1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:15 schreef JJH het volgende:
Ja hallo.
Ik had net een pakje, gelijk opengemaakt, en ik ben er blij mee hoor.Oke, Oke...ik geef het toe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had jou![]()
Heb je je SS-pakje al?I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Nee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke, Oke...ik geef het toe...
Ik had jou![]()
Heb je je SS-pakje al?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik kan er nu wel een foto van maken.
Ja, maar ik heb ik weet niet hoelang met een hydrocephalus gelopen dus de druk is er nu 'af'.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Zouden ze ons vergeten zijn? Dat ze stiekem onze namen uit de lijst hebben gehaald?![]()
Muis, hoe bedoel je? Staat er meer druk op dan? Je had toch een drain gehad?
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Zouden ze ons vergeten zijn? Dat ze stiekem onze namen uit de lijst hebben gehaald?![]()
Muis, hoe bedoel je? Staat er meer druk op dan? Je had toch een drain gehad?
Pffff, wat een gezeur met je bolletje zegquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ik weet niet hoelang met een hydrocephalus gelopen dus de druk is er nu 'af'.
En mijn tumor is dikkig door de bestralingen, dat is ook tijdelijk maar zorgt even voor ongemak.
Dat is een heel lang verhaalquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pffff, wat een gezeur met je bolletje zeg![]()
Wat heb je eiks precies? Mss heb je het al 100 x verteld, maar ik heb het niet meegekregen![]()
Iig sterkte
Googled.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is een heel lang verhaalom het kort te houden: ik heb neurofibromatose type 2
En dankje
Recklinghausen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is een heel lang verhaalom het kort te houden: ik heb neurofibromatose type 2
En dankje
Ik doe dat wel eens in het echt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef tombolafan het volgende:
GOEOEOEOEOEOEOEOEOEODEMIDDAG!!!!! [/gaston stem]
Nee dat is type 1! Zoals Joseph Merrick (the elephant man)quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Recklinghausen?![]()
Aangeboren dus iig.
Heb je er al lang last van dan of zijn ze er pas net achter?
BTW: als je niet wilt antwoorden, moet je het vooral niet doen hoor
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef tombolafan het volgende:
GOEOEOEOEOEOEOEOEOEODEMIDDAG!!!!! [/gaston stem]
Of je houdt hem beneden? De onze durft niet eens te traplopenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:32 schreef Qwea het volgende:
Zo met Baloe heen geweest. Oren zijn schoon en goed. Moet nog ff met otoclean doorgaan.
Maar ehm, zn knieën.. die kraken enzo. En zijn dik. Hij mag dus het liefst niet meer traplopen. Dus ik kan 31,6 kilo gaan tillen
Hij blijft overigens ook afvallen. Vorige week 32,6 nu 31,6. Over een maand terug komen en wegen... en alstie af blijft vallen dan moeten we een plan gaan bedenken.
Wel sneu, want hij wil dus niet meer graag de trap op... ik vermoed dus dattie pijn heeft. En tillen vind hij ook NIET stoer
We wonen 2 hoog lieverd. Op een flatje. Dan moettie in het trappenhuis wonenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of je houdt hem beneden? De onze durft niet eens te traplopen
oh, das lastig... Dat gaat ook ten koste van je rug natuurlijk...quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:32 schreef Qwea het volgende:
Zo met Baloe heen geweest. Oren zijn schoon en goed. Moet nog ff met otoclean doorgaan.
Maar ehm, zn knieën.. die kraken enzo. En zijn dik. Hij mag dus het liefst niet meer traplopen. Dus ik kan 31,6 kilo gaan tillen
Hij blijft overigens ook afvallen. Vorige week 32,6 nu 31,6. Over een maand terug komen en wegen... en alstie af blijft vallen dan moeten we een plan gaan bedenken.
Wel sneu, want hij wil dus niet meer graag de trap op... ik vermoed dus dattie pijn heeft. En tillen vind hij ook NIET stoer
Snap dat dan, dat is ook niet stoer!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:32 schreef Qwea het volgende:
Misschien wil ie een change of sceneryquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
We wonen 2 hoog lieverd. Op een flatje. Dan moettie in het trappenhuis wonen
Kun je een docu over hem maken. Baloe, de trappenhuishond.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
als je hem nou meeneemt de 9e en daar laat?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, en die is al niet best. Maar dat is dan jammer hoor. Het hondje gaat voor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, das lastig... Dat gaat ook ten koste van je rug natuurlijk...
Ik wordt altijd graag de trap op gedragen anders hoor...quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Snap dat dan, dat is ook niet stoer!
Wel fijn dat het goed gaat met de oren!
Ik moest gniffelenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:37 schreef DeZwabber het volgende:
oh je stopt em in de kelderbox, een fritzl-hond
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien wil ie een change of scenery
Of je koopt een traplift!
Bellen kan geen kwaad denk ik toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:38 schreef Qwea het volgende:
Ik vraag me nou enkel af of ik nog met Shirley moet overleggen of dat ik op deze DA moet vertrouwen. Met name omdat Shirley hem al een poos kent qua kwalen en artrose e.d
neuh, dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bellen kan geen kwaad denk ik toch?
quote:
Jij bent geen dominante hond, toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wordt altijd graag de trap op gedragen anders hoor...
In je lingerie, in de sneeuwquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wordt altijd graag de trap op gedragen anders hoor...
geen hond nee....quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:43 schreef Qwea het volgende:
belletje gepleegd. Idd meer carprodyl geven... alleen dan niet 2 tot 3 dagen, maar zeker een week.
GODMILJAARquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geen hond nee....![]()
(heb je nog voorkeur voor een stop-woordje voor in je huwelijksnacht???)
quote:
Jij roept wél snel 'GODMILJAAR' in bed?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het moet een woord zijn dat je niet zo snel roept in bed...
Dat dacht ik idd ook al.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij roept wél snel 'GODMILJAAR' in bed?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij roept wél snel 'GODMILJAAR' in bed?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat dacht ik idd ook al.
Nog ff snelvoor Muis.
Tnx voor de uitleg.
Nu weer werken
Ik stond er toch al in?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat denken jullie wel niet van mij!
![]()
Ik ben een heel onschuldig braaf meisje!![]()
Enne, wil jij nou in het boek? En wil je seks in het boek?
nee, je stond er nog niet in, maar die omgebouwde man vind ik geniaal! komt voor elkaar!!!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik stond er toch al in?![]()
Zo nee, dan ben ik de begeerlijke dame waar iedere man van droomt, maar ik blijk vaginistisch en preuts....of nee! Ik blijk een omgebouwde man te zijn!
Dubbel spannend!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddagde buren hebben mijn SS pakje
/-O-
Straks met May naar de DA, ben heeel benieuwd, dr oortjes zijn toch nog gelig dus ben benieuwd hoe de waardes zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddagde buren hebben mijn SS pakje
![]()
Spannend! Sterkte!!!quote:Straks met May naar de DA, ben heeel benieuwd, dr oortjes zijn toch nog gelig dus ben benieuwd hoe de waardes zijn
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:56 schreef tombolafan het volgende:
mmmmm, wie van de mannen zal ik laten "kennismaken" met de omgebouwde man... ik denk, ik denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaaaa, die houdt daar wel van
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:56 schreef tombolafan het volgende:
mmmmm, wie van de mannen zal ik laten "kennismaken" met de omgebouwde man... ik denk, ik denkIk denk het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneeuwpics in mn PM or GTFO![]()
dat dacht ik ook!quote:
oh wacht, jij gaat dreigen dat ik iets niet moet doen of anders moet ik iets anders doen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Sneeuwpics in mn PM or GTFO
heb jij nou eigenlijk al een soort van verhaallijn in je gedachten, of heb je zelf ook geen idee waar dit heen gaat?quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh wacht, jij gaat dreigen dat ik iets niet moet doen of anders moet ik iets anders doen?
FAIL!
Het was toch te proberenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh wacht, jij gaat dreigen dat ik iets niet moet doen of anders moet ik iets anders doen?
FAIL!
thanks, ben best zenuwachtig, ben ook best wel over May aan het hypochonderen, dat ik denk dat het slechter gaat ofzo omdat ik juist zo bang ben dat ze een terugval krijgt, mja ik houd vooral het gedrag goed in de gaten zolang dat goed is probeer ik rustig te blijven, anders zat ik elke week bij de DA. Maarja nu een controle en die geven de harde waardes wel weer hoe het echt gaat.quote:
Ik heb al vanaf het begin een verhaallijn!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb jij nou eigenlijk al een soort van verhaallijn in je gedachten, of heb je zelf ook geen idee waar dit heen gaat?
Ik was ook altijd een hypochonder met mn kat (die had ook wel vaak echt iets trouwens) Maar inderdaad fijn dat je nu weer even een "wetenschappelijk" oordeel krijgt!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
thanks, ben best zenuwachtig, ben ook best wel over May aan het hypochonderen, dat ik denk dat het slechter gaat ofzo omdat ik juist zo bang ben dat ze een terugval krijgt, mja ik houd vooral het gedrag goed in de gaten zolang dat goed is probeer ik rustig te blijven, anders zat ik elke week bij de DA. Maarja nu een controle en die geven de harde waardes wel weer hoe het echt gaat.
sorry lieverd...quote:
Ach die stoffer snapt het gewoon niet die is hier nog eigenlijk te jong voor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf het begin een verhaallijn!
Leuk, dat dat ook overkomt...![]()
![]()
![]()
![]()
Maak er maar een enge droom vanquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sorry lieverd...![]()
als ik er een flashback van maak, vind je het dan minder erg?
Halloquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maak er maar een enge droom van![]()
Waarna ik deze probeer te vergeten met veel drank en woeste seks met Grijze
We gaan het afdrukken!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt het verhaal straks ook als 1 geheel ergens te staan?
Dit leest zo onhandig.
En als ik straks een glanzende, kloppende gummiknuppel blijk te hebben, wil ik dat graag ff goed kunnen lezen
Niet als je een glimmende knuppel hebtquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hallo![]()
Wedden dat je na mij niets anders meer wilt?![]()
Nu echt weg![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hallo![]()
Wedden dat je na mij niets anders meer wilt?![]()
Nu echt weg![]()
dromen doen we niet aanquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maak er maar een enge droom van![]()
Waarna ik deze probeer te vergeten met veel drank en woeste seks met Grijze
oh, ik heb ook ergens nog zo'n boek! (en ik kan niet eens haken!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:11 schreef Ynske het volgende:
haakspulletjes gescoord en ook een tof boek
[ afbeelding ]
sow! een verkeersbord!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
DIENSTMEDEDEDEDELING:
Wil iedereen die aan SS meedoet checken of zijn / haar adresgegevens wel (correct) zijn ingevuld. Het loopt namelijk helemaal uit de hand ivm onjuiste en / of ontbrekende adressen
DIENSTMEDEDEDEDELING:
Mijn poes heeft zoiets als speeltje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een gewoon haakboek en haaknaalden maar ik kan ook niet haken en ik heb dr geen geduld voor om t te leren ook.
Met die beestjes zou ik t mss wel proberen, maar wat moet je dan weer met die rommel
Mag ik als organisator een pm met wat er aan de hand is dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
DIENSTMEDEDEDEDELING:
Wil iedereen die aan SS meedoet checken of zijn / haar adresgegevens wel (correct) zijn ingevuld. Het loopt namelijk helemaal uit de hand ivm onjuiste en / of ontbrekende adressen
DIENSTMEDEDEDEDELING:
Die van mij klopt helemaal.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
DIENSTMEDEDEDEDELING:
DIENSTMEDEDEDEDELING:
Niet zomaar een verkeersbord, maar een waarschuwingsbordquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn poes heeft zoiets als speeltje.
Je mag wel speeltjes haken voor m'n poes?
punniken voor m'n poes zal jequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou t voor mn eigen honden nog niet de moeite vinden, laat staan voor een ander zn poes
Hou het vooral klein en intiem; voor mijn poes hoeft niet gehaakt, noch gepunnikt te wordenquote:
ow sorry...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet zomaar een verkeersbord, maar een waarschuwingsbord
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou het vooral klein en intiem; voor mijn poes hoeft niet gehaakt, noch gepunnikt te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:26 schreef tombolafan het volgende:ervoor is ook niet nuttig...
dat raakt kant noch wal...
oeh, arme jij!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:27 schreef Qwea het volgende:
ik ga baloe vanaf vanaaf viscapsules geven. Blijkt goed te zijn voor artrose. Heb alvast medelij met me... want hij gaat meuren
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:28 schreef JJH het volgende:
En als Ll zo begaan is met zijn poes, dan moet ie ook niet zeuren als zijn poes het een keer naar de zin gemaakt word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
jij bent blij dat jij hem niet bent he!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Geef ik alquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, arme jij!
glucosamine helpt toch ook dacht ik??
Ech wel!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jij bent blij dat jij hem niet bent he!!!
quote:
Ik vond mijn honden al ondraaglijk meuren toen ze 1 capsule per week kregen, dus succes dr meequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:27 schreef Qwea het volgende:
ik ga baloe vanaf vanaaf viscapsules geven. Blijkt goed te zijn voor artrose. Heb alvast medelij met me... want hij gaat meuren
*noteren gaatquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ech wel!
Ik ben gewoon lekker veilig getrouwdik hoef al die vrijgezelle ongein niet.
1 |
jamaar jamaar, dat wordt het woord niet! Ik moet nog wat verzinnen...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*noteren gaat(dat k dat nu net moest lezen
)
Maak me gekquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:30 schreef JJH het volgende:
Ech wel!
Ik ben gewoon lekker veilig getrouwd, ik hoef al die vrijgezelle ongein niet.
ja, respect!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt een bikkel he, de SC blijven volgen zonder mee te doen met SS en zonder het verhaaltje te lezen![]()
mwa, hij gaat misschien nog vreemd met mij (als ik daar zin in heb)quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maak me gekBen jij getrouwd
Ow, poep. Dawasookzooo
Hey same here!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt een bikkel he, de SC blijven volgen zonder mee te doen met SS en zonder het verhaaltje te lezen![]()
jij bent ook een bikkel! En ik hoop voor je dat het slechts uit 1 opening ruikt...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey same here!
En waar meuren ze uit dan? Ook het mondje? Of enkel het kontje?
Kijk, jij snapt hem!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En JJH, getrouwd zijn zegt niks over je seksuele escapades buiten de deur natuurlijk
Ik ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij bent ook een bikkel! En ik hoop voor je dat het slechts uit 1 opening ruikt...
Ja ho!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sorry lieverd...![]()
als ik er een flashback van maak, vind je het dan minder erg?
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt het verhaal straks ook als 1 geheel ergens te staan?
Dit leest zo onhandig.
En als ik straks een glanzende, kloppende gummiknuppel blijk te hebben, wil ik dat graag ff goed kunnen lezen
Goedzo, verdedig mequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ho!
STOPPPPPPPP!
Niets te flashback, want dat betekent dan dat ik het in Het Verhaal heb gedaan met iemand (lees: Liefdesloos) die daarvoor op omgebouwde kerels viel. Dus nee. Sorry. Van Liefdeloos blijf je af, die is al van mij.
Uit hun straatje en uit hun gaatjequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey same here!
En waar meuren ze uit dan? Ook het mondje? Of enkel het kontje?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef Greys het volgende:
Ja ho!
STOPPPPPPPP!
Niets te flashback, want dat betekent dan dat ik het in Het Verhaal heb gedaan met iemand (lees: Liefdesloos) die daarvoor op omgebouwde kerels viel. Dus nee. Sorry. Van Liefdeloos blijf je af, die is al van mij.
Ja tssssssssk. Dat leek helemaal wat te gaan worden in Het Verhaal met onsmet die twee en nu gaan ze er een omgebouwde tussen gooien. Mooi niet dus he?quote:
quote:
Ik liep bij de SuperStores en de AH in Alexandrium, jij?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tssssssssk. Dat leek helemaal wat te gaan worden in Het Verhaal met onsmet die twee en nu gaan ze er een omgebouwde tussen gooien. Mooi niet dus he?![]()
Ik wil ook niet wééééééten hoe we dan die coverfoto moeten gaan aanpassen![]()
Oh en trouwens, waar was je nou net? In de Oosterhof?![]()
Dát vroeg ik me net ook al afquote:En wáárom heeft het vorige topic een post te weinig?
Nou, gewoon, jij, hij, en eeh een stukje extra man ofzo?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tssssssssk. Dat leek helemaal wat te gaan worden in Het Verhaal met onsmet die twee en nu gaan ze er een omgebouwde tussen gooien. Mooi niet dus he?![]()
Ik wil ook niet wééééééten hoe we dan die coverfoto moeten gaan aanpassen![]()
anders wil jij alles weten ofzo!quote:Oh en trouwens, waar was je nou net? In de Oosterhof?![]()
En wáárom heeft het vorige topic een post te weinig?
Ja wel goed. Gisteren weer wat rooie zooi in mn ontlasting, maar verder ist goei. Ik hoop ook dat je post hebtquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja he!
Hoest verder met je, kuthoerrrrr?
Ik hoop dat ik post heb vandaag , dan ga k muziek luisteren en aaaal mn kerstkaarten schrijven vanavond
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom laat je niet alle kerels bukken voor IngMetHetDing?
Dan kunnen ze ook nog een praatgroep oprichten alwaar ze allemaal hun homo-sexuele kant boven laten komen
ik had het heel snel doorgebladerd, maar was er iets van een topicreport? Of was dat een grapje???quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik liep bij de SuperStores en de AH in Alexandrium, jij?
Krijgen we nog foto's van de broek![]()
[..]
Dát vroeg ik me net ook al af
Niks niet giechelen. Troosten! dat moet je me!quote:
Ik had je ontlasting gemistquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja wel goed. Gisteren weer wat rooie zooi in mn ontlasting, maar verder ist goei. Ik hoop ook dat je post hebt![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Ing, waarom komt dr zomaar ineens op een doordeweeksedinsdagmiddag het beest in jou naar boven????
nee, dan wordt het meer een vervolg;quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik voorzie een scene waarna Ing dan zonder Ding is en door al haar slachtoffers als wraak in alle mogelijke openingen ... najah laat maar, das niet echt bouquetreeks-waardig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Tja, daar ging ik wel van uit ja!quote:
America Today (vanuit de parkeergarage de roltrap op en dan rechts om het hoekje, richting de Appiequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik liep bij de SuperStores en de AH in Alexandrium, jij?
Krijgen we nog foto's van de broek![]()
Ehm, ik mag 3 weken nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Qwea, heeft je spiraal al genoeg vreugde opgeleverd voor de ellende die die prul je bezorgde met zetten?
OMGquote:
Wat een kutspiraal zegquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, ik mag 3 weken niet
Dus vooralsnog geen vreugdemaar ik heb ook geen last meer er van!
*aaaaaaaiiiiiiiii* There there!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks niet giechelen. Troosten! dat moet je me!
Ja, hij zit idd in mn kut ja. Zien?quote:
Hallo, het is een vraag hoorquote:
Neuh , ik zal m binnenkort wel voelen dan hequote:
quote:
Heb je zulke lange armen dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh , ik zal m binnenkort wel voelen dan he
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:Ing, waarom komt dr zomaar ineens op een doordeweeksedinsdagmiddag het beest in jou naar boven????
Jezus, wat moet je met al die eieren!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, het is een vraag hoor
Ik heb er pas 1 op. En vanaaf 2 door de spinazie.. en ik wil nu eigk nog 1
DAT ZEG IK NET!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus, wat moet je met al die eieren!
![]()
Ik had dr zaterdag 2 in een salade voor 4 personen, en gisteren en vandaag 1 in mn bento, en ik heb voor mn gevoel al een overdosis ei op
Heb jij zo een diepequote:
dat komt vast door die spiraal...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus, wat moet je met al die eieren!
![]()
Ik had dr zaterdag 2 in een salade voor 4 personen, en gisteren en vandaag 1 in mn bento, en ik heb voor mn gevoel al een overdosis ei op
Ik zou het gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
DAT ZEG IK NET!
2 door de spinazie. En 2 opeten
Ze is helemaal into de rotte eieren jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat komt vast door die spiraal...![]()
al die eieren in dr buik van slag, dan zoekt je lichaam vervangers...
2 door de spinazie, een voor jou en een voor mm? dan zit je pas op 3 als je er nu nog een neemt!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
DAT ZEG IK NET!
Das volgens mij ook weer niet helemaal waar, maar 4 op een dag is wel erggg veel jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef Ynske het volgende:4 op een dag
k dacht altijd dat je er niet meer dan 2 in een week mocht eten
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jamaar jamaar, dat wordt het woord niet! Ik moet nog wat verzinnen...
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das volgens mij ook weer niet helemaal waar, maar 4 op een dag is wel erggg veel ja
Voedingscentrum.nl zegt:quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
DAT ZEG IK NET!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hoeveel eieren mag ik per week eten?
Eieren zijn rijk aan cholesterol. Het cholesterol in voedingsmiddelen, zoals in eieren, heeft een klein effect op het cholesterolgehalte in het bloed. Daarom adviseert het Voedingscentrum niet meer dan een ei of 3 per week te eten. Bij vegetariërs is een ei of 4 per week geen probleem.
Sjaanquote:Hallo Greys,
Jullie zijn van harte welkom op zaterdag 9 januari a.s.
Vriendelijke groet,
Sjaan Adriaanse.
Stichting Dierenthuis / Stichting FIV-FeLV
Bakelseweg 27
5735 SC Aarle Rixtel
T (06) 30644767 (van 11.00 - 16.00 uur)
www.dierenthuis.nl
www.fiv-felv.nl
*aait*quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
Niemand weet waarom het vorige topic een post te weinig heeft?
*KRAS*
Deleted post bij moderatie bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
Niemand weet waarom het vorige topic een post te weinig heeft?
*KRAS*
Ja dát snap ik mopquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Deleted post bij moderatie bijvoorbeeld
Copycatquote:
zo, te laat...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:50 schreef tombolafan het volgende:
en ik gooi de flashback met ing-met-ding-kelly wel bij stoffer...
tenzij hij binnen 4 minuten protest aantekent???
volgens mij heeft jjh of loveless een topicreport ofzo aangeklikt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dát snap ik mop![]()
Maar wat ging er mis dan, bedoel ik?
Want ik zag geen rel bij het teruglezen
Maar wél als hij dicht was, anders gaat het alsnog tot de 300 en niet de 299quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Deleted post bij moderatie bijvoorbeeld
Wel nee die 3 is achterhaald! WHO zegt al dat je er 10 mag en deskundigen zeggen dat het cholesterol er niet toe doet maar dat het meer de verzadigde vetten van een ei zijn waar je last van zou kunnen hebben. Je kan er zoveel eten als je wilt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]oops. Naja. Ik eet iig de rest van de week geen eieren
ik eet nooit meer dan 3 eieren per week. Dus of dat nou alle 3 op dinsdag is, of verveeld
Sc 404 Oud en jong...dik en dun ach.....wat maakt het uitquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgens mij heeft jjh of loveless een topicreport ofzo aangeklikt?
Nu wordt ik ook nieuwsgierig!
Sc 404 Oud en jong...dik en dun ach.....wat maakt het uitquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wél als hij dicht was, anders gaat het alsnog tot de 300 en niet de 299
[sherlock] Dus iemand heeft toen het topic al dicht was een post verwijderd [/sherlock]
Het was senestaquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sc 404 Oud en jong...dik en dun ach.....wat maakt het uit
tadaaaaaaaaa!
ben je nu weer rustig? ik heb het opgelost (mag ik dan nu loveless met een manwijf seks laten hebben?? ah, toe, please? toe?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dát snap ik mop![]()
Maar wat ging er mis dan, bedoel ik?
Want ik zag geen rel bij het teruglezen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wel nee die 3 is achterhaald! WHO zegt al dat je er 10 mag en deskundigen zeggen dat het cholesterol er niet toe doet maar dat het meer de verzadigde vetten van een ei zijn waar je last van zou kunnen hebben. Je kan er zoveel eten als je wilt.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:09 schreef Morretje het volgende:
Is het niet dat de gare post van een binnenvaller in de nachtSC verwijderd is? Kwee nie meer hoe ie heet, heb em wel gelezen..
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
Goedzo Tombola.
Als dank mag je nu die pics PM'en![]()
Oh, jij Sherlock! Fijn, nu kan ik weer slapen vannacht!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sc 404 Oud en jong...dik en dun ach.....wat maakt het uit
tadaaaaaaaaa!
quote:
oh ja...quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:14 schreef Qwea het volgende:
ze is een eitjuhh kokuhh man!
tis vet koud!
alles voor jou nachtrustquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, jij Sherlock! Fijn, nu kan ik weer slapen vannacht!
Ik had het plan om dat kreng ook hier vandaag op te zoeken. Nog geen zin in.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn kerstboom staat!![]()
Satsu en Yoko wandelen in de tuin!![]()
Satsu heeft een nieuwe hobby!![]()
Headbutten met het katteluik![]()
Einde juichpost, hoest het hier?
prima! Zeg, heb jij bezwaar tegen een flashback waarin je man een eeeeeh "ontmoeting" heeft met een nog net niet helemaal omgebouwde man die vrouw lijkt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
germa van den boom?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:15 schreef JJH het volgende:
Ik was ff snooker kijken.
Het was inderdaad die post van die gemma.
Hohoho, ik meende dat democratisch besloten was de Zwabber "de glimmende" van Ing te verstouwen krijgt!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
prima! Zeg, heb jij bezwaar tegen een flashback waarin je man een eeeeeh "ontmoeting" heeft met een nog net niet helemaal omgebouwde man die vrouw lijkt?
Nee toch?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
prima! Zeg, heb jij bezwaar tegen een flashback waarin je man een eeeeeh "ontmoeting" heeft met een nog net niet helemaal omgebouwde man die vrouw lijkt?
Nee toch?
Ach, stel je niet aan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Hohoho, ik meende dat democratisch besloten was de Zwabber "de glimmende" van Ing te verstouwen krijgt!
leuk is dat he, vorig jaar heb ik Isa mijn pakje laten uitpakkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:18 schreef nieslief het volgende:
Ik moet toch echt eerder wakker worden van mijn middagdutje..... Dat antwoord wist ik van die rare minkukel midden in de nacht.
Pakje staat mooi beneden nu.... Strakkies komen de heren thuis en die kunnen niet wachten tot de 17de met zoiets
oh JJH, Cat vindt het niet erg!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
* pakt vast popcorn*
Greysie!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:19 schreef Greys het volgende:
Catje!
Mijn eitje is prrrrrrrrrrrecies goed! Nog een beetje zacht in het midden![]()
Q, wat een goed idee!
Kijk kijk dus zwabber mag zich niet aanstellen die moet maar gewoon die glimmende knots van ingetje accepteren vind jij.quote:
quote:
Toch wel een heeeeeeel klein beetje hoor skat.quote:
Ik heb alleen maar goeie ideeën, je weets toggquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:19 schreef Greys het volgende:
Catje!
Mijn eitje is prrrrrrrrrrrecies goed! Nog een beetje zacht in het midden![]()
Q, wat een goed idee!
daar wend je deze verhaallijn niet mee af hoor... wat heb je te bieden?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:21 schreef JJH het volgende:
Ik ga de kerstboom uit de kelder opduiken.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch wel een heeeeeeel klein beetje hoor skat.![]()
Maja, wellicht ben ik wat meer gewend.
OOOOOH maak es een foto?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:21 schreef Qwea het volgende:
ik heb trouwens spul van de kruidvat voor droog haar... grote fles met pure kokos olie.
OMGdat werkt echt. Mijn haar is zaaaaaaaaaacht
Dat moet je vragen aan die ene met dat gele kuikentjequote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef heester49 het volgende:
eitjes ben er dol op......vooral chocoladevariant. Hebben jullie huis al in kerstsfeer...zijn wij nou zo traag of heel nl nou zo snel...
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef heester49 het volgende:
eitjes ben er dol op......vooral chocoladevariant. Hebben jullie huis al in kerstsfeer...zijn wij nou zo traag of heel nl nou zo snel...
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet je vragen aan die ene met dat gele kuikentje
Zolang het niets met onderzeeërs fotograferen te maken heeft wel ja!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar goeie ideeën, je weets togg
als je nu nog chocolade-eitjes hebt ben je traag denk ik...quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef heester49 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OOOOOH maak es een foto?
Ik wil weten of ik dat ook ken?
Cocos
Hey, maar hij leek welquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang het niets met onderzeeërs fotograferen te maken heeft wel ja!
Hai!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef heester49 het volgende:
Oooh Inecto, dat gebruik ik dus al jaren voor mn haarquote:
*PROEST*quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang het niets met onderzeeërs fotograferen te maken heeft wel ja!
En toen ik kwam klagen dat mn haar net touw was, dacht je dus niet ff "nou laat ik dr eens inecto aanraden" ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooh Inecto, dat gebruik ik dus al jaren voor mn haar![]()
Kun je nagaan hoe goddelijk ik ruik![]()
Ik heb echt alle varianten van dat spul
Oh, ik loop 13 PMs achter weer geloof ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, ik vroeg in pm of je nog weg ging met kerst?
Dát dan weer wel!quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
oh-oh!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Morrrrrr!
Hoest met de beeeebie en met jou?
Je tickerdinges doet t nie, wanneer ben je nu 20 weken en wil je weten wat t wordt?
Weet je zeker dat ik het niet genoemd heb?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
En toen ik kwam klagen dat mn haar net touw was, dacht je dus niet ff "nou laat ik dr eens inecto aanraden" ?
Kuthoer
Het werkt echt briljantKost geen fuck ook. 4 euro voor die fles.
Spannendquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:30 schreef Morretje het volgende:
[..]
Echt, poesjes buiten? En dat gaat goed enzo?
Ik vond het zo'n leuk gezicht toen Chip voor het eerst naar buiten ging, met d'r wapperstaart..
![]()
![]()
[..]
oh-oh!Whut, m'n ticker doet ut niet?
*Aanpassen gaat*
Hier is alles ok, gisteren controle gehad en naar 't hartje geluisterd.
Hoever ik nu precies ben is nog steeds onduidelijk, er zit een week verschil in. Als ik uitga van de laatste echo ben ik donderdag 17 weken, en al ik uitga van de telling ben ik donderdag 16 +1. Beetje vaag dus.
20 weken echo heb ik 5 januari, en ik wil wel graag weten wat het wordt, maar Ravage liever niet. Dus daar moeten we het nog wel even goed over hebben in de kerstvakantie..
Ok dan zijn we niet de laatsten....quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:31 schreef Ynske het volgende:
bij ons komt hij pas na 19 december in huis
Doegquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:33 schreef heester49 het volgende:
tjeemig gaat snel hier......maar wel erg gezellig!!
Ik ga er vandoor, ff stad in kerspulletjes scoren!! en de kids halen!
Gezellig!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:32 schreef Morretje het volgende:
Oh, en wij gaan ook de kerstboom hopelijk dit weekend halen, vind het ook heeeel gezellig staan in huis..Hij moet wel bijna 3 weken staan dan, ff kieke wat voor soort boom het dan worden moet.
Zeg Heester, mag ik aannemen dat de 49 in je usernaam staat voor je leeftijd?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:33 schreef heester49 het volgende:
tjeemig gaat snel hier......maar wel erg gezellig!!
Ik ga er vandoor, ff stad in kerspulletjes scoren!! en de kids halen!
Nou was wat aan het rondneuzen en dacht gezellig hier, ik doe ff mee. Ik doe dus mee, mijn ouders zijn papa en mama en mijn pincode **** en huisdieren ja konijn en vissuh.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zeg Heester, mag ik aannemen dat de 49 in je usernaam staat voor je leeftijd?![]()
Enne... hoe kom je hier zo verzeild, wat doe je, wie zijn je ouders, wat is je pincode en heb je ook huisdieren?
Ben ook schieuwnieurig was da voor pakje? Kan ook nooit wachten met uitpakken!!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef nieslief het volgende:
Oeh net te laat de heren hebben het pakje ontdekt......
Schier nieuwschierig natuurlijk maar gelukkig staat mama's naam erop (pfieuw niet mijn nick maar mijn echte). Maar gauw een ander plekje zoeken......
Wil wel, maar we zijn er niet tot weinig en dan hebben we er niet veel aan... De katten zouden hem alleen maar molesterenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:37 schreef Greys het volgende:
Bigbird, waarom doen jullie zelf thuis geen boom dan?
Ennuh 49 nog lange niet nog niet op de helft (bijna) nee is maand 9 dag 4 ben ik JARIG!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zeg Heester, mag ik aannemen dat de 49 in je usernaam staat voor je leeftijd?![]()
Enne... hoe kom je hier zo verzeild, wat doe je, wie zijn je ouders, wat is je pincode en heb je ook huisdieren?
Staat die 49 nou voor je leeftijd? Want in dat geval kunnen we Maes van haar toorn verlossen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:39 schreef heester49 het volgende:
[..]
Nou was wat aan het rondneuzen en dacht gezellig hier, ik doe ff mee. Ik doe dus mee, mijn ouders zijn papa en mama en mijn pincode **** en huisdieren ja konijn en vissuh.
Zo en jij???
Ow Sjips.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef heester49 het volgende:
[..]
Ennuh 49 nog lange niet nog niet op de helft (bijna) nee is maand 9 dag 4 ben ik JARIG!!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:30 schreef Morretje het volgende:
[..]
Echt, poesjes buiten? En dat gaat goed enzo?
Ik vond het zo'n leuk gezicht toen Chip voor het eerst naar buiten ging, met d'r wapperstaart..
![]()
![]()
Spannend morrie! Alles verder goed met je? Niet misselijk meer en hoe gaat het met eten?quote:[..]
oh-oh!Whut, m'n ticker doet ut niet?
*Aanpassen gaat*
Hier is alles ok, gisteren controle gehad en naar 't hartje geluisterd.
Hoever ik nu precies ben is nog steeds onduidelijk, er zit een week verschil in. Als ik uitga van de laatste echo ben ik donderdag 17 weken, en al ik uitga van de telling ben ik donderdag 16 +1. Beetje vaag dus.
20 weken echo heb ik 5 januari, en ik wil wel graag weten wat het wordt, maar Ravage liever niet. Dus daar moeten we het nog wel even goed over hebben in de kerstvakantie..
Wehehehe.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef nieslief het volgende:
Oeh net te laat de heren hebben het pakje ontdekt......
Schier nieuwschierig natuurlijk maar gelukkig staat mama's naam erop (pfieuw niet mijn nick maar mijn echte). Maar gauw een ander plekje zoeken......
Jammer dat het zo samen valt. Kun je je vrienden niet op een andere dag plannen? Want ik neem aan dat Chico geen kalender kan kijken toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, mn moeder gaat dr verjaardag groots vieren met feest en zo, op Chico zn twaalfde verjaardag, en juist omdat die al zo lekker op een zondag viel hadden we met een stel vrienden al afgesproken dat we die groots en gezellig gingen vieren.
![]()
Blegh.
Moet ik nu dus oppas voor m zoeken op zn eigenste verjaardag nog wel.
En dan ook net die van Chico ook he, bij die anderen maakt me dat geen reet uit.
Als t zn laatste verjaardag was zal ze t nog dr hele leven te horen krijgen
Naja, niet dat weekend dus meer ieg, en twas juist zo leuk om die dag te plannen omdat ie dan daadwerkelijk jarig was natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer dat het zo samen valt. Kun je je vrienden niet op een andere dag plannen? Want ik neem aan dat Chico geen kalender kan kijken toch?Die vindt feest op een andere dag vast net zo leuk.
Honing whiskey beenham uit de oven.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten?
Ik heb geen inspiratie
Jammer voor Maes ze blijkt de oudste (hoe oud is ze..)quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Staat die 49 nou voor je leeftijd? Want in dat geval kunnen we Maes van haar toorn verlossen.
Ik heb ook een papa en mama als ouders en heb dezelfde pincode.
En heb vier katten.
Ah even afwachten welke tips je gaat krijgen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen inspiratie
snert.......mjummie zelfgemaakt.....lekker met dit weertjequote:Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen inspiratie
Maes is nog jong, slechts een paar jaar ouder dan jij.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef heester49 het volgende:
[..]
Jammer voor Maes ze blijkt de oudste (hoe oud is ze..)
en tja maar mijn papa en mama zijn de liefste en deze pincode heeft iedereen haha. 4 katten leuk! Wil ook graag een kat maar tja manlief niet...
Gebakken aardappeltjes, vissticks en rode kool met appeltjesquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen inspiratie
Ik heb enkel de conditioner. Shampoo moek nog ff halenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ik het niet genoemd heb?
Ik heb je ieg conditioner aangeraden.
Heb je nu ook de shampoo en de conditioner van Inecto dan?
Ik heb ook nog de gloss spray, de leave in conditioner EN een of ander cocosserum, allemaal inecto.
En ik heb zelfs dingen dubbel, die staan thuis en op mn werk
Gekookte aardappels, spinazie, eitje erover en een kipschnitzel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen inspiratie
Oh en neem dan ook wat van die spray troep joh, tis echt hemels spul allemaal ( ook de bodyscrub en de facewash en de gezichtsmaskers en zoquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb enkel de conditioner. Shampoo moek nog ff halen
We doen hier aan Secret Santa.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:41 schreef heester49 het volgende:
[..]
Ben ook schieuwnieurig was da voor pakje? Kan ook nooit wachten met uitpakken!!!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ha! Eigenlijk mochten de partners niet meer mee voor het kerstdiner op het werk want het werd te duur. Maar nu met twee stellen binnen het kantoor vielen de kosten wel mee en mag het wel. Zijn we toch nog ergens goed voor
Magnetron voer!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen inspiratie
*op lijstje zet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh en neem dan ook wat van die spray troep joh, tis echt hemels spul allemaal ( ook de bodyscrub en de facewash en de gezichtsmaskers en zo)
Kom ik weer met mijn tip, maar het is echt fijn spul.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Inecto tegen droog en pluizend haar dames?
*op het lijstje zet*
Dat had ik gisteren, gebakken aardappels met spinazie en kipschnitzelquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gekookte aardappels, spinazie, eitje erover en een kipschnitzel.
Morgen kip tandori. Maak kip tandori! vet lekker
Neuj hoor, gewoon doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Ik heb trek in een stukkie rosbief ofzo
Maar da's eigenlijk een beetje te decadent he, zo doordeweeks?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren, gebakken aardappels met spinazie en kipschnitzel
Ik wilde een flauwe grap maken, maar ik doe het gewoon niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Ik heb trek in een stukkie rosbief ofzo
Maar da's eigenlijk een beetje te decadent he, zo doordeweeks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |