Hebben ze dat Helliemond dan?quote:Op maandag 7 december 2009 19:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dus ik woon niet in het goede gedeelte?
Hmm... Nee, dat was allemaal niet van toepassing toen ik daar kwamquote:Op maandag 7 december 2009 19:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is de reden van uw bezoek aan Helmond?Toerisme Business Zelfmoord
Stommerdquote:
Ja als je het bordje U verlaat Hellmond passeertquote:
quote:
* ArTiC schopt Juup© terug naar Breugelquote:
Ook niemand er van weerhouden.quote:Op maandag 7 december 2009 19:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Nee, dat was allemaal niet van toepassing toen ik daar kwam
Dat wist je alquote:
Jij hebt 9 levens... is ook wel nodig in Helmond.quote:Op maandag 7 december 2009 19:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
lampjes?quote:Op maandag 7 december 2009 19:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Dat zou kunnenquote:Op maandag 7 december 2009 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt 9 levens... is ook wel nodig in Helmond.
Nietus, ik vond je tot nu toe wel liefquote:
ben je er eigenlijk ooit geweest? of ken je alleen de naam en praat je anderen na?quote:Op maandag 7 december 2009 19:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is de reden van uw bezoek aan Helmond?Toerisme Business Zelfmoord
Dat zeg je nu pasquote:Op maandag 7 december 2009 19:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nietus, ik vond je tot nu toe wel lief';(
Vrijwillig??quote:Op maandag 7 december 2009 19:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Dat zou kunnen
Alleen... Ik ben er meer keer geweest! (meer dan 9)
wat?quote:
haha.quote:Op maandag 7 december 2009 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt 9 levens... is ook wel nodig in Helmond.
Ik sprak een Colombiaan die in Bogota met zijn laptop en gouden horloge over straat liep maar me waarschuwde voor Helmond.
Dan weet ik genoeg.
Ik hoef niet in Lagos geweest te zijn om te weten dat het een kutstad is.quote:Op maandag 7 december 2009 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
ben je er eigenlijk ooit geweest? of ken je alleen de naam en praat je anderen na?
Welja. De Kaukasus is ook niet gevaarlijk, dus dan moet Helmond ook te doen zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 19:18 schreef ArTiC het volgende:
maargoed...het blijkt maar weer dat sommige mensen (=EM) eigenlijk stikjaloers zijn dat ze er niet mogen wonen.
Nou als je het eerder had gevraagd had ik dat ook wel gezegd hoor..quote:
Jaquote:
vooruit dan...ik strijk weeeeer over mijn hartquote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou als je het eerder had gevraagd had ik dat ook wel gezegd hoor..
Dapper.quote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Mijn ex woont daar in de buurt, dus zodoende ken ik wat mensen daar & soms ga ik er gewoon heen
Ze moeten bij sommige mensen die Nieuw Topic knopjes toch eens weghalen inderdaad.quote:
oeh....rellenquote:
6 jaar op school gezeten. Aardige stad.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze moeten bij sommige mensen die Nieuw Topic knopjes toch eens weghalen inderdaad.
lit! dat had ik van jou nou niet verwacht!quote:Op maandag 7 december 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze moeten bij sommige mensen die Nieuw Topic knopjes toch eens weghalen inderdaad.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:
Ohh dan is het niet een en al Brabant...quote:Op maandag 7 december 2009 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
6 jaar op school gezeten. Aardige stad.
Maar wel veelquote:Op maandag 7 december 2009 19:26 schreef kres het volgende:
[..]
[..]
Ohh dan is het niet een en al Brabant...
Ik woon in Duitsland. En nooit in A'foort gewoond...quote:Op maandag 7 december 2009 19:26 schreef kres het volgende:
[..]
[..]
Ohh dan is het niet een en al Brabant...
lillike natnek da t isquote:Op maandag 7 december 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
lit! dat had ik van jou nou niet verwacht!
hey jij ook nog hierquote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Liebe het volgende:
Helmond, een vriendinnetje van me komt er vandaan, maar altijd als ze dat tegen andere mensen zegt is het van
![]()
Ja zelfs Lit, nou dat zegt wel wat dawgstarquote:Op maandag 7 december 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
lit! dat had ik van jou nou niet verwacht!
Stel jij je es voor, Liebe?!quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Liebe het volgende:
Helmond, een vriendinnetje van me komt er vandaan, maar altijd als ze dat tegen andere mensen zegt is het van
![]()
Ja ik merk het ja..quote:
nee, he-le-maal niks.quote:Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zelfs Lit, nou dat zegt wel wat dawgstar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |