Ik merk ook dat het je totaal niks doetquote:
Ik heb een ex in Bergen op Zoom maar ik ga daar toch ook niet vrijwillig naar toe ... ?quote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Mijn ex woont daar in de buurt, dus zodoende ken ik wat mensen daar & soms ga ik er gewoon heen
ik in Helmond, ga ik ook niet naartoequote:Op maandag 7 december 2009 19:34 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb een ex in Bergen op Zoom maar ik ga daar toch ook niet vrijwillig naar toe ... ?
Hahahahaha. BoZ, wat een verschrikkingquote:Op maandag 7 december 2009 19:34 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb een ex in Bergen op Zoom maar ik ga daar toch ook niet vrijwillig naar toe ... ?
Die van mij is in de maak ...quote:
Ik in heeten, ga ik ook niet naartoequote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik in Helmond, ga ik ook niet naartoe
quote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahahahaha. BoZ, wat een verschrikking
Al heb je daar wel leuke buurten
Ik heb gezocht maar kon ze echt niet vinden...quote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Al heb je daar wel leuke buurten
Mijn exen wonen alleen maar in leuke steden.quote:Op maandag 7 december 2009 19:34 schreef kres het volgende:
[..]
Kan je wel leuk karten.quote:
Waar dan?quote:Op maandag 7 december 2009 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn exen wonen alleen maar in leuke steden.
not...wat een kutkarts...quote:
Phantasialandquote:
[/inkoppertje]quote:
Goeie tip! Bij Michael Schumacher toch?quote:Op maandag 7 december 2009 19:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
not...wat een kutkarts...
Qua karten zit jij beter, je bent zo in Kerpen
hoi. ken ik jou al?quote:Op maandag 7 december 2009 19:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik haak weer effe in peepz
Voor 10 minuten ofzo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |