Dit dus.quote:Op zondag 15 november 2009 19:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Um, waarom leg je die kwestie nu bij je vriend neer, alsof het zijn schuld is? Jij hebt dingen verzwegen en hem ineens voor het blok gezet. Als ik hem was, zou ik me meer afvragen of JIJ nog wel te vertrouwen bent.
Weet niet hoe lang jullie samen zijn, maar vind dit niet echt eerlijk tegenover hem, jij gaat weg(zonder te overleggen) en nu moet hij jou maar trouw zijn en braaf wachten tot je terugkomt?quote:Op zondag 15 november 2009 19:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Um, waarom leg je die kwestie nu bij je vriend neer, alsof het zijn schuld is? Jij hebt dingen verzwegen en hem ineens voor het blok gezet. Als ik hem was, zou ik me meer afvragen of JIJ nog wel te vertrouwen bent.
Als je denkt een toekomst samen te hebben is het natuurlijk niet gek om te denken dat je elkaar trouw blijft. Had daar wel wat meer overleg bij moeten komen kijken, want nu zou ik als vriend ook even een wtf momentje hebben.quote:Op zondag 15 november 2009 19:33 schreef Lano het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang jullie samen zijn, maar vind dit niet echt eerlijk tegenover hem, jij gaat weg(zonder te overleggen) en nu moet hij jou maar trouw zijn en braaf wachten tot je terugkomt?
En daar heeft hij groot gelijk in.quote:Op zondag 15 november 2009 19:34 schreef Emmanuelle_Francaise het volgende:
Ook heb ik het gevoel gekregen dat hij het gevoel heeft dat ik onze relatie niet op de juiste waarde kan schatten, maar dat is helemaal niet het geval.
Dan nog snap ik je vraag niet waarom je hem niet zou moeten kunnen vertrouwen.quote:Op zondag 15 november 2009 19:34 schreef Emmanuelle_Francaise het volgende:
Nou het is niet zo dat ik weg ga zonder te overleggen. Maar hij zag het wel als een mededeling en misschien was dat het eigenlijk ook wel, maar ik vond het op dat moment minder hard dan hij het opgevat heeft en zoals het nu lijkt te zijn. Ook heb ik het gevoel gekregen dat hij het gevoel heeft dat ik onze relatie niet op de juiste waarde kan schatten, maar dat is helemaal niet het geval.
Wij hebben een kleine 2 jaar een relatie. Hij is 23 en ik 21. We studeren beide en hij weet van mijn wens als het op dit onderwerp aankomt.
JIJ vond het minder hard, wss omdat het in jouw hoofd al heel erg leeft, hij hoort het miss eens in de zoveel tijd en komt dit definitieve besluit als een schokquote:Op zondag 15 november 2009 19:34 schreef Emmanuelle_Francaise het volgende:
Nou het is niet zo dat ik weg ga zonder te overleggen. Maar hij zag het wel als een mededeling en misschien was dat het eigenlijk ook wel, maar ik vond het op dat moment minder hard dan hij het opgevat heeft en zoals het nu lijkt te zijn. Ook heb ik het gevoel gekregen dat hij het gevoel heeft dat ik onze relatie niet op de juiste waarde kan schatten, maar dat is helemaal niet het geval.
Wij hebben een kleine 2 jaar een relatie. Hij is 23 en ik 21. We studeren beide en hij weet van mijn wens als het op dit onderwerp aankomt.
Omdat jij alles al geregeld hebt zonder te overleggen met hem. Lijkt me duidelijk dat hij voor jou niet zo belangrijk is, anders had je dit wel met hem gedeeld. Niks mis mee, maar maak jezelf niets wijs.quote:Op zondag 15 november 2009 19:38 schreef Emmanuelle_Francaise het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou??
Zo denk ik dus ook, maar zo loopt het dus niet.quote:Op zondag 15 november 2009 19:43 schreef Espex het volgende:
Ik snap niet dat je al heel lang wat samen hebt en hier gewoon niet simpel uitkomt. Dag 1,2 en 3 vriend is overompeld en beetje aangeslagen. Dag 4 en de rest, je praat er samen over. Hij laat je gaan, maar komt wel paar keer weekendje langs(frankrijk is namelijk aan de andere kant van de wereld toch?).
QFTquote:Op zondag 15 november 2009 19:35 schreef Seven. het volgende:
Om eerlijk te zijn, als je mijn vriendin was, dan had ik me zeker eens achter mijn oren gekrabt. Want hoe belangrijk ben je voor iemand als ze besluit om maanden naar het buitenland te gaan zonder te overleggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |