Werkelijk? Ik heb het altijd met 1 pagina gedaan. De hints maken en de hints zoeken.quote:Op maandag 7 december 2009 15:51 schreef ajf het volgende:
Maar volgens mij deden we wel de eerste 2 pagina's van de forumhistory.
Zie, ik ben niet gek.quote:Op maandag 7 december 2009 15:59 schreef UncleErnie het volgende:
Ik gebruik ze niet vaak, en dan enkel eerste pagina, de bovenste paar. Het is dus vrij onrealistisch dat het topic op pagina 2 terecht komt
Gelukkig maar..quote:
Even iemand roepenquote:Op maandag 7 december 2009 15:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik heb het altijd met 1 pagina gedaan. De hints maken en de hints zoeken.
Don't bother, Tim zegt al dat ie dat niet doet en de rest is niet belangrijk.quote:
We deden altijd eerste twee pagina's, verder niet.quote:
Voor mij wel. Even mijn gelijk halenquote:Op maandag 7 december 2009 16:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Don't bother, Tim zegt al dat ie dat niet doet en de rest is niet belangrijk.
quote:Op maandag 7 december 2009 16:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We deden altijd eerste twee pagina's, verder niet.
De posten doen niet mee. Alleen de titels. Verder goede pogingquote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zonder de rest van t topic eerst bekeken te hebben:
van nature achterdochtig: Is dat zo? Als je jezelf al zo'n naam geeft... bovendien ben je gewoon achterdochtig als je dat steeds vraagt.
Motor: ijzeren ros misschien? op stal.
past in zn straatje, motor op straat, ros in de stal.
Heeft in F&F topic post 15 die andere getallen begrijp ik niet helemaal... maar goed, post 15 in een F&F topic over muizenvallen (een kat is een muizenval)
Alleen TTs. En ros - stal hoef je niet 2 keer te zeggen hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zonder de rest van t topic eerst bekeken te hebben:
van nature achterdochtig: Is dat zo? Als je jezelf al zo'n naam geeft... bovendien ben je gewoon achterdochtig als je dat steeds vraagt.
Motor: ijzeren ros misschien? op stal.
past in zn straatje, motor op straat, ros in de stal.
Heeft in F&F topic post 15 die andere getallen begrijp ik niet helemaal... maar goed, post 15 in een F&F topic over muizenvallen (een kat is een muizenval)
quote:Op maandag 7 december 2009 16:08 schreef krioro het volgende:
Toen ik eens meedeed werd pagina 2 ook gebruikt. Althans, dat werd mij verteld destijds.
UIquote:Op maandag 7 december 2009 16:12 schreef Harajuku. het volgende:
Pagina 1 posthistory
Signature
Ondertitel
Fotoboek
Echt, that is it. Verder niets. Echt niet.
Ze haat mequote:Op maandag 7 december 2009 16:13 schreef Harajuku. het volgende:
En JB, jij hebt het vanaf het begin al op Isdatzo voorzien, I do wonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |