Hoe verhoudt zich dat tot Amaretto?quote:
Ja laten we iemand om z'n muzieksmaak gaan afkrakenquote:Op maandag 7 december 2009 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere keer hoop ik weer te merken dat KudFokker een stapje richting volwassenheid heeft genomen. Maar ik constateer alleen maar dat zijn hersencellen nu al aan het afsterven zijn, lang voordat de volwassenheid daar is.
Te zoet voor mijn smaak. Maar proost!quote:
lekker, ter afwisseling.quote:Op maandag 7 december 2009 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe verhoudt zich dat tot Amaretto?
Jawel, is niet leuk om te zien maar ik ging er niet over m'n nek van.quote:Op maandag 7 december 2009 20:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En? Jij klikte nooit op foto's van rotten.com vroeger? Of dat soort dingen?
de vocoder is van imogen heap. Tis een sample.quote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een walgelijke vocoder arrenbie met neppe 808 beats.
Daarom klikte Airwin dus ookquote:Op maandag 7 december 2009 20:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
Jawel, is niet leuk om te zien maar ik ging er niet over m'n nek van.
likeâh nummeâh drieenveiâhtâg zoals een Haagse vriend van mij ooit bestelde in een bar.quote:
eigenlijk lijkt het allemaal op elkaar. het plakt als een gek, het is zoet, en het zijn bijna altijd vrouwen die het drinken.quote:Op maandag 7 december 2009 20:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Te zoet voor mijn smaak. Maar proost!
Gelukkig blijft er nog genoeg leuke plekjes overquote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Brabant is toffer dan al die noordelijke zooi. Alles voorbij de Veluwe...
Inderdaadquote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef RaXz het volgende:
[..]
Tja, waar is zuid-Brabant eigenlijk? België?
Blijven hopenquote:Op maandag 7 december 2009 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere keer hoop ik weer te merken dat KudFokker een stapje richting volwassenheid heeft genomen. Maar ik constateer alleen maar dat zijn hersencellen nu al aan het afsterven zijn, lang voordat de volwassenheid daar is.
Ik snap ook niet dat imogen toestemming heeft gegevenquote:Op maandag 7 december 2009 20:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hoe ie zn naam ook zingt aan het begin
Kans-loos!
tis maandag en je werkt, je bent geen studentquote:
Zegt dat welquote:
Jay Sean - My own way !quote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb hem binnen, thnx![]()
Heb je nog andere aanbevelingen ?
Aangezien onze muzieksmaak naadloos op elkaar aansluit
En pubers!quote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef dawg het volgende:
[..]
eigenlijk lijkt het allemaal op elkaar. het plakt als een gek, het is zoet, en het zijn bijna altijd vrouwen die het drinken.
Ik heb je al voldoende mierzoete liedjes zien posten om een soort van rode draad te herkennen. Uitgezonderd je Q-bende filmpjes dan.quote:Op maandag 7 december 2009 20:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En net alsof je dat kan baseren op 1 linkdump, mijn muzieksmaak is gelukkig héél erg breed
Niks over mijn licht Amsterdam accent hoor Mataquote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Brabant is toffer dan al die noordelijke zooi. Alles voorbij de Veluwe...
Reden te meer must have zo af en toe een drankje om te relaxenquote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
tis maandag en je werkt, je bent geen student
Nee echt! Het staat op het pak!quote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Angel rookt ook zijn eerste blow...
quote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef dawg het volgende:
[..]
eigenlijk lijkt het allemaal op elkaar. het plakt als een gek, het is zoet, en het zijn bijna altijd vrouwen die het drinken.
quote:
It wasn't me...quote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
likeâh nummeâh drieenveiâhtâg zoals een Haagse vriend van mij ooit bestelde in een bar.
Sure gozer!quote:Op maandag 7 december 2009 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee echt! Het staat op het pak!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |