Ik kwam er vanmorgen achter dat ik de rol van rechercheur aan niemand had gegeven. Dus zei koffiemanager dat Susi het moest worden.quote:Op maandag 7 december 2009 21:40 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb iedereen gehad.. en dat is het enige (wat ik vind dan) en je kunt er niets mee.. want 1 hint per persoon is kut..
Vorige waren stuk meer hints..![]()
Wat was trouwens een verlate rechercheur??
Wat heeft Tim er nu weer mee te maken?quote:Op maandag 7 december 2009 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht al wanneer komt die en je vergeet dat Tim ook veel onz zitdus ik denk dat je dat maar lekker los kan laten
Jullie kunnen het gek draaien, maar ik vind het écht knap dat je het voor elkaar krijgt MIJ verdacht te krijgenquote:Op maandag 7 december 2009 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht al wanneer komt die en je vergeet dat Tim ook veel onz zitdus ik denk dat je dat maar lekker los kan laten
zou wat zijn als de hele onzin SC maffiosi is.quote:Op maandag 7 december 2009 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hij dat er gewoon voor de lol heeft neer gezetquote:Op maandag 7 december 2009 21:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat heeft Tim er nu weer mee te maken?
je kent me tochquote:Op maandag 7 december 2009 21:45 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Jullie kunnen het gek draaien, maar ik vind het écht knap dat je het voor elkaar krijgt MIJ verdacht te krijgen
quote:Op maandag 7 december 2009 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hij dat er gewoon voor de lol heeft neer gezet
Etcetera had ik ook..quote:Op maandag 7 december 2009 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk dat het etcetera, Borisz en Idz zijn
Maar dat mag ik niet zeggen, want dan maak ik iedereen zwart.
Etcetera vanwege de tv vnl
Borisz [3FM #1697] Regenachtige sinterklaasdag, zal de Sint komen. December Kalender Kraslot - Krassen, krassen, krassen
Idz achterdocht, Slijmspoor..
Meer kan ik dr ook niet van maken. Volgens mij had Borisz nog wat hints ook van gisteren... Ik word moe.
Is dat zo? is een vraag die uit achterdocht gesteld wordt en dat is zn NAAM, dus van nature, dat slijmspoor, hij heeft dit: Stage SC #1166: Vol slijmballen! in zn AT staanquote:Op maandag 7 december 2009 21:53 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Etcetera had ik ook..
Ga toch krassen, dan win je nog eens wat.. Goeie!![]()
Idz, achterdocht.. slijmspoor, die snap ik niet eigelijk.. hoezo slijmspoor door achterdocht?
Is er hier niet iemand die gruwelijk loopt te slijmen bij iedereen enzo? kan ook met slijmspoor bedoelt zijn hè..
geen zin meer om alle personen af te gaan. Ik word ook moe!
quote:Op maandag 7 december 2009 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja! Die ben ik ook het zoeken nu!
Ajf is trouwens een grote engerd. Zijn sig
Op 08-08-2007 23:15 schreef Ladidadida
Ja, je bent vrij groot idd. Grote mannen zijn okee!
Ik ga morgen hier eerst weer eens naar kijken, ik vind nu niets meer dan wat al genoemd is.quote:Op maandag 7 december 2009 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die kat is het echt niet.
FEE December Kalender Kraslot - Krassen, krassen, krassen »
pagina: 1 2
Borisz is de krasser.
Hij heeft ook violence fetish in zn AT staan, wat wel bij t vorige stuk past...=> De sadistische maffioso, Hij droomde ervan zijn slachtoffer volgende keer langer te laten lijden,quote:Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef blessed19 het volgende:
volgens mij deed trevland de tweede kill.
trevland:
niet slapen - veel slaapgebrek in de AT
kwaatachtig - zijn sig: Oh ja let niet op mijn TYPO's want ik is LYSDECTIES(of zo iets)
die eerste hebben er ook wel meer dus dat gaat ook al niet op en wat is er dan kwaatachtig aan dat stukje in mijn sig, dat is gewoon meer van ik weet dat ik spel fouten maakquote:Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef blessed19 het volgende:
volgens mij deed trevland de tweede kill.
trevland:
niet slapen - veel slaapgebrek in de AT
kwaatachtig - zijn sig: Oh ja let niet op mijn TYPO's want ik is LYSDECTIES(of zo iets)
Bij de nachtwaker toch?quote:Op maandag 7 december 2009 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft ook violence fetish in zn AT staan, wat bij t vorige stuk past...
het is expres met een T geschreven. en hij is de enige die voor zijn spelfouten uitkomt.quote:Op maandag 7 december 2009 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij de nachtwaker toch?
En waar komt kwaadachtig nu weer vandaan?
dat is de hint volgens mij. een overduidelijke spelfout.quote:Op maandag 7 december 2009 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
die eerste hebben er ook wel meer dus dat gaat ook al niet op en wat is er dan kwaatachtig aan dat stukje in mijn sig, dat is gewoon meer van ik weet dat ik spel fouten maak
en ik ben er trots opquote:Op maandag 7 december 2009 22:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
het is expres met een T geschreven. en hij is de enige die voor zijn spelfouten uitkomt.
volgende keer zoeken we een SL die wel kan spellen.quote:Op maandag 7 december 2009 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
Tim kan agressieveling ook niet spellen.
quote:Op maandag 7 december 2009 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
die eerste hebben er ook wel meer dus dat gaat ook al niet op en wat is er dan kwaatachtig aan dat stukje in mijn sig, dat is gewoon meer van ik weet dat ik spel fouten maak
Ja, ik zat ook al naar die opzettelijke spelfout te kijken, maar kon niemand bedenken.quote:Op maandag 7 december 2009 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij de nachtwaker toch?
En waar komt kwaadachtig nu weer vandaan?
Oh, okay. Had dat iets eerder gezegd joh, dan hadden we ons gelijk volledig op de mafia kunnen richten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |