Komt er eentje binnen zeg..quote:Op maandag 7 december 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
Wie woont er nou in dat gat van Helmond!?
Pas maar op, anders steken ze de dijken lek!quote:Op maandag 7 december 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
Smoesjes zijn de smeerolie van een goede relatie. Zodra je alleen maar eerlijk gaat zijn is het snel afgelopen.quote:
En waar woonde jij ook al weerquote:Op maandag 7 december 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
Hier spreekt een huwelijk.quote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Smoesjes zijn de smeerolie van een goede relatie. Zodra je alleen maar eerlijk gaat zijn is het snel afgelopen.
Pass die joint ff door...quote:
We hebben iig dijken!quote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Pas maar op, anders steken ze de dijken lek!
In een ander gat.quote:
Wa rookde gij?quote:
Hét bewijs dat het werkt!quote:
Je weet het zo mooi te verpakkenquote:Op maandag 7 december 2009 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt alle benodigde ingrediënten van nature in huis. Je Zuid-Amerikaanse temperament is alleen wat onderkoeld geraakt hier.
Dat zei Silvio Berlusconi ook.quote:
Ikquote:Op maandag 7 december 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
Nee, dat is Burdie.quote:
Wel een beter gat dan Hellmond iigquote:Op maandag 7 december 2009 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
We hebben iig dijken!![]()
![]()
[..]
In een ander gat.
Bels on the loose. Berg jullie, dames!quote:Op maandag 7 december 2009 20:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je weet het zo mooi te verpakken
Ik ben aan het ontdooien. Geef me nog eventjes en ik ga weer als een wervelwind door single land, al datend
Jij kent mijn gat niet eensquote:Op maandag 7 december 2009 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel een beter gat dan Hellmond iig
Die is wat roekeloos geworden met de jaren. Blijven doseren.quote:
Aan een kant wel...ben echt voorzichtig geworden de laatste tijd daarmee...ben laatste tijd al veelste vaak op m'n bek gegaan..en heel recentelijk ook weerquote:Op maandag 7 december 2009 20:08 schreef RaXz het volgende:
[..]
Volgens mij ben je helemaal niet bang daarvoor.![]()
Bij Tijn is dat een uitnodiging.quote:
De Kaukasus ligt in Helmond, snor!quote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welja. De Kaukasus is ook niet gevaarlijk, dus dan moet Helmond ook te doen zijn.
Naam klinkt bekend? was dat de schrik van Singles?quote:
Je loopt er ook niet heel erg mee te koop!quote:
Dat weet jij helemaal nietquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij Tijn is dat een uitnodiging.![]()
![]()
Das niet mijn probleem.quote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij Tijn is dat een uitnodiging.![]()
![]()
Geen idee.quote:
Ze hoeven niet bang te zijn. Ik behandel ze goed en respectvol natuurlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bels on the loose. Berg jullie, dames!
Zoiets. Ze heeft een talent om mensen onbedoeld tegen zich in het harnas te jagen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef Thrust het volgende:
Naam klinkt bekend? was dat de schrik van Singles?
Ook geen behoefte aan.quote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je loopt er ook niet heel erg mee te koop!
Ik weet dat jij niet weet waar ik precies woon.quote:
In Utrecht Lunetten ook.quote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
De Kaukasus ligt in Helmond, snor!
Burdie ja. Ik was d'r alweer vergeten hehe.quote:
Mag er nu alquote:Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoiets. Ze heeft een talent om mensen onbedoeld tegen zich in het harnas te jagen.
stoned?quote:Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
dawg die pm van je is veel te lang
dat had je veel beknopter kunnen vertellen
Als een echte latin lover.quote:Op maandag 7 december 2009 20:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze hoeven niet bang te zijn. Ik behandel ze goed en respectvol natuurlijk.
Hoe heet die cdquote:Op maandag 7 december 2009 20:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ben helemaal VERSLAAFD aan zijn muziek![]()
Heb de nieuwe cd gekocht voor mn verjaardag, en heb hem nu in een paar dagen tijd al helemaal grijsgedraaid![]()
Aah helemaalquote:Op maandag 7 december 2009 20:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
Aan een kant wel...ben echt voorzichtig geworden de laatste tijd daarmee...ben laatste tijd al veelste vaak op m'n bek gegaan..en heel recentelijk ook weer![]()
Dus ik blijf nog even lekker rationeel met mn gevoel nu
Typischquote:Op maandag 7 december 2009 20:18 schreef AartBakkebaard het volgende:
Zekers Helmond ftw! Dr is nix beterz!
Kheb t niet voor nix op mn been staan.
Iemand met een dergelijke avatar is sowieso geen reclamebord. Ook niet voor Helmondquote:Op maandag 7 december 2009 20:18 schreef AartBakkebaard het volgende:
Zekers Helmond ftw! Dr is nix beterz!
Kheb t niet voor nix op mn been staan.
Keep it private babsjequote:Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
dawg die pm van je is veel te lang
dat had je veel beknopter kunnen vertellen
Dat hoeft ook helemaal nietquote:Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook geen behoefte aan.![]()
[..]
Ik weet dat jij niet weet waar ik precies woon.
Jij bent ook nauwelijks verrast merk ik?quote:
Uiteraardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |