Ik heb iedereen gedaan, hoor. Je vindt alleen niet bij iedereen wat hèquote:Op maandag 7 december 2009 13:32 schreef SMutzskii het volgende:
Ik zit hier zo af en toe mee te lezen steeds en wtf...
Jammer dat ik weinig tijd heb gehad om de hints uit te pluizen, heb wel al een beetje gedaan.. maar je moet iedereen doen vind ik voordat je met wat kunt komen.
Ik ga nu beetje kijken of ik wat kan vinden. Hints, pfft, echt lastig.. Net als met Wie is de Mol.. daar snap ik ook nooit hints.
Nee, dat snap ik.. ik bedoel dat ikzelf iedereen wil iedereen doornemen en kijken of ikzelf ook nog wat kan vinden.quote:Op maandag 7 december 2009 13:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb iedereen gedaan, hoor. Je vindt alleen niet bij iedereen wat hè
Oh nee, ik heb juist graag dat de rest ook naar de hints kijkt. Vooral doenquote:Op maandag 7 december 2009 13:38 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik.. ik bedoel dat ikzelf iedereen wil iedereen doornemen en kijken of ikzelf ook nog wat kan vinden.
Ga niet puur alleen op jou hints af, of klinkt dat heel stom.. en moet ik gewoon niet zo dom doen en gewoon jou hints volgen en daarop mijn stem baseren? Je hebt wel een aantal goede hints opgelost denk ik.
Heb je in principe gelijk in, maar eigelijk hou ik er totaal niet van om achter de kudde aan te lopen.. en zomaar iemand stemmen dat is ook raar, tenzij ik daar aanwijzingen voor heb, maar zelf heb ik nog niet in de hints gezocht..quote:Op maandag 7 december 2009 13:32 schreef Etcetera het volgende:
Is toch niet zo gekHet is bekend wie er dood gaat vanavond, en verder is het een beetje afwachten tot de nachtkill enzo toch?
quote:Op maandag 7 december 2009 13:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb juist graag dat de rest ook naar de hints kijkt. Vooral doen
Nou, zo zwart is het ook weer niet. Als jij ineens aankomt met drie geeeeeeeeeeweldige hints naar iemand dan ga ik vast wel overstag en niet alles zelf nog eens 3 keer bekijken of zo. Dan ben je niet per se een schaap, dan ga je gewoon mee met de goede hints.quote:Op maandag 7 december 2009 13:40 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Heb je in principe gelijk in, maar eigelijk hou ik er totaal niet van om achter de kudde aan te lopen.. en zomaar iemand stemmen dat is ook raar, tenzij ik daar aanwijzingen voor heb, maar zelf heb ik nog niet in de hints gezocht..
Klopt, maar k moet stemmen (anders hebk strafpunt).. en als ik jaspah stem loop ik achter de kudde aan en als ik iemand anders stem, weet ik niet waarom.. en dat klopt ook niet, want ik ben wel van mening dat je moet onderbouwen waarom je op iemand stemt.quote:Op maandag 7 december 2009 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Vooral doen hoorHet is alleen zo dat de kans dat er iemand anders wordt omgelegd door het dorp nogal klein is denk ik, vandaar dat ik zei dat het vooral afwachten is
Ja, maar dat is het hem juist.. voor Jaspah vind ik de hints niet bepaald sterk en de hints die ikzelf had gevonden qua jaspah waren ook vrij mager. Dus als ik dan op Jaspah stem, voel ik me meer dat ik dat doe omdat de rest dat ook doet en hij toch al dood is..quote:Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, zo zwart is het ook weer niet. Als jij ineens aankomt met drie geeeeeeeeeeweldige hints naar iemand dan ga ik vast wel overstag en niet alles zelf nog eens 3 keer bekijken of zo. Dan ben je niet per se een schaap, dan ga je gewoon mee met de goede hints.
Volgens mij heeft er nog niemand naar het tweede stuk gekeken, dus daar kun je nog een vers mafialid in gaan zoeken.quote:Op maandag 7 december 2009 13:44 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Klopt, maar k moet stemmen (anders hebk strafpunt).. en als ik jaspah stem loop ik achter de kudde aan en als ik iemand anders stem, weet ik niet waarom.. en dat klopt ook niet, want ik ben wel van mening dat je moet onderbouwen waarom je op iemand stemt.
Jaja, heel erg gezeur.. maar het maakt zowieso niet uit, want aan die hints kunnen we altijd nog wat hebben, niet alleen deze ronde..
Jaspah is wat hints maar voornamelijk gedrag. Iedereen zag dat rare gedrag, iedereen wordt het eens. Als jij dat achter de kudde aanlopen wil noemen, so be it.quote:Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het hem juist.. voor Jaspah vind ik de hints niet bepaald sterk en de hints die ikzelf had gevonden qua jaspah waren ook vrij mager. Dus als ik dan op Jaspah stem, voel ik me meer dat ik dat doe omdat de rest dat ook doet en hij toch al dood is..
In het tweede stuk is een maffia zelf gedood door de maffia? Hoe kan dat dan? Zowieso ga ik wel allebei de stukjes doorkijken.. Denk idd dat er vrij weinig in alinea 1 nog te vinden is.quote:Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er nog niemand naar het tweede stuk gekeken, dus daar kun je nog een vers mafialid in gaan zoeken.
Kan door de busdriver gebeurd zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 13:47 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
In het tweede stuk is een maffia zelf gedood door de maffia? Hoe kan dat dan? Zowieso ga ik wel allebei de stukjes doorkijken.. Denk idd dat er vrij weinig in alinea 1 nog te vinden is.
Nee, ik zeg niet dat andere dat doen.. ik zeg dat het voor mij zo voelt mocht ik nu voor Jaspah stemmen.quote:Op maandag 7 december 2009 13:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaspah is wat hints maar voornamelijk gedrag. Iedereen zag dat rare gedrag, iedereen wordt het eens. Als jij dat achter de kudde aanlopen wil noemen, so be it.
Wijzen de hints in alinea 2 dan naar de busdriver of toch naar die mafia? Want als ze naar de busdriver wijzen, dan is het natuurlijk niet slim om die hints hier te ontraflen.. want busdriver hoort bij de goeie \o/quote:Op maandag 7 december 2009 13:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kan door de busdriver gebeurd zijn.
Nee, 't blijft een mafia kill.quote:Op maandag 7 december 2009 13:48 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Wijzen de hints in alinea 2 dan naar de busdriver of toch naar die mafia? Want als ze naar de busdriver wijzen, dan is het natuurlijk niet slim om die hints hier te ontraflen.. want busdriver hoort bij de goeie \o/
jeuh! jij bent de enige die het snapt!quote:Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het hem juist.. voor Jaspah vind ik de hints niet bepaald sterk en de hints die ikzelf had gevonden qua jaspah waren ook vrij mager. Dus als ik dan op Jaspah stem, voel ik me meer dat ik dat doe omdat de rest dat ook doet en hij toch al dood is..
Neenquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 14:54 schreef ajf het volgende:
Tegan---> topic "van Desperate Housewifes 'i'm losing a lot of blood"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op maandag 7 december 2009 14:54 schreef ajf het volgende:
En als ik op Syb druk kom ik uit in Hara's foboDat vind ik ook wel verdacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Dan heeft PS toch de goede lijst niet overgenomen,quote:Op maandag 7 december 2009 14:54 schreef ajf het volgende:
Toen Lyndamaffia nietsvermoedend in de late avond door de bossen aan het banjeren was, werd ze heimelijk gadegeslagen door het boefje van dit verhaal.
Sterker nog, het was niet zomaar een boefje, het was een slechterik waar Christopher Lee nog een puntje aan kan zuigen. Maar, om op mijn verhaal terug te komen, Lynda liep daar dus.
Terwijl Lynda daar liep, kwam de slechterik van dit verhaal langzaam dichterbij. Het had natuurlijk een geweer kunnen trekken om Lynda daar af te schieten, maar onze slechterik genoot juist van de jacht.
het maakte geen enkel geluid terwijl het naderde. Langzaam trok het het mes. Nog een paar meter. Dit was de kans! het besprong Lynda, trok haar hoofd aan haar haren naar achter, en sneed haar keel langzaam van oor tot oor open, om Lynda daarna als een bloedig hoopje op de koude, harde grond te laten verrekken.
Jaspah heeft in z'n fobo staan: Bomen zijn relaxed!
Idz--->heeft foto's in zijn fobo waar bomen op staan
Susi--->topic "into the wild" (okee deze is vergezocht i know)
Xaryna---> topic "Dan ben je pas een echte held"
Hara--->topic "mooie haren"
Tegan---> topic "van Desperate Housewifes 'i'm losing a lot of blood"
En als ik op Syb druk kom ik uit in Hara's foboDat vind ik ook wel verdacht
Oooohhh.quote:Op maandag 7 december 2009 15:06 schreef krioro het volgende:
Jawel. Ajf doet het gewoon fout. Mogelijk opzettelijk. VERDACHT.
Mijn avatar onder sadisme scharenquote:Op maandag 7 december 2009 15:16 schreef SMutzskii het volgende:
Eerste stukje -->
IsDatZo
Muizenvallen/gif/etc (http://forum.fok.nl/topic/1372147) --> Sadistisch (?) (op dieren geoefend?)
Harajuku.
Avatar is kwellend naar Britney. <-- sadistisch ()
Prrrr: Spinnende kat?
Veel posts in F&F (honden en katten)
Yvon Jaspers windt me op <-- stal + hooivork?
Susi
zeis = gereedschap.. hooivork ook, Susi komt uit Zeis(T). ()
Boer Zoekt Vrouw #28 - Boer ontmoet schoonfamilie! <-- stal + hooivork?
Ajf
Katfoto's in fobo.
NOT DONE --> Well done?
Blessed19
the Pillows / Moonspell --> Dromen?
Gepost in veel 'gratis' topics --> Arm moe.. (Armoe)
Hoe zelf KRABPALEN maken 2 --> Katten?
Ezechielk
Cannibal Holocaust --> Sadistisch?
MarijkeZwolle
Dieren enzo @ FoBo
Sadistische AVA? + Jaloerse vrouw steekt penis in brand - post
Moonspell --> Maan = nacht = slapen = dromen?
F&F post --> katten
En toen had ik geen zin meer..kwordt er gek van... wat een gezever eigelijk allemaal hierboven.
![]()
Stukje twee vind ik wel opvallend.. kom er niet veel wijs uit..
De lijst in de OP van dit topic klopt.quote:Op maandag 7 december 2009 15:25 schreef ajf het volgende:
Dan moet de lijst aangepast wordenIk zit hier met 38.4 ook maar mijn best te doen
Okee dan neem ik die de volgende ronde. Als ik blijf levenquote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef krioro het volgende:
[..]
De lijst in de OP van dit topic klopt.Op je koorts.
Als ik vandaag in 20 topics post, verdwijnen er toch topics naar pagina 2.. dus ik heb zowel op pagina 1 als 2 gekeken. Omdat mensen ook nog posten en dat dus veranderd steeds.quote:Op maandag 7 december 2009 15:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn avatar onder sadisme scharenDaar ga ik verder maar niet op in. Yvon Jaspers topic staat op pagina 2 en die wordt niet gebruikt, zoals ik al tig keer gezegd heb. Dus ik blijf wederom steken op dieren
.
Die moonspell vind ik wat vergezocht, en arm moe helemaal. Cannibal Holocaust is wel lekker.
Ja, goed. Als ie dan op 1 of 2 van pagina 2 staat, a la.quote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Als ik vandaag in 20 topics post, verdwijnen er toch topics naar pagina 2.. dus ik heb zowel op pagina 1 als 2 gekeken. Omdat mensen ook nog posten en dat dus veranderd steeds.![]()
En idd, daarom ook die () vond hem zelf ook dom, maar tis wel dat je britney kwelt daarmee
![]()
![]()
Cannibal Holocaust staat ook op pagina 2 volgens mij.![]()
![]()
Moonspell idd wel wat vergezocht, maar the pillow bij die ene vent dan weer niet. Maar ik had zoiets, ik heb Moonspel bij die ene ook, waarom dan bij die andere niet
Ik verzin ook maar wat.. haha.![]()
Vind overigens idd niet alle hints even goed, dus als er bij iemand veel hints staan, wil dat niet zeggen dat die persoon meer verdacht is.![]()
![]()
Ik geef me gewonnen, geen zin om nog verder te zoeken.. geen tijd ook niet eigelijk. Ik ga mee met de rest, in de hoop dat het klopt!(Kan er toch vrij weinig meer aan doen, dus eigeljk maakt mijn stem geen bal uit)
Ja, opzich.. maar bij die persoon zitten verder niet veel hints, dus wss is dat toch niet de juiste. Tenzij er in het stukje maar 1 hint zou zitten naar de maffiapersoon.quote:Op maandag 7 december 2009 15:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, goed. Als ie dan op 1 of 2 van pagina 2 staat, a la.
Pillow was wel aardig ja, dat associeer je wel gelijk met slapen/dromen maar moon vind ik daar iets te ver vandaan. Dat associeer ik meer met nacht of zo. En dan kom je via nacht wel weer bij slapen maar dat vind ik dan een stap te ver
Jammer van Cannibal Holocaust tho.
Ik heb het nog nooit meegemaakt met zo'n groot aantal, maar onmogelijk is het niet inderdaad. Zou wel een beetje flauw zijn thoquote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja, opzich.. maar bij die persoon zitten verder niet veel hints, dus wss is dat toch niet de juiste. Tenzij er in het stukje maar 1 hint zou zitten naar de maffiapersoon.![]()
![]()
En, als ik nu in 20 topics post nog, dan verdwijnen toch 20 topics van mijn eerste pagina, naar pagina 2? Of niet, dus eigelijk kan je niet perse zeggen alleen pagina 1... ligt eraan hoeveel iemand in verschillende topics post.?
Daar had ik vaak last vanquote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja, opzich.. maar bij die persoon zitten verder niet veel hints, dus wss is dat toch niet de juiste. Tenzij er in het stukje maar 1 hint zou zitten naar de maffiapersoon.![]()
![]()
En, als ik nu in 20 topics post nog, dan verdwijnen toch 20 topics van mijn eerste pagina, naar pagina 2? Of niet, dus eigelijk kan je niet perse zeggen alleen pagina 1... ligt eraan hoeveel iemand in verschillende topics post.?
Nouja, voor de zekerheid pak ik gewoon pagina 2 mee, je weet het nooit he.. al zou het wel flauw zijn. Idd.quote:Op maandag 7 december 2009 15:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit meegemaakt met zo'n groot aantal, maar onmogelijk is het niet inderdaad. Zou wel een beetje flauw zijn tho
Met één hint zal t wel niets zijn nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |