Ja...Venlo...dat is een metropoolquote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom woon ik ook op een berg. En ik scheur tegenwoordig door Dld direct naar Venlo om die misere te ontlopen.
Als ik daar niet meer mag komen zonder visum dan nietquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil die troosteloze bende wel es aanschouwen.
Tsjernobyl staat ook nog op het lijstje.
en ik ookquote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef dawg het volgende:
wacht maar, met de klimaatverandering in zicht loopt de randstad over een paar jaar helemaal onder water en lach ik jullie allemaal hard uit.
Ik woon hier nu al bijna 2 jaar met heel veel plezier. Ik voel me hier beter op m'n plek dan ik in Eindhoven ooit heb gevoeld. Woon tegenover een winkelcentrum, 10 minuten van het station, heb leuke buren. Het uitgaanscentrum hier vind ik ook gewoon prima!quote:Op maandag 7 december 2009 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Overtuig me van het tegendeel en ik ben je man.
2 rotondes en je bent er weer uit.quote:
Kudelstaart > Heerlequote:
4 mensen, 8 koeien en 3 flitspalenquote:
Aachen is een mooie stad. Het is dat het Duitsland is.quote:Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
aachen is the place to be? en kom nu niet met colombia aankakken he, want daar woon je (nog) niet.
Ookquote:
minder mensen, meer koeienquote:
Maar dat is ook niet moeilijk...quote:
Hey! Ik doe ook niet mee aan Helmond-bashingquote:
Die ontsnappen en de A58 oplopenquote:
ik wel aan kudeldorp bashingquote:Op maandag 7 december 2009 19:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey! Ik doe ook niet mee aan Helmond-bashing
moehquote:
Ieuw! Ik heb vandaag hutspot opquote:
Wat is de reden van uw bezoek aan Helmond?quote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee, hebben ze die daar ook al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |