Poeh, wat schrijven jullie veel vandaag. Ons mam was hier om mee te poetsen, dus geen tijd gehad.
Icantrix, vervelend van dat zorgverlof. Wel goed dat je cb misschien iets kan regelen.
BJ, heeft je vriend straks helemaal geen vrij als je uit het ziekenhuis komt? En krijg je ook geen kraamzorg meer? Ik zou toch eens vragen of je wat kan regelen, vooral nog effe kraamzorg, anders is straks de overgang wel heel groot. En hopelijk mag Evi op je kamer blijven
Thomas weer thuis, dat is een pak van mijn hart. Snel opknappen nu hč!
Chan, fijn dat de dieetiste je op weg kon helpen. Hopelijk kom je snel wat aan. Zullen we ruilen? Ik eraf wat jij erbij wilt hebben?
Claudia, fijn dat het zo goed gaat, wat een bloedtransfusie al niet doet. En knoeien op je zoon...hier had Driekus gisteren een handje vol cornflakes. Tja, ik dacht dat ik wel kon voeden en kon eten tegelijk. Dat gaat ook, maar niet geheel zonder knoeien. En inderdaad wat een mooi wijs manneke.
Ssserpente, hopelijk heeft Lente dat drinken snel door of eigenlijk, hopelijk is ze snel niet meer zo eigenwijs. En over telefoons en ab's die op onbereikbare plekken liggen: ik heb een voicemail, dus dan spreken ze maar in en die ab ligt gewoon altijd binnen handbereik. En zo niet, dan is het effe de fles eruit en zappen maar. Sorry Driekus
Sproet-je, hoe gaat het met de prikken? Driekus heeft nog een beetje verhoging, maar is wel vrolijk gelukkig. Tis ook niet goed voor zijn mama, die prikken. Arm ventje, ik voelde me zo rot gisteren toen ie zo overstuur was. Echt zo'n diep mamagevoel (en daar was ik dan stiekum weer blij mee).
FTA, Pff, wat lijkt me dat lastig zeg. Slaapt ie gewoon niet lang achter elkaar of wil hij dan ook echt voeding tussendoor? We merken hier dat Driekus beter slaapt op een late voeding rond half tien dan een rond half elf. En het scheelt echt 2 uur eerder wakker worden. Misschien zit daar nog een truc?
Karin, fijn dat je de voeding vergoed krijgt

en niet verder hoeft te provoceren. Hopelijk is Lars snel weer zichzelf. Kan ie nog over die allergie heengroeien trouwens?
Esmee, ook al 6 kilo! Dat loop je niet zomaar de kamer door, dat begin ik ook te merken. Fijn dat haar borst nu goed was en leuk dat ze zo op haar grote zus reageert.
Martine, lekker gezwommen dus! Ik ben heel benieuwd wat Driekus er volgende week van vindt. En opvang voor de deur, hoe ideaal. Driekus zit ook op een nieuw kdv, daar was dus ook geen wachtlijst en het is er nu nog niet druk. Wel veel babies per 1 januari, maar dat is juist leuk.
Huup, bijna draaien! Dat armpje he, dat is hier ook telkens het probleem. Het is em nu per ongeluk 3 keer gelukt, de andere keren geef ik het laatste zetje zodat ie dan op zijn buik z'n armpje er onderuit kan wurmen. Volgens de fysio was het een goede training, dus we proberen het hier meerdere keren per dag. Heeft Amélie al een poepluier gehad?
Takkembah, ik snap ook niet dat je je kindje meteen in de mc propt na de prikken. Ik heb Driekus gisteren uitgebreid getroost en daarna hardop kletsend aangekleed. Ik was niet eens de enige daar, maar het was er toch stil, ik was de enige die kletste. Nou ja, ieder zijn manier. Hopelijk krijgt geen last van de prikjes verder.
Be, ben jij al bij de osteopaat geweest? Wat zei hij?