quote:Op maandag 7 december 2009 22:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, okay. Had dat iets eerder gezegd joh, dan hadden we ons gelijk volledig op de mafia kunnen richten.
quote:Op maandag 7 december 2009 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik zat ook al naar die opzettelijke spelfout te kijken, maar kon niemand bedenken.
En niet persé, het kon ook bij nhet eerste stuk zie mn edit net
Ik loldequote:Op maandag 7 december 2009 22:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, okay. Had dat iets eerder gezegd joh, dan hadden we ons gelijk volledig op de mafia kunnen richten.
volgens mij is er gewoon 1 hint per verhaal vrijgegeven... of hij neemt het op voor de maffia lui.quote:Op maandag 7 december 2009 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
Chapeau voor Tim trouwens, ik heb nog nooit zo'n moeite met de hints gehad
Mja, ze kunnen verschillende richtingen in wijzen, dat maakt het wel heel lastig...quote:Op maandag 7 december 2009 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
Chapeau voor Tim trouwens, ik heb nog nooit zo'n moeite met de hints gehad
quote:Op maandag 7 december 2009 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja! Die ben ik ook het zoeken nu!
Ajf is trouwens een grote engerd. Zijn sig
Op 08-08-2007 23:15 schreef Ladidadida
Ja, je bent vrij groot idd. Grote mannen zijn okee!
Da's waarquote:
Ik zou Metallica graag tegenkomen in een donker steegjequote:Op maandag 7 december 2009 22:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ow! en je avatar! allemaal enge mannen die je niet in een donker steegje wil tegen komen!
dadelijk kom je die monkey tegen met een banaan... dan lach je echt niet meer, hoor....quote:Op maandag 7 december 2009 22:51 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik zou Metallica graag tegenkomen in een donker steegje
Hoi maffiaquote:Op maandag 7 december 2009 22:54 schreef blessed19 het volgende:
ik stem overigens op IDZ
## IDZ
waarom? omdat ik in volle overtuiging ben en dat veel hints echt zijn kant op wijzen!
IDZ (1) Blessed
Ga je nu weer Tegan beschuldigenquote:Op maandag 7 december 2009 22:49 schreef ajf het volgende:
Toen ik vanmiddag door de topics van de mensjes ging, kwam ik iemand tegen die in veel topics had gepost over nagels. Ik weet niet meer wie het was maar dat zou ook met dat krassen te maken kunnen hebben.
Het was een vrouw...
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
Dat Timmyboy de rechercheur vergeten was en deze sneaky benoemd heeft nadat 't spel al begonnen was.
Tim.
Owquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga je nu weer Tegan beschuldigen
Ja die isdatzo gaat eraan, met aardige hints zo te zienquote:
Ik heb liever dat we eens mafia gaan vermoorden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja die isdatzo gaat eraan, met aardige hints zo te zien
begin een betere wereld altijd bij jezelf bwheheheheheheequote:Op dinsdag 8 december 2009 11:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we eens mafia gaan vermoorden.
Dat doe ik door niet op jaspah en Isdatzo te stemmen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
begin een betere wereld altijd bij jezelf bwhehehehehehee
Jij weet ondertussen heus dat ik niet anoniem kijk!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:52 schreef Syb-rund. het volgende:
Laatste voyeur Anonieme_fokker!
busted hara met je anoniempje in mijn fobo
Je stemnaarmob-ratio is deze ronde erg laag jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat doe ik door niet op jaspah en Isdatzo te stemmen!
jah, op het laatste moment deed je een unvote.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat doe ik door niet op jaspah en Isdatzo te stemmen!
Ik gaf eerder al aan dat ik niet meer op jaspah wilde stemmen maar niemand reageerde.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
jah, op het laatste moment deed je een unvote.
Ja, die zoeken geen mafia bij de hints maar hints bij Isdatzo. Vanaf het begin al, en daarom vertrouw ik dat sowieso niet.quote:# Wat me opvalt:
# Blessed en JB stemmen allebei op IDZ, net als vorige lynch, toen als enige.
Zeg, waar staat ajf voor?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:20 schreef ajf het volgende:
De tv kan een hint zijn maar wijst dan ook naar onze allerliefste JB:
Ze heeft in haar posthistory een topic dat heet: Tv aan tijdens seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |