Ja zo voelde ik me toen ook zeg.quote:
ja, 950.quote:
gij komt nie oit Hellimondquote:
Ik voel een rel opkomen.quote:
quote:
zeikerd, dan kom je toch niet?quote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik voel een rel opkomen.![]()
Maar goed plan. Bierdrinken en blowen. Veel meer valt er van Helmond (waarom denk je dat dat dorp zo heet?) toch niet te maken.
je moet geen tickets boeken en blowen tegelijkquote:Op maandag 7 december 2009 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, 950.damn. maar goed, eigenlijk had ik nu dus liever voor 150 extra een rechtstreekse vlucht gehad. maarja nu achteraf met mijn stomme actie is dat makkelijk gezegd.
Noh dat valt best mee hoor!!quote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar goed plan. Bierdrinken en blowen. Veel meer valt er van Helmond (waarom denk je dat dat dorp zo heet?) toch niet te maken.
Ik wil die troosteloze bende wel es aanschouwen.quote:
Om te huilen? Graagquote:
Ik mag heul nog wel in het goede deel komen, bij dawgquote:
Helmond, de poort naar het laaggelegen moerasgebied (de Peel)quote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Overtuig me van het tegendeel en ik ben je man.quote:
dus ik woon niet in het goede gedeelte?quote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Om te huilen? Graag![]()
[..]
Ik mag heul nog wel in het goede deel komen, bij dawg
Ojee, hebben ze die daar ook al?quote:
Daarom woon ik ook op een berg. En ik scheur tegenwoordig door Dld direct naar Venlo om die misere te ontlopen.quote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmond, de poort naar het laaggelegen moerasgebied (de Peel)
Ja...Venlo...dat is een metropoolquote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom woon ik ook op een berg. En ik scheur tegenwoordig door Dld direct naar Venlo om die misere te ontlopen.
Als ik daar niet meer mag komen zonder visum dan nietquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil die troosteloze bende wel es aanschouwen.
Tsjernobyl staat ook nog op het lijstje.
en ik ookquote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef dawg het volgende:
wacht maar, met de klimaatverandering in zicht loopt de randstad over een paar jaar helemaal onder water en lach ik jullie allemaal hard uit.
Ik woon hier nu al bijna 2 jaar met heel veel plezier. Ik voel me hier beter op m'n plek dan ik in Eindhoven ooit heb gevoeld. Woon tegenover een winkelcentrum, 10 minuten van het station, heb leuke buren. Het uitgaanscentrum hier vind ik ook gewoon prima!quote:Op maandag 7 december 2009 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Overtuig me van het tegendeel en ik ben je man.
2 rotondes en je bent er weer uit.quote:
Kudelstaart > Heerlequote:
4 mensen, 8 koeien en 3 flitspalenquote:
Aachen is een mooie stad. Het is dat het Duitsland is.quote:Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
aachen is the place to be? en kom nu niet met colombia aankakken he, want daar woon je (nog) niet.
Ookquote:
minder mensen, meer koeienquote:
Maar dat is ook niet moeilijk...quote:
Hey! Ik doe ook niet mee aan Helmond-bashingquote:
Die ontsnappen en de A58 oplopenquote:
ik wel aan kudeldorp bashingquote:Op maandag 7 december 2009 19:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey! Ik doe ook niet mee aan Helmond-bashing
moehquote:
Ieuw! Ik heb vandaag hutspot opquote:
Wat is de reden van uw bezoek aan Helmond?quote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee, hebben ze die daar ook al?
Hebben ze dat Helliemond dan?quote:Op maandag 7 december 2009 19:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dus ik woon niet in het goede gedeelte?
Hmm... Nee, dat was allemaal niet van toepassing toen ik daar kwamquote:Op maandag 7 december 2009 19:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is de reden van uw bezoek aan Helmond?Toerisme Business Zelfmoord
Stommerdquote:
Ja als je het bordje U verlaat Hellmond passeertquote:
quote:
* ArTiC schopt Juup© terug naar Breugelquote:
Ook niemand er van weerhouden.quote:Op maandag 7 december 2009 19:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Nee, dat was allemaal niet van toepassing toen ik daar kwam
Dat wist je alquote:
Jij hebt 9 levens... is ook wel nodig in Helmond.quote:Op maandag 7 december 2009 19:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
lampjes?quote:Op maandag 7 december 2009 19:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Dat zou kunnenquote:Op maandag 7 december 2009 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt 9 levens... is ook wel nodig in Helmond.
Nietus, ik vond je tot nu toe wel liefquote:
ben je er eigenlijk ooit geweest? of ken je alleen de naam en praat je anderen na?quote:Op maandag 7 december 2009 19:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is de reden van uw bezoek aan Helmond?Toerisme Business Zelfmoord
Dat zeg je nu pasquote:Op maandag 7 december 2009 19:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nietus, ik vond je tot nu toe wel lief';(
Vrijwillig??quote:Op maandag 7 december 2009 19:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Dat zou kunnen
Alleen... Ik ben er meer keer geweest! (meer dan 9)
wat?quote:
haha.quote:Op maandag 7 december 2009 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt 9 levens... is ook wel nodig in Helmond.
Ik sprak een Colombiaan die in Bogota met zijn laptop en gouden horloge over straat liep maar me waarschuwde voor Helmond.
Dan weet ik genoeg.
Ik hoef niet in Lagos geweest te zijn om te weten dat het een kutstad is.quote:Op maandag 7 december 2009 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
ben je er eigenlijk ooit geweest? of ken je alleen de naam en praat je anderen na?
Welja. De Kaukasus is ook niet gevaarlijk, dus dan moet Helmond ook te doen zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 19:18 schreef ArTiC het volgende:
maargoed...het blijkt maar weer dat sommige mensen (=EM) eigenlijk stikjaloers zijn dat ze er niet mogen wonen.
Nou als je het eerder had gevraagd had ik dat ook wel gezegd hoor..quote:
Jaquote:
vooruit dan...ik strijk weeeeer over mijn hartquote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou als je het eerder had gevraagd had ik dat ook wel gezegd hoor..
Dapper.quote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Mijn ex woont daar in de buurt, dus zodoende ken ik wat mensen daar & soms ga ik er gewoon heen
Ze moeten bij sommige mensen die Nieuw Topic knopjes toch eens weghalen inderdaad.quote:
oeh....rellenquote:
6 jaar op school gezeten. Aardige stad.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze moeten bij sommige mensen die Nieuw Topic knopjes toch eens weghalen inderdaad.
lit! dat had ik van jou nou niet verwacht!quote:Op maandag 7 december 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze moeten bij sommige mensen die Nieuw Topic knopjes toch eens weghalen inderdaad.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:
Ohh dan is het niet een en al Brabant...quote:Op maandag 7 december 2009 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
6 jaar op school gezeten. Aardige stad.
Maar wel veelquote:Op maandag 7 december 2009 19:26 schreef kres het volgende:
[..]
[..]
Ohh dan is het niet een en al Brabant...
Ik woon in Duitsland. En nooit in A'foort gewoond...quote:Op maandag 7 december 2009 19:26 schreef kres het volgende:
[..]
[..]
Ohh dan is het niet een en al Brabant...
lillike natnek da t isquote:Op maandag 7 december 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
lit! dat had ik van jou nou niet verwacht!
hey jij ook nog hierquote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Liebe het volgende:
Helmond, een vriendinnetje van me komt er vandaan, maar altijd als ze dat tegen andere mensen zegt is het van
![]()
Ja zelfs Lit, nou dat zegt wel wat dawgstarquote:Op maandag 7 december 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
lit! dat had ik van jou nou niet verwacht!
Stel jij je es voor, Liebe?!quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Liebe het volgende:
Helmond, een vriendinnetje van me komt er vandaan, maar altijd als ze dat tegen andere mensen zegt is het van
![]()
Ja ik merk het ja..quote:
nee, he-le-maal niks.quote:Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zelfs Lit, nou dat zegt wel wat dawgstar
Ik merk ook dat het je totaal niks doetquote:
Ik heb een ex in Bergen op Zoom maar ik ga daar toch ook niet vrijwillig naar toe ... ?quote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Mijn ex woont daar in de buurt, dus zodoende ken ik wat mensen daar & soms ga ik er gewoon heen
ik in Helmond, ga ik ook niet naartoequote:Op maandag 7 december 2009 19:34 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb een ex in Bergen op Zoom maar ik ga daar toch ook niet vrijwillig naar toe ... ?
Hahahahaha. BoZ, wat een verschrikkingquote:Op maandag 7 december 2009 19:34 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb een ex in Bergen op Zoom maar ik ga daar toch ook niet vrijwillig naar toe ... ?
Die van mij is in de maak ...quote:
Ik in heeten, ga ik ook niet naartoequote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik in Helmond, ga ik ook niet naartoe
quote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahahahaha. BoZ, wat een verschrikking
Al heb je daar wel leuke buurten
Ik heb gezocht maar kon ze echt niet vinden...quote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Al heb je daar wel leuke buurten
Mijn exen wonen alleen maar in leuke steden.quote:Op maandag 7 december 2009 19:34 schreef kres het volgende:
[..]
Kan je wel leuk karten.quote:
Waar dan?quote:Op maandag 7 december 2009 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn exen wonen alleen maar in leuke steden.
not...wat een kutkarts...quote:
Phantasialandquote:
[/inkoppertje]quote:
Goeie tip! Bij Michael Schumacher toch?quote:Op maandag 7 december 2009 19:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
not...wat een kutkarts...
Qua karten zit jij beter, je bent zo in Kerpen
hoi. ken ik jou al?quote:Op maandag 7 december 2009 19:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik haak weer effe in peepz
Voor 10 minuten ofzo
quote:
Jezelf quotenquote:
idd...buitenbaan is met binnenkarts hoor...is ook een heel bochtig baantje.quote:Op maandag 7 december 2009 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie tip! Bij Michael Schumacher toch?
Buitenkarten in de regen.![]()
IJskarten op de Uithof in Den Haag.![]()
Oh, dus daar komt het riool uit.quote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmond, de poort naar het laaggelegen moerasgebied (de Peel)
quote:Op maandag 7 december 2009 19:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik haak weer effe in peepz
Voor 10 minuten ofzo
ik kon hem niet laten liggenquote:
Lekker centraal.quote:Op maandag 7 december 2009 19:40 schreef kres het volgende:
Nee laat mij maar in het midden van het land...
Nee, het begint er...het is het begin van dat laaggelegen gebied...het riool komt dus in Deurne uitquote:
Had ik ook niet verwacht.quote:
Idd... Alles is even ver.. (over het algemeen genomen..)quote:
Jep, alleen redelijk ver van België verwijderd.quote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef kres het volgende:
[..]
Idd... Alles is even ver.. (over het algemeen genomen..)
Kan zo de drukte opzoeken als je wil maar ook de rust als ik het allemaal zat ben
hahhaha dawg je doet weer erg aan de verwachtingquote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
dan moeten we daar eens iets aan doen, vind je niet?
Valt wel mee... zo groot is dit kikker landje ook weer nietquote:Op maandag 7 december 2009 19:49 schreef RaXz het volgende:
[..]
Jep, alleen redelijk ver van België verwijderd.
Zal het weer net zo aflopen als bij al die vorige vruchteloze pogingen?quote:Op maandag 7 december 2009 19:50 schreef mrbox het volgende:
hahhaha dawg je doet weer erg aan de verwachting
Ach joh dan maak je er toch een dagje van..quote:Op maandag 7 december 2009 19:49 schreef RaXz het volgende:
[..]
Jij zit geloof ik behoorlijk goed in je vel of niet ... ?quote:
Vanaf mijn balkon kan ik Belgie zien.quote:Op maandag 7 december 2009 19:49 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zegt de meneer die altijd 3 uur moet reizen en op kachels de nacht moet doorbrengen!quote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef Thrust het volgende:
[..]
Valt wel mee... zo groot is dit kikker landje ook weer niet
Tijd zal het lerenquote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal het weer net zo aflopen als bij al die vorige vruchteloze pogingen?
Welke muziek?quote:
gelukkig is het niet mijn eigen verwachting.quote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het blijft dawgstar hequote:Op maandag 7 december 2009 19:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahhaha dawg je doet weer erg aan de verwachting
working on that sirquote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
dan moeten we daar eens iets aan doen, vind je niet?
Met het OV is het wel een tijdje reizen.quote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef kres het volgende:
[..]
Ach joh dan maak je er toch een dagje van..
Waarom moet jij zo vaak naar Belgie dan ?
[..]
Jij zit geloof ik behoorlijk goed in je vel of niet ... ?
Valt ook wel weer mee meer dan 2uurtje heb je het wel gehad.. en die kachels/boilers moeten wel werken anders douchen al die mensen onder koud waterquote:Op maandag 7 december 2009 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zegt de meneer die altijd 3 uur moet reizen en op kachels de nacht moet doorbrengen!
Bwhehehehequote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je sliep wel een beetje warmpjes niet?quote:Op maandag 7 december 2009 19:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee meer dan 2uurtje heb je het wel gehad.. en die kachels/boilers moeten wel werken anders douchen al die mensen onder koud water
OVquote:Op maandag 7 december 2009 19:54 schreef RaXz het volgende:
[..]
Met het OV is het wel een tijdje reizen.
Goedkope jumptickets..
Over vier maanden weten we meerquote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee dat lijkt maar zoquote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef kres het volgende:
[..]
Ach joh dan maak je er toch een dagje van..
Waarom moet jij zo vaak naar Belgie dan ?
[..]
Jij zit geloof ik behoorlijk goed in je vel of niet ... ?
Soms... heel soms kan ik niet volgen wat je bedoeldquote:Op maandag 7 december 2009 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je sliep wel een beetje warmpjes niet?
Jij moet toch op tegen in de kachel bij lotusss?quote:Op maandag 7 december 2009 19:57 schreef Thrust het volgende:
[..]
Soms... heel soms kan ik niet volgen wat je bedoeldik ben warmbloedig altijd warm
Ik stond erbij en ik keek ernaar. Ook ik heb behoefte aan vermaak op zijn tijd.quote:Op maandag 7 december 2009 19:56 schreef dawg het volgende:
en trouwens air, waar was jij dan he?! met je adviezen toen je elke keer weer zag dat mijn pogingen mislukten?
SSsshhh! Dan ga ik nog meer blozen!quote:
edited!quote:
Mooie dame ben jequote:Op maandag 7 december 2009 19:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
working on that sir
Maar eerst effe een jonko draaien
quote:Op maandag 7 december 2009 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij moet toch op tegen in de kachel bij lotusss?
Ik heb mezelf beloofd pas eentje te roken voordat ik m,n nest in duik.quote:Op maandag 7 december 2009 19:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
working on that sir
Maar eerst effe een jonko draaien
Haha, jij bleef toen slapen, ik niet!quote:Op maandag 7 december 2009 19:59 schreef Thrust het volgende:
[..]
was voor je in de picture was....doe ik ook niet meer
quote:
jaquote:
Heb me als een heer gedragenquote:Op maandag 7 december 2009 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, jij bleef toen slapen, ik niet!
Djinnetje is verliefd!!quote:Op maandag 7 december 2009 20:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
jaals ik nog meer ga blozen gaan mensen dat ik een kreeft ben ofzo
Ha, dat moet je ook nooit doen!quote:Op maandag 7 december 2009 20:02 schreef Thrust het volgende:
[..]
Heb me als een heer gedragengewoon op de bank
Jay Sean is toffffquote:
En bij mij dan he?quote:Op maandag 7 december 2009 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stond erbij en ik keek ernaar. Ook ik heb behoefte aan vermaak op zijn tijd.
Oh shitquote:Op maandag 7 december 2009 19:55 schreef Ang3l het volgende:
Dag snoetepetoeties! I'm aback! Computer fixed!
Muhahahahaquote:Op maandag 7 december 2009 20:02 schreef Thrust het volgende:
[..]
Heb me als een heer gedragengewoon op de bank
Leer momentje gebeurt geen 2e keer meerquote:Op maandag 7 december 2009 20:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ha, dat moet je ook nooit doen!
fijne vent ben je.quote:Op maandag 7 december 2009 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stond erbij en ik keek ernaar. Ook ik heb behoefte aan vermaak op zijn tijd.
Ik ben helemaal VERSLAAFD aan zijn muziekquote:Op maandag 7 december 2009 20:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jay Sean is toffff
Down, met lil wayne is ook vetén we houden beiden van hardstyle
!
Mooi rood is niet lelijkquote:Op maandag 7 december 2009 20:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
jaals ik nog meer ga blozen gaan mensen dat ik een kreeft ben ofzo
Dat vind ik nu echt een down syndroom neger.quote:Op maandag 7 december 2009 20:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jay Sean is toffff
Down, met lil wayne is ook vetén we houden beiden van hardstyle
!
I'm afraid soquote:
Ben je nu je gesnurk aan het na doen?quote:
Jij hebt alle benodigde ingrediënten van nature in huis. Je Zuid-Amerikaanse temperament is alleen wat onderkoeld geraakt hier.quote:
Arme Waynequote:Op maandag 7 december 2009 20:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat vind ik nu echt een down syndroom neger.
Was alleen maar om jou te laten weten dat ik er nog wasquote:Op maandag 7 december 2009 20:07 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ben je nu je gesnurk aan het na doen?
Oh ja had je over het hoofd gezienquote:Op maandag 7 december 2009 20:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was alleen maar om jou te laten weten dat ik er nog was
Komt er eentje binnen zeg..quote:Op maandag 7 december 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
Wie woont er nou in dat gat van Helmond!?
Pas maar op, anders steken ze de dijken lek!quote:Op maandag 7 december 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
Smoesjes zijn de smeerolie van een goede relatie. Zodra je alleen maar eerlijk gaat zijn is het snel afgelopen.quote:
En waar woonde jij ook al weerquote:Op maandag 7 december 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
Hier spreekt een huwelijk.quote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Smoesjes zijn de smeerolie van een goede relatie. Zodra je alleen maar eerlijk gaat zijn is het snel afgelopen.
Pass die joint ff door...quote:
We hebben iig dijken!quote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Pas maar op, anders steken ze de dijken lek!
In een ander gat.quote:
Wa rookde gij?quote:
Hét bewijs dat het werkt!quote:
Je weet het zo mooi te verpakkenquote:Op maandag 7 december 2009 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt alle benodigde ingrediënten van nature in huis. Je Zuid-Amerikaanse temperament is alleen wat onderkoeld geraakt hier.
Dat zei Silvio Berlusconi ook.quote:
Ikquote:Op maandag 7 december 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
Nee, dat is Burdie.quote:
Wel een beter gat dan Hellmond iigquote:Op maandag 7 december 2009 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
We hebben iig dijken!![]()
![]()
[..]
In een ander gat.
Bels on the loose. Berg jullie, dames!quote:Op maandag 7 december 2009 20:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je weet het zo mooi te verpakken
Ik ben aan het ontdooien. Geef me nog eventjes en ik ga weer als een wervelwind door single land, al datend
Jij kent mijn gat niet eensquote:Op maandag 7 december 2009 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel een beter gat dan Hellmond iig
Die is wat roekeloos geworden met de jaren. Blijven doseren.quote:
Aan een kant wel...ben echt voorzichtig geworden de laatste tijd daarmee...ben laatste tijd al veelste vaak op m'n bek gegaan..en heel recentelijk ook weerquote:Op maandag 7 december 2009 20:08 schreef RaXz het volgende:
[..]
Volgens mij ben je helemaal niet bang daarvoor.![]()
Bij Tijn is dat een uitnodiging.quote:
De Kaukasus ligt in Helmond, snor!quote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welja. De Kaukasus is ook niet gevaarlijk, dus dan moet Helmond ook te doen zijn.
Naam klinkt bekend? was dat de schrik van Singles?quote:
Je loopt er ook niet heel erg mee te koop!quote:
Dat weet jij helemaal nietquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij Tijn is dat een uitnodiging.![]()
![]()
Das niet mijn probleem.quote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij Tijn is dat een uitnodiging.![]()
![]()
Geen idee.quote:
Ze hoeven niet bang te zijn. Ik behandel ze goed en respectvol natuurlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bels on the loose. Berg jullie, dames!
Zoiets. Ze heeft een talent om mensen onbedoeld tegen zich in het harnas te jagen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef Thrust het volgende:
Naam klinkt bekend? was dat de schrik van Singles?
Ook geen behoefte aan.quote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je loopt er ook niet heel erg mee te koop!
Ik weet dat jij niet weet waar ik precies woon.quote:
In Utrecht Lunetten ook.quote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
De Kaukasus ligt in Helmond, snor!
Burdie ja. Ik was d'r alweer vergeten hehe.quote:
Mag er nu alquote:Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoiets. Ze heeft een talent om mensen onbedoeld tegen zich in het harnas te jagen.
stoned?quote:Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
dawg die pm van je is veel te lang
dat had je veel beknopter kunnen vertellen
Als een echte latin lover.quote:Op maandag 7 december 2009 20:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze hoeven niet bang te zijn. Ik behandel ze goed en respectvol natuurlijk.
Hoe heet die cdquote:Op maandag 7 december 2009 20:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ben helemaal VERSLAAFD aan zijn muziek![]()
Heb de nieuwe cd gekocht voor mn verjaardag, en heb hem nu in een paar dagen tijd al helemaal grijsgedraaid![]()
Aah helemaalquote:Op maandag 7 december 2009 20:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
Aan een kant wel...ben echt voorzichtig geworden de laatste tijd daarmee...ben laatste tijd al veelste vaak op m'n bek gegaan..en heel recentelijk ook weer![]()
Dus ik blijf nog even lekker rationeel met mn gevoel nu
Typischquote:Op maandag 7 december 2009 20:18 schreef AartBakkebaard het volgende:
Zekers Helmond ftw! Dr is nix beterz!
Kheb t niet voor nix op mn been staan.
Iemand met een dergelijke avatar is sowieso geen reclamebord. Ook niet voor Helmondquote:Op maandag 7 december 2009 20:18 schreef AartBakkebaard het volgende:
Zekers Helmond ftw! Dr is nix beterz!
Kheb t niet voor nix op mn been staan.
Keep it private babsjequote:Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
dawg die pm van je is veel te lang
dat had je veel beknopter kunnen vertellen
Dat hoeft ook helemaal nietquote:Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook geen behoefte aan.![]()
[..]
Ik weet dat jij niet weet waar ik precies woon.
Jij bent ook nauwelijks verrast merk ik?quote:
Uiteraardquote:
"Helmond Sport 3e periodekampioen 2009/10"quote:
Whaaaaaa, die hoort ook tot mijn verslavingsliedjes atmquote:Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe heet die cd?
Die moet ik in mijn bezit hebben
Wat vind je van dit liedje?
Een Helmondse mat is daar een welkomstbericht voor goedkope snolletjes.quote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef Ang3l het volgende:
Helmond: sportstad van Nederland
iedereen loopt er in trainingspak.
In het geheel niet.quote:Op maandag 7 december 2009 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent ook nauwelijks verrast merk ik?
Maar ze kunnen alleen voetballen op hun xbox met fifaquote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef Ang3l het volgende:
Helmond: sportstad van Nederland
iedereen loopt er in trainingspak.
Dat vind ik wel een mooie trouwens.quote:Op maandag 7 december 2009 20:23 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. nouja, je moet het er maar mee doen.
Ik heb al geantwoord. en het zal niet eens stoned overkomenquote:Op maandag 7 december 2009 20:23 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. nouja, je moet het er maar mee doen.
Wat een walgelijke vocoder arrenbie met neppe 808 beats.quote:
Het is dat het bij Nederland hoort maar andersquote:
Hij heeft erop geklikt.quote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een walgelijke vocoder arrenbie met neppe 808 beats.
Brabant is toffer dan al die noordelijke zooi. Alles voorbij de Veluwe...quote:Op maandag 7 december 2009 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is dat het bij Nederland hoort maar anders
Tja, waar is zuid-Brabant eigenlijk? België?quote:Op maandag 7 december 2009 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is dat het bij Nederland hoort maar anders
Ik heb hem binnen, thnxquote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Whaaaaaa, die hoort ook tot mijn verslavingsliedjes atm![]()
Cd heet All or Nothing!
Heb em op Bol.com besteld![]()
AJB !
Angel rookt ook zijn eerste blow...quote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef Ang3l het volgende:
Zit ik de ingredienten van m'n smoothie te lezen, stata er: 3.5 banaan, 2.5 appel en 0.0 strandballen,
WTF?!
Oh hou op over het hyper zijn..quote:Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah helemaal![]()
en hyper is rationeel zijn
En? Jij klikte nooit op foto's van rotten.com vroeger? Of dat soort dingen?quote:
Iedere keer hoop ik weer te merken dat KudFokker een stapje richting volwassenheid heeft genomen. Maar ik constateer alleen maar dat zijn hersencellen nu al aan het afsterven zijn, lang voordat de volwassenheid daar is.quote:
Hoe ie zn naam ook zingt aan het beginquote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
zeker weten?quote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb al geantwoord. en het zal niet eens stoned overkomen
Imogen heapquote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe verhoudt zich dat tot Amaretto?quote:
Ja laten we iemand om z'n muzieksmaak gaan afkrakenquote:Op maandag 7 december 2009 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere keer hoop ik weer te merken dat KudFokker een stapje richting volwassenheid heeft genomen. Maar ik constateer alleen maar dat zijn hersencellen nu al aan het afsterven zijn, lang voordat de volwassenheid daar is.
Te zoet voor mijn smaak. Maar proost!quote:
lekker, ter afwisseling.quote:Op maandag 7 december 2009 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe verhoudt zich dat tot Amaretto?
Jawel, is niet leuk om te zien maar ik ging er niet over m'n nek van.quote:Op maandag 7 december 2009 20:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En? Jij klikte nooit op foto's van rotten.com vroeger? Of dat soort dingen?
de vocoder is van imogen heap. Tis een sample.quote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom klikte Airwin dus ookquote:Op maandag 7 december 2009 20:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
Jawel, is niet leuk om te zien maar ik ging er niet over m'n nek van.
likeâh nummeâh drieenveiâhtâg zoals een Haagse vriend van mij ooit bestelde in een bar.quote:
eigenlijk lijkt het allemaal op elkaar. het plakt als een gek, het is zoet, en het zijn bijna altijd vrouwen die het drinken.quote:Op maandag 7 december 2009 20:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Te zoet voor mijn smaak. Maar proost!
Gelukkig blijft er nog genoeg leuke plekjes overquote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Brabant is toffer dan al die noordelijke zooi. Alles voorbij de Veluwe...
Inderdaadquote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef RaXz het volgende:
[..]
Tja, waar is zuid-Brabant eigenlijk? België?
Blijven hopenquote:Op maandag 7 december 2009 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere keer hoop ik weer te merken dat KudFokker een stapje richting volwassenheid heeft genomen. Maar ik constateer alleen maar dat zijn hersencellen nu al aan het afsterven zijn, lang voordat de volwassenheid daar is.
Ik snap ook niet dat imogen toestemming heeft gegevenquote:Op maandag 7 december 2009 20:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hoe ie zn naam ook zingt aan het begin
Kans-loos!
tis maandag en je werkt, je bent geen studentquote:
Zegt dat welquote:
Jay Sean - My own way !quote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb hem binnen, thnx![]()
Heb je nog andere aanbevelingen ?
Aangezien onze muzieksmaak naadloos op elkaar aansluit
En pubers!quote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef dawg het volgende:
[..]
eigenlijk lijkt het allemaal op elkaar. het plakt als een gek, het is zoet, en het zijn bijna altijd vrouwen die het drinken.
Ik heb je al voldoende mierzoete liedjes zien posten om een soort van rode draad te herkennen. Uitgezonderd je Q-bende filmpjes dan.quote:Op maandag 7 december 2009 20:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En net alsof je dat kan baseren op 1 linkdump, mijn muzieksmaak is gelukkig héél erg breed
Niks over mijn licht Amsterdam accent hoor Mataquote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Brabant is toffer dan al die noordelijke zooi. Alles voorbij de Veluwe...
Reden te meer must have zo af en toe een drankje om te relaxenquote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
tis maandag en je werkt, je bent geen student
Nee echt! Het staat op het pak!quote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Angel rookt ook zijn eerste blow...
quote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef dawg het volgende:
[..]
eigenlijk lijkt het allemaal op elkaar. het plakt als een gek, het is zoet, en het zijn bijna altijd vrouwen die het drinken.
quote:
It wasn't me...quote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
likeâh nummeâh drieenveiâhtâg zoals een Haagse vriend van mij ooit bestelde in een bar.
Sure gozer!quote:Op maandag 7 december 2009 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee echt! Het staat op het pak!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |