abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74723128
Jullie kennen het allemaal misschien wel de mogelijkheid of kans die je geboden wordt om in het buitenland een deel van je studie voort te zetten, nou mij is die kans geboden. Ik wil al tijden in Frankrijk studeren en nu is eindelijk de tijd daar . Niks ergs dat alles zou je denken. Ik hoefde niet lang na te denken om tot de conclusie te komen dat ik dat dolgraag zou willen. Veel kosten worden gedragen door de studiebeurs.

Alleen nu komt het ik heb dit niet echt met mijn vriend overlegd . Ik heb hem het eigenlijk meegedeeld en daar was hij dus niet blij mee. Hij vindt het niks om mij zo lang te missen, vindt het niet goed dat ik het niet eens met hem besproken had en is dus nu heel negatief. Ik weet niet meer hoe ik hem nu moet overtuigen.

Hoe nu verder en als ik toch ga is het dan over? En kan ik mijn vriend nog vertrouwen?
  zondag 15 november 2009 @ 19:29:02 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_74723170
Um, waarom leg je die kwestie nu bij je vriend neer, alsof het zijn schuld is? Jij hebt dingen verzwegen en hem ineens voor het blok gezet. Als ik hem was, zou ik me meer afvragen of JIJ nog wel te vertrouwen bent.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_74723186
Wacht even, jij gaat weg zonder te overleggen en je vraagt je af of je vriend nog wel te vertrouwen is? Is dat niet de omgekeerde wereld?
  Redactie Frontpage zondag 15 november 2009 @ 19:29:44 #4
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74723189
Ik weet niet hoe lang jullie een relatie hebben, maar als jij dit echt wílt dan moet je het doen. En dan kan hij je wel gaan missen, maar jij zult hem ook missen lijkt me. De manier waarop je het hem hebt meegedeeld laat wel te wensen over though

En waarom zou je hem niet kunnen vertrouwen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 15 november 2009 @ 19:29:51 #5
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_74723194
Nee
[KNE]-Mod
pi_74723203
Wat voor relatie hebben jullie dat hij niet op de hoogte was van jouw idee om in het buitenland te gaan studeren? Hoelang hebben jullie al wat en hoe oud zijn jullie?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_74723208
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Um, waarom leg je die kwestie nu bij je vriend neer, alsof het zijn schuld is? Jij hebt dingen verzwegen en hem ineens voor het blok gezet. Als ik hem was, zou ik me meer afvragen of JIJ nog wel te vertrouwen bent.
Dit dus.
Lijkt me een gevalletje vriend of studie.
Sallandse adoptie-Tukker met Gronings bloed.
  zondag 15 november 2009 @ 19:33:55 #8
269077 Lano
V van Vrouw
pi_74723326
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Weet niet hoe lang jullie samen zijn, maar vind dit niet echt eerlijk tegenover hem, jij gaat weg(zonder te overleggen) en nu moet hij jou maar trouw zijn en braaf wachten tot je terugkomt?
ฝัน
pi_74723356
Nou het is niet zo dat ik weg ga zonder te overleggen. Maar hij zag het wel als een mededeling en misschien was dat het eigenlijk ook wel, maar ik vond het op dat moment minder hard dan hij het opgevat heeft en zoals het nu lijkt te zijn. Ook heb ik het gevoel gekregen dat hij het gevoel heeft dat ik onze relatie niet op de juiste waarde kan schatten, maar dat is helemaal niet het geval.

Wij hebben een kleine 2 jaar een relatie. Hij is 23 en ik 21. We studeren beide en hij weet van mijn wens als het op dit onderwerp aankomt.
  zondag 15 november 2009 @ 19:35:37 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74723377
Om eerlijk te zijn, als je mijn vriendin was, dan had ik me zeker eens achter mijn oren gekrabt. Want hoe belangrijk ben je voor iemand als ze besluit om maanden naar het buitenland te gaan zonder te overleggen?
Resistance is futile.
pi_74723378
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:33 schreef Lano het volgende:

[..]

Weet niet hoe lang jullie samen zijn, maar vind dit niet echt eerlijk tegenover hem, jij gaat weg(zonder te overleggen) en nu moet hij jou maar trouw zijn en braaf wachten tot je terugkomt?
Als je denkt een toekomst samen te hebben is het natuurlijk niet gek om te denken dat je elkaar trouw blijft. Had daar wel wat meer overleg bij moeten komen kijken, want nu zou ik als vriend ook even een wtf momentje hebben.
  zondag 15 november 2009 @ 19:36:36 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74723412
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:34 schreef Emmanuelle_Francaise het volgende:
Ook heb ik het gevoel gekregen dat hij het gevoel heeft dat ik onze relatie niet op de juiste waarde kan schatten, maar dat is helemaal niet het geval.
En daar heeft hij groot gelijk in.
Resistance is futile.
pi_74723414
quote:
Nou het is niet zo dat ik weg ga zonder te overleggen. Maar hij zag het wel als een mededeling en misschien was dat het eigenlijk ook wel, maar ik vond het op dat moment minder hard dan hij het opgevat heeft en zoals het nu lijkt te zijn. Ook heb ik het gevoel gekregen dat hij het gevoel heeft dat ik onze relatie niet op de juiste waarde kan schatten, maar dat is helemaal niet het geval.

Wij hebben een kleine 2 jaar een relatie. Hij is 23 en ik 21. We studeren beide en hij weet van mijn wens als het op dit onderwerp aankomt.
Dan nog snap ik je vraag niet waarom je hem niet zou moeten kunnen vertrouwen.
  zondag 15 november 2009 @ 19:37:43 #14
269077 Lano
V van Vrouw
pi_74723458
quote:

JIJ vond het minder hard, wss omdat het in jouw hoofd al heel erg leeft, hij hoort het miss eens in de zoveel tijd en komt dit definitieve besluit als een schok
ฝัน
pi_74723489
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

En daar heeft hij groot gelijk in.
Hoe weet jij dat nou??
  zondag 15 november 2009 @ 19:40:14 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74723537
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:38 schreef Emmanuelle_Francaise het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou??
Omdat jij alles al geregeld hebt zonder te overleggen met hem. Lijkt me duidelijk dat hij voor jou niet zo belangrijk is, anders had je dit wel met hem gedeeld. Niks mis mee, maar maak jezelf niets wijs.
Resistance is futile.
pi_74723633
Of je hem nog kunt vertrouwen?

Wie zegt er dat jij je daar niet gaat laten volpompen met frans zaad of een legertje fransen op je knieen gaat bedienen?
Klapjosti
pi_74723654
Ik snap niet dat je al heel lang wat samen hebt en hier gewoon niet simpel uitkomt. Dag 1,2 en 3 vriend is overompeld en beetje aangeslagen. Dag 4 en de rest, je praat er samen over. Hij laat je gaan, maar komt wel paar keer weekendje langs(frankrijk is namelijk aan de andere kant van de wereld toch?).
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
pi_74723730
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:43 schreef Espex het volgende:
Ik snap niet dat je al heel lang wat samen hebt en hier gewoon niet simpel uitkomt. Dag 1,2 en 3 vriend is overompeld en beetje aangeslagen. Dag 4 en de rest, je praat er samen over. Hij laat je gaan, maar komt wel paar keer weekendje langs(frankrijk is namelijk aan de andere kant van de wereld toch?).
Zo denk ik dus ook, maar zo loopt het dus niet. Daarom ook mijn vraag hierzo. Nee ik zei ook al het is niet zo dat ik naar Zuid-Amerika, China, Australië, Nieuw-Zeeland of Amerika ga.
pi_74723751
Ik zal het dan nog maar een keer vragen, waarom zou je je niet vriend niet moeten vertrouwen?
  zondag 15 november 2009 @ 19:50:50 #21
278630 Snikch
Living my life
pi_74723892
Het is al aantal keer gezegd maar: je had inderdaad best even kunnen overleggen als je het mij vraag in plaats van hem voor het blok te zetten. Dit is niet negatief bedoeld naar jou toe hoor, en dat overleggen is ook maar deels overleggen want het is jouw keuze.. maar er eerst over praten voordat je definitief beslist om te gaan zou wel fijn zijn.

Verder, dat je vraagt of je hem nog kan vertrouwen vind ik inderdaad een behoorlijk rare vraag. Hij heeft toch niets fout gedaan of wel? Want volgens mij zou iedereen wel zoiets hebben van: dus je gaat naar het buitenland voor een aantal maanden he..?.... WAT O.o??
In mijn ogen een heel logische reactie.

Wat je nu nog kan doen is er over praten! Zeg hem dat je het inderdaad eerst met hem had moeten overleggen, maar dat hij ook weet dat het je levenslange droom is dus dat je uit enthousiasme gelijk wilde. Je hoeft hem niet te zeggen dat je nu begint te twijfelen (ik weet ook niet of dit zo is), maar misschien vindt hij het wel fijn om dat even te horen. Maar praat er in ieder geval over als je nog door wilt gaan met hem. Want je besluit om naar het buitenland te gaan is jouw besluit, en daar zal hij je in moeten steunen, en om dat voor elkaar te krijgen moet er gewoon goed gepraat worden denk ik.
For as he thinks within himself, so he is
  zondag 15 november 2009 @ 19:55:33 #22
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_74724082
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:35 schreef Seven. het volgende:
Om eerlijk te zijn, als je mijn vriendin was, dan had ik me zeker eens achter mijn oren gekrabt. Want hoe belangrijk ben je voor iemand als ze besluit om maanden naar het buitenland te gaan zonder te overleggen?
QFT

Ga eens in op de vraag die hier al 30 keer gesteld is: waarom zou jij hem niet meer kunnen vertrouwen? Ik zou jou niet meer vertrouwen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 15 november 2009 @ 19:55:35 #23
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_74724085
Ik snap niet waarom je dat niet met je vriend hebt overlegd, als je al twee jaar samen bent.
En ik snap al helemaal niet waarom je je afvraagt of hij wel te vertrouwen is.
Omgekeerde wereld.
Als (!) er iemand niet te vertrouwen is, dan ben je dat zelf, niet hij.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  zondag 15 november 2009 @ 19:58:26 #24
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_74724203
Zoiets overleg je toch in een relatie??? Vind zijn reactie dan ook niet meer dan normaal
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_74724252
ME ME ME ITS ALL ABOUT ME

.
pi_74724314
Heb je al sorry gezegd?
Kan hij jou nog wel vertrouwen?
pi_74724404
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:46 schreef Dennis101 het volgende:
Ik zal het dan nog maar een keer vragen, waarom zou je je niet vriend niet moeten vertrouwen?
Ik vertrouw hem nog wel hoor, maar ik weet niet zijn gedrag kan ik moeilijk plaatsen. Ik vind het moeilijk om ermee om te gaan. Heb niet echt idee dat ik iets heel groots heb fout gedaan, maar zo zou het allemaal haast wel lijken. Hij weet dat het belangrijk voor mij is en hoe dit leeft voor mij, maar zelfs nu na een tijdje is hij nog steeds negatief en wil hij me niet 'laten gaan'. Misschien is de keuze om te spreken over vertrouwen wel iets verkeerd dat weet ik niet. Misschien hebben jullie wel gelijk en vertrouwt hij juist mij niet meer.
pi_74724543
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:03 schreef Emmanuelle_Francaise het volgende:

[..]

Ik vertrouw hem nog wel hoor, maar ik weet niet zijn gedrag kan ik moeilijk plaatsen. Ik vind het moeilijk om ermee om te gaan. Heb niet echt idee dat ik iets heel groots heb fout gedaan, maar zo zou het allemaal haast wel lijken. Hij weet dat het belangrijk voor mij is en hoe dit leeft voor mij, maar zelfs nu na een tijdje is hij nog steeds negatief en wil hij me niet 'laten gaan'. Misschien is de keuze om te spreken over vertrouwen wel iets verkeerd dat weet ik niet. Misschien hebben jullie wel gelijk en vertrouwt hij juist mij niet meer.
En dat hij liever niet wil laten gaan is voor jou geen indicatie dat hij het er waarschijnlijk moeilijk mee heeft en dat hij dus waarschijnlijk veel om je geeft. Ik zou het er ook erg moeilijk mee hebben als mijn vrienden een tijd lang weggaat.
  FOK!Babe zondag 15 november 2009 @ 20:06:18 #29
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74724545
Ik had je zo hard op straat gesmeten dat je vanzelf naar Frankrijk was gestuiterd.
Waar jij dat "kan ik mijn vriend nog vertrouwen" vandaan haalt is een raadsel.
Ga je liever afvragen wat je zelf wel of niet fout hebt gedaan.
pi_74724597
quote:

[..]

Je komt erg egoistisch over. Verplaats je eens in hem. Zo te horen komt het erg rauw op z'n dak. Biedt je excuses eens aan hem.
  zondag 15 november 2009 @ 20:07:50 #31
278630 Snikch
Living my life
pi_74724607
quote:

[..]

lijkt me in ieder geval een stuk logischer. Maar inderdaad, heb je al sorry gezegd of zie je nou echt niet in dat het behoorlijk lullig voor hem is dat hij ook zo voor het blok gezet wordt opeens??
Als dat zo is dan ben ik bang dat het weinig gaat worden.
En anders wordt het hoog tijd dat je sorry zegt en er probeert over te praten, en sta open voor wat hij te zeggen heeft!! Ik snap dat die kans heel belangrijk voor je is maar ik hoop dat zijn gedachten over hoe het nu verlopen is ook minstens net zo belangrijk voor je zijn dus laat hem zijn zegje doen en praat er echt over. Natuurlijk is het jouw beslissing uiteindelijk, maar als je met hem door wilt dan zul je gewoon open moeten zijn over wat hij te zeggen heeft, niet gelijk in de verdediging schieten, laat hem gewoon zijn gedachten op tafel leggen en nogmaals: PRAAT ER DAN OVER!!
Hopelijk is het zo duidelijk .
pi_74724658
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had je zo hard op straat gesmeten dat je vanzelf naar Frankrijk was gestuiterd.
Mijn vriend heeft niveau iets dat bij jou ontbreekt, daarom reageerde hij niet zoals jij dat zou doen.
pi_74724708
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:08 schreef Emmanuelle_Francaise het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft niveau iets dat bij jou ontbreekt, daarom reageerde hij niet zoals jij dat zou doen.
Inlevingsvermogen heb je al niet. Heb je nou ook al een kort lontje?
Bied je excuses nou eens aan aan je vriend. Het minste wat ie verdient.
  zondag 15 november 2009 @ 20:10:19 #34
278630 Snikch
Living my life
pi_74724714
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:08 schreef Emmanuelle_Francaise het volgende:

[..]

Maar hij reageerde ook niet zoals jij denkt dat jij dat zou doen, denk daar ook eens aan (niet negatief bedoeld hoor, maar bekijk het dus eens van zijn kant, zonder jouw eigen gevoel van: dit is een geweldige kans! in acht te nemen)
pi_74724719
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:07 schreef Snikch het volgende:

[..]

lijkt me in ieder geval een stuk logischer. Maar inderdaad, heb je al sorry gezegd of zie je nou echt niet in dat het behoorlijk lullig voor hem is dat hij ook zo voor het blok gezet wordt opeens??
Als dat zo is dan ben ik bang dat het weinig gaat worden.
En anders wordt het hoog tijd dat je sorry zegt en er probeert over te praten, en sta open voor wat hij te zeggen heeft!! Ik snap dat die kans heel belangrijk voor je is maar ik hoop dat zijn gedachten over hoe het nu verlopen is ook minstens net zo belangrijk voor je zijn dus laat hem zijn zegje doen en praat er echt over. Natuurlijk is het jouw beslissing uiteindelijk, maar als je met hem door wilt dan zul je gewoon open moeten zijn over wat hij te zeggen heeft, niet gelijk in de verdediging schieten, laat hem gewoon zijn gedachten op tafel leggen en nogmaals: PRAAT ER DAN OVER!!
Hopelijk is het zo duidelijk .
Thanks voor je reactie ik zal het ter harte nemen.

Voor de mensen die denken dat ik geen sorry heb gezegd, dat heb ik wel gedaan voor wat betreft het niet overleggen.
  zondag 15 november 2009 @ 20:11:15 #36
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_74724763
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:40 schreef Seven. het volgende:
Omdat jij alles al geregeld hebt zonder te overleggen met hem. Lijkt me duidelijk dat hij voor jou niet zo belangrijk is, anders had je dit wel met hem gedeeld. Niks mis mee, maar maak jezelf niets wijs.
Dit dus, de volgorde is verkeerd. En dit terwijl je wist dat het niet alleen voor jou een belangrijk punt is.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_74724789
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:30 schreef rene90 het volgende:
Wat voor relatie hebben jullie dat hij niet op de hoogte was van jouw idee om in het buitenland te gaan studeren? Hoelang hebben jullie al wat en hoe oud zijn jullie?
Ja doei.
pi_74724926
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hier heb ik al antwoord op gegeven.
  zondag 15 november 2009 @ 20:17:17 #39
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74725009
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:01 schreef witte_fantasie het volgende:
Heb je al sorry gezegd?
Kan hij jou nog wel vertrouwen?
Dit...

Ik ben niet zo van de R&P bashtopics, maar TS heeft een behoorlijke plaat voor haar hoofd!

Ze moet gaan natuurlijk, als dat haar droom is, maar als je dit soort dingen als voldongen feit neerlegt zonder enige vorm van overleg kan je wel wat tegengas verwachten
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74725063
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef eleusis het volgende:

[..]

Dit...

Ik ben niet zo van de R&P bashtopics, maar TS heeft een behoorlijke plaat voor haar hoofd!

Ze moet gaan natuurlijk, als dat haar droom is, maar als je dit soort dingen als voldongen feit neerlegt zonder enige vorm van overleg kan je wel wat tegengas verwachten
Haha ja inderdaad. Zo niet, dan heeft ze gewoon een bitch.
pi_74725128
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:15 schreef Emmanuelle_Francaise het volgende:

[..]

Hier heb ik al antwoord op gegeven.
dan nog.. ik vind je echt een egoistisch persoon

hoe haal je het in je hoofd om dit buiten hem om te regelen en hem het alleen mee te delen
jij bent dus niet te 'vertrouwen' ik denk dat hij beter af is als hij het uit maakt want wat heb je nou aan een vriendin die dit soort dingen niet eens met hem deelt
Ja doei.
pi_74725234
TS en de omgekeerde wereld
pi_74725361
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dan nog.. ik vind je echt een egoistisch persoon

hoe haal je het in je hoofd om dit buiten hem om te regelen en hem het alleen mee te delen
jij bent dus niet te 'vertrouwen' ik denk dat hij beter af is als hij het uit maakt want wat heb je nou aan een vriendin die dit soort dingen niet eens met hem deelt
Wat dan nog? Die reactie van je is gewoon onzinnig en overbodig.
Je zoekt nog een leuke jongen begrijp ik, dat je hem adviseert het uit te maken? Met dit soort reacties kan ik niks en helpen de TS toch ook niet? Dus waarom een dergelijke reactie toch plaatsen vraag ik me dan af.
pi_74725448
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:25 schreef Emmanuelle_Francaise het volgende:

[..]

Je zoekt nog een leuke jongen begrijp ik, dat je hem adviseert het uit te maken? Met dit soort reacties kan ik niks en helpen de TS toch ook niet? Dus waarom een dergelijke reactie toch plaatsen vraag ik me dan af.
+1 voor het toegeven van egoisme!
pi_74725527
ik ben gelukkig verloofd en heb samen met mijn verloofde besloten dat ik graag een jaar naar het buitenland wil voor mijn studie omdat ik het zo vroeg en zo duidelijk al aan hem heb verteld dat dat écht gaat gebeuren, zijn we nu al bezig om te kijken hoe we dit SAMEN gaan doen, hij gaat namelijk mee uit vrije wil

kijk, zo kan het ook...
Ja doei.
pi_74725528
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:27 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

+1 voor het toegeven van egoisme!
Ik geef dat niet eens toe!
pi_74725566
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:29 schreef Emmanuelle_Francaise het volgende:

[..]

Ik geef dat niet eens toe!
-1 voor de franse plaat voor je hoofd.
pi_74725567
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:25 schreef Emmanuelle_Francaise het volgende:

[..]

Je bent nog jong dus misschien weet je nog niet hoe het aan toe gaat. Die jongen geeft duidelijk om je, anders zou hij zo niet hebben gereageerd. Aan jou is om aan damage controle te doen. Praat met hem. Als dit echt belangrijk voor je is, moet je naar frankrijk gaan. Als hij echt om je geeft wacht hij wel op je, anders hebben jullie pech.
  FOK!fossiel zondag 15 november 2009 @ 20:30:58 #49
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_74725610
Maar wat vind je vriend nou erger. Dat je weg gaat, of dat je het niet hebt overlegd? Zoals jij het verteld wist hij eigenlijk wel dat je weg zou gaan een keer, en nu het puntje bij het paaltje komt dat hij het toch wel eng/erg vindt dat je weg gaat. Ik bedoel, er valt toch eigenlijk niets te overleggen eigenlijk?
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_74725620
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef loni55 het volgende:

[..]

Je bent nog jong dus misschien weet je nog niet hoe het aan toe gaat. Die jongen geeft duidelijk om je, anders zou hij zo niet hebben gereageerd. Aan jou is om aan damage controle te doen. Praat met hem. Als dit echt belangrijk voor je is, moet je naar frankrijk gaan. Als hij echt om je geeft wacht hij wel op je, anders hebben jullie pech.
Je bedoelt dat hij dan pech heeft. Madame lijkt haar zin hoe dan ook wel te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')