abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75377834

Inleiding/Spelregels
Om even kort uit te leggen hoe het spel in elkaar zit: we bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp, dus het kan iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen moordt de maffia ook door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Deze rol heb je voor de rest van het spel. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de leider). Na de rolverdeling zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) hebben, die zullen voorkomen dat de burgemeester 's nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp.

Elke dag zullen er aanwijzingen te vinden zijn in de nachtpost die leiden naar de maffia. De dorpsleden kunnen deze analyseren om zo maffialeden te vinden en te lynchen.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de leider een PM sturen met hun kills of andere abilities. Let hierbij goed op want dit is tijdsgebonden:
- De lynch door het dorp gebeurt elke dag om 19:00. Tussen 19:00 en 22:00 sturen de maffialeden en speciale rollen hun PM's, en om 22:00 zullen deze ook bekend worden gemaakt in het topic.

In de nacht (19:00 tot 22:00) zullen er dorpsleden sterven door toedoen van de maffia, waarna er aanwijzingen achtergelaten zullen worden. Aan de hand van deze aanwijzingen moet het dorp uitzoeken wie er tot de maffia behoren. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; posthistory, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Overdag zal er iemand gelynched worden door het dorp n.a.v. de nachtkills. Hierbij mag iedereen stemmen, en dit doen wij in het topic zelf. Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

De burgemeester heeft de macht om één keer in zijn ambtstermijn een dubbele lynch in te stellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched zullen worden door het dorp. Dit moet wel tijdig aangekondigd worden door de burgemeester zodat iedereen de kans heeft om deze taak te volbrengen.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet. Doe aub de ## ervoor zodat de leider gemakkelijk kan vinden wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ##unvote Jan, ##vote Piet.
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.
5. Neem het stemlijstje even over en vul deze aan met jouw stem.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar uit via PM.

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

De nacht eindigt om 22.00. Dan worden de moorden van de maffia bekend gemaakt met daarbij de hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je hebt geen speciale krachten. Je kunt slechts meedoen en stemmen. Je wint als alle maffia dood is gegaan, dit kun je bereiken door de hints van de nachtkills zo goed mogelijk op te lossen.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag de leider een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Maffia Hoer (Rolblokker) - De Maffia hoer gaat elke nacht op pad om een dorpsbewoner bezig te houden.Deze speler zal die nacht zijn rol niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar 1 keer worden geblokkeerd.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je de leider één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de leider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar - indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven - beschermen. Indien de maffia twee man stuurt zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester, en alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Je wint als alle maffia dood zijn. Er zullen 2 bodyguards zijn.

Zombie - Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de leider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Cupido - De Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelooflijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De Cupido moet voor het einde van de burgemeester verkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt. Liefst zo snel mogelijk.

Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt om niet op de mafia te stemmen en jezelf bekend te maken, word je toegelaten tot de maffia!

Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig. Je mag Pietje niet twee nachten achter elkaar met iemand verwisselen.

Voorbeeld

Voor mensen die willen weten hoe het spel gaat, hier is een voorbeeld met een briljante lynch. -> Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo

Enkele voorbeelden van de PM's die je kunt krijgen:

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsbewoner.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is Speciale Rol.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Maffia spel is maffia.
Jouw medemaffialeden zijn:
Mafialid1
Mafialid2
Mafialid3

Deelnemers

1. Isdatzo | Forum history | Profiel
2. Harajuku. | Forum history | Profiel
3. Beach Dorpeling
5. Susi | Forum history | Profiel Verlate rechercheur
6. Ajf | Forum history | Profiel
7. Blessed19 | Forum history | Profiel
8. Xaryna | Forum history | Profiel Durp
9. EzechielK | Forum history | Profiel
10. Marijkezwolle | Forum history | Profiel
11. Kekaa Cupido
12. lynda Mafia
13. Trevland | Forum history | Profiel
14. Etcetera | Forum history | Profiel
15. JaniesBrownie | Forum history | Profiel
16. krioro | Forum history | Profiel
17. _Michiel_ | Forum history | Profiel Durp
18. Borisz | Forum history | Profiel
19. CaLeX | Forum history | Profiel
20. SMutzskii | Forum history | Profiel
21. jaspah | Forum history | Profiel Busdriver
22. Syb-rund. | Forum history | Profiel
23. Puntenslijpsel | Forum history | Profiel

---
Misschien wel handig?

Belangrijke posts:
Het Glorieuze FOK!Maffiaspel #3

BM
Harajuku.

[ Bericht 6% gewijzigd door UncleErnie op 07-12-2009 21:09:13 ]
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_75377846
fipo?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 7 december 2009 @ 17:04:51 #3
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_75377864
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:04 schreef CaLeX het volgende:
fipo?
LUL
pi_75377882
tvp
pi_75377884
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:04 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

LUL
IN JE BROEK!
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
pi_75377890
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:59 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

We doen expres het fotoboek omdat je via daar ook naar profiel en AT kunt.
Hoe ga je dan naar het profiel vanuit fobo?
En toen ik daarmee bezig was, dacht ik dan ken je net zo goed meteen forum history erbij doen.

Geen dank hoor.
(Mag de ljist die ik net heb gemaakt niet @ op. is mss wel handig toch? )
pi_75377961
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:55 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Zo gaat het: ##Unvote jaspah

Graag gedaan
Schatje van me, het keywoord is twijfel
luvjoe
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_75377987
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:05 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Hoe ga je dan naar het profiel vanuit fobo?
En toen ik daarmee bezig was, dacht ik dan ken je net zo goed meteen forum history erbij doen.

Geen dank hoor.
(Mag de ljist die ik net heb gemaakt niet @ op. is mss wel handig toch? )
In je fobo staat rechtsonder een mapje met FO erop. Die linkt naar je forumprofiel.
pi_75378000
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

luvjoe
Kusjes!
  maandag 7 december 2009 @ 17:08:44 #10
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75378013
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

In je fobo staat rechtsonder een mapje met FO erop. Die linkt naar je forumprofiel.
Het rode mapje. Onderaan de spuisels.
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Wel, dat heb ik al gedaan

Waar staat dat van dromen precies? Ezechiel heeft ook iets met Dromen in zn AT: Tong gaat slapen. Dromend van geniale nederlanders.

Dat tweede stukje in Ezechiels AT: ONZ SC# Deze keer zonder Haar
Eh, dat was iets met 'hij droomde ervan' in de laatste zin geloof ik?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 7 december 2009 @ 17:09:17 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75378030
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

luvjoe
Ik ook.
  maandag 7 december 2009 @ 17:09:44 #12
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75378050
Doe je ook nog een verwijzing in de OP naar de kills Tim?
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_75378072
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Die FO linkt naar je forum history, vanuit daar kun je wel naar je profiel. Maar ikzelf vind een direct linkje eigelijk wel handiger.
pi_75378089
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:09 schreef ajf het volgende:
Doe je ook nog een verwijzing in de OP naar de kills Tim?
Dan moet ik naar posts linken, dat kan ik niet
  maandag 7 december 2009 @ 17:10:52 #15
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75378092
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:10 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Die FO linkt naar je forum history, vanuit daar kun je wel naar je profiel. Maar ikzelf vind een direct linkje eigelijk wel handiger.
Als jij elke keer de lijstjes gaat maken zul je mij niet horen klagen.
pi_75378116
nou ja, ff naar de MM en dan snel naar huis, kijken of er nog veranderingen zijn
pi_75378124
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:10 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als jij elke keer de lijstjes gaat maken zul je mij niet horen klagen.
Nee, snap dat jullie het lijstje niet gemaakt hebben.. klote werk. Maar het lijstje is er nu, dus als het zou kunnen om die te gebruiken

Niets ten nadele dus van jullie, dat jullie zo'n lijstje niet hadden gemaakt.
  maandag 7 december 2009 @ 17:12:40 #18
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_75378158
Holadiyee holadiyo
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  maandag 7 december 2009 @ 17:13:41 #19
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75378193
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:10 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Dan moet ik naar posts linken, dat kan ik niet
Op het groene dingetje naast de datum drukken. Bij de bewuste post. Ik kan het niet voor je doen anders zou ik het doen
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
pi_75378196
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:11 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Nee, snap dat jullie het lijstje niet gemaakt hebben.. klote werk. Maar het lijstje is er nu, dus als het zou kunnen om die te gebruiken

Niets ten nadele dus van jullie, dat jullie zo'n lijstje niet hadden gemaakt.
Word.
  maandag 7 december 2009 @ 17:14:07 #21
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75378211
jaspah (12) Blessed, PS, ajf, Hara, Etc., Ez, CLX, krio, dorpsoudste, Borisz, SMutzski
Jannesbrownie (1) Sybsybsybsyberdesybsyb
Isdatzo (1) JB
Harajuku (2) _Michiel_, Marijkezwolle,
Borisz (1) jaspah

Dit was het laatste lijstje geloof ik. En ik ga unvoten denk ik, maar geen idee op wie ik dan wel ga stemmen. Isdatzo iig niet met één degelijke hint.
pi_75378360
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:13 schreef ajf het volgende:

[..]

Op het groene dingetje naast de datum drukken. Bij de bewuste post. Ik kan het niet voor je doen anders zou ik het doen
Ghihih, test:

pi_75378382
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:19 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Ghihih, test:

Mieters handig! ik wist niet eens van het bestaan van zulks een oog
  maandag 7 december 2009 @ 17:19:54 #24
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75378383
quote:

[..]

Ghihih, test:

Briljant
  maandag 7 december 2009 @ 17:20:25 #25
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75378400
quote:

[..]

Je bent hier toch lang genoeg
  maandag 7 december 2009 @ 17:20:49 #26
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75378415
quote:

[..]

Heel handig ja
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 december 2009 @ 17:20:55 #27
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_75378419
Here are we .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_75378485
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:20 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je bent hier toch lang genoeg
Eens een n00b, altijd een n00b
pi_75378695
XD.
full stops and exclamation marks
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 17:33:27 #30
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75378830
Hara, enig idee hoe kut ik het FoBo vind?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_75378861
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:33 schreef Etcetera het volgende:
In welk fobo vind je een kut?
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 17:37:17 #32
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75378938
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:34 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

In welk fobo vind je een kut?
Zoiets maar dan een beetje anders
With four other people
And aliens
pi_75378952
Mopper, ik kan gewoon nu niet verder zoeken, dat vind ik best balen eigenlijk Want ik vind het leuk
Al heb ik niet het idee dat ik ver kom eigenlijk

Ik was zelfs al F&Ftopics in AT's aan het tellen om te kijken of ik op 15 uitkwam oid, maar Hara heeft er het meeste en die zat op 12
compact en kleverig.
  maandag 7 december 2009 @ 17:38:46 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75378981
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben 12 ik snap het niet??
  maandag 7 december 2009 @ 17:41:30 #35
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75379064
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

ik vind die van nature achterdochtig eigenlijk best goed
Ja, die is té goed. Zo'n hippe hint kan Timmmm nooit verzonnen hebben .
Huilen dan.
  maandag 7 december 2009 @ 17:42:38 #36
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75379106
#vote JB

jaspah (12) Blessed, PS, ajf, Hara, Etc., Ez, CLX, krio, dorpsoudste, Borisz, SMutzski
Jannesbrownie (2) Sybsybsybsyberdesybsyb, Idz
Isdatzo (1) JB
Borisz (1) jaspah

Omdat: zit me al heel 't spel verdacht te maken terwijl 't gewoon onzin is .
Huilen dan.
pi_75379171
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, die is té goed. Zo'n hippe hint kan Timmmm nooit verzonnen hebben .
Dat vind ik niet lief!

En je hamster is een hoer!
  maandag 7 december 2009 @ 17:45:39 #38
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75379191
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je zat op 12
  maandag 7 december 2009 @ 17:45:58 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75379199
Mijn hamster is een hoer ?.
Huilen dan.
pi_75379251
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:45 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn hamster is een hoer [ afbeelding ] ?.
Of je muis, ik weet het niet meer. Als het maar klein en pluizig is, maakt het me niet meer uit wat het is, of hoeveel ik ervoor moet betalen
  maandag 7 december 2009 @ 17:49:33 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75379317
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:47 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Of je muis, ik weet het niet meer. Als het maar klein en pluizig is, maakt het me niet meer uit wat het is, of hoeveel ik ervoor moet betalen
Ehhhhhhhh ?

Ik heb geen hamster of muis. En ook niks kleins en pluizig.
Huilen dan.
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 17:54:57 #42
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75379532
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik vind werken met het fotoboek niet tof
With four other people
And aliens
pi_75379759
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ehhhhhhhh ?

Ik heb geen hamster of muis. En ook niks kleins en pluizig.
als ik even diep in die hamster was gegaan als jij diep op die opmerking ging, had hij er bij zijn bek weer uitgekomen
  maandag 7 december 2009 @ 18:04:35 #44
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75379846
Ja, maar ik snap de hamstergrap niet .
Huilen dan.
pi_75379890
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:04 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, maar ik snap de hamstergrap niet .
Het was ook niet grappig, rustig maar.
  maandag 7 december 2009 @ 18:13:08 #46
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75380175
Troost me.
Huilen dan.
pi_75380269
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:13 schreef Isdatzo het volgende:
Troost me.
Okay. Buk maar.
  maandag 7 december 2009 @ 18:17:19 #48
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75380312
eh bah
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  maandag 7 december 2009 @ 18:17:31 #49
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75380316
pi_75380592
Deze posts zijn overigens wel spelgerelateerd hè. gisteren werd er iemand vermoord door herhaaldelijke anale stimulatie
pi_75380629
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:24 schreef UncleErnie het volgende:
Deze posts zijn overigens wel spelgerelateerd hè. gisteren werd er iemand vermoord door herhaaldelijke anale stimulatie
en nu door een bijtende hamster?

maandag 7 december 2009 @ 18:25:32 #52
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75380637
had ik dit vieze gee grapje maar nooit gelezen
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  maandag 7 december 2009 @ 18:26:12 #53
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75380664
jaspah (10) Blessed, PS, ajf, Etc., Ez, CLX, krio, dorpsoudste, Borisz, SMutzski
Isdatzo (1) JB
Borisz (1) jaspah

##unvote
pi_75380672
Meeleestvp.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 7 december 2009 @ 18:26:35 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75380683
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:16 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Okay. Buk maar.
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
eh bah
Huilen dan.
  maandag 7 december 2009 @ 18:26:57 #56
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75380702
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
jaspah (10) Blessed, PS, ajf, Etc., Ez, CLX, krio, dorpsoudste, Borisz, SMutzski
Isdatzo (1) JB
Borisz (1) jaspah

##unvote
KIES MIJ KIES MIJ KIES MIJ-HIJJJJJJJJJ .
Huilen dan.
  maandag 7 december 2009 @ 18:28:40 #57
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75380771
Ja wel verdacht he dat iedereen op jaspah duikt
  maandag 7 december 2009 @ 18:29:11 #58
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75380795
Maar op wie stem ik dan wel Borisz perhaps.
  maandag 7 december 2009 @ 18:30:15 #59
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75380840
dont know, ik moet zo weg.
allemaal op die dekselse brownie mén
pi_75381065
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]

Je hebt een eervolle vermelding in mijn dagpost gekregen.
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 18:36:02 #61
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75381078
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef Harajuku. het volgende:

##unvote
Dit vind ik verdacht
With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 18:38:32 #62
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75381200
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:36 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Dit vind ik verdacht
Ik geloof dat ie een domme n00b is.
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 18:41:18 #63
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75381319
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik geloof dat ie een domme n00b is.
Dat issie ook, maar dan nog kan hij een mafia zijn
With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 18:42:06 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75381349
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:41 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Dat issie ook, maar dan nog kan hij een mafia zijn
Maar ik denk dus dat ie geen mafia is .
pi_75381529
mij lijkt dat noobs niet meteen maffia mensen zijn... ik bedoel: kijk naar mij!

## Unvote Jaspah / ##IDZ

jaspah (9) PS, ajf, Etc., Ez, CLX, krio, dorpsoudste, Borisz, SMutzski
Isdatzo (2) JB, Blessed
Borisz (1) jaspah
  maandag 7 december 2009 @ 18:45:57 #66
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_75381531
TijdensVoedertijdPost
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  maandag 7 december 2009 @ 18:46:57 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75381589
Isdatzo (2) JB, Blessed
Borisz (3) jaspah, Hara

Borisz dan maar.
pi_75381830
ha der worden der toch nog wat verstandig nog maar 3 over naar borisz!
pi_75381853
kheb 19 uur vergadering dus kan mijn eigen dood niet eens meemaken
pi_75381948
Jannesbrownie (3) Sybsybsybsyberdesybsyb, Idz, Xaryna
Isdatzo (2) JB, Blessed
Borisz (3) jaspah, Hara
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_75382051
Jannesbrownie (4) Sybsybsybsyberdesybsyb, Idz, Xaryna, jaspah
Isdatzo (2) JB, Blessed
Borisz (2) Hara

dan maar zo jannes en brownie zijn het allebei! dus zo maak ik meer kans op overleving denk ik..
pi_75382066
doe je mee hara?
  maandag 7 december 2009 @ 18:58:18 #73
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75382145
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef jaspah het volgende:
doe je mee hara?
JB zit mij wel zwart te maken, maar ik vind de hints jegens haar niet overtuigend genoeg. En ik ga niet van onschuldige 1 naar onschuldige 2
pi_75382226

Nu het Sinterklaasfeest weer voorbij was in ons niet zo vredige FOK!dorpje, stortten de dorpelingen zich op van alles en nog wat. Na het Sintfeest was er namelijk genoeg te doen. Men stortte zich op de Kerstsfeer, op qualitytimen en in sommige gevallen op elkaar
Iedereen ging zijn vredige weggetje zonder ook maar ergens bij stil te staan. Toen was Harajakkie het zat. Ze verhief haar stem (die al vrij doordringend is, lieve kijkbuiskindjes) en krijste: "For fucks sake, er zijn hier vrijdag 3 mensen vermoord, stelletje fucktards, jullie doen niets omdat jullie graag de volgende slachtoffers zijn? "
Ja, lieve kijkbuiskindjes, haar gezicht stond zo --->
Dus om hun geliefde burgemeester maar haar mond te laten houden, onderzochten ze de plekken van de misdaad nog eens. Na lang beraad waren ze het erover eens. Jaspah was volgens hen de schuldige. In bittere wraakzucht kwamen de dorpelingen bij elkaar om te besluiten hoe ze hem het beste konden straffen. Isdatzo bood aan hem dezelfde dood te laten sterven als Beach. Hij wilde de straf zelfs uitvoeren.
Maar het moest pijnlijk zijn. Het ergste wat een man kan overkomen. Toen wisten ze het allemaal zeker. Harajakkie werd samen met jaspah opgesloten in een schuurtje. Needless te say dat hara er na 2 uur als enige levend uitkwam.

Helaas voor de dorpelingen, Jaspah was Busdriver.
Men kon de kakelende lach van de overgebleven maffialeden in de kille nacht horen.

Bijzondere rollen kunnen tot 21.30 PMen, dan heb ik rond 22.00 de verhaaltjes klaar. In dit stuk staan geen hints.
  maandag 7 december 2009 @ 19:00:13 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75382249
Noooooooooo, niet de busdriver .
pi_75382255
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:42 schreef Isdatzo het volgende:
#vote JB

Isdatzo (1) JB
Borisz (1) jaspah

Omdat: zit me al heel 't spel verdacht te maken terwijl 't gewoon onzin is .
Niet, je wil me gewoon stangen

Dat tweede stukje, kan dta ook op degene van het eerste stukje slaan? Omdat erbij staat dat ie het later die nacht langer wilde laten duren?

Idz: naam + motor, F&F-topic over muizen doodmaken, maar die vind ik zelf vrij zwak
Hara: Wil te graag BM zijn, doet TE goed dr best om hints die TEGEN haar zijn (F&F) af te doen als onzin
Susi:
Ajf: Thrill of the hunt
Blessed:
Xaryna:
Ezechiel: Thrill of the hunt, iets met haar in zn AT
Marijke Zwolle:
Trevland:
Etcetera:
Krioro:
_Michiel_: Electrotechniek & informatica: Ei (Die vind ik wel vrij sterk)1e vd 1e verjaardag (1e dode, 1e mens), Armoe, geen papiergeld in AT, F&Ftopics...
Borisz: schoenmaat 42, Ijmuiden: Ei, bij ons in de PC: zijn straatje
CaleX: CL: Christopher Lee X die slaat nergens op. Snel geld verdienen! waar zit het addertje? : Achterdochtig (+ evt Armoe), Raad de straat, Past in zn straatje.
SMutzkii: Sadistisch: SM, Wie is de mol: Achterdochtig, 1e + laatste letter naam = ei (vergezocht), straatje: Google street view, Yippie A Jeey in sig: Cowboyding: stal?, Geboortedatum 01-07-1988 - eerste
Programma speldag. (wiskunde?) - als er iets met getallen te maken heeft
Jaspah: schoenmaat 42.. ja, en de rest, maar ik geloof niet zo in Jaspah eigenlijk...
Syb-Rund: Rund: stal, Arm: [KLB SC #1880] Ik heb geen monnie voor een riem
Puntenslijpsel:Arm moe: Elleboog op foto's ,

De rest bekijk ik ook nog als dat lukt, al heb ik t niet heel uitgebreid gedaan... Edit: Haha, ik had niet oin de gaten dat het 7 uur was, hoe slecht

Ei bij _Michiel_ vind ik wel sterk en SM Sadisme bij SMutzkii...
compact en kleverig.
  maandag 7 december 2009 @ 19:01:02 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75382292
Oh wehehehe, het verhaal
  maandag 7 december 2009 @ 19:02:20 #78
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75382346
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Niet, je wil me gewoon stangen

Dat tweede stukje, kan dta ook op degene van het eerste stukje slaan? Omdat erbij staat dat ie het later die nacht langer wilde laten duren?

Idz: naam + motor, F&F-topic over muizen doodmaken, maar die vind ik zelf vrij zwak
Hara: Wil te graag BM zijn, doet TE goed dr best om hints die TEGEN haar zijn (F&F) af te doen als onzin
Susi:
Ajf: Thrill of the hunt
Blessed:
Xaryna:
Ezechiel: Thrill of the hunt, iets met haar in zn AT
Marijke Zwolle:
Trevland:
Etcetera:
Krioro:
_Michiel_: Electrotechniek & informatica: Ei (Die vind ik wel vrij sterk)1e vd 1e verjaardag (1e dode, 1e mens), Armoe, geen papiergeld in AT, F&Ftopics...
Borisz: schoenmaat 42, Ijmuiden: Ei, bij ons in de PC: zijn straatje
CaleX: CL: Christopher Lee X die slaat nergens op. Snel geld verdienen! waar zit het addertje? : Achterdochtig (+ evt Armoe), Raad de straat, Past in zn straatje.
SMutzkii: Sadistisch: SM, Wie is de mol: Achterdochtig, 1e + laatste letter naam = ei (vergezocht), straatje: Google street view, Yippie A Jeey in sig: Cowboyding: stal?, Geboortedatum 01-07-1988 - eerste
Programma speldag. (wiskunde?) - als er iets met getallen te maken heeft
Jaspah: schoenmaat 42.. ja, en de rest, maar ik geloof niet zo in Jaspah eigenlijk...
Syb-Rund: Rund: stal, Arm: [KLB SC #1880] Ik heb geen monnie voor een riem
Puntenslijpsel:Arm moe: Elleboog op foto's ,

De rest bekijk ik ook nog als dat lukt, al heb ik t niet heel uitgebreid gedaan...

Ei bij _Michiel_ vind ik wel sterk en SM Sadisme bij SMutzkii...
Hintjatter
pi_75382368
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hintjatter
Ja,ook.
Maar de mijne zitten er ook bij
compact en kleverig.
  maandag 7 december 2009 @ 19:03:58 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75382412
Wil de rechercheur kijken hoeveel mafia op jaspah gestemd hebben?
pi_75382604
zaten er ook hints in dat verhaal?
quote:
Isdatzo bood aan hem dezelfde dood te laten sterven als Beach. Hij wilde de straf zelfs uitvoeren.
hmm...
pi_75382655
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef blessed19 het volgende:
zaten er ook hints in dat verhaal?
[..]

hmm...
Kijk even naar de laatste regel van die post.
  maandag 7 december 2009 @ 19:09:49 #83
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75382666
Timmm, volgende ronde doe jij mee zodat ik je he-le-maal kapot kan maken .
Huilen dan.
pi_75382691
En RIP jaspah, arme knul.
pi_75382716
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
Timmm, volgende ronde doe jij mee zodat ik je he-le-maal kapot kan maken .
Graag! Ik hou helemaal niet van SLen
pi_75382721
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef krioro het volgende:

[..]

Kijk even naar de laatste regel van die post.
pi_75382733
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:10 schreef krioro het volgende:
En RIP jaspah, arme knul.
What a way to go
pi_75382786
En waag het niet hier ook dingen in te gaan lezen! In de dagpost mag ik gewoon onzin spuien, zonder dat men me erop aankijkt!
pi_75383387
Krioro: ?
Etcetera: Hoe zou je heten indien ander geslacht? , Er wordt steeds over het gesproken in de tekst, achterdocht: Kan ik mijn vriend nog vertrouwen?
Trevland: Haar: ONZ SC# Deze keer zonder Haar
MarijkeZwolle: Katten in fobo, Achterdochtig: Snel geld verdienen! waar zit het addertje?
Xaryna: ?
Susi: ?

Nou,dan heb ik ze gehad.
Erg veel komt er niet uit geloof ik

Vind dat Ei bij _Michiel_ wel sterk en SM bij SMutzkii (sadisme) en nog steeds Idz, vanwege achterdocht.
compact en kleverig.
pi_75383498
"het" heb ik erin gezet zodat men niet zo denken dat het een man of een vrouw is. Dat liet ik zo in het midden. Voor de volgende nachtpost zeg ik alvast dat het enkel hij wordt. En dat het dan even goed een zij kan zijn.
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 19:28:16 #91
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75383508
Kut

Jaspah, je bent wel een prutser hoor
With four other people
And aliens
pi_75383679
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef UncleErnie het volgende:
"het" heb ik erin gezet zodat men niet zo denken dat het een man of een vrouw is. Dat liet ik zo in het midden. Voor de volgende nachtpost zeg ik alvast dat het enkel hij wordt. En dat het dan even goed een zij kan zijn.
Dat dacht ik al, maar toch
compact en kleverig.
  maandag 7 december 2009 @ 19:43:03 #93
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_75384222
De Busdriver dood das wel minder
  maandag 7 december 2009 @ 19:52:05 #94
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75384684
.
pi_75384873
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef Harajuku. het volgende:
.
Wat is er?

En ik denk steeds HarajAku
compact en kleverig.
pi_75385048
lozers!!!! ik zei het toch!! ik wilde vnvd lekker busdriven.. maarnee! jullie willen mij niet geloven

laat die maffia jullie maar allemaal uitmoorden!!

pi_75385110
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Wat is er?

En ik denk steeds HarajAku
Ik moet altijd aan dat liedje van Gwen nogiets denken. Over Tokyo. Haaaaaraaaaaajuuuuukuuuuuu girls
pi_75385175
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:00 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Ik moet altijd aan dat liedje van Gwen nogiets denken. Over Tokyo. Haaaaaraaaaaajuuuuukuuuuuu girls
jij weet toch wie iedereen is? zou je je wel doodgelachen hebben toen je mij aan het werk zag..
  maandag 7 december 2009 @ 20:03:51 #99
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75385284
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:00 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Gwen

En waarom nu weer jaku?
pi_75385308
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:59 schreef jaspah het volgende:
lozers!!!! ik zei het toch!! ik wilde vnvd lekker busdriven.. maarnee! jullie willen mij niet geloven

laat die maffia jullie maar allemaal uitmoorden!!

je had jezelf gewoon beter moeten verweren!

Het is allemaal jouw schuld! en hara's!

die begon met een vote op jou!
pi_75385329
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:01 schreef jaspah het volgende:

[..]

jij weet toch wie iedereen is? zou je je wel doodgelachen hebben toen je mij aan het werk zag..
Ik lach me hier altijd dood.
  maandag 7 december 2009 @ 20:05:17 #102
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75385338
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:04 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik geef toe, ik ben mafia.
  maandag 7 december 2009 @ 20:05:47 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75385363
Zijn alle pm's al binnen? Maak het maar nacht.
pi_75385445
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:03 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Gwen

En waarom nu weer jaku?
Dat weet ik dus neit, dat is al vanaf het begin zo en ik denk het dus nog steeds elke keer verkeerd...
compact en kleverig.
pi_75385447
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:04 schreef blessed19 het volgende:

[..]

ja en toen ging ik ook maar eens beginnen met hints zoeken en toen begon iedereen mijn hints raar te vinden en begonnen er steeds meer op mij te stemmen.. omdat ik van mijn stemmen afwilde.. maarja.. tis kut dat als je zelf weet dat je geen maffia bent en je heel hard probeert te roepen dat je dat niet bent dat iedereen je dan nog alleen maar harder verdenkt..

maarja ik heb 2 (bijna 3) mensen verdacht gemaakt! en ik denk nogsteeds dat die het zijn maarja ik mag alleen nog maar lezen en zeggen haha ik lach me dood wat een kutverhaal en etcetera.. wanneer begint het volgende spel?
pi_75385514
en nu ga ik me dus morgen vervelen op stage..
  maandag 7 december 2009 @ 20:09:59 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75385523
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:08 schreef jaspah het volgende:

[..]

ja en toen ging ik ook maar eens beginnen met hints zoeken en toen begon iedereen mijn hints raar te vinden en begonnen er steeds meer op mij te stemmen.. omdat ik van mijn stemmen afwilde.. maarja.. tis kut dat als je zelf weet dat je geen maffia bent en je heel hard probeert te roepen dat je dat niet bent dat iedereen je dan nog alleen maar harder verdenkt..

maarja ik heb 2 (bijna 3) mensen verdacht gemaakt! en ik denk nogsteeds dat die het zijn maarja ik mag alleen nog maar lezen en zeggen haha ik lach me dood wat een kutverhaal en etcetera.. wanneer begint het volgende spel?
You live you learn ( ) Jammer genoeg moest je dat met een goede rol doen, tho.
pi_75385629
Wajow, de busdriver...! Dat is echt zonde zeg
Ben nu wel heel benieuwd naar de nacht,.. Maak het idd maar snel dag! (Tis toch al nacht Hara? )

En nu hoop ik dat ook zelf goede hints kan vinden, vanavond heb ik er tijd voor.
pi_75385653
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:08 schreef jaspah het volgende:

[..]

Pardon? Doe het zelf als je het zo goed kan

Het is dat je al dood bent, anders zou ik je modkillen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/spoiler]
  maandag 7 december 2009 @ 20:14:14 #110
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75385708
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:12 schreef SMutzskii het volgende:
Wajow, de busdriver...! Dat is echt zonde zeg
Ben nu wel heel benieuwd naar de nacht,.. Maak het idd maar snel dag! (Tis toch al nacht Hara? )

En nu hoop ik dat ook zelf goede hints kan vinden, vanavond heb ik er tijd voor.
Dabedoelik.
pi_75385715
O, o, o, wat een ei

Uit profiel van _Michiel:
00-00-0000
Elektrotechniek && Informatica
compact en kleverig.
pi_75385762
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:12 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Pardon? Doe het zelf als je het zo goed kan

Het is dat je al dood bent, anders zou ik je modkillen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/spoiler]
volgens mij begreep je me niet.. kzeg dat ik nu alleen maar dat soort dingen kan gaan posten.. en dat dat jammers is je verhaaltjes vond ik heel amusant hoor
  maandag 7 december 2009 @ 20:16:05 #113
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75385790
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, o, o, wat een ei

00-00-0000
Oh, nice. Ik heb zelf ook nog wat gezocht na je ei hint Even opzoeken hoor.
  maandag 7 december 2009 @ 20:19:48 #114
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75385959
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh, nice. Ik heb zelf ook nog wat gezocht na je ei hint Even opzoeken hoor.
Cannibal Holocaust stond eergisteren toen ik eerst zocht nog op pagina 1, in die film vermoorden ze dieren.
pi_75385961
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:15 schreef jaspah het volgende:

[..]

volgens mij begreep je me niet.. kzeg dat ik nu alleen maar dat soort dingen kan gaan posten.. en dat dat jammers is je verhaaltjes vond ik heel amusant hoor
Interpunctie helpt dit soort misverstanden te voorkomen.
pi_75385983
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, o, o, wat een ei

00-00-0000
Oeeeh, dit lijkt wel echt een hele goede hè!
pi_75386049
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Cannibal Holocaust stond eergisteren toen ik eerst zocht nog op pagina 1, in die film vermoorden ze dieren.
Dat klinkt ook wel goed dan
En bij zn laatste update staat de 1e van de 1e, het was de 1e moord en de 1e mens die hij vermoordde..
compact en kleverig.
  maandag 7 december 2009 @ 20:21:52 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75386062
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Oeeeh, dit lijkt wel echt een hele goede hè!
Ik vind hem briljant, en ik ben jaloers dat ik hem zelf niet vond.
pi_75386209
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Interpunctie helpt dit soort misverstanden te voorkomen.
ja ik typ op msn / fok en andere internetdingen altijd gewoon alles op wat ik denk zonder puntjes komma's hoofdletters en andere interpunctie :p

sorry
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 20:27:18 #120
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75386282
Ik heb lichtelijk een hekel aan mensen zoals jij
With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 20:27:57 #121
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75386314
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef Etcetera het volgende:
pi_75386317
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef Etcetera het volgende:
ik heb gewoon geen zin om dat te typen.. ben geen breezersletje ofzo..
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 20:28:38 #123
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75386346
Type je ook 'is' als je 'eens' bedoeld?
With four other people
And aliens
pi_75386371
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:28 schreef Etcetera het volgende:
nej.. ik typ wel eens nej als ik nee bedoel
  maandag 7 december 2009 @ 20:29:45 #125
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75386390
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:28 schreef jaspah het volgende:

[..]

ik heb gewoon geen zin om dat te typen.. ben geen breezersletje ofzo..
Live from Chicago
  maandag 7 december 2009 @ 20:29:46 #126
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_75386393
Haagse Jasper
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 20:29:50 #127
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75386398
Nou dat scheelt dan nog een beetje. Dat soort mensen mogen worden gemarteld met een veertje

En zoveel werk is het toch niet om een beetje interpunctie te gebruiken
With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 20:30:28 #128
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75386431
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:29 schreef jaspah het volgende:

[..]

nej.. ik typ wel eens nej als ik nee bedoel
dat is erger...

euh etcie, ik type trouwens wel es ipv eens. en ik zeg ook es ipv eens...
Live from Chicago
pi_75386445
Ik wil verhaaltjes en niet dood graag
compact en kleverig.
pi_75386472
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:29 schreef Etcetera het volgende:
Nou dat scheelt dan nog een beetje. Dat soort mensen mogen worden gemarteld met een veertje

En zoveel werk is het toch niet om een beetje interpunctie te gebruiken
ik ben redelijk lui..
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 20:31:31 #131
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75386478
Nee, ik heb het niet over 'es' als je 'eens' bedoeld maar over 'is'. Es is een soort van afkorting, is is gewoon Fout.
With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 20:32:07 #132
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75386501
O, o, o, wat een ei

00-00-0000

En bij zn laatste update staat de 1e van de 1e, het was de 1e moord en de 1e mens die hij vermoordde..
-------------------------------------------

Alles bij elkaar.
pi_75386506
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

dat is erger...

breezersletje!

pi_75386534
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef Etcetera het volgende:
Nee, ik heb het niet over 'es' als je 'eens' bedoeld maar over 'is'. Es is een soort van afkorting, is is gewoon Fout.
of je bent een verdwaalde duitser
  maandag 7 december 2009 @ 20:32:52 #135
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75386541
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind es even erg.
  maandag 7 december 2009 @ 20:33:29 #136
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75386573
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

dat is erger...

Doe dan " 's " .
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik vind es even erg.
Nah, niet even erg. Wel bijna net zo erg.
Huilen dan.
  maandag 7 december 2009 @ 20:34:18 #137
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75386600
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:32 schreef jaspah het volgende:

[..]

breezersletje!

Haha, jij kent me duidelijk niet
Live from Chicago
pi_75386607
maar wie gaat er deaud vannacht?
  maandag 7 december 2009 @ 20:35:04 #139
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75386631
quote:

[..]

Doe je wel 'men' ipv 'mijn/m'n' typen?
Huilen dan.
pi_75386641
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Haha, jij kent me duidelijk niet
klopt! ik denk ook niet dat je een breezersletje bent hoor

meer een lenig circus meisje

of is dat geen hokje?
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 20:36:06 #141
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75386669
quote:

[..]

With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 20:36:10 #142
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75386671
quote:

[..]

breezersletje!

Je moest eens weten!!
Huilen dan.
  maandag 7 december 2009 @ 20:36:15 #143
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75386673
Zullen we de nachtkills even uitstellen zodat we Jaspah nog iets langer kunnen bashen?
  maandag 7 december 2009 @ 20:37:31 #144
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75386726
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:35 schreef jaspah het volgende:

[..]

klopt! ik denk ook niet dat je een breezersletje bent hoor

meer een lenig circus meisje

of is dat geen hokje?
geen idee eigenlijk Weinig circus lately...
Live from Chicago
  maandag 7 december 2009 @ 20:37:35 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75386733
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
Zullen we de nachtkills even uitstellen zodat we Jaspah nog iets langer kunnen bashen?
Is dat niet zielig?
Huilen dan.
  maandag 7 december 2009 @ 20:37:47 #146
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75386742
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh.. vast niet .
Huilen dan.
pi_75386753
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Doe je wel 'men' ipv 'mijn/m'n' typen?
of mun? ik sgrijv alles fonetisch ik ben dan ook agt jaar..
  maandag 7 december 2009 @ 20:38:13 #148
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75386763
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je moest eens weten!!
Geef je hem nou gelijk of neem je t voor me op?
Live from Chicago
pi_75386793
ik ben best zielig.. moest met hara in een schuur! en ik kwam er niet meer uit..

een beetje respect mag ook wel!
  maandag 7 december 2009 @ 20:38:50 #150
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75386802
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Geef je hem nou gelijk of neem je t voor me op?
Pffff .
Huilen dan.
  maandag 7 december 2009 @ 20:39:17 #151
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75386819
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:38 schreef jaspah het volgende:
ik ben best zielig.. moest met hara in een schuur!
Ja, dat vind ik ook heel zielig voor je .
Huilen dan.
pi_75386820
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

geen idee eigenlijk Weinig circus lately...
crisis hè
  maandag 7 december 2009 @ 20:39:27 #153
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75386827
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:37 schreef jaspah het volgende:

[..]

of mun? ik sgrijv alles fonetisch ik ben dan ook agt jaar..
Maar fonetisch schrijf je dan wel weer goed
Live from Chicago
pi_75386846
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Maar fonetisch schrijf je dan wel weer goed
ja dat is voor een achtjarige ook peanuts
pi_75386856
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

*hara's fobo checkt
  maandag 7 december 2009 @ 20:40:25 #156
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75386861
quote:

[..]

maandag 7 december 2009 @ 20:40:26 #157
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75386862
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:39 schreef jaspah het volgende:

[..]

crisis hè
Daar ligt het niet aan Ik betaalde het circus niet, het circus betaalde mij
Live from Chicago
pi_75386879
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Daar ligt het niet aan Ik betaalde het circus niet, het circus betaalde mij
ging je dan ook mee op tour door het ganze land? het circus betaald jou.. de maatschappij betaald het circus
door de crisis gaan mensen korten op het circus natuurlijk
  maandag 7 december 2009 @ 20:41:04 #159
216584 Trevland
pi_75386891
quote:

[..]

Volgens mij ben je gewoon jaloers
  maandag 7 december 2009 @ 20:41:06 #160
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75386894
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:40 schreef jaspah het volgende:

[..]

ging je dan ook mee op tour door het ganze land?
Welk land?
Huilen dan.
  maandag 7 december 2009 @ 20:41:19 #161
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75386910
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Pffff .
ja wat nou?
Live from Chicago
pi_75386956
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Welk land?
Ik zeg wel niks meer.
  maandag 7 december 2009 @ 20:43:23 #163
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75387008
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:40 schreef jaspah het volgende:

[..]

ging je dan ook mee op tour door het ganze land? het circus betaald jou.. de maatschappij betaald het circus
door de crisis gaan mensen korten op het circus natuurlijk
ieh nee hoor. Ik was juf.
Live from Chicago
  maandag 7 december 2009 @ 20:43:30 #164
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75387014
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]
*gniffel*
Huilen dan.
pi_75387042
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

ieh nee hoor. Ik was juf.
circus juf! dat hokje dus aha!
  maandag 7 december 2009 @ 20:44:58 #166
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75387095
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef jaspah het volgende:

[..]

circus juf! dat hokje dus aha!
Eh bah. Ik pas niet in een hokje hoor.
Live from Chicago
  maandag 7 december 2009 @ 20:47:50 #167
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75387218
Maken we 't hokje gewoon wat groter!
Huilen dan.
pi_75387243
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Eh bah. Ik pas niet in een hokje hoor.
zo groot lijk je me niet..

nee ik hou niet van in hokjes stoppen hoor
pi_75387260
compact en kleverig.
pi_75387295
quote:
Voor in de OP
wrijf het er maar in vieze maffiosi! je had mijn stem!
pi_75387367
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:49 schreef jaspah het volgende:

[..]

wrijf het er maar in vieze maffiosi! je had mijn stem!
Ik heb niet op jou gestemd

En ik ben geen mafia
compact en kleverig.
  maandag 7 december 2009 @ 20:51:37 #172
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_75387397
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:28 schreef Etcetera het volgende:
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:29 schreef Etcetera het volgende:
Mensen die in zo'n zin 'bedoeld' met een D schrijven ook
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 20:54:14 #173
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75387525
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:51 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

[..]

Ik twijfelde nog

Maar geef toe, is ipv eens is een stuk erger dan bedoeld wanneer er bedoelt moet staan
With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 20:54:53 #174
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75387552
  maandag 7 december 2009 @ 20:55:10 #175
216584 Trevland
pi_75387565
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:51 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

[..]

Wat is daar mis mee?
pi_75387695
mijn grammatica is niet zo goed maar bedoeld in die zin.. ik weet het nog zo niet..
  maandag 7 december 2009 @ 20:58:02 #177
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75387707
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:47 schreef Isdatzo het volgende:
Maken we 't hokje gewoon wat groter!
Kom je dan mee het hokje in?
Live from Chicago
pi_75387720

Susi zat rustig in bad TV te kijken, toen daar opeens, uit het niets, een grote enge aggresieveling. Á la GTST mieterde hij zo Susi's TV het water in. Je snapt dat ze geschokt was door die grote engerd. (Hahaha, snap je hem!!!11 ) Maar goed, we gaan langzaam maar zeker weer serieus worden. Susi was dus behoorlijk dood. Ze lag daar maar te liggen in dat water, en zwemmen kon ze niet meer. Eigenlijk was ze gewoon behoorlijk dood. Treurig. De maffioso had toch een merkwaardig schuldgevoel, en begon zich, eenmaal terug in zijn huisje, even flink te snijden. Maar Susi bleef dus flink dood achter.

xaryna zag het allemaal niet meer zitten. Haar eerste keer in een moordzuchtig dorp vol maffio's en ander geboefte. In trance lag ze in bedje tot het haar beurt was te sterven.
Ze vroeg zich af hoe zij zo gaan. In een kwaataardige ontploffing? Een steekje, waarvan de wond al snel groter en groter werd tot hij helemaal rood en viezig was, en zou ontploffen en haar hersenen zou meenemen. Ze wist het niet. Ze zag het in ieder geval niet meer zitten.
De regen viel in een regelmatig geroffel op haar zolderraam. Zo viel ze in haar hysterische paniek na vele uren eindelijk in slaap. De dorpsbewoners vonden de volgende dag niets bijzonders. Alsof ze was gestikt. Het enige vreemde was het slijmspoor wat naar buiten liep.

Michiel was tot diep in de nacht aan het speuren naar over het hoofd geziene aanwijzingen of andere hints in de richting van een der maffiosiosios. Opeens stond hij daar. Krankzinnig schreeuwend. Wie hou je hier voor de gek! Je bent maffia, vieze vuile! "Hé, relax," probeerde Michiel nog, "het is maar een spelletje". "Voor jou misschien, voor mij niet. En nu ben je dood. Haha! En toen schopte de nachtwaker Michiel heel hard in zijn ballen om hem daarna de ogen uit te krabben en zijn daarna verder misvormde lijk aan stukken te hakken en door te spoelen.

Susi was verlate rechercheur
Xaryna was Dorpsbewoner
Michiel was Dorpsbewoner

en het bovenste verhaaltje is een voorbeeld van een écht kutverhaaltje!

Morgen weer een lynch, zelfde tijd zelfde z@ppelin.
  maandag 7 december 2009 @ 20:59:42 #179
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75387790
Whaaaaaaaaaaat, michiel is dorp? En wat is de mafia stom om hem dan te vemoorden terwijl wij dus een dorp zouden lynchen
  maandag 7 december 2009 @ 21:01:01 #180
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75387847
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
Whaaaaaaaaaaat, michiel is dorp? En wat is de mafia stom om hem dan te vemoorden terwijl wij dus een dorp zouden lynchen
lees beter tutteflut. was de nachtwaker
Live from Chicago
  maandag 7 december 2009 @ 21:01:18 #181
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75387863
quote:
Oh shit, dat was de nachtwaker
  maandag 7 december 2009 @ 21:01:28 #182
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75387874
.
pi_75387879
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:38 schreef jaspah het volgende:
ik ben best zielig.. moest met hara in een schuur! en ik kwam er niet meer uit..

een beetje respect mag ook wel!
Het is dat hij niet kan spellen, anders had ik hem om bovenstaande opmerking kunnen waarderen.
pi_75387908
quote:
Zich snijden, ik kwam iemand tegen met Krassen in zijn haar AT of sig... Sig denk ik.
quote:
Dat heeft de mafia niet gedaan, maar de nachtwaker dus...
compact en kleverig.
  maandag 7 december 2009 @ 21:04:09 #185
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75388011
Arme susi.

Arme TV. Die had ik nog wel kunnen gebruiken .
Huilen dan.
  maandag 7 december 2009 @ 21:04:36 #186
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75388033
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Zich snijden, ik kwam iemand tegen met Krassen in zijn haar AT of sig... Sig denk ik.
[..]

Dat heeft de mafia niet gedaan, maar de nachtwaker dus...
Ja! Die ben ik ook het zoeken nu!

Ajf is trouwens een grote engerd. Zijn sig
Op 08-08-2007 23:15 schreef Ladidadida
Ja, je bent vrij groot idd. Grote mannen zijn okee!
  maandag 7 december 2009 @ 21:05:10 #187
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75388074
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Kom je dan mee het hokje in?
Tuuk schat.
Huilen dan.
  maandag 7 december 2009 @ 21:06:00 #188
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_75388123
Jeej, blij dat ik eruit ben. Gemene mensen hier
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  maandag 7 december 2009 @ 21:06:02 #189
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75388126
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
Arme susi.

Arme TV. Die had ik nog wel kunnen gebruiken .
Etcetera post veel in de TV SC. en de eerdere hint met de kat....
Live from Chicago
pi_75388129
  maandag 7 december 2009 @ 21:07:45 #191
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75388205
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Die kat is het echt niet.

FEE December Kalender Kraslot - Krassen, krassen, krassen »
pagina: 1 2
Borisz is de krasser.
pi_75388277
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:06 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Bedankt, ik kan zelf niet op het Sje drukken
zeg ik wilde alleen maar helpen hoor, jij was bezig met een verhaal
compact en kleverig.
pi_75388451
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:06 schreef Xaryna het volgende:
Ja hè! Lieve dorpmensjes worden bij de vleet geslacht.
pi_75388557
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Borisz is de krasser.
Die bedoelde ik ja.

Echt, ik vind dat steeds opnieuw kijken heel irritant

Etcetera = tv, seriejunk, GTST. en veel tv in dr AT idd...
compact en kleverig.
  maandag 7 december 2009 @ 21:14:54 #195
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75388564
Ik begin ook meer en meer aan Hara te twijfelen, die telkens heeul overtuigd is van iemands maffia-heid en het tot nu toe elke keer grondig fout had. Dus als zij zegt dat die kat het echt niet is, ben ik niet meteen geneigd ht te geloven.
Live from Chicago
  maandag 7 december 2009 @ 21:14:55 #196
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75388566
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

En het ergste is nog dat ze mij de hele tijd zwart maakt .
Huilen dan.
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 21:15:20 #197
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75388593
Wat een belediging Ik kijk géén GTST!!
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 21:15:34 #198
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75388609
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En het ergste is nog dat ze mij de hele tijd zwart maakt .
Waar dat
With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 21:16:16 #199
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75388645
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik begin ook meer en meer aan Hara te twijfelen, die telkens heeul overtuigd is van iemands maffia-heid en het tot nu toe elke keer grondig fout had. Dus als zij zegt dat die kat het echt niet is, ben ik niet meteen geneigd ht te geloven.
Maar aan de andere kant doet zij wel 't meeste met de hints. Als je geen hints zoekt kan je 't ook niet fout hebben natuurlijk.
Huilen dan.
  maandag 7 december 2009 @ 21:16:27 #200
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75388653
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:15 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Waar dat
Waar niet ?
Huilen dan.
  maandag 7 december 2009 @ 21:17:29 #201
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75388708
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zoek de hints maar bij de naam, dan.

Oh nee, dat doe je niet. Jammer.
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 21:17:39 #202
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75388721
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waar niet ?
Ik geloof dat je me ernstig verwisseld met JB ofzo, want ik kan me niet herinneren dat ik je zwart heb lopen maken
With four other people
And aliens
pi_75388725
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:06 schreef Xaryna het volgende:
Kusje erop!

Nu niet meer huilen.
pi_75388732
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:15 schreef Etcetera het volgende:
Wat een belediging Ik kijk géén GTST!!
maar wel series en GTST is een serie
compact en kleverig.
  maandag 7 december 2009 @ 21:18:04 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75388743
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:17 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik geloof dat je me ernstig verwisseld met JB ofzo, want ik kan me niet herinneren dat ik je zwart heb lopen maken
Oja, kut . Sorry .
Huilen dan.
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 21:18:30 #206
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75388759
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

maar wel series en GTST is een serie
Ja, maar dat zeggen dat ik GTST kijk zie ik als een belediging
With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 21:18:40 #207
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75388765
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant doet zij wel 't meeste met de hints. Als je geen hints zoekt kan je 't ook niet fout hebben natuurlijk.
True. Maar toch. Ik vertrouw Hara voor geen fluit
(hou nog wel van je hoor poppie )
Live from Chicago
pi_75388856
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:18 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ja, maar dat zeggen dat ik GTST kijk zie ik als een belediging
dat zei ik dan ook niet.
compact en kleverig.
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 21:22:15 #209
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75388941
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Oja, kut . Sorry .
Ik wou al zeggen
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat zei ik dan ook niet.
Het gaat om de implicatie Ik kijk over het algemeen kwaliteitsseries Alhoewel mijn sig verouderd is, maar die pas ik wel aan na deze ronde
With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 21:24:22 #210
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_75389021
Sorry Hara
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  maandag 7 december 2009 @ 21:26:45 #211
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75389124
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:24 schreef Ezechielk het volgende:
Sorry Hara
  maandag 7 december 2009 @ 21:27:02 #212
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75389135
Ik heb geen ogen meer in de kop, ik ga morgen kijken. Of niet.
pi_75389406
Isdatzo: slijmspoor: Stage SC #1166: Vol slijmballen! en nog steeds die achterdocht dus...
en een 1 op die foto, 1e moord, 1e mens, die had ik gemist straks.
compact en kleverig.
  maandag 7 december 2009 @ 21:33:27 #214
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75389456
Ik zit nog met dat einsz!!1!1 en weer serieus worden, ik denk aan een ONZ regular.
pi_75389619
Godver, heb het eerste stukje geprobeerd, komen alleen maar belachelijke dingen uit..

Series / tv
MarijkeZwolle --> Favo series @ Fobo
Etcetera --> Posts in serie-topics - Serie-junkie.

Grote engerd
Ajf --> Ja, je bent vrij groot idd. Grote mannen zijn okee!
Syb-rund. --> Posts in Gladde mannetjes, bah.

Snijden
Blessed19 --> gepost in Gothic Mensjes --> snijden zich vaak? :'):") sorry
  maandag 7 december 2009 @ 21:38:02 #216
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75389695
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef SMutzskii het volgende:
Godver, heb het eerste stukje geprobeerd, komen alleen maar belachelijke dingen uit..

Series / tv

Grote engerd

Snijden
Zo raar zijn die toch niet? Dat zijn de dingen die ik ook tegenkom
pi_75389697
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit nog met dat einsz!!1!1 en weer serieus worden, ik denk aan een ONZ regular.
Ezechiel.
Die zat ook met Thrill of the hunt in zn AT.
compact en kleverig.
pi_75389732
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
AJF heeft veel onz in zijn eerste AT en hij is ''groot''
  maandag 7 december 2009 @ 21:39:15 #219
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75389767
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Isdatzo: slijmspoor: Stage SC #1166: Vol slijmballen! en nog steeds die achterdocht dus...
en een 1 op die foto, 1e moord, 1e mens, die had ik gemist straks.
Ah, ik vroeg me al af wanneer het weer zou beginnen .
Huilen dan.
pi_75389778
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef SMutzskii het volgende:

Series / tv

Grote engerd

Snijden
mij kan je wel skippen.
pi_75389850
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zo raar zijn die toch niet? Dat zijn de dingen die ik ook tegenkom
Ja, maar ik heb iedereen gehad.. en dat is het enige (wat ik vind dan ) en je kunt er niets mee.. want 1 hint per persoon is kut..
Vorige waren stuk meer hints..

Wat was trouwens een verlate rechercheur??
pi_75389869
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ah, ik vroeg me al af wanneer het weer zou beginnen .
Ik heb mn best gedaan om het niet te laten kloppen, maar het valt gewoon op
en kom op, je kan niet gaan roepen dat dat vergezocht is, want dat is het dus niet, die achterdocht net zo min als dat slijmspoor

Want ik wil graag dat het Etcetera en Borisz iig zijn.
compact en kleverig.
  maandag 7 december 2009 @ 21:41:52 #223
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75389915
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ezechiel.
Die zat ook met Thrill of the hunt in zn AT.
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef blessed19 het volgende:

[..]

AJF heeft veel onz in zijn eerste AT en hij is ''groot''
Ja, en MarijkeZwolle, Trevland en de rest van die SC
pi_75389916
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:39 schreef blessed19 het volgende:

[..]

mij kan je wel skippen.
Die hint slaat inderdaad nergens op.. pure wanhoop
  maandag 7 december 2009 @ 21:42:52 #225
216584 Trevland
pi_75389952
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:41 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

[..]

Ja, en MarijkeZwolle, Trevland en de rest van die SC
Ik dacht al wanneer komt die en je vergeet dat Tim ook veel onz zit dus ik denk dat je dat maar lekker los kan laten
pi_75389970
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:40 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb iedereen gehad.. en dat is het enige (wat ik vind dan ) en je kunt er niets mee.. want 1 hint per persoon is kut..
Vorige waren stuk meer hints..

Wat was trouwens een verlate rechercheur??
Ik kwam er vanmorgen achter dat ik de rol van rechercheur aan niemand had gegeven. Dus zei koffiemanager dat Susi het moest worden.

Was jij dat vorige keer niet, Isdatzo, die nachtwaker moest worden, omdat ik die vergeten was?
  maandag 7 december 2009 @ 21:44:15 #227
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75390021
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:42 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ik dacht al wanneer komt die en je vergeet dat Tim ook veel onz zit dus ik denk dat je dat maar lekker los kan laten
Wat heeft Tim er nu weer mee te maken?
pi_75390069
quote:

[..]

Jullie kunnen het gek draaien, maar ik vind het écht knap dat je het voor elkaar krijgt MIJ verdacht te krijgen
pi_75390082
quote:

[..]

zou wat zijn als de hele onzin SC maffiosi is.

maar ajf is groot, een extra plus!
  maandag 7 december 2009 @ 21:45:51 #230
216584 Trevland
pi_75390116
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat heeft Tim er nu weer mee te maken?
Dat hij dat er gewoon voor de lol heeft neer gezet
  maandag 7 december 2009 @ 21:46:02 #231
216584 Trevland
pi_75390128
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:45 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Jullie kunnen het gek draaien, maar ik vind het écht knap dat je het voor elkaar krijgt MIJ verdacht te krijgen
je kent me toch
  maandag 7 december 2009 @ 21:47:16 #232
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75390201
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:45 schreef Trevland het volgende:

[..]

Dat hij dat er gewoon voor de lol heeft neer gezet
.
pi_75390451
Ik denk dat het etcetera, Borisz en Idz zijn

Maar dat mag ik niet zeggen, want dan maak ik iedereen zwart.

Etcetera vanwege de tv vnl
Borisz; regen op t zolderraam: [3FM #1697] Regenachtige sinterklaasdag, zal de Sint komen. Krassen: December Kalender Kraslot - Krassen, krassen, krassen
Idz achterdocht, Slijmspoor..

Meer kan ik dr ook niet van maken. Volgens mij had Borisz nog wat hints ook van gisteren... Ik word moe.
compact en kleverig.
pi_75390528
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk dat het etcetera, Borisz en Idz zijn

Maar dat mag ik niet zeggen, want dan maak ik iedereen zwart.

Etcetera vanwege de tv vnl
Borisz [3FM #1697] Regenachtige sinterklaasdag, zal de Sint komen. December Kalender Kraslot - Krassen, krassen, krassen
Idz achterdocht, Slijmspoor..

Meer kan ik dr ook niet van maken. Volgens mij had Borisz nog wat hints ook van gisteren... Ik word moe.
Etcetera had ik ook..
Ga toch krassen, dan win je nog eens wat.. Goeie!
Idz, achterdocht.. slijmspoor, die snap ik niet eigelijk.. hoezo slijmspoor door achterdocht?

Is er hier niet iemand die gruwelijk loopt te slijmen bij iedereen enzo? kan ook met slijmspoor bedoelt zijn hè..
geen zin meer om alle personen af te gaan. Ik word ook moe!
pi_75390602
zijn jullie nu al moe! was ik nog maar in leven! dan ging ik speuren als een gek
pi_75390697
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:53 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Etcetera had ik ook..
Ga toch krassen, dan win je nog eens wat.. Goeie!
Idz, achterdocht.. slijmspoor, die snap ik niet eigelijk.. hoezo slijmspoor door achterdocht?

Is er hier niet iemand die gruwelijk loopt te slijmen bij iedereen enzo? kan ook met slijmspoor bedoelt zijn hè..
geen zin meer om alle personen af te gaan. Ik word ook moe!
Is dat zo? is een vraag die uit achterdocht gesteld wordt en dat is zn NAAM, dus van nature, dat slijmspoor, hij heeft dit: Stage SC #1166: Vol slijmballen! in zn AT staan
compact en kleverig.
  maandag 7 december 2009 @ 21:58:09 #237
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75390730
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 7 december 2009 21:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Borisz is de krasser.
Ik ga morgen hier eerst weer eens naar kijken, ik vind nu niets meer dan wat al genoemd is.
pi_75391004
@t kills van vandaag
pi_75391057
volgens mij deed trevland de tweede kill.

trevland:
niet slapen - veel slaapgebrek in de AT
kwaatachtig - zijn sig: Oh ja let niet op mijn TYPO's want ik is LYSDECTIES(of zo iets)
pi_75391277
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef blessed19 het volgende:

trevland:
kwaatachtig - zijn sig: Oh ja let niet op mijn TYPO's want ik is LYSDECTIES(of zo iets)
Hij heeft ook violence fetish in zn AT staan, wat wel bij t vorige stuk past...=> De sadistische maffioso, Hij droomde ervan zijn slachtoffer volgende keer langer te laten lijden,
compact en kleverig.
  maandag 7 december 2009 @ 22:11:15 #241
216584 Trevland
pi_75391311
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef blessed19 het volgende:

trevland:
die eerste hebben er ook wel meer dus dat gaat ook al niet op en wat is er dan kwaatachtig aan dat stukje in mijn sig, dat is gewoon meer van ik weet dat ik spel fouten maak
  maandag 7 december 2009 @ 22:11:33 #242
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75391329
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Hij heeft ook violence fetish in zn AT staan, wat bij t vorige stuk past...
Bij de nachtwaker toch?

En waar komt kwaadachtig nu weer vandaan?
pi_75391387
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Bij de nachtwaker toch?

het is expres met een T geschreven. en hij is de enige die voor zijn spelfouten uitkomt.
pi_75391420
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:11 schreef Trevland het volgende:

[..]

die eerste hebben er ook wel meer dus dat gaat ook al niet op en wat is er dan kwaatachtig aan dat stukje in mijn sig, dat is gewoon meer van ik weet dat ik spel fouten maak
dat is de hint volgens mij. een overduidelijke spelfout.
  maandag 7 december 2009 @ 22:14:08 #245
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75391443
Tim kan agressieveling ook niet spellen.
  maandag 7 december 2009 @ 22:14:59 #246
216584 Trevland
pi_75391486
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:12 schreef blessed19 het volgende:

[..]

het is expres met een T geschreven. en hij is de enige die voor zijn spelfouten uitkomt.
en ik ben er trots op
pi_75391577
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
Tim kan agressieveling ook niet spellen.
volgende keer zoeken we een SL die wel kan spellen.
pi_75391583
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:11 schreef Trevland het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 7 december 2009 22:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Bij de nachtwaker toch?

Ja, ik zat ook al naar die opzettelijke spelfout te kijken, maar kon niemand bedenken.
En niet persé, het kon ook bij nhet eerste stuk zie mn edit net
compact en kleverig.
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 22:17:05 #249
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75391590
Ik ben geen mafia lieve mensjes
With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 22:19:07 #250
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75391685
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:17 schreef Etcetera het volgende:
Oh, okay. Had dat iets eerder gezegd joh, dan hadden we ons gelijk volledig op de mafia kunnen richten.
pi_75391753
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh, okay. Had dat iets eerder gezegd joh, dan hadden we ons gelijk volledig op de mafia kunnen richten.

Hahaha, idd
Al die moeite, wat doe je ons aan!
pi_75391796
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:17 schreef Etcetera het volgende:
ik hou je in de gaten!

maandag 7 december 2009 @ 22:21:42 #253
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75391802
Chapeau voor Tim trouwens, ik heb nog nooit zo'n moeite met de hints gehad
pi_75391830
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

[..]

Ja, ik zat ook al naar die opzettelijke spelfout te kijken, maar kon niemand bedenken.
En niet persé, het kon ook bij nhet eerste stuk zie mn edit net

stomme tim!
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 22:22:38 #255
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75391845
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik lolde
With four other people
And aliens
pi_75391880
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
volgens mij is er gewoon 1 hint per verhaal vrijgegeven... of hij neemt het op voor de maffia lui.

vertelt hij bij afloop wel de hints e.d.
pi_75391973
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
Mja, ze kunnen verschillende richtingen in wijzen, dat maakt het wel heel lastig...
compact en kleverig.
  maandag 7 december 2009 @ 22:44:11 #258
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75392820
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik ben groot, maar toch niet eng?
pi_75392897
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef ajf het volgende:

[..]

Ik ben groot, maar toch niet eng?
elk mafia-lid is eng!

maandag 7 december 2009 @ 22:48:14 #260
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75393011
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:45 schreef blessed19 het volgende:

[..]

elk mafia-lid is eng!

Da's waar
  maandag 7 december 2009 @ 22:49:32 #261
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75393075
Toen ik vanmiddag door de topics van de mensjes ging, kwam ik iemand tegen die in veel topics had gepost over nagels. Ik weet niet meer wie het was maar dat zou ook met dat krassen te maken kunnen hebben.
Het was een vrouw...
pi_75393119
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:48 schreef ajf het volgende:

[..]

Da's waar
ow! en je avatar! allemaal enge mannen die je niet in een donker steegje wil tegen komen!

maandag 7 december 2009 @ 22:51:58 #263
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75393190
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:50 schreef blessed19 het volgende:

[..]

ow! en je avatar! allemaal enge mannen die je niet in een donker steegje wil tegen komen!

Ik zou Metallica graag tegenkomen in een donker steegje
pi_75393228
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:51 schreef ajf het volgende:

[..]

Ik zou Metallica graag tegenkomen in een donker steegje
dadelijk kom je die monkey tegen met een banaan... dan lach je echt niet meer, hoor....
pi_75393305
ik stem overigens op IDZ

## IDZ

waarom? omdat ik in volle overtuiging ben en dat veel hints echt zijn kant op wijzen!

IDZ (1) Blessed
  dinsdag 8 december 2009 @ 00:16:52 #266
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75396084
Allemaal op janies dus, die vuigerd
  dinsdag 8 december 2009 @ 00:18:53 #267
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75396148
Sybje to the rescueeee
  dinsdag 8 december 2009 @ 00:33:20 #268
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75396451
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:54 schreef blessed19 het volgende:
ik stem overigens op IDZ

## IDZ

waarom? omdat ik in volle overtuiging ben en dat veel hints echt zijn kant op wijzen!

IDZ (1) Blessed
Hoi maffia .
Huilen dan.
  dinsdag 8 december 2009 @ 00:36:04 #269
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75396509
Tim wat houdt die verlate rechercheur trouwens in? (als het al ergens staat, my bad)
  dinsdag 8 december 2009 @ 00:38:07 #270
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75396539
Dat Timmyboy de rechercheur vergeten was en deze sneaky benoemd heeft nadat 't spel al begonnen was .

Tim.
Huilen dan.
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:21:22 #271
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75398827
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:49 schreef ajf het volgende:
Toen ik vanmiddag door de topics van de mensjes ging, kwam ik iemand tegen die in veel topics had gepost over nagels. Ik weet niet meer wie het was maar dat zou ook met dat krassen te maken kunnen hebben.
Het was een vrouw...
Ga je nu weer Tegan beschuldigen
pi_75398837
Vraag me af of de SL expres hints naar anderen erin zet, want dat maakt t erg lastig.

En ik blijf bij Idz... Alleen kan Etc ook goed, die Tv wijst heel erg haar kant op

#Isdatzo

IDZ (2) Blessed, JB

@Idz: Roepen dat blessed mafia is omdat ze op jou stemt is onzin. De hints die naar jou wijzen ZIJN er gewoon. Ja, er zijn ook hints die naar anderen wijzen, maar het is echt flauwekul om die hints af te doen als vergezocht of niet aanwezig.
Is dat zo? - Achterdochtig
Slijmballen in AT - Slijmspoor achtergelaten

En ik baal dat de hints alle kanten op wijzen

(btw: ik wil eigenlijk helemaal niet op Idz stemmen, etc is ook een goede keus... )
compact en kleverig.
pi_75398844
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
Dat Timmyboy de rechercheur vergeten was en deze sneaky benoemd heeft nadat 't spel al begonnen was .

Tim.
pi_75398854
btw,ik heb mn # gevonden
compact en kleverig.
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:44:51 #275
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75399031
.... .
pi_75399387
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 08:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
btw,ik heb mn # gevonden

ook goedemorgen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:22:14 #277
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75399551
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 08:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ga je nu weer Tegan beschuldigen
Ow
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:24:01 #278
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75399581
Ik blijf maar bij Borisz denk ik.

Heb verder alleen dit nog maar gevonden

ajf
Grote engerd

borisz

Marijke
30-06-09 013
Disturbed, My favorite scar - merkwaardig, snijden -> scar
Al is disturbance niet echt merkwaardig, maar merkwaardig kan het wel zijn.

En wat merkwaardige mensen in mijn inbox, maar dat kan ik dus nog niet hard maken.
pi_75399994
moguh, zo eens ff terug lezen
pi_75400346
pi_75401555
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hoi maffia .
ik en mafia... dream on.

goedemorgen, trouwens!
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:38:14 #282
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75403144
Vandaag kriijgen we eindelijk een goede lynch
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:42:15 #283
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75403294
Wat heb ik gemist dan
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:45:17 #284
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75403397
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:42 schreef Harajuku. het volgende:
Wat heb ik gemist dan
Ja die isdatzo gaat eraan, met aardige hints zo te zien
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:45:56 #285
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75403415
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:42 schreef Harajuku. het volgende:
Wat heb ik gemist dan
en mij natuurlijk
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:48:56 #286
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75403533
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:45 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

Ja die isdatzo gaat eraan, met aardige hints zo te zien
Ik heb liever dat we eens mafia gaan vermoorden.
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:50:23 #287
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75403579
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:48 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb liever dat we eens mafia gaan vermoorden.
begin een betere wereld altijd bij jezelf bwhehehehehehee
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:52:02 #288
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75403643
Laatste voyeur Anonieme_fokker!
busted hara met je anoniempje in mijn fobo
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:52:18 #289
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75403654
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:50 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

begin een betere wereld altijd bij jezelf bwhehehehehehee
Dat doe ik door niet op jaspah en Isdatzo te stemmen!
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:52:37 #290
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75403665
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:52 schreef Syb-rund. het volgende:
Laatste voyeur Anonieme_fokker!
busted hara met je anoniempje in mijn fobo
Jij weet ondertussen heus dat ik niet anoniem kijk!
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:56:30 #291
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75403789
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je stemnaarmob-ratio is deze ronde erg laag ja
pi_75403799
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

jah, op het laatste moment deed je een unvote.
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:59:09 #293
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75403881
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:56 schreef blessed19 het volgende:

[..]

jah, op het laatste moment deed je een unvote.
Ik gaf eerder al aan dat ik niet meer op jaspah wilde stemmen maar niemand reageerde.
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:59:42 #294
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75403905
Maar van Michiel was ik wel overtuigd dat hij de mafia moest zijn

Kut Tim
pi_75403965
Ik heb net eventjes beetje stemgedrag bekeken..:

Burgemeesterstemronde:
Harajuku. (8) Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed, Xaryna, Ez., Syb-rund
Isdatzo (2) Beach, Trevland
Beach (7) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf, SMutzskii, Kekaa, jaspah, Lynda,
_Michiel_ (1) CaLeX
Niet gestemd: Harajuku., _Michiel_, Susi, MarijkeZwolle

Wat me opvalt:
  • Lynda (maffia) gaf BM stem aan Beach (dorpeling).
  • Kekaa (cupido) gaf BM stem aan Beach (dorpeling).
  • Beach (dorpeling) gaf BM stem aan IDZ.
  • Alle doden die nacht stemde voor Beach en Beach ging zelf dood door de nachtwaker.

Lynch 1:
    Jannesbrownie (4) Sybsybsybsyberdesybsyb, Idz, Xaryna, jaspah
    Isdatzo (2) JB, Blessed
    Harajuku (2) _Michiel_, Marijkezwolle
    Borisz (2) Hara
    Niet gestemd:Trevland, Susi

Wat me opvalt:
  • Jaspah (busdriver) gaf BM stem aan Beach.
  • Dorpsoudste stemt voor Jaspah.
  • Susi stemde niet, maar gaat 's nachts wel dood door maffia.
  • Xarayna stemt op JB en gaat die nacht dood door maffia.
  • _Michiel_ stemt op Hara en gaat dood die nacht door de nachtwaker.

Lynch 2 (tot nu toe):
    IDZ (2) Blessed, JB

Wat me opvalt:
  • Blessed en JB stemmen allebei op IDZ, net als vorige lynch, toen als enige.

* SMutzskii kan er vrij weinig uit opmaken..
  •   dinsdag 8 december 2009 @ 12:03:46 #296
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_75404021
    quote:
    # Wat me opvalt:
    # Blessed en JB stemmen allebei op IDZ, net als vorige lynch, toen als enige.
    Ja, die zoeken geen mafia bij de hints maar hints bij Isdatzo. Vanaf het begin al, en daarom vertrouw ik dat sowieso niet.
      Redactie Frontpage dinsdag 8 december 2009 @ 12:04:32 #297
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_75404042
    Ik zuig in hints vinden
    With four other people
    And aliens
      dinsdag 8 december 2009 @ 12:20:33 #298
    166508 ajf
    Ik vind van niet
    pi_75404473
    De tv kan een hint zijn maar wijst dan ook naar onze allerliefste JB:

Ze heeft in haar posthistory een topic dat heet: Tv aan tijdens seks.
      dinsdag 8 december 2009 @ 12:33:50 #299
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_75404802
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 12:20 schreef ajf het volgende:
    De tv kan een hint zijn maar wijst dan ook naar onze allerliefste JB:

Ze heeft in haar posthistory een topic dat heet: Tv aan tijdens seks.
    Zeg, waar staat ajf voor?
    pi_75404811
    ## unvote IDZ

## vote Harajuku
      dinsdag 8 december 2009 @ 12:34:30 #301
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_75404823
    Que?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')