Jaquote:
vooruit dan...ik strijk weeeeer over mijn hartquote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou als je het eerder had gevraagd had ik dat ook wel gezegd hoor..
Dapper.quote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Mijn ex woont daar in de buurt, dus zodoende ken ik wat mensen daar & soms ga ik er gewoon heen
Ze moeten bij sommige mensen die Nieuw Topic knopjes toch eens weghalen inderdaad.quote:
oeh....rellenquote:
6 jaar op school gezeten. Aardige stad.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze moeten bij sommige mensen die Nieuw Topic knopjes toch eens weghalen inderdaad.
lit! dat had ik van jou nou niet verwacht!quote:Op maandag 7 december 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze moeten bij sommige mensen die Nieuw Topic knopjes toch eens weghalen inderdaad.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:
Ohh dan is het niet een en al Brabant...quote:Op maandag 7 december 2009 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
6 jaar op school gezeten. Aardige stad.
Maar wel veelquote:Op maandag 7 december 2009 19:26 schreef kres het volgende:
[..]
[..]
Ohh dan is het niet een en al Brabant...
Ik woon in Duitsland. En nooit in A'foort gewoond...quote:Op maandag 7 december 2009 19:26 schreef kres het volgende:
[..]
[..]
Ohh dan is het niet een en al Brabant...
lillike natnek da t isquote:Op maandag 7 december 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
lit! dat had ik van jou nou niet verwacht!
hey jij ook nog hierquote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Liebe het volgende:
Helmond, een vriendinnetje van me komt er vandaan, maar altijd als ze dat tegen andere mensen zegt is het van
![]()
Ja zelfs Lit, nou dat zegt wel wat dawgstarquote:Op maandag 7 december 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
lit! dat had ik van jou nou niet verwacht!
Stel jij je es voor, Liebe?!quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Liebe het volgende:
Helmond, een vriendinnetje van me komt er vandaan, maar altijd als ze dat tegen andere mensen zegt is het van
![]()
Ja ik merk het ja..quote:
nee, he-le-maal niks.quote:Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zelfs Lit, nou dat zegt wel wat dawgstar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |