Met het OV is het wel een tijdje reizen.quote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef kres het volgende:
[..]
Ach joh dan maak je er toch een dagje van..
Waarom moet jij zo vaak naar Belgie dan ?
[..]
Jij zit geloof ik behoorlijk goed in je vel of niet ... ?
Valt ook wel weer mee meer dan 2uurtje heb je het wel gehad.. en die kachels/boilers moeten wel werken anders douchen al die mensen onder koud waterquote:Op maandag 7 december 2009 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zegt de meneer die altijd 3 uur moet reizen en op kachels de nacht moet doorbrengen!
Bwhehehehequote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal het weer net zo aflopen als bij al die vorige vruchteloze pogingen?
Je sliep wel een beetje warmpjes niet?quote:Op maandag 7 december 2009 19:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee meer dan 2uurtje heb je het wel gehad.. en die kachels/boilers moeten wel werken anders douchen al die mensen onder koud water
OVquote:Op maandag 7 december 2009 19:54 schreef RaXz het volgende:
[..]
Met het OV is het wel een tijdje reizen.
Goedkope jumptickets..
Over vier maanden weten we meerquote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal het weer net zo aflopen als bij al die vorige vruchteloze pogingen?
Nee dat lijkt maar zoquote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef kres het volgende:
[..]
Ach joh dan maak je er toch een dagje van..
Waarom moet jij zo vaak naar Belgie dan ?
[..]
Jij zit geloof ik behoorlijk goed in je vel of niet ... ?
Soms... heel soms kan ik niet volgen wat je bedoeldquote:Op maandag 7 december 2009 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je sliep wel een beetje warmpjes niet?
Jij moet toch op tegen in de kachel bij lotusss?quote:Op maandag 7 december 2009 19:57 schreef Thrust het volgende:
[..]
Soms... heel soms kan ik niet volgen wat je bedoeldik ben warmbloedig altijd warm
Ik stond erbij en ik keek ernaar. Ook ik heb behoefte aan vermaak op zijn tijd.quote:Op maandag 7 december 2009 19:56 schreef dawg het volgende:
en trouwens air, waar was jij dan he?! met je adviezen toen je elke keer weer zag dat mijn pogingen mislukten?
SSsshhh! Dan ga ik nog meer blozen!quote:
edited!quote:
Mooie dame ben jequote:Op maandag 7 december 2009 19:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
working on that sir
Maar eerst effe een jonko draaien
quote:Op maandag 7 december 2009 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij moet toch op tegen in de kachel bij lotusss?
Ik heb mezelf beloofd pas eentje te roken voordat ik m,n nest in duik.quote:Op maandag 7 december 2009 19:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
working on that sir
Maar eerst effe een jonko draaien
Haha, jij bleef toen slapen, ik niet!quote:Op maandag 7 december 2009 19:59 schreef Thrust het volgende:
[..]
was voor je in de picture was....doe ik ook niet meer
quote:
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |