niet weg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75387594
Chan, ik zou best willen dat Ko gewoon een klein babietje bleef, maar ik kan natuurlijk ook gewoon gaan rammelen voor een tweede.
Wat vervelend dat Timo nog steeds zo ziek is, als je het niet vertrouwt moet je gewoon bellen of gaan hoor! Zieke kindjes zijn zo zielig.

Tessie, ik vroeg me al af waar je was. Hopelijk gaat het snel weer beter thuis en kom je weer gezellig posten! Ik ben benieuwd hoe het met Graeme is.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75387953
Tessie

He Chan wat naar dat Timo nog steeds zo ziek is zeg, beterschap..!

Incantrix, het laten huilen verhaal heeft natuurlijk ook met leeftijd te maken.
Jullie manneke is nog zo klein, lekker bij je is dan ook haske fijn, voor allebei!
Dat deed ik bij Lars ook hoor, toen hij nog zo klein was.
Maar dat kleine babietje van mij is alweer bijna 3 maand * XXXKarinXXX raapt kin van de grond

De wvk heeft gebeld en ze merkte alweer aan mij dat ik het helemaal al gehad heb met dat provoceer-gebeuren. Lars is zoveel onrustiger. Ze wou eigenlijk dat ik hem morgen nog een extra fles omneo zou geven, maar ik doe het niet, het is genoeg zo.
Woensdag op het cb komen en dan ging ze met de arts overleggen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 7 december 2009 @ 21:05:45 #211
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_75388106
BJ, nogmaals gefeliciteerd en welkom hier met je kleine frummeltje

Willow, schone slaapster

Sssserpente, raar is dat he, dan vind je sommige kledingstukken echt niet bij je kindje staan nu, maar terwijl je nog zwanger was kon je juist urenlang fantaseren hoe mooi je baby wel niet zou zijn in dat ene toffe pakje!
En ik had me zo verheugd om een paar specifieke kleertjes van Devin te recyclen, dingen die hem echt heel leuk stonden, maar die staan Toby juist voor geen meter

Sorry dames, ik lees en leef heus wel met jullie mee maar er blijft zo weinig hangen als ik dan een reply typ
Slaaptekort speelt me toch wel parten merk ik, Toby drinkt 's nachts nog wel 'n keer of 3, de laatste paar nachten zelfs vaker...
Maar ik klaag niet, vind het ook helemaal niet erg, ik verontschuldig me hierbij slechts voor mijn dufheid

En wat ik nog even kwijt wil:
Ik geniet er zo enorm van om mama te zijn
En hoewel een peuter ontzettend gezellig, grappig, lief en vertederend kan zijn... is zo'n klein lief warm bundeltje dat tegen je aan in slaap valt en voor 100% afhankelijk van je is ook weer zo enorm speciaal
.... met gevoel voor drama....
pi_75388218
Ik heb een dode laptop, dus kan even niet zoveel reageren hier, maar wil Oeke en Ko even uitzwaaien Tot in t volgende topic leukerds!

En natuurlijk BJ en haar mooie meisje even welkom heten!!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75388244
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:05 schreef Kersjes het volgende:

En hoewel een peuter ontzettend gezellig, grappig, lief en vertederend kan zijn... is zo'n klein lief warm bundeltje dat tegen je aan in slaap valt en voor 100% afhankelijk van je is ook weer zo enorm speciaal

herkenbaar

Hoe heb ik vantevoren me kunnen afvragen of ik van nr 2 wel evenveel zou kunnen houden???
  maandag 7 december 2009 @ 21:10:34 #214
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_75388351
Tessie

En nu al rammelen????? Jeeeeemig
Durf het niet te zeggen, hier ook gerammel, het knagende gevoel dat ons gezin nog niet compleet is. Maar no way dat ik nog een keer zwanger ga zijn. Dat kan, mag en gaat gewoon niet
.... met gevoel voor drama....
  maandag 7 december 2009 @ 21:15:24 #215
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75388596
BJ, welkom met je meisje meisje! Jullie zien er idd erg gelukkig uit!
pi_75388712
Evie en BJ, welkom! Wat een snelle bevalling zeg, ik vond 4 uur al snel, laat staan dat je de helft niet eens haalt.

Rammelen? Nuh, ik heb er nog geen last van. Ik vrees dat het ook nog wel even gaat duren ook. Eerst dit maar eens allemaal een beetje op de rit krijgen en alles op een rijtje krijgen mbt gevoel enzo. Ik gok dat het hier nog minstens een jaar duurt voor ik ga rammelen.

Ik ga zo eens effe douchen, ben net voor het eerst wezen sporten. Ik heb echt 0,0 conditie merk ik.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75388955
Thanx meiden, jullie zijn lief!
Met Graeme en mijn Lief en mezelf gaat het gelukkig wel goed (op nog steeds wat schildkliergedoe na dan bij mij, maar dat is niet zo boeiend). Met mn mams gaat het niet zo goed. Ze is gelukkig niet ziek ofzo, maar wel een ontzettend nare en zware periode waar ik haar gewoon heel erg in moet steunen en helpen met vanalles. Beetje lastig uitleggen, wil niet alles zo openbaar op het internet hebben.

Graeme is echt zo ontzettend lief en leuk, ik geniet elke dag zo van hem. We hebben vorige week een kinderstoel gekocht waar hij heerlijk in zit, en binnenkort krijgt hij ook wat groente en fruit voor het eerst, ben heel benieuwd hoe hij dat vind. Verder heb ik het idee dat hij tandjes gaat krijgen, al vind ik dat wel heel vroeg en weet het nog niet zeker dus.

Oeke, Ko alweer een half jaar! Niet te geloven zo snel als dat gaat he! Je kleine grote man, ik vind hem zo leuk.
Chan, wat naar dat Timo nog steeds ziek is. Kan me goed voorstellen dat je het even niet weet. Maar ik zou ook zeggen, beter een keer teveel naar de HA/HAP dan een keer te weinig. Dan vinden ze je maar een zeur of overbezorgde moeder toch? Heb je verder geen last van en je wil gewoon het beste voor je kind toch.
BJ welkom hier met je mooie meisje!
Kersjes, ik kan me voorstellen dat je niet nog een keer zwanger wil zijn zeg. Lijkt me wel naar om dan toch het gevoel te hebben dta je gezin nog niet compleet is...
pi_75389187
BJ wat een heerlijk meisje, gefeliciteerd 1 uur en 3 kwartier... das inderdaad turbo

De filmpjes

Huup wat een mooi meisje... die bos haar

Ik heb vanmiddag de kerstboom opgezet en Jamie zat er in zn wippertje naar te kijken... hij was helemaal onder de indruk van al die glimmertjes en lampjes. Hij zat er tegen te lachen, echt heerlijk om te zien
pi_75389360
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:05 schreef Kersjes het volgende:
Willow, schone slaapster
Ja erg hè Ze krijgt de laatste fles tussen middernacht en één uur, ligt er een beetje aan wij hebben niet zo'n strak ritme en dan moeten we haar 's ochtends uit bed plukken. Maar als we zelf laat naar bed zijn gegaan (als in half 2 ofzo) dan komt het wel eens voor dat dat uit bed plukken pas om half twaalf (!) gebeurt Heerlijk zo'n kind
quote:
Helemaal mee eens! Nou ja dat van die peuter weet ik niet, maar ohhh wat geniet ik! Ik was de eerste vijf weken echt bang dat dat niet zou komen, want zo lekker liep het niet, maar ik voel me nu zó helemaal mama en ik heb vanzelfsprekend het meest geweldige kind van de hele wereld en ze is zó leuk en lief

Wat ontzettend klote dat je zwangerschappen zo'n hel waren. Dat je graag nog een kindje zou willen, maar die hel niet nog eens wil doorstaan. Begrijpelijk, en vast ook heel moeilijk!

Ik rammel ook wel een beetje hoor Tenminste, ik wil voorlopig nog gewoon van m'n meisje blijven genieten, maar ik weet zéker dat er hier nog minimaal een nr 2 bij komt. nou ja, nr 4 voor manlief dan whehe. Zijn Sinterklaassurprise dit jaar was een uitvergrote pilstrip Met als cadeau o.a. een condoom. Bedankt voor de hint hè broerlief

Tessie
voor je mams. Gelukkig gaat alles met jullie en Graeme helemaal goed
  maandag 7 december 2009 @ 21:38:35 #220
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75389727
Je klinkt ook helemaal in luv Innepin! En dat jouw kindje de mooiste is kan niet hoor, want de mooiste(n) heb ik hoor!! Haha!

En gerammel, ik snap t. Bij mij geeft t zo'n dubbel gevoel. Wilde altijd graag 2 kindjes, maar ja, die heb ik nu dus in 1 keer gekregen (waar we heeeeeel blij mee zijn hoor, begrijp me niet verkeerd) en t idee van nooit meer zwanger zijn, kan ik niet goed accepteren. Maar, voor ons is het risico op weer een tweeling ook aanwezig en ik weet niet of ik dat trek (emotioneel gezien)! Want, ik vind t zwaar hoor (en ja, ik heb er even over gedaan om dat toe te kunnen geven).
pi_75389914
Mikoxx
en veel respect ook...lijkt me ook vet zwaar een tweeling
pi_75390060
Jeetje Mikoxx natuurlijk is het zwaar met een tweeling Ik vond en vind het al af en toe zwaar met één ook nog eens heel makkelijk kind
Mijn schoonzusje heeft een tweeling (die zijn nu bijna 2) en die heeft vanaf de zwangerschap zo'n beetje alleen maar lopen zeuren dat het zo zwaar is. Dat is het andere uiterste natuurlijk. Maar af en toe toegeven dat het niet allemaal rozengeur en maneschijn is met twéé van die hummels mag best!
En ik geloof dat ik je wel snap, over dat eventuele derde kindje. Denk er gewoon rustig over na zou ik zeggen. Je hoeft het niet nu direct te beslissen
  maandag 7 december 2009 @ 21:47:47 #223
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75390232
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:44 schreef innepin het volgende:

En ik geloof dat ik je wel snap, over dat eventuele derde kindje. Denk er gewoon rustig over na zou ik zeggen. Je hoeft het niet nu direct te beslissen
Niet? Oooohwww... dan heb ik nog even dus Haha!
Nee joh, niet steeds maar klagen over 2... tulijk niet! Want: hey, wie heeft er nu zoiets bijzonders als ik? Haha! Ik ben toch echt op dit moment de enige in het hele topic he (nou ja, voor 6 dagen, want dan 'moet' ik verhuizen, en is mamanik er weer)!!
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 21:49:00 #224
5428 crew  miss_sly
pi_75390294
tessie ik vroeg me al af waar je was, en had even geheel onterecht aangenomen dat je in het andere topic zat, maar zo oud is Graeme nog niet
Sterkte in de nare tijd, ook voor je moeder
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75390490
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Niet? Oooohwww... dan heb ik nog even dus Haha!
Nee joh, niet steeds maar klagen over 2... tulijk niet! Want: hey, wie heeft er nu zoiets bijzonders als ik? Haha! Ik ben toch echt op dit moment de enige in het hele topic he (nou ja, voor 6 dagen, want dan 'moet' ik verhuizen, en is mamanik er weer)!!
Maak je het vaak mee dat mensen er simpelweg vanuit gaan dat een tweeling "zóóóóó leuk" is? En er niet bij stilstaan dat het ook best zwaar is?
mja schoonzus is een beetje een raar depressief klaagmens, die zegt dingen als "als ik nog een kind zou krijgen spring ik voor de trein" en "ik heb alleen maar irritante kinderen" (waar haar dochter bij zit overigens) Dus wellicht een slecht voorbeeld

Anyway, bijzonder is het zeker
  maandag 7 december 2009 @ 21:57:50 #226
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75390712
Dat, innepin, maar ook andersom hoor. Alsof het een straf is dat wij een tweeling hebben gekregen ofzo. Wel loop je vaak tegen praktische dingetjes aan: hoe neem je 2 maxicosi's mee in de supermarkt bijvoorbeeld. Eentje zet je op de kar, de ander zou er evt in kunnen staan, maar dan je dus bijna geen boodschappen meer meenemen. En ook in de toekomst: Er kan maar 1 kindje in het zitje.
Zwemmen: er moet altijd iemand mee. Op de fiets: fietskar (?) Dat soort dingetjes. En dat is wel jammer vind ik. Maar goed, je wordt ook creatief hoor! Haha! En, wij vinden het superzwaar, dat zal ik niet ontkennen, maar ook superleuk. Kreeg laatst zo'n lief gedichtje van iemand en dat raakte de spijker op z'n kop.
pi_75390844
Post dat gedichtje dan es
Ja jeetje, al die praktische dingen. Niets is berekend op een tweeling natuurlijk! Lastig hoor
ik droomde een weekje geleden dat ik zwanger was van een drieling. Met Willow als peuter erbij. En ik vond mezelf best zielig want man oh man wat ging dat zwaar worden. En toch heel speciaal. Maar oh wat zwaar. En speciaal. <etcetera, loop to infinity >
  maandag 7 december 2009 @ 22:01:54 #228
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75390904

[ Bericht 52% gewijzigd door mikoxx op 07-12-2009 22:05:43 ]
pi_75391040
Aww
  maandag 7 december 2009 @ 22:07:59 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75391165
Nou ik ook hoor Mikoxx! Wat mooi beschreven.
pi_75394246
BJ welkom met je prachtige Evie Ik ga zo meteen het verhaal van je stortbevalling lezen. Nog geen 2 uur begreep ik

En dag Oeke en Kobus Tot snel in het volgende topic! Ik zal jullie mooie verhalen hier zeker missen!

Tessie sterkte voor jullie allemaal, inclusief je moeder!

Mikoxx ik heb je gedichtje helaas gemist (ben de laatste tijd erg goed in net te laat online komen geloof ik )
En dat het meteen tweeling zwaar is geloof ik meteen hoor! Pff ik vind 1 soms al heftig, laat staan dat je het dubbel moet doen.

En wat een gerammel zeg hier. Ik rammel nog niet zo hoor. Ben er ook nog niet uit of 2 van die heerlijke meisjes nou niet gewoon genoeg is. Ik bedoel kijk nou eens die zijn gewoon zomaar van mij

Moderator maandag 7 december 2009 @ 23:22:03 #232
5428 crew  miss_sly
pi_75394303
Stiemie wat lief en hoe duidelijk zusjes!

mikoxx ik heb het gedicht ook gemist, maar het lijkt me erg zwaar, een tweeling. Ik heb bewondering voor meerling-mama's
pi_75394760
Stieme, wat een heerlijke meiden heb je zeg

En idd, het lijkt me enorm zwaar om een tweeling te hebben. Ook echt super bijzonder, maar 1 tegelijk vind ik vaak al moeilijk, laat staan twee!
  maandag 7 december 2009 @ 23:41:52 #234
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75394988
Och wat een schattig spul weer
Prachtig ventje Incan! En Stiems meiske kijkt lekker helder. Mooi kind, mooie oogjes ook.

En mama BJ! Nu is het echt! Mooi grietje zeg! <3 Zo klein nog..... Geniet ervan!
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 7 december 2009 @ 23:51:08 #235
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_75395314
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef mikoxx het volgende:
Je klinkt ook helemaal in luv Innepin! En dat jouw kindje de mooiste is kan niet hoor, want de mooiste(n) heb ik hoor!! Haha!

En gerammel, ik snap t. Bij mij geeft t zo'n dubbel gevoel. Wilde altijd graag 2 kindjes, maar ja, die heb ik nu dus in 1 keer gekregen (waar we heeeeeel blij mee zijn hoor, begrijp me niet verkeerd) en t idee van nooit meer zwanger zijn, kan ik niet goed accepteren. Maar, voor ons is het risico op weer een tweeling ook aanwezig en ik weet niet of ik dat trek (emotioneel gezien)! Want, ik vind t zwaar hoor (en ja, ik heb er even over gedaan om dat toe te kunnen geven).
Ah MIkoxx, je slaat de spijker op z'n kop. Ik zou al blij zijn met 1 kind, kreeg een tweeling en zou zo graag nog een 3 kindje willen (ik ga alle topics wel af om dat van de daken te roepen, lijkt het wel ). En ik zou ook best graag weer een tweeling willen. Maar behalve de enorme pret door de babyfoon, waarvan Kapitein Pannenkoek zo treffend kon schrijven in het kinderpraatjestopic is het ook best zwaar. Iemand zei me eens dat een tweeling niet voor twee, maar twee-en-half kind staan. En ik begrijp wat ze bedoelde. Door hun duo-schap versterken ze elkaar nogal eens en sta jij als moeder hen voor spek en bonen in het luchtledige te corrigeren.
Zo ben ik maar aan het uitstellen om hen op te geven voor zwemles. Ik zie mezelf al met een woest ontploft hoofd in veel te warme en krappe kleedhokjes staan. En dat wekelijks, heh? Voor minstens een jaar!
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_75398390
Het is Tess d'r halfjaardag vandaag!!
we mogen een topicje opschuiven..
Mijn kleine baby is ineens een grote baby ... Wat gaat het toch snel!

tot in het andere topic!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75398458
*zwaai* dag Vicky en lieve Tess met je mooie grote kijkers! Veel plezier bij de grote baby's en tot over een tijdje!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 07:31:28 #238
5428 crew  miss_sly
pi_75398505
Tess ook al een half jaar! Wow, gefeliciteerd
Veel plezier in het volgende topic en tot over anderhalve maand
  dinsdag 8 december 2009 @ 07:40:36 #239
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_75398550
* Takkembah zwaait Tess en Vicky uit...

Chan hopelijk gaat het nu wat beter met Timo, en anders gewoon weer bellen! Zeker als ie koorts blijft houden!!!

BJ en Evie welkom, wat een supersnelle bevalling zeg, ik dacht dat ik snel was :D... Wat een mooi meisje is het!

Hier moet ik toch ook al toegeven dat ik (wij) nu al met een tweede bezig zijn (metnaal dan hè). De bevalling etc zou ik zo overdoen, ik had alleen een bloedhekel aan zwanger zijn. Eerst maar eens lekker van Alexa genieten...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_75398945
Of er hier nog een eentje bij komt? Hm geen idee. Zolang Leander nog niet dooslaapt durven we er niet eens aan te denken
R vind het zo wel best. Ik zou over een jaar of 3 nog wel keertje willen. Maar als R dan ook nog echt niet wil vind ik het zo ook goed. En het ligt er ook een beetje aan hoe Leander als peuter word
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:41:05 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75398989
Het is vast geen geheim dat ik echt zo graag nog een keer zou willen.
Ik denk alleen dat ik wat dat betreft echt 'pech' heb omdat F. echt-echt-echt niet wil.
En dan toch soms zo een beetje dagdromen he...
pi_75399260
Dag Vicky en Tess

Hier komt geen derde wat lief betreft en ik denk dat ik ook wel klaar ben zo met 2 meiden . Zeg nooit nooit, maar zoals ik er nu tegenaan kijk is het mooi zo .
Fake it till you make it...
pi_75399290
ghehe BE ach dagdromen kan voorlopig geen kwaad toch

Dooeeeeg Tess! tot snel! een half jaar alweer.

Stiemie wat een leuke foto

mn meiske had een beetje een moeilijk nacht vannacht ze werd iedere twee uur ongeveer wakker en wilde dan dr speentje hebben. Gek gebakje. Ben een tikkeltje gaar nu, maar goed, gaat wel weer over.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:15:01 #244
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75399433
morning ladies.... die emotionele rollercoaster is wel herkenbaar... vanaf de bevalling nog geen moment rust gehad; dus daar waren gister ineens de eerste kraamtranen schijnt er helemaal bij te horen...
gelukkig van8 eindelijk een beetje meer nachtrust gehad, dus hoop dat het vandaag allemaal wat makkelijker gaat dan.
Straks komen vriendlief en mijn moeder; dus dan ff lekker douchen en ontspannen.. Evie doet het nog steeds goed, voor een randprematuurtje (zo noemen ze dat), maar moet nog even leren hoe ze goed moet drinken en hoe ze wakker moet blijven tijdens de voedingen. Gelukkig komt mijn melkproductie wel steeds beter op gang door het kolfen, dus dat moet straks goed komen.
Jammer genoeg heeft ze dus tnt nog steeds bijvoeding nodig. Maar kan ook niet verwachten dat ze alles direct fantastisch doet.
Ben hartstikke trots op onze kleine meisje...

helaas te druk om verder bij te lezen of te reageren.... maar dat komt allemaal wel weer.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75399479
Tweelingmama's, bij die praktische problemen zoals die maci cosi in het winkelwagentje etc... daar heb ik nooit echt bij stilgestaan. En ik kan me inderdaad voorstellen dat ze samen één front kunnen vormen.

Tess, ben je alweer zo groot?! 't Lijkt net alsof je vorige week werd geboren. De tijd gaat écht sneller als je moeder bent. Dat is gewoon een complot.

Huup, om de twee uur wakker? Lekker dan! Hopelijk geeft ze je vandaag en anders vannacht een beetje de gelegenheid om bij te komen.

Ik stootte gisteravond met het hoofd van Isabeau tegen de deurklink. Hard! Wat kun je je dan ellendig voelen zeg. Ik geloof dat ik langer gehuild heb dan Isabeau.
pi_75399520
BJ, fijn dat je iets meer rust hebt gehad vannacht. 't Wordt steeds gemakkelijker, echt! Dat kan ik nu na 8 weken wel concluderen. (en ook dat iedereen die zegt dat het zo snel gaat pas gelijk heeft als die eerste weken voorbij zijn, als je er middenin zit kan het soms best lang duren)
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:37:27 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75399806
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
komt ie dan; meldt
(wil ook ergens meldt roepen.... )

mag mijn kleine meisje ook in de OP?
geboren 05-12
Evie Elleke

en hier is ze dan:
*BJ showt*
[ afbeelding ]

en hoe blij en gelukkig kan je zijn.....
[ afbeelding ]
*straalt*
[ afbeelding ]

Awwww!!! Wat lief! .
* Viking84 smelt.

En wat is ze nog klein! .
Niet meer actief op Fok!
pi_75399970
Vicky en Tess

Sorbo , sneu is dat he voor zo'n klein meisje. Ik had t laast toen ik Jamie optilde van de commode toen stoote hij zn hoofd tegen het plankje wat er boven hangt. Ik heb langer gehuild dan hij, voelde me echt een ontzettend slechte moeder.

Morgen ga ik voor het eerst babyzwemmen met Jamie, alleen heb ik een vraag is zo'n zwemluier verplicht? want de kleinste van de kruitvat is vanaf 6 kilo maar zo groot is Jamie nog niet.

Jamie was vannacht erg druk, hij begon vanaf half 4 ieder half uur te mopperen... Ik baken hem in, maar hij had zo liggen woelen dat hij zelfs zn dekentje aan de kant had geschopt en hij was ontsnapt uit de hydrofiel... onze kleine hoedini. Overdag is hij de laaste dagen ook al hangerig en huilerig, zal dit dan de 8 weken sprong zijn?
pi_75400320
BJ, wat een mooi mopje heb je daar! En wat fijn dat de melkproductie goed op gang komt. Geniet er van
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:02:31 #250
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75400337
Goedemorgen allemaal Hoe gaat het hier?

Ik zie dat Vicky en Tess ons gaan verlaten en dat ik gisteren ook compléét ben vergeten Oeke en Ko een afscheids- te geven, dus dames en half-jarigen, bij deze voor jullie beiden een dikke , ik vind het jammer jullie opnieuw uit te zwaaien, maar we blijven elkaar vast volgen!

BJ, ik vind het al bijzonder knap dat je überhaupt post, dat is mij die eerste dagen zó niet gelukt! We begrijpen het allemaal, en het komt weer goed met de tijd voor jezelf, ben ik achter. Neem de tijd, concentreer je op dat prachtige meisje en geniet van je gezin

Sorbootje, ai, daar ben ik ook telkens bang voor, bah.. Gelukkig was er geen verwonding begrijp ik?

Hier een voorzichtige jompel, Stef is weer 40 gr. Aangekomen, maar er echt blij mee zijn durf ik nog even niet.. Geeft niet, het is in elk geval beter als gisteren En hij heeft zijn nieuwe tuinbroekje aan ( ), strax probeer ik een foto te maken

Ik wilde trouwens altjjd wel 2 kindjes, maar eerlijkgezegd vraag ik me nu af of ik nog wel durf voor die tweede.. maar even wachten tot de vergeet-hormonen inkicken dan
3!
pi_75400571
Ik moet zo naar de fysio, dus ik lees straks effe bij, maar ik heb een vraagje. We moeten vanmiddag naar het cb en dan krijgt Driekus zijn eerste prikken (lekker laat, maar ja). Nou is ie alleen echt snotverkouden, met waterige oogjes en hoesten enzo. Koorts heeft ie niet, verhoging ook niet. Maar ik geef em zo liever die prikken niet. Moeten ze koorts hebben om die prikken uit te stellen? Ik ga natuurlijk ook effe met de cb arts overleggen, maar ik ben benieuwd wat jullie er van zeggen.

Oja en er waren er hier meer met een mura kinderwagen toch? Hebben jullie van die boodschappennetjes aan de stang hangen en zo ja, waar heb je die vandaan? Lijkt me veel handiger dan telkens dingen onderin die mand gooien, vandaar.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:14:20 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75400643
Incantrix, in het kader van 'het glas is halfvol'... zelfs al zou hij nu weer ietsje afvallen dan is dat niet meer alleen van zijn oude gewicht maar ook van dat beetje erbij. Ik las in het bv topic dat het voeden steeds beter lijkt te gaan dus volgens mij gaat het wel goedkomen hoor. Aan jou ligt het iig niet hoor! En aan Stef trouwens uiteraard ook niet hoor!

Volgende week woensdag heb ik een afspraak bij de osteo. Hij zei dat hij zeker in combinatie met een fysio heel veel kan doen voor voorkeurshoudingen.
pi_75400657
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:02 schreef Incantrix het volgende:
Sorbootje, ai, daar ben ik ook telkens bang voor, bah.. Gelukkig was er geen verwonding begrijp ik?

Hier een voorzichtige jompel, Stef is weer 40 gr. Aangekomen, maar er echt blij mee zijn durf ik nog even niet.. Geeft niet, het is in elk geval beter als gisteren En hij heeft zijn nieuwe tuinbroekje aan ( ), strax probeer ik een foto te maken

Ik wilde trouwens altjjd wel 2 kindjes, maar eerlijkgezegd vraag ik me nu af of ik nog wel durf voor die tweede.. maar even wachten tot de vergeet-hormonen inkicken dan
Go Stef!

Nee geen verwonding, viel allemaal erg mee. Ik denk dat het ook minder hard ging dan het voor mij voelde.

Ik wil maar één kindje en dat is bij mij nooit anders geweest (ja eerst wilde ik helemaal niet, maar heb altijd geweten dat áls ik een moeder zou worden dat het dan van één kindje zou zijn)
pi_75401391
Mefke als jij vind dat je kleine de prikjes nu nog niet aan zou kunnen omdat ie al niet lekker is dan kun je het gewoon uitstellen hoor. Misschien is het maar voor een week. Vraag gewoon of j een nieuwe afspraak kan maken als ie zich weer beter voelt!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_75401881
Go Stef Uiteindelijk word je vast wel een spekkiebaby

Vicky en Tess Tot gauw
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:57:42 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_75401947
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:46 schreef martine1984 het volgende:
Vicky en Tess

Sorbo , sneu is dat he voor zo'n klein meisje. Ik had t laast toen ik Jamie optilde van de commode toen stoote hij zn hoofd tegen het plankje wat er boven hangt. Ik heb langer gehuild dan hij, voelde me echt een ontzettend slechte moeder.

Morgen ga ik voor het eerst babyzwemmen met Jamie, alleen heb ik een vraag is zo'n zwemluier verplicht? want de kleinste van de kruitvat is vanaf 6 kilo maar zo groot is Jamie nog niet.

Jamie was vannacht erg druk, hij begon vanaf half 4 ieder half uur te mopperen... Ik baken hem in, maar hij had zo liggen woelen dat hij zelfs zn dekentje aan de kant had geschopt en hij was ontsnapt uit de hydrofiel... onze kleine hoedini. Overdag is hij de laaste dagen ook al hangerig en huilerig, zal dit dan de 8 weken sprong zijn?
Nu al babyzwemmen? Zow, da's snel! Hier in het zwembad moet je kindje toch echt nog wat ouder zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:58:41 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_75401982
Gisteren hadden wij het doopgesprek (Jochem wordt zondag gedoopt). Naast mij zat bij zijn vader een jochie geboren op 10 november op schoot. Heerlijk zo klein En toen bedacht ik me dat ik thuis ook zo'n kleintje had
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75402118
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:57 schreef Troel het volgende:

[..]

Nu al babyzwemmen? Zow, da's snel! Hier in het zwembad moet je kindje toch echt nog wat ouder zijn
Bij ons zwembad mag je gaan zwemmen na het 1e prikje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75402635
Zo even zonder bijgelezen te zijn, gisteravond heb ik nog de HAP gebeld en vanmorgen zijn we nog naar de huisarts geweest en Timo blijkt ooronsteking te hebben in beide oren.. Nu krijgt hij antibiotica, neusspray en paracetamol.. Hopelijk is het over een paar dagen echt weer helemaal goed, want ik trek het niet echt meer zo..
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:21:56 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75402692
Aggos, wat sneu!
Goed dat je gebeld hebt. Nu zal het met de medicijnen wel snel weer beter gaan hoor, vast!
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:45:03 #261
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75403388
Oh, toch goed dat je gebeld hebt, Chan. Beterschap!

Tess, tot over een paar dagen!

Dank voor jullie lieve woorden trouwens Dat doet echt goed, zo kan je er weer een beetje beter tegen
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:45:23 #262
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75403399
Chan beterschap met Timo sneu oorpijn...
BJ welkom met Evie wat een mooi meisje!
Vicky en Tess
Hier hadden we gisteren de 4maanden dag van Roy
Willow van harte met je 4 maanden dag
Incantrix en Stef, gelukkig lijkt het voeden beter te gaan
Troel alsvast een hele fijne doop zondag. hier moet ik er nog achteraan gaan
Claudia X ik heb ook geen flannellen luiers
Kersjes,Vicky,Mioxx,be en alle andere rammelaars
Hier absoluut geen gerammel, maar ook zeker geen behoefte ook om zwanger te worden laat staan het zijn...

Hier is het wachten op een telefoontje van de apotheker over de medicatie van Roy, volgens de bijsluiter van de apotheek, en op de bijsluiter van de bijsluiter van het medicijn, staat dat het niet gebruikt mag worden bij kinderen onder het jaar...
We zouden dit dus 14 dagen 1x per dag moeten gebruiken, na 14 dagen contackt opnemen met de ha, beterd het dan is het gewoon telefonisch, merken we geen verschil of het word erger gelijk bellen en dan wilt hij Roy weer zien.
En dan zal gekeken worden na opname, maar zover wil/durf ik nog niet te kijken...
kinderen en ziekenhuizen brrrrr heb daar niet zulke heel fijne herrinneringen aan.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:46:01 #263
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75403418
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:03 schreef Vicky het volgende:

[..]

Bij ons zwembad mag je gaan zwemmen na het 1e prikje.
Ons werd door t cb aangeraden om te wachten tot na de 2e prik. Zo zie je ook hier, volg je eigen gevoel, de adviezen zijn zo verschillend. Blauwe lipjes = eruit! (hoewel dat hier vanaf t begin heel goed gaat trouwens)

Bar,dat is wel gek zeg, dat jullie t dan wel gekregen hebben. Maar ze zullen er neem ik aan over nagedacht hebben. Ben benieuwd wat de apotheker zegt dan. En zkh opname? Dat heb ik even gemist geloof ik.

Gerammel, bij mij nog niet echt hoor, maar wel een dilemma Eerst deze mannen maar eens een beetje groter zien te krijgen hoor, dan zien we wel verder.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 11:47:21 #264
5428 crew  miss_sly
pi_75403476
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:20 schreef Chan het volgende:
Zo even zonder bijgelezen te zijn, gisteravond heb ik nog de HAP gebeld en vanmorgen zijn we nog naar de huisarts geweest en Timo blijkt ooronsteking te hebben in beide oren.. Nu krijgt hij antibiotica, neusspray en paracetamol.. Hopelijk is het over een paar dagen echt weer helemaal goed, want ik trek het niet echt meer zo..
he Chan wat zielig
Ik denk dat Senna dat ook gehad heeft toen ze griep had. Uiteindelijk kwam er allerlei viezigheid uit haar oortjes.Dat duurde een paar dagen, toen was het weer over. Niet schrikken dus als er straks iets uit zijn oortjes komt. En beterschap en sterkte
pi_75403639
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:52 schreef huuphuup het volgende:
oh jeej. Is alles wel goed verder met jullie zelf Tessie?

oh en Chan, je rammelt haha, rammelen we alweer samen! doen we een wissel van de wacht ja? Jij hierna een meisje en ik een jongetje.
Okeej dat is goed Maar ik bedacht me wel, 2 jongetjes lijkt me ook zóó leuk.. dus als ik een meisje krijg wil ik daarna vast ook nog een jongetje... en daarna ook nog een meisje omdat ik er daar anders maar een van heb... Nou ja, ik krijg het nog druk

Tessie en moeder

Innepin wat een aparte schoonzus

Mikoxx Een tweeling is ook echt heel zwaar stel ik me zo voor, dat mag je gerust zeggen hoor..

Oh en Kersjes ik kan me goed voorstellen dat je niet nog eens een zwangerschap wilt doormaken...

Martine wat heerlijk dat hij zo van de lichtjes geniet Ik krijg er nog meer zin van hier ook de boom op te zetten

Stiemie wat een mooie meiden heb je toch

Tess alweer 6 maanden Veel plezier in het volgende topic en tot snel

Sorbo en Isabeau dat is schrikken zeg

BJ neem lekker je tijd om van je meisje te genieten Dat reageren komt inderdaad vanzelf wel weer een keer hoor Fijn dat je iets meer rust gehad hebt! En fijn ook dat de bv op gang komt

Incantrix die vergeet-hormonen kwamen bij mij een paar weken geleden ineens in alle hevigheid opzetten en kort daarop begon ik zowaar te rammelen, terwijl ik na de bevalling tegen iedereen die het horen wilde en ook tegen iedereen die het niet horen wilde stellig beweerd heb dat ik absoluut nooit maar dan ook nóóit meer zwanger zou willen zijn en al helemáál niet nog eens zou willen bevallen Geef het nog even tijd dus
En super dat Stef weer wat is aangekomen!

Mefke de huisarts zei net tegen mij dat Timo vrijdag gewoon zn 3e prikjes kan krijgen ook al is hij nog ziek, zolang hij maar geen koorts heeft... Ik neem aan dat dat voor de 1e prikjes dan ook geldt? Maar ik zou sowieso even overleggen met het cb

Troel heerlijk he, die ukkepukkies

Bar wat zwaar zo zeg.. Ik hoop zo voor je dat het allemaal snel beter gaat!

Miss sly dankje, handig om te weten dat ik dat zou kunnen verwachten.. Is Senna nu wel weer helemaal fit en de oude?
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:52:53 #266
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75403675
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Bar,dat is wel gek zeg, dat jullie t dan wel gekregen hebben. Maar ze zullen er neem ik aan over nagedacht hebben. Ben benieuwd wat de apotheker zegt dan. En zkh opname? Dat heb ik even gemist geloof ik.
Dan word er daar verder gekeken naar wat de oorzaak zou kunnen zijn.
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:53:17 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75403685
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Ons werd door t cb aangeraden om te wachten tot na de 2e prik. Zo zie je ook hier, volg je eigen gevoel, de adviezen zijn zo verschillend. Blauwe lipjes = eruit! (hoewel dat hier vanaf t begin heel goed gaat trouwens)
Bij ons 'mag' je pas komen als de kindjes 12 weken zijn en de badjuf raadde aan om naar de voetjes te kijken. Die worden eerder blauw dan de lipjes en als de voetjes dus wat verkleuren is het gewoon beter om eruit te gaan. Ook al is het al na een kwartiertje.
pi_75403696
Chan, wat sneu voor TImo! Ik hoop dattie snel beter is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75403785
Mij lijkt babyzwemmen ook wel leuk, maar dan moet ik eerst een nieuw badpak. Ik heb alleen bikini's van mijn pre-zwangerschap figuur

voor Timo

En ook voor Bar, want ik kan me vorstellen dat je niet aan ziekenhuisopname wilt denken.
pi_75404270
Martine, die kilo's van die kruidvatluiers zeggen niet alles. Driekus zit toch echt rond die 6 kilo, maar ik had van Nijna twee luiers opgestuurd gekregen en ze zijn te groot bij zijn beentjes. Nou heeft ons manneke niet van die spekbeentjes, dus misschien ligt het daar aan. Overigens zijn die zwemluiers niet overal verplicht, gewoon effe naar het zwembad bellen. Ik krijg vandaag of morgen een zwembroek voor Driekus binnen, ik weet niet meer wie het postte in het kleertjestopic, maar het zijn happy nappy zwemluiers/broekjes. Die beginnen heel klein. Oja en hier in het zwembad mag het al met zes weken, we zijn alleen nog steeds niet geweest. Volgende week op vakantie maar eens proberen.
BJ, kraamtranen horen erbij ja, helaas. Laat je lekker vertroetelen daar in het ziekenhuis, daar zijn die verpleegkundigen voor.
Mikoxx, aan die heel praktische dingen als een winkelwagentje had ik nog niet eens gedacht, dat lijkt me heel lastig ja. Maar vooral emotioneel lijkt het me ook zwaar en wat doe je als ze tegelijk huilen? Nou ben ik geen fan van zwanger zijn, maar doe me dan toch maar 1 kind tegelijk.
Tess en Vicky, de tijd vliegt. Voor mijn gevoel was Tess nog helemaal niet zo oud toen Driekus geboren werd, maar dat viel dus effe tegen. Tot over een heleboel weken!
Stef aangekomen! Juh, zo moet dat. En nou het lijntje naar boven volgen he manneke. Icantrix, hier ook nog geen hormonenbom voor nummer 2 hoor.
Be naar de osteopaat met Oscar, ik hoop dat het zoden aan de dijk zet. Is Oscar nog zo volhoudend in zijn voorkeur? Of zie je het gewoon nog heel goed aan zijn hoofdje?
Sorbo, wat voel je je dan lullig he. Gelukkig viel het mee. Stomme vraag en je moet maar kijken of je em wil beantwoorden, maar waarom weet je zo zeker dat je maar 1 kindje wil?
Timo, auw, dat doet pijn oorontsteking! Hopelijk gaat het met de ab snel beter. Arm manneke. Goed dat je toch gebeld hebt Chan, volgende keer kan je dus ook gewoon je gevoel volgen, dan vinden ze je maar een stomme moeder.
Ach Bar, tuurlijk heb jij het niet op kinderen en ziekenhuizen. Laten we even hopen dat het niet nodig is, eerst dit maar eens proberen. Wat zijn het voor medicijnen?
Huup, hoe gaat ie vandaag? Al poepluiers? En al besloten wat je met de fysio gaat doen?

Net terug van de fysio met vette complimenten! Driekus ligt echt keurig recht tegenwoordig en kan al goed op zijn buik liggen. Zijliggen gaat ook goed, hij belandt soms zelfs per ongeluk op zijn buikje. We hoeven pas over drie weken terug. We hebben samen ook nog even naar het hoofdje gekeken en dat gaat steeds beter, er zat echt een deuk aan de ene kant en een bobbel aan de andere kant, maar het lijkt al veel ronder. Ook zijn oortjes staan nu recht op 1 lijn, al is 1 oortje nog steeds niet helemaal uit de plooi (een beetje opgefrommeld zeg maar). Fysio zei trouwens dat met 4 maanden de stand van de oortjes niet meer verandert, lijkt me wel belangrijk om op te letten. En hier is ook afgesproken dat mocht Driekus het zo goed doen dat we ontslagen worden voor de 5 maanden, dat we dan toch moeten terugkomen voor een hoofdmeting met 5 maanden.

Ik overleg straks even over de prikjes met de arts van het cb, daar hebben we toch een gesprek mee. Driekus is verder wel vrolijk, maar kortademig en een snotneus. En dan kijk ik van te voren wel of ie koorts heeft.
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:28:08 #271
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75404628
roy krijgt Nexium Grenulaat Mefke.
Ze belde net terug en we mogen het gewoon gebruiken
pi_75404799
Brrr Bar nee natuurlijk wil je niet met Roy naar het ziekenhuis Laten we hopen dat de medicatie gewoon goed aanslaat En nog van harte met de vier-maand-dag van Roy gisteren Lief ook dat je er dan aan denkt dat Willow vandaag vier maanden is Zo groot alweer

Mefke, fijn zo'n compliment van de fysio! Go Driekus go

Chan, beterschap voor Timo Gelukkig heb je nu een duidelijke oorzaak én oplossing. Komt vast heel gauw goed!
pi_75404877
Willow al vier maanden, gaat hard he Innepin. Alles goed met jullie?
pi_75405361
Bar, hopelijk gaat dat Roy helpen gewoon .

Timo beterschap mannetje!
Fake it till you make it...
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:57:29 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75405485
Fijn dat driekus zo goed gaat met de fysio Mefke!
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:12 schreef mefke79 het volgende:

Be naar de osteopaat met Oscar, ik hoop dat het zoden aan de dijk zet. Is Oscar nog zo volhoudend in zijn voorkeur? Of zie je het gewoon nog heel goed aan zijn hoofdje?
Hij had vorige week ineens weer een dag of 2-3 dat hij niet op rechts te krijgen was. Echt tegenstribbelen enzo. Maar dan ook daarna ineens weer een paar dagen dat het prima gaat. Geen peil op te trekken dus.
Aangezien wij denken dat er toch nog wel wat ana spanning in zijn schouders, armpjes en bovenlijf zit leek het ons een goed idee toch eens bij de osteo langs te gaan. Baat het niet, dan schaadt het niet zeg maar.
Ik wil gewoon dat het ventje zo goed mogelijk in zijn eigen velletje zit.
Hoewel Oscar dus verder echt lief zoet en tevreden is, vrijwel nooit huilt etc. etc.

Je ziet het aan zijn hoofdje het best als hij op rechts ligt, dan zie je ineens dat links (wat dan dus boven ligt) toch wel erg plat is. En zijn oortje is dus een beetje opgevouwen.
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:05:03 #276
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75405723
lijkt me ook trouwens lastig hoor net als bij huup en be, die voorkeur.

zou heel eerlijk ook niet weten hoe je dat zou moeten zien.
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:06:08 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75405756
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:05 schreef _Bar_ het volgende:
lijkt me ook trouwens lastig hoor net als bij huup en be, die voorkeur.

zou heel eerlijk ook niet weten hoe je dat zou moeten zien.
Geloof me, dat zou je echt wel zien hoor.
Als je kind altijd alleen maar heel stug dezelfde kant op kijkt gaat dat vanzelf opvallen.
Bij ons vrij snel omdat ik het liefst Oscar op mijn linkerarm heb als ik de fles geef en dan keek hij dus altijd van me af, wat al vrij onnatuurlijk is zeg maar.
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:10:21 #278
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75405873
ik begrijp het.
bij de 2 keer dat wij naar de osteo gingen was het wel zo dat zijn nekje iets vast zat en hij lag wat scheef, en daardoor ook zijn darmen ofzo...
ze deed iets geen idee wat alleen maar vasthouden zo leek het.
en toen was het goed,
hij lag daarna wel een stuk rechter, dat viel direct op.
pi_75406922
Ai Sorbootje en Martine, dan ga je echt door de grond he, als je per ongeluk je kindje zeer doet.
Ik heb het met Lars nog niet gehad, destijds met Meike wel, 1e keer op het CB, kleertjes weer aandoen, pats velletje tussen het drukknoopje van het shirtje.....och dat vond ik ook echt vreselijk.

Bar, gaat die ziekenhuisopname zowiezo door? Aan de ene kant goed natuurlijk, kunnen ze eens verder kijken, want het duurt echt te lang zo, veel te lang. Ik snap wel dat je dat eigenlijk helemaal niet ziet zitten. Bah, wat naar toch. Sterkte!

Stef is aangekomen, yiha! Mooi zo! Spijkertuinbroekjes zijn echt stoer! Lars heeft er ook eentje, maar nu bedacht ik me dat dat natuurlijk helemaal niet zo lekker ligt....hmmm dilemma.

Ook even een joepiedepoepie voor Driekus die het zo goed doet volgens de fysio!
En de prikjes, het is jouw kindje, jij bepaalt of de prikjes er wel of niet ingaan. Ze kunnen wel advies geven, maar jij bent de doorslaggevende factor!

Arme Timo met zere oortjes.....beterschap en sterkte!

Goh dat van die voetjes in het zwembad wist ik ook nog niet, handige tip!

Wij gaan donderdag beginnen met babymassage, ben benieuwd of Lars dat fijn vindt.

Lars heeft gisteravond veel gehuild, en vannacht ook weer onrustig geweest, en een fles gedronken terwijl hij eerder doorsliep. Dus daaaag Omneo, hallo Pepti!
pi_75407393
Mefke, geen rare vraag hoor. Maar ik kan hem niet heel duidelijk beantwoorden. Het is gewoon een gevoel. Ik wilde altijd één dochter. Zij en ik, ik en zij. Heel eerlijk gezegd zag ik een zoontje veel minder zitten. Erg om het zo te zeggen en ik weet zeker dat ik er uiteindelijk net zo blij mee zou zijn geweest, maar dan had ik echt mijn droom bij moeten stellen. Meer dan één kind heb ik nooit overwogen.

Nu is daar nog bij gekomen dat ik een man heb die al drie kinderen heeft en er ook niet meer dan vier wil. Wat ik ook goed kan begrijpen.

Zoals veel mensen dromen van een groot gezin, zo droomde ik van een klein gezinnetje. En eens in de twee weken hebben we ineens een groot gezin!
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:59:18 #281
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75407594
het ligt aan de medicatie Karin, slaat het dusdanig aan en zien we verbetering dan blijft het bij een telefonisch consult.
merken we nu weer geen verschil dan terug naar de ha en die verwijst door naar opname.
deze 14 dagen moeten nu doorslaggevend zijn.
pi_75407723
@ Mefke, ik zoek ze ook want de tas glijd nogal makkelijk naar beneden als ik hem aan de stang heb hangne.
Heb wel een site gezien maar daar kosten ze 1,99 en zijn de verzendkosten 5,95 dus ff verderzoeken haha.
Edit: deze zijn niet zo stevig

deze lijken me beter

[ Bericht 24% gewijzigd door het-is-mij op 08-12-2009 14:09:01 ]
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:09:17 #283
5428 crew  miss_sly
pi_75407929
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:52 schreef Chan het volgende:
Miss sly dankje, handig om te weten dat ik dat zou kunnen verwachten.. Is Senna nu wel weer helemaal fit en de oude?
Ja hoor, dank je dat je het vraagt
Ze is weer helemaal fit, blij en vrolijk en gezellig. En ze is druk bezig met omrollen. Zo druk dat we haar nu ook overdag met slaapzakje in bed leggen. Ze gaat namelijk in bedje ook proberen te rollen, dat lukt dan niet helemaal of helemaal niet en gaat huilen en dus niet slapen.

Ik hoop dat Timo snel opknapt, want het is echt heel naar om je kleintje zo ziek te zien
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:11:23 #284
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75408001
miss_sly, je pmbox is vol...
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:15:35 #285
5428 crew  miss_sly
pi_75408139
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:11 schreef _Bar_ het volgende:
miss_sly, je pmbox is vol...
Nu niet meer
pi_75408240
Chan, onze M (een jaar) had vrijdag ook een oorontsteking in beide oortjes, 40 graden koorts, die niet zakte met paracetamol. Hij wilde alleen nog maar op me liggen, af en toe een lachje, af en toe een hapje fruiithap/appelmoes, maar vooral veel drinken. Meer niet. Vochtig washandje op zijn hoofd vond ie fijn.

Vrijdagavond begonnen met antibiotica, zaterdagmorgen liep ie al weer vrolijk rond. Super spul.
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:23:52 #287
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75408420
Da's dus wel spannend Bar, hopen dat de medicatie helpt dan! Heb je al iets gehoord van meneer de apotheker?

Gossie, hier na 20 min 'slapen' wakker, dat is wel erg kort. Even kijken of ie nog verder wil slapen.

Karin, lijkt me zo duidelijk als wat hoor!
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:37:34 #288
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75408951
ja die belde dat we het mogen gebruiken zonder problemen.
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:39:40 #289
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75409028
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nu niet meer
ik mag je niet pmen, krijg de melding dat je inbox niet beschikbaar is)
pi_75409278
Oeijoei, dit topic gaat nog bijna harder dan Z&G...

BJ gefeliciteerd met je meisje! Ze is prachtig.

Trixie, hopelijk houdt Stef zijn gewicht, fingers crossed. Maar als hij toch voldoende eet en plast is het toch niet zo erg dat het wat langer duurt?

Over afgeplatte hoofdjes: wij moeten volgens mij ook een beetje oppassen met onze kleine. Omdat hij in een stuit lag, strekt hij zijn beentjes niet uit, en die liggen een beetje naar rechts, dus zijn koppie gaat ook naar rechts. Op aanraden van de kraamhulp leggen we hem overdag op zijn zij, om en om en alleen 's nachts op zijn rug.

Hier gaat alles prima. Thomas is echt een rustig veentje. Het valt me alleen op dat hij de laatste dagen veel meer last van krampjes lijkt te hebben dan eerst (hij is nu 3 weken) Hij ligt echt te kreunen in zijn bedje. Hij is niet aan het huilen, dat is dan wel weer stoer....

Wij leggen hem vanaf het begin al in zijn eigen kamer in zijn ledikant, klein menneke in een groot bedje. Eigenlijk slaapt hij normaal echt prima. Huilen doet ie amper, dus alleen als ie honger heeft. En sinds de laatste dagen is ie dus aan het kreunen, maar dat doet ie ook als ik hem bij me houd.

Even nog een ander vraagje. Omdat Thomas een beetje klein was na de geboorte, gebruikten we kruiken in het ledikant om hem warm te houden. Volgens mij is dat nu niet meer nodig en krijgt hij het zelfs een beetje te warm met die kruiken. Dus ik wil ze weglaten. Nu ligt hij onder de deken nog onder een flanellen doek om de kruiken niet direct tegen hem aan te laten komen (en de kruiken zitten ook in een hydrofiel ingedraaid). Maar die flanellen doek blijft alleen op zijn plek door de kruiken, anders ben ik bang dat ie over zijn koppie gaat als hij zo aan het trappelen is. Dus ik wil die doek er ook uithalen, maar zou het dan niet meteen wat koud worden? Hoe hebben jullie dat? alleen een dekentje (dubbel gevouwen, dat wel)?

Oja, ik sta ook nog niet in de OP: Thomas op 16 november
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:50:14 #291
5428 crew  miss_sly
pi_75409435
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:39 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

ik mag je niet pmen, krijg de melding dat je inbox niet beschikbaar is)
huh? dat is echt raar. hij is maar 87% vol.
Probeer je het wel via het envelopje bij mijn naam?

Weet je wat, ik om je even, dan kun je antwoorden. Dat zou moeten lukken
pi_75409475
ik geloof dat een dubbelgeslagen dekentje genoeg moet zijn, maar bij Lars heb ik ook nog een omslagdoek eroverheen liggen. Je voelt het wel aan zijn beentjes of het te koud is.

Arm manneke te kreunen!

O ja nog even zwaaien naar Vicky en Tess!
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:59:11 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75409803
Je staat er bij Aoraki!
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:01:11 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75409886
Aoraki, je kan hem evt. een (dun) slaapzakje aan doen, als hij dan trappelt, trappelt hij sowieso het dekentje niet weg meer. En dan heb je meteen een dubbel laagje. Maar dan zou ik dus wel een dunne doen en niet de dikkere winter slaapzakjes die nu vooral in de winkels hangen.

Over de krampjes, het kan wel hoor, dat het nu een beetje erger wordt. De boel komt steeds wat meer op gang zeg maar.
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:01:48 #295
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75409903
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

huh? dat is echt raar. hij is maar 87% vol.
Probeer je het wel via het envelopje bij mijn naam?

Weet je wat, ik om je even, dan kun je antwoorden. Dat zou moeten lukken
ik kan dus ook niet antwoorden.

wat raar
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 15:06:33 #296
5428 crew  miss_sly
pi_75410085
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:01 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

wat raar
Dat is echt raar
Dan weet ik het ook niet meer misschien even in FB vragen ofzo?
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:08:07 #297
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75410151
ja want jij bent de enigeste geloof ik waarbij het niet lukt.
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:08:40 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75410168
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:01 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

wat raar
Ik kon wel gewoon verzenden. Probeer mij dan eens te PMen?

Miss sly, heb je haar niet per ongeluk geblokt staan?
pi_75410185
gebruik je je kerstkloon
pi_75410189
En ik kan Miss_Sly wel PM'en.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')