"Helmond Sport 3e periodekampioen 2009/10"quote:
Whaaaaaa, die hoort ook tot mijn verslavingsliedjes atmquote:Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe heet die cd?
Die moet ik in mijn bezit hebben
Wat vind je van dit liedje?
Een Helmondse mat is daar een welkomstbericht voor goedkope snolletjes.quote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef Ang3l het volgende:
Helmond: sportstad van Nederland
iedereen loopt er in trainingspak.
In het geheel niet.quote:Op maandag 7 december 2009 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent ook nauwelijks verrast merk ik?
Maar ze kunnen alleen voetballen op hun xbox met fifaquote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef Ang3l het volgende:
Helmond: sportstad van Nederland
iedereen loopt er in trainingspak.
Dat vind ik wel een mooie trouwens.quote:Op maandag 7 december 2009 20:23 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. nouja, je moet het er maar mee doen.
Ik heb al geantwoord. en het zal niet eens stoned overkomenquote:Op maandag 7 december 2009 20:23 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. nouja, je moet het er maar mee doen.
Wat een walgelijke vocoder arrenbie met neppe 808 beats.quote:
Het is dat het bij Nederland hoort maar andersquote:
Hij heeft erop geklikt.quote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een walgelijke vocoder arrenbie met neppe 808 beats.
Brabant is toffer dan al die noordelijke zooi. Alles voorbij de Veluwe...quote:Op maandag 7 december 2009 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is dat het bij Nederland hoort maar anders
Tja, waar is zuid-Brabant eigenlijk? België?quote:Op maandag 7 december 2009 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is dat het bij Nederland hoort maar anders
Ik heb hem binnen, thnxquote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Whaaaaaa, die hoort ook tot mijn verslavingsliedjes atm![]()
Cd heet All or Nothing!
Heb em op Bol.com besteld![]()
AJB !
Angel rookt ook zijn eerste blow...quote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef Ang3l het volgende:
Zit ik de ingredienten van m'n smoothie te lezen, stata er: 3.5 banaan, 2.5 appel en 0.0 strandballen,
WTF?!
Oh hou op over het hyper zijn..quote:Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah helemaal![]()
en hyper is rationeel zijn
En? Jij klikte nooit op foto's van rotten.com vroeger? Of dat soort dingen?quote:
Iedere keer hoop ik weer te merken dat KudFokker een stapje richting volwassenheid heeft genomen. Maar ik constateer alleen maar dat zijn hersencellen nu al aan het afsterven zijn, lang voordat de volwassenheid daar is.quote:
Hoe ie zn naam ook zingt aan het beginquote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
zeker weten?quote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb al geantwoord. en het zal niet eens stoned overkomen
Imogen heapquote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |