Onhandig kopstootje gehad van de hond toen ik even lekker op m lag te slapen en hij ineens opvloog omdat de tnt meneer aan de deur kwam. Volgens lief is dat mn straf voor t vele online shoppenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:34 schreef huuphuup het volgende:
Poppedeintje hoe kom je nou weer aan een blauw oog dan?hoe krijg je dát nou weer voor elkaar haha.
hmmm lastig. Misschien kun je haar anders straks 30cc water aanbieden zodat ze in ieder geval wel haar vocht binnenkrijgt. Misschien dat ze dat wel wil. Maar ze laat zich vast wel weer aanleggen als ze echt honger krijgt, ze weet waar ze t vandaan moet halen...quote:Ik heb hier wat geks
mn meiske wil niet drinken. Ik heb géén idee wat er aan de hand is. Temperatuur is weer gezakt naar 37.4 dus ze heeft geen koorts. Ze lijkt verder prima vrolijk en alert enzo. Om 12 uur vanmiddag heeft ze voor het laatst wat gedronken, en dan met de nadruk op "wat" want echt heel veel was het niet.
Ze wil niets, niet linksom niet rechtsom, niet liggend of zittend of rechtop of wat dan ook. Alles is heel hard brullen. Terwijl ze, als ik haar in haar bedje leg, ook gaat brullen (honger?).
ik heb net maar leeggekolfd, misschien straks nog eens proberen aan te leggen maar ik weet niet wat ik moet doen als ze weer niet wil.
Dat dus. Ergens is er bij mij op een bepaald moment iets geknakt, echt helemaal kapot gegaan en toen was het wat mij betreft over.Ik sta, ondanks dat ik er nog heel veel moeite mee heb, nog steeds 100% achter die beslissing.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Aan de ene kant begrijp ik dat wel, dat hij nu het gevoel heeft dat hij veel moet (ookal handelt hij daar niet naar). Voor mannen wordt zo'n kleine vaak interessanter als ze er echt iets mee kunnen. Maar terwijl ik dat zo denk zit ik me eigenlijk tegelijkertijd ontzettend op te winden. Waarom zou hij zich zo'n houding mogen permitteren? En hoe ga jij later, als hij ineens wel een leuke vader zou zijn, terugkijken op deze periode? Ik kan me voorstellen dat je hem dit altijd kwalijk blijft nemen. Je hebt het hem al een keer een tweede kans gegeven...
God, lastig hoor.
hmm spruw lijkt me niet eigenlijk. Ze wil niet aangelegd worden, het is niet zo dat ze huilt op het moment dat ik haar aanleg, maar eigenlijk vlak ervoor. Ik heb het net heel even in rugby-houding geprobeerd en ze heeft heel voorzichtig een slok genomen (en weer uitgespuugd) en verder uiig liggen lachen naar mequote:Op donderdag 10 december 2009 19:29 schreef innepin het volgende:
Aw HuupSpruw al uitgesloten? Verder weet ik t ook nie, sowwy.
Fijn dat de speen werkt mefke! En er is niemand die jou in de cel gaat zetten omdat je iets te vroeg een andere speen pakt hoor
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:32 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Onhandig kopstootje gehad van de hond toen ik even lekker op m lag te slapen en hij ineens opvloog omdat de tnt meneer aan de deur kwam. Volgens lief is dat mn straf voor t vele online shoppen
[..]
ah kijk daar heb k wat aan. Ik vroeg hoeveel maar ze wist geen hoeveelheid. Kijk maar zei ze.quote:hmmm lastig. Misschien kun je haar anders straks 30cc water aanbieden zodat ze in ieder geval wel haar vocht binnenkrijgt. Misschien dat ze dat wel wil. Maar ze laat zich vast wel weer aanleggen als ze echt honger krijgt, ze weet waar ze t vandaan moet halen...
neequote:Op donderdag 10 december 2009 19:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Gats huup, dat klinkt eng. Is ze verkouden?
géén idee. Daar zou ik wel mooi klaar mee zijn zegquote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef Poppedein het volgende:
En huups...zou het niet nog wat met de behandeling van de ostheopaat te maken kunnen hebben? Dat er een blokkade weer in is geschoten zeg maar? Merk je ook weer een sterkere voorkeurshouding?
Urla, wat rot zeg dat ze je meisje niet eerder willen helpen als je aan dr ziet dat ze er zo'n last van heeft....bah!
meer een "mn hoofd zit klem tussen een draaideur gil" eigenlijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:10 schreef Nijna het volgende:
Karin, jullie worden beroemd, cool!
BJ, slaap lekker vannacht! Woehoe al 15 ml aan de borst yessss
Martine, hij is leuk!
Poppedein, je kan het allicht eens proberen bij de osteopaat toch... Niks zeurend hoor!
Succes met je dienst en eerste bevalling! Hoe kom je aan dat blauwe oog dan? Lees het al, hahaha.
Huup, je zou nog kunnen kijken of ze het uit een flesje wel wil misschien? Ook maar een idee...
Was het niet een "hey ik kan gillen gil" waar ze van schrok? Of echt een "mama er is iets en het is niet fijn gil".
FTA, dat gaat hard 5 cm in een maand!
Mefke, goede keuze die grotere speen dus! Lekker!
Urla, wat naar zeg...
als je er maar wel even bij vraagt hoeveel hechtingen ze hadquote:Op donderdag 10 december 2009 20:23 schreef het-is-mij het volgende:
Owja poppedein, dacht van de week nog aan je.
Was benieuwd hoe je nu weer een bevalling zou ervaren, of je er anders naar kijkt, emoties etc.
Waar je al wel niet aan denkt he?
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
als je er maar wel even bij vraagt hoeveel hechtingen ze had
ja je oog is moooooi blauw hahaquote:Op donderdag 10 december 2009 21:07 schreef Poppedein het volgende:
Dr mocht hier in huis alleen een hond komen als ik erop kon liggen...dat was mijn enige voorwaarde...wij hebben dan ook 2 grooooote hondenvretende stinkende harende kussens zijn t inderdaad
![]()
(En tis maar goed dat kussens niet springen naar tnt-mannen, want als ik met dat verhaal aan zou komen zou geloof ik helemáál iedereen argwanend naar mn oog kijken)
En over die speen... Lena zit zonder pardon al aan een 6 maanden speen... heb nog geen bekeuring ervoor binnen gehad... misschien hebben ze wat vertraging bij t CJIB, who knows
*straalt ff wat darmwerking die kant op; Evie poept de hele dag door haha... ook over papa's vingers vanmiddag*quote:Op donderdag 10 december 2009 21:19 schreef huuphuup het volgende:
yay voor het hondenhok!![]()
en we hebben hier een reutelkontje, letterlijkze heeft nu een heeeeeeeeeele kleine poepluier dus lief is even bezig met buikjes masseren enzo in de hoop dat t misschien nog wat meer wordt.
(wat erg eigk)
is toch nie erg??quote:Op donderdag 10 december 2009 21:19 schreef huuphuup het volgende:
yay voor het hondenhok!![]()
en we hebben hier een reutelkontje, letterlijkze heeft nu een heeeeeeeeeele kleine poepluier dus lief is even bezig met buikjes masseren enzo in de hoop dat t misschien nog wat meer wordt.
(wat erg eigk)
nee is ook niet ergquote:Op donderdag 10 december 2009 21:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
is toch nie erg??Lekker masseren!! Babybuikjesolie van Weleda wil ook wel eens werken
En het ruikt nog eens lekker ook!!
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:23 schreef Stiemie het volgende:
Weet je wat naar is? Ik ben enorm verkouden en ruik nu echt totaal niks. De enige manier om dan snel te checken of Esmee gepoept heeft, is even je vinger in haar luier steken. Drie keer raden wie een score van 2 uit 2 haalde vandaag
Huup, wat nog wel eens wil helpen bij niet poepen is dat jij verse jus d'orange drinkt. (uit ervaring weet ik dat zelf geperst het beste werktquote:Op donderdag 10 december 2009 21:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee is ook niet ergik bedoelde meer erg als in, erg dat het je zo bezig kan houden dat poepen enzo.
Stiemiesteek je echt je vinger erin dan? hahaha ik kijk altijd alleen langs het randje
hmm zelf vers persen gaat niet, misschien morgen dan maar ns versgeperste halen.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
Huup, wat nog wel eens wil helpen bij niet poepen is dat jij verse jus d'orange drinkt. (uit ervaring weet ik dat zelf geperst het beste werkt). Op de een of andere manier komt er een prikkelend stofje in de bv wat op de darmpjes van die kleintjes werkt.
Ik heb het ook weer hier uit OUD van iemand en bij mij werkte het ook bij alle drie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |