dat is erger...quote:Op maandag 7 december 2009 20:29 schreef jaspah het volgende:
[..]
nej.. ik typ wel eens nej als ik nee bedoel
ik ben redelijk lui..quote:Op maandag 7 december 2009 20:29 schreef Etcetera het volgende:
Nou dat scheelt dan nog een beetje. Dat soort mensen mogen worden gemarteld met een veertje
En zoveel werk is het toch niet om een beetje interpunctie te gebruiken
breezersletje!quote:Op maandag 7 december 2009 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat is erger...
euh etcie, ik type trouwens wel es ipv eens. en ik zeg ook es ipv eens...
of je bent een verdwaalde duitserquote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef Etcetera het volgende:
Nee, ik heb het niet over 'es' als je 'eens' bedoeld maar over 'is'. Es is een soort van afkorting, is is gewoon Fout.
Ik vind es even erg.quote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef Etcetera het volgende:
Nee, ik heb het niet over 'es' als je 'eens' bedoeld maar over 'is'. Es is een soort van afkorting, is is gewoon Fout.
Doe dan " 's "quote:Op maandag 7 december 2009 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat is erger...
euh etcie, ik type trouwens wel es ipv eens. en ik zeg ook es ipv eens...
Nah, niet even erg. Wel bijna net zo erg.quote:
Haha, jij kent me duidelijk nietquote:
klopt! ik denk ook niet dat je een breezersletje bent hoorquote:Op maandag 7 december 2009 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Haha, jij kent me duidelijk niet
geen idee eigenlijkquote:Op maandag 7 december 2009 20:35 schreef jaspah het volgende:
[..]
klopt! ik denk ook niet dat je een breezersletje bent hoor
meer een lenig circus meisje
of is dat geen hokje?
Is dat niet zielig?quote:Op maandag 7 december 2009 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
Zullen we de nachtkills even uitstellen zodat we Jaspah nog iets langer kunnen bashen?
of mun? ik sgrijv alles fonetisch ik ben dan ook agt jaar..quote:Op maandag 7 december 2009 20:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe je wel 'men' ipv 'mijn/m'n' typen?
Geef je hem nou gelijk of neem je t voor me op?quote:
Pffffquote:Op maandag 7 december 2009 20:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geef je hem nou gelijk of neem je t voor me op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |