jeuh! jij bent de enige die het snapt!quote:Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het hem juist.. voor Jaspah vind ik de hints niet bepaald sterk en de hints die ikzelf had gevonden qua jaspah waren ook vrij mager. Dus als ik dan op Jaspah stem, voel ik me meer dat ik dat doe omdat de rest dat ook doet en hij toch al dood is..
Neenquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 14:54 schreef ajf het volgende:
Tegan---> topic "van Desperate Housewifes 'i'm losing a lot of blood"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op maandag 7 december 2009 14:54 schreef ajf het volgende:
En als ik op Syb druk kom ik uit in Hara's foboDat vind ik ook wel verdacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Dan heeft PS toch de goede lijst niet overgenomen,quote:Op maandag 7 december 2009 14:54 schreef ajf het volgende:
Toen Lyndamaffia nietsvermoedend in de late avond door de bossen aan het banjeren was, werd ze heimelijk gadegeslagen door het boefje van dit verhaal.
Sterker nog, het was niet zomaar een boefje, het was een slechterik waar Christopher Lee nog een puntje aan kan zuigen. Maar, om op mijn verhaal terug te komen, Lynda liep daar dus.
Terwijl Lynda daar liep, kwam de slechterik van dit verhaal langzaam dichterbij. Het had natuurlijk een geweer kunnen trekken om Lynda daar af te schieten, maar onze slechterik genoot juist van de jacht.
het maakte geen enkel geluid terwijl het naderde. Langzaam trok het het mes. Nog een paar meter. Dit was de kans! het besprong Lynda, trok haar hoofd aan haar haren naar achter, en sneed haar keel langzaam van oor tot oor open, om Lynda daarna als een bloedig hoopje op de koude, harde grond te laten verrekken.
Jaspah heeft in z'n fobo staan: Bomen zijn relaxed!
Idz--->heeft foto's in zijn fobo waar bomen op staan
Susi--->topic "into the wild" (okee deze is vergezocht i know)
Xaryna---> topic "Dan ben je pas een echte held"
Hara--->topic "mooie haren"
Tegan---> topic "van Desperate Housewifes 'i'm losing a lot of blood"
En als ik op Syb druk kom ik uit in Hara's foboDat vind ik ook wel verdacht
Oooohhh.quote:Op maandag 7 december 2009 15:06 schreef krioro het volgende:
Jawel. Ajf doet het gewoon fout. Mogelijk opzettelijk. VERDACHT.
Mijn avatar onder sadisme scharenquote:Op maandag 7 december 2009 15:16 schreef SMutzskii het volgende:
Eerste stukje -->
IsDatZo
Muizenvallen/gif/etc (http://forum.fok.nl/topic/1372147) --> Sadistisch (?) (op dieren geoefend?)
Harajuku.
Avatar is kwellend naar Britney. <-- sadistisch ()
Prrrr: Spinnende kat?
Veel posts in F&F (honden en katten)
Yvon Jaspers windt me op <-- stal + hooivork?
Susi
zeis = gereedschap.. hooivork ook, Susi komt uit Zeis(T). ()
Boer Zoekt Vrouw #28 - Boer ontmoet schoonfamilie! <-- stal + hooivork?
Ajf
Katfoto's in fobo.
NOT DONE --> Well done?
Blessed19
the Pillows / Moonspell --> Dromen?
Gepost in veel 'gratis' topics --> Arm moe.. (Armoe)
Hoe zelf KRABPALEN maken 2 --> Katten?
Ezechielk
Cannibal Holocaust --> Sadistisch?
MarijkeZwolle
Dieren enzo @ FoBo
Sadistische AVA? + Jaloerse vrouw steekt penis in brand - post
Moonspell --> Maan = nacht = slapen = dromen?
F&F post --> katten
En toen had ik geen zin meer..kwordt er gek van... wat een gezever eigelijk allemaal hierboven.
![]()
Stukje twee vind ik wel opvallend.. kom er niet veel wijs uit..
De lijst in de OP van dit topic klopt.quote:Op maandag 7 december 2009 15:25 schreef ajf het volgende:
Dan moet de lijst aangepast wordenIk zit hier met 38.4 ook maar mijn best te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |