Werkelijk? Ik heb het altijd met 1 pagina gedaan. De hints maken en de hints zoeken.quote:Op maandag 7 december 2009 15:51 schreef ajf het volgende:
Maar volgens mij deden we wel de eerste 2 pagina's van de forumhistory.
Zie, ik ben niet gek.quote:Op maandag 7 december 2009 15:59 schreef UncleErnie het volgende:
Ik gebruik ze niet vaak, en dan enkel eerste pagina, de bovenste paar. Het is dus vrij onrealistisch dat het topic op pagina 2 terecht komt
Gelukkig maar..quote:
Even iemand roepenquote:Op maandag 7 december 2009 15:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik heb het altijd met 1 pagina gedaan. De hints maken en de hints zoeken.
Don't bother, Tim zegt al dat ie dat niet doet en de rest is niet belangrijk.quote:
We deden altijd eerste twee pagina's, verder niet.quote:
Voor mij wel. Even mijn gelijk halenquote:Op maandag 7 december 2009 16:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Don't bother, Tim zegt al dat ie dat niet doet en de rest is niet belangrijk.
quote:Op maandag 7 december 2009 16:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We deden altijd eerste twee pagina's, verder niet.
De posten doen niet mee. Alleen de titels. Verder goede pogingquote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zonder de rest van t topic eerst bekeken te hebben:
van nature achterdochtig: Is dat zo? Als je jezelf al zo'n naam geeft... bovendien ben je gewoon achterdochtig als je dat steeds vraagt.
Motor: ijzeren ros misschien? op stal.
past in zn straatje, motor op straat, ros in de stal.
Heeft in F&F topic post 15 die andere getallen begrijp ik niet helemaal... maar goed, post 15 in een F&F topic over muizenvallen (een kat is een muizenval)
Alleen TTs. En ros - stal hoef je niet 2 keer te zeggen hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zonder de rest van t topic eerst bekeken te hebben:
van nature achterdochtig: Is dat zo? Als je jezelf al zo'n naam geeft... bovendien ben je gewoon achterdochtig als je dat steeds vraagt.
Motor: ijzeren ros misschien? op stal.
past in zn straatje, motor op straat, ros in de stal.
Heeft in F&F topic post 15 die andere getallen begrijp ik niet helemaal... maar goed, post 15 in een F&F topic over muizenvallen (een kat is een muizenval)
quote:Op maandag 7 december 2009 16:08 schreef krioro het volgende:
Toen ik eens meedeed werd pagina 2 ook gebruikt. Althans, dat werd mij verteld destijds.
UIquote:Op maandag 7 december 2009 16:12 schreef Harajuku. het volgende:
Pagina 1 posthistory
Signature
Ondertitel
Fotoboek
Echt, that is it. Verder niets. Echt niet.
Ze haat mequote:Op maandag 7 december 2009 16:13 schreef Harajuku. het volgende:
En JB, jij hebt het vanaf het begin al op Isdatzo voorzien, I do wonder.
Je vergeet de posts!!!quote:Op maandag 7 december 2009 16:12 schreef Harajuku. het volgende:
Pagina 1 posthistory
Signature
Ondertitel
Fotoboek
Echt, that is it. Verder niets. Echt niet.
Ik vergeleek de straat met de stal en het ros met de motor, vandaar 2x..quote:Op maandag 7 december 2009 16:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Alleen TTs. En ros - stal hoef je niet 2 keer te zeggen hoor.
Dan vertrouw ik jou niet omdat jij niet op mijn 20 hints ingaat?quote:Op maandag 7 december 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vergeleek de straat met de stal en het ros met de motor, vandaar 2x..
En ik vertrouw Hara niet, maar das omdat ze totaal niet ingaat op de hints naar Idz in dat stukje, maar wel naar een hoop anderen wijst...
Da's misschien ook omdat die hints die op mij zouden slaan te belachelijk voor woorden zijnquote:Op maandag 7 december 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vergeleek de straat met de stal en het ros met de motor, vandaar 2x..
En ik vertrouw Hara niet, maar das omdat ze totaal niet ingaat op de hints naar Idz in dat stukje, maar wel naar een hoop anderen wijst...
Ik vind je hints naar IDZ vrij sterk. Maar ik blijf deze ronde bij mijn keuze.quote:Op maandag 7 december 2009 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en Ezechiel heeft The thrill of the hunt in zn AT staan, even verder kijken, want dat zijn er meer volgens mij...
(Genoot van de jacht dus...)
En idd, ik haat Idz
nou goed
(ik moest aan motors denken, vandaar)
quote:Op maandag 7 december 2009 16:32 schreef UncleErnie het volgende:
Wat boeit het nou hoe het ging zeg? Bloody fuck, wat een zeikerds hier. Nu is het zoals ik al postte. Eerste pagina.
ik vind die van nature achterdochtig eigenlijk best goedquote:Op maandag 7 december 2009 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Da's misschien ook omdat die hints die op mij zouden slaan te belachelijk voor woorden zijn?
Kusjequote:Op maandag 7 december 2009 16:32 schreef UncleErnie het volgende:
Wat boeit het nou hoe het ging zeg? Bloody fuck, wat een zeikerds hier. Nu is het zoals ik al postte. Eerste pagina.
die staat in je Foboquote:
Meestalquote:
Ik ookquote:Op maandag 7 december 2009 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vind die van nature achterdochtig eigenlijk best goed
Moet ik je nog uitleggen hoe het moet?quote:Op maandag 7 december 2009 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
enn ik twijfel ernstig over de maffiaheid van jaspah ondertussen, eigenlijk
Wel, dat heb ik al gedaanquote:Op maandag 7 december 2009 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan vertrouw ik jou niet omdat jij niet op mijn 20 hints ingaat?
Vanwege de hints? Heb je z'n gedrag ook bekeken?quote:Op maandag 7 december 2009 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
enn ik twijfel ernstig over de maffiaheid van jaspah ondertussen, eigenlijk
ahh tis gewoon een sukkeltje, das wat ik denkquote:Op maandag 7 december 2009 16:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vanwege de hints? Heb je z'n gedrag ook bekeken?
?quote:Op maandag 7 december 2009 16:50 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Moet ik je nog uitleggen hoe het moet?
Oeh, ik vind van welquote:
Zo gaat het: ##Unvote jaspahquote:Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ahh tis gewoon een sukkeltje, das wat ik denk
[..]
?
kweet niet wat ik nou moet denkenquote:Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ahh tis gewoon een sukkeltje, das wat ik denk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |