Ik merk ook dat het je totaal niks doetquote:
Ik heb een ex in Bergen op Zoom maar ik ga daar toch ook niet vrijwillig naar toe ... ?quote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Mijn ex woont daar in de buurt, dus zodoende ken ik wat mensen daar & soms ga ik er gewoon heen
ik in Helmond, ga ik ook niet naartoequote:Op maandag 7 december 2009 19:34 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb een ex in Bergen op Zoom maar ik ga daar toch ook niet vrijwillig naar toe ... ?
Hahahahaha. BoZ, wat een verschrikkingquote:Op maandag 7 december 2009 19:34 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb een ex in Bergen op Zoom maar ik ga daar toch ook niet vrijwillig naar toe ... ?
Die van mij is in de maak ...quote:
Ik in heeten, ga ik ook niet naartoequote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik in Helmond, ga ik ook niet naartoe
quote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahahahaha. BoZ, wat een verschrikking
Al heb je daar wel leuke buurten
Ik heb gezocht maar kon ze echt niet vinden...quote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Al heb je daar wel leuke buurten
Mijn exen wonen alleen maar in leuke steden.quote:Op maandag 7 december 2009 19:34 schreef kres het volgende:
[..]
Kan je wel leuk karten.quote:
Waar dan?quote:Op maandag 7 december 2009 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn exen wonen alleen maar in leuke steden.
not...wat een kutkarts...quote:
Phantasialandquote:
[/inkoppertje]quote:
Goeie tip! Bij Michael Schumacher toch?quote:Op maandag 7 december 2009 19:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
not...wat een kutkarts...
Qua karten zit jij beter, je bent zo in Kerpen
hoi. ken ik jou al?quote:Op maandag 7 december 2009 19:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik haak weer effe in peepz
Voor 10 minuten ofzo
quote:
Jezelf quotenquote:
idd...buitenbaan is met binnenkarts hoor...is ook een heel bochtig baantje.quote:Op maandag 7 december 2009 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie tip! Bij Michael Schumacher toch?
Buitenkarten in de regen.![]()
IJskarten op de Uithof in Den Haag.![]()
Oh, dus daar komt het riool uit.quote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmond, de poort naar het laaggelegen moerasgebied (de Peel)
quote:Op maandag 7 december 2009 19:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik haak weer effe in peepz
Voor 10 minuten ofzo
ik kon hem niet laten liggenquote:
Lekker centraal.quote:Op maandag 7 december 2009 19:40 schreef kres het volgende:
Nee laat mij maar in het midden van het land...
Nee, het begint er...het is het begin van dat laaggelegen gebied...het riool komt dus in Deurne uitquote:
Had ik ook niet verwacht.quote:
Idd... Alles is even ver.. (over het algemeen genomen..)quote:
Jep, alleen redelijk ver van België verwijderd.quote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef kres het volgende:
[..]
Idd... Alles is even ver.. (over het algemeen genomen..)
Kan zo de drukte opzoeken als je wil maar ook de rust als ik het allemaal zat ben
hahhaha dawg je doet weer erg aan de verwachtingquote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
dan moeten we daar eens iets aan doen, vind je niet?
Valt wel mee... zo groot is dit kikker landje ook weer nietquote:Op maandag 7 december 2009 19:49 schreef RaXz het volgende:
[..]
Jep, alleen redelijk ver van België verwijderd.
Zal het weer net zo aflopen als bij al die vorige vruchteloze pogingen?quote:Op maandag 7 december 2009 19:50 schreef mrbox het volgende:
hahhaha dawg je doet weer erg aan de verwachting
Ach joh dan maak je er toch een dagje van..quote:Op maandag 7 december 2009 19:49 schreef RaXz het volgende:
[..]
Jij zit geloof ik behoorlijk goed in je vel of niet ... ?quote:
Vanaf mijn balkon kan ik Belgie zien.quote:Op maandag 7 december 2009 19:49 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zegt de meneer die altijd 3 uur moet reizen en op kachels de nacht moet doorbrengen!quote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef Thrust het volgende:
[..]
Valt wel mee... zo groot is dit kikker landje ook weer niet
Tijd zal het lerenquote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal het weer net zo aflopen als bij al die vorige vruchteloze pogingen?
Welke muziek?quote:
gelukkig is het niet mijn eigen verwachting.quote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal het weer net zo aflopen als bij al die vorige vruchteloze pogingen?
Het blijft dawgstar hequote:Op maandag 7 december 2009 19:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahhaha dawg je doet weer erg aan de verwachting
working on that sirquote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
dan moeten we daar eens iets aan doen, vind je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |