oja! shit haha fuck ik hou er mee opquote:Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef Etcetera het volgende:
En waarom Borisz niet? Want daar stem je nou op
quote:Op maandag 7 december 2009 12:39 schreef jaspah het volgende:
[..]
oja! shit haha fuck ik hou er mee op
borisz en janiesbrownie zijn het..
ik loop vast naar de galg
Ja en ik kan ook wel eens druk zijn met andere dingen, school en de onz sc# bijvoorbeeldquote:Op maandag 7 december 2009 12:38 schreef Harajuku. het volgende:
Trevland was trouwens toch ook wel altijd aanwezig? Hij deed dan vrij weinig, maar hij was er wel. Nu heb ik hem één keer gezien of zo.
Wat een toeval, jeetje.quote:Op maandag 7 december 2009 12:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja en ik kan ook wel eens druk zijn met andere dingen, school en de onz sc# bijvoorbeeld
quote:Op maandag 7 december 2009 12:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja en ik kan ook wel eens druk zijn met andere dingen, school en de onz sc# bijvoorbeeld
Als je je hoofd nou ook nog even in de strop legt, wij dorpjes zijn lui enzoquote:Op maandag 7 december 2009 12:39 schreef jaspah het volgende:
[..]
oja! shit haha fuck ik hou er mee op
borisz en janiesbrownie zijn het..
ik loop vast naar de galg
quote:Op maandag 7 december 2009 12:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef UncleErnie het volgende:
jaspah (10) Blessed, PS, ajf, Hara, Etc., Ez, CLX, krio, dorpsoudste
Jannesbrownie (1) Sybsybsybsyberdesybsyb
Isdatzo (1) JB
Harajuku [b](2) _Michiel_, Marijkezwolle,[/b]
Borisz 1 jaspah
Godverdomme. Ik ben SL en mag me nergens mee bemoeien, maar ik moet wel enorm lachen om je. Kudo'squote:Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef jaspah het volgende:
okay dus dan kan ik nu nog zeggen wie ik verdenk!?
even een voorspelling:
maffia: Janiesbrownie en Blessed!
alsk het straks goed heb dan ben iknewbie-af okay?
ik geloof hem!quote:Op maandag 7 december 2009 12:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan geloof je met toch niet zoals gewoonlijk, ik wordt er niet warm of koud van
Ik wil dan nog wel de hevel overhalenquote:Op maandag 7 december 2009 12:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je je hoofd nou ook nog even in de strop legt, wij dorpjes zijn lui enzo
Gelukkig, iemand anders zag het ook.quote:Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef Etcetera het volgende:
En waarom Borisz niet? Want daar stem je nou op
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op maandag 7 december 2009 12:55 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Gelukkig, iemand anders zag het ook.
Ik vond het alleen grappig dat hij zei dat die en die maffia waren, terwijl hij op die andere stemde. Daar moest ik even om grinniken.quote:
Ah okquote:Op maandag 7 december 2009 12:57 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik vond het alleen grappig dat hij zei dat die en die maffia waren, terwijl hij op die andere stemde. Daar moest ik even om grinniken.
Joh. Normaal ben je altijd aanwezig, nu lul je wel tig SCtopics vol maar hier zien we je niet, tót ik er een opmerking over maak. Nog geen vijf minuten later was daar ineens een reactie van jou dus je leest stiekem wel mee. En ik word er niet warm of koud van dat jij er niet warm of koud van wordt,quote:Op maandag 7 december 2009 12:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan geloof je met toch niet zoals gewoonlijk, ik wordt er niet warm of koud van
Ga jij eens slapenquote:
teamkillers!quote:Op maandag 7 december 2009 13:32 schreef Etcetera het volgende:
Is toch niet zo gekHet is bekend wie er dood gaat vanavond, en verder is het een beetje afwachten tot de nachtkill enzo toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |