abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75344257

Inleiding/Spelregels
Om even kort uit te leggen hoe het spel in elkaar zit: we bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp, dus het kan iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen moordt de maffia ook door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Deze rol heb je voor de rest van het spel. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de leider). Na de rolverdeling zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) hebben, die zullen voorkomen dat de burgemeester 's nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp.

Elke dag zullen er aanwijzingen te vinden zijn in de nachtpost die leiden naar de maffia. De dorpsleden kunnen deze analyseren om zo maffialeden te vinden en te lynchen.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de leider een PM sturen met hun kills of andere abilities. Let hierbij goed op want dit is tijdsgebonden:
- De lynch door het dorp gebeurt elke dag om 19:00. Tussen 19:00 en 22:00 sturen de maffialeden en speciale rollen hun PM's, en om 22:00 zullen deze ook bekend worden gemaakt in het topic.

In de nacht (19:00 tot 22:00) zullen er dorpsleden sterven door toedoen van de maffia, waarna er aanwijzingen achtergelaten zullen worden. Aan de hand van deze aanwijzingen moet het dorp uitzoeken wie er tot de maffia behoren. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; posthistory, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Overdag zal er iemand gelynched worden door het dorp n.a.v. de nachtkills. Hierbij mag iedereen stemmen, en dit doen wij in het topic zelf. Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

De burgemeester heeft de macht om één keer in zijn ambtstermijn een dubbele lynch in te stellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched zullen worden door het dorp. Dit moet wel tijdig aangekondigd worden door de burgemeester zodat iedereen de kans heeft om deze taak te volbrengen.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet. Doe aub de ## ervoor zodat de leider gemakkelijk kan vinden wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ##unvote Jan, ##vote Piet.
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.
5. Neem het stemlijstje even over en vul deze aan met jouw stem.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar uit via PM.

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

[img]url=http://i34.tinypic.com/21mb1xj.png[/img]
De nacht eindigt om 22.00. Dan worden de moorden van de maffia bekend gemaakt met daarbij de hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je hebt geen speciale krachten. Je kunt slechts meedoen en stemmen. Je wint als alle maffia dood is gegaan, dit kun je bereiken door de hints van de nachtkills zo goed mogelijk op te lossen.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag de leider een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Maffia Hoer (Rolblokker) - De Maffia hoer gaat elke nacht op pad om een dorpsbewoner bezig te houden.Deze speler zal die nacht zijn rol niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar 1 keer worden geblokkeerd.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je de leider één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de leider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar - indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven - beschermen. Indien de maffia twee man stuurt zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester, en alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Je wint als alle maffia dood zijn. Er zullen 2 bodyguards zijn.

Zombie - Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de leider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Cupido - De Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelooflijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De Cupido moet voor het einde van de burgemeester verkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt. Liefst zo snel mogelijk.

Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt om niet op de mafia te stemmen en jezelf bekend te maken, word je toegelaten tot de maffia!

Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig. Je mag Pietje niet twee nachten achter elkaar met iemand verwisselen.

Voorbeeld

Voor mensen die willen weten hoe het spel gaat, hier is een voorbeeld met een briljante lynch. -> Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo

Enkele voorbeelden van de PM's die je kunt krijgen:

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsbewoner.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is Speciale Rol.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Maffia spel is maffia.
Jouw medemaffialeden zijn:
Mafialid1
Mafialid2
Mafialid3

Deelnemers

1. Isdatzo
2. Harajuku.
3. Beach Dorpeling
5. Susi
6. Ajf
7. Blessed19
8. Xaryna
9. EzechielK
10. Marijkezwolle
11. Kekaa Cupido
12. lynda Mafia
13. Trevland
14. Etcetera
15. JaniesBrownie
16. krioro
17. _Michiel_
18. Borisz
19. CaLeX
20. SMutzskii
21. jaspah
22. Syb-rund.
23. Puntenslijpsel

BM
Harajuku.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_75344321
En nu heb ik wel goede brownies, zelfgebakken, warm en met home-made aardbeiensaus
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  zondag 6 december 2009 @ 18:54:48 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75344380
Ook het goede lijstje.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_75344412
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ook het goede lijstje.
ik kan het wel hoor
Live from Chicago
  zondag 6 december 2009 @ 18:57:03 #5
263757 smoking-snares
waar rook is, is ....
pi_75344439
tvp
Zet heel Fok! blauw.
  zondag 6 december 2009 @ 18:57:07 #6
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_75344442
Hoi.
Mogen we al weer stemmen?
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_75344452
ik wil vandaag al mensen dood
Live from Chicago
pi_75344870
tis kut want in het weekend heb ik weinig tijd dus kan ik niet veel meelezen.. dus heb nog geen flauw idee.. van de week kan ik wel mooi weer mee doen

iemand nog een stem advies voor mij?
  zondag 6 december 2009 @ 19:25:54 #9
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75345219
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 01:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga nog wel even alleen verder.

Die kat bij Etc is veeeeeeeel te overduidelijk, die hint geloof ik niet in en dan zou ze nog maar één semi ok hint tegen zich hebben.
Syb-rund vind ik ook nog wel ok, maar daar heb ik so far ook maar één hint bij dus tenzij iemand nog iets vindt streep ik Syb ook door.
Jaspah vind ik nog steeds een degelijke optie.
Michiel heeft niets anders dan een getal en dat is, kijkend naar vorige edities, ook erg mager. Geldt hetzelfde voor als bij Syb.
Die van PS is veeeeeeel te zwak.
JB is nog steeds niet onaardig
Bij Marijkezwolle vind ik het vooral opvallend dat ze een hond én kat heeft, dat heb ik bij niemand anders gezien.
ajf, EzechielK en Xaryna lijkt me ook te mager.
Calex nog steeds degelijk.
Borisz heeft alle schijn tegen.

ONZ SC# Stop huilkat in het asiel - ajf
ONZ SC # Waar Trev een Stoeipoes is ! - Xaryna, Ez, Trevland
Zijn hoogopgeleiden de grootste schapen? - Xaryna

kat + hond in fobo - MarijkeZwolle

Kat in fobo - JB
Dieren in at - JB
Werken in een slachthuis - dieren vermoorden JB

15 - 2x keer AT Michiel
mijn konijntje van 9 weken - Michiel

Woonplaats ijmuiden/ei - Borisz
twee Yvon Jaspers topics - boer zoekt vrouw, stal - Borisz
FB Danny en Knorretje gefeliciteerd: knorretje/varken/dieren

Raad de straat topics - Calex
softbal fobo - slag

57-15=42 - schoenmaar 42 - jaspah
ij in emailadres- ei
http://www.schuurpapiertje.nl - schuur/stal - jaspah
DIG [EXCEL] Het grote Excel vragen topic, #15
DIG Excel Cirkel diagram maken uit rij gegevens
DIG Excel vraagstukje
= cijfers.

AKQ SC #714 Vliegende ratten - PS

Syb-RUND staat op stal.

kat in ava - Etc
Kan ik mijn vriend nog vertrouwen? - achterdochtig

Do the monkey in ava - SMutzskii
Jippi ya jeey in fobo - das een ranch/cowboy/dierendrijver ding oid toch?
Een vraag over Fritzl - fritzl/sadisme

Okay, nu heb ik niets meer. Jullie mogen.
Verdere hints: Hara met verzonnen redenen.
Isdatzo: om toch.
  zondag 6 december 2009 @ 19:26:27 #10
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75345233
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

ik kan het wel hoor
Konden Tim en Calex het ook maar.
  zondag 6 december 2009 @ 19:30:13 #11
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75345359
quote:
Op zondag 6 december 2009 19:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Tja... Mannen
Live from Chicago
  zondag 6 december 2009 @ 19:48:22 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75345946
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

ik kan het wel hoor
Dus tóch!
Huilen dan.
pi_75346783
  zondag 6 december 2009 @ 20:40:39 #14
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_75347882
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_75348286
quote:
Op zondag 6 december 2009 19:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  Redactie Frontpage zondag 6 december 2009 @ 20:50:26 #16
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75348307
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_75348482
Heeft er iemand toevallig buitengewoon veel kennis van landdegradatie in IJsland?
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
pi_75348919
  zondag 6 december 2009 @ 21:30:37 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75350184
quote:
Op zondag 6 december 2009 20:53 schreef UncleErnie het volgende:
Heeft er iemand toevallig buitengewoon veel kennis van landdegradatie in IJsland?
Als in: de landbouwgrond?
Huilen dan.
pi_75350890
quote:
Op zondag 6 december 2009 21:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Als in: de landbouwgrond?
Als in: de bodem ensich. Verwoestijning, bodemerosie, dat soort zaken.
  zondag 6 december 2009 @ 21:54:34 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75351164
An sich .

Hoezo is het dan bodemdegradatie? Dan moet het érgens minder geschikt voor zijn/worden. Als er toch niks met 'een stuk grond' gedaan wordt (of als er geen plannen mee zijn) kan het ook niet degraderen.

Je moet iets met die grond willen doen.. er landbouw op bedrijven, bebouwing op plaatsen, whatever. En misschien is de ontwikkeling van het ene bodemtype naar het andere ongunstig voor eventuele landbouw maar gunstig voor bebouwing, is het dan ook degradatie? 't Is maar net vanuit welke kant je het bekijkt.
Huilen dan.
pi_75351489
quote:
Op zondag 6 december 2009 21:54 schreef Isdatzo het volgende:
An sich .

Hoezo is het dan bodemdegradatie? Dan moet het érgens minder geschikt voor zijn/worden. Als er toch niks met 'een stuk grond' gedaan wordt (of als er geen plannen mee zijn) kan het ook niet degraderen.

Je moet iets met die grond willen doen.. er landbouw op bedrijven, bebouwing op plaatsen, whatever. En misschien is de ontwikkeling van het ene bodemtype naar het andere ongunstig voor eventuele landbouw maar gunstig voor bebouwing, is het dan ook degradatie? 't Is maar net vanuit welke kant je het bekijkt.

True. Maar landbouwgrond is daar maar een klein deel van. Zelfs in IJsland gebruikt men de grond nog wel voor andere dingen. En veel grond is niet bebouwd of iets in die richting. Wanneer een lap grond eerst vol vegetatie staat, en tien jaar later een groot stuk woestijnachtige grond is, is dat ook landdegradatie. Ook al deed men helemaal niets met de grond.
pi_75351540
Het gaat dus niet zozeer om de waarde van de grond, maar meer dat de kwaliteit ervan afneemt. Dat valt ook te meten zonder dat je er iets mee doet
  zondag 6 december 2009 @ 22:09:15 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75351820
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:03 schreef UncleErnie het volgende:
Het gaat dus niet zozeer om de waarde van de grond, maar meer dat de kwaliteit ervan afneemt. Dat valt ook te meten zonder dat je er iets mee doet
En hoe bepaal je dan die kwaliteit? Dat doe je toch adhv de geschiktheid voor iets.

Overigens ga ik deze zomer (voor de 2e keer ) de grond van IJsland voor 2 maanden van heel dichtbij bekijken .
Huilen dan.
  zondag 6 december 2009 @ 22:12:00 #25
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_75351941
Dus.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zondag 6 december 2009 @ 22:13:14 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75351996
Dus.
Huilen dan.
pi_75352020
tvp
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_75352526
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En hoe bepaal je dan die kwaliteit? Dat doe je toch adhv de geschiktheid voor iets.

Overigens ga ik deze zomer (voor de 2e keer ) de grond van IJsland voor 2 maanden van heel dichtbij bekijken .
Dat is inderdaad een goede vraag. Waaraan meet je dat.
pi_75352542
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:13 schreef Isdatzo het volgende:
Dus.
Een kip is nog geen mus.
  zondag 6 december 2009 @ 22:27:36 #30
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75352652
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:25 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een goede vraag. Waaraan meet je dat.
http://messages.fok.nl/compose.php?to=140043
pi_75352655
http://www.nateko.lu.se/Elibrary/LeRPG/3/LeRPG3Article.htm

Hier krijg ik een stijve plassert van, nu ik een werkstuk moet schrijven over precies dit onderwerp
pi_75352702
quote:
Je hebt gelijk, posts gerelateerd houden aan het spel enzo. Maar niemand doet iets
  zondag 6 december 2009 @ 22:32:13 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75352884
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:28 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, posts gerelateerd houden aan het spel enzo. Maar niemand doet iets
En wat zouden wij nu nog moeten doen dan?
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 december 2009 @ 22:33:39 #34
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_75352941
Zo.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 6 december 2009 @ 22:33:40 #35
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75352942
Ik bijt t spits wel af

##jaspah omdat hints

jaspah (1) Hara

Grote kans dat ik het morgen nog verander, .
pi_75353003
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En wat zouden wij nu nog moeten doen dan?
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik bijt t spits wel af

##jaspah omdat hints

jaspah (1) Hara

Dat, maar dan wil ik er nog minstens 15 stemmen bij
  zondag 6 december 2009 @ 22:35:24 #37
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75353027
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:34 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

[..]

Dat, maar dan wil ik er nog minstens 15 stemmen bij
pi_75354671
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik bijt t spits wel af

##jaspah omdat hints

jaspah (1) Hara

ik doe mee!

##jaspah omdat een volle!

jaspah 2 Hara, Blessed
  zondag 6 december 2009 @ 23:40:37 #39
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75355756
# vote Jannesbrownie
want Jannes
en brownies

jaspah (2) Hara, Blessed
Jannesbrownie (1) Sybsybsybsyberdesybsyb
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  maandag 7 december 2009 @ 00:46:00 #40
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75357574
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hey wat toevallig! het schijnt dat je binnenkort in het mobspel ook de grond van heel dichtbij mag bekijken.
er worden alvast een paar gaten in je grafkist gemaakt
  maandag 7 december 2009 @ 00:51:56 #41
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75357705
Dus we gaan geen hints meer zoeken?
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  maandag 7 december 2009 @ 02:21:00 #42
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75359008
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:51 schreef ajf het volgende:
neuh, maar daar kan jij wel verandering in brengen hoor
  maandag 7 december 2009 @ 06:06:58 #43
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75359684
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:51 schreef ajf het volgende:
We wachten nog steeds op jouw analyse en jouw hints.
pi_75360069
quote:
Op zondag 6 december 2009 19:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Verdere hints: Hara met verzonnen redenen.
Isdatzo: om toch.
Ik had Idz omdat ie straatfoto's heeft,( paste in zn straatje)... stal, paarden, motor paardenkrachten (PKs) ik heb geen flauw idee eerlijk gezegd.
compact en kleverig.
pi_75360088
Ik weet niet waar op dit toetsenbord mn hekje zit maar ik stem Isdatzo.

jaspah (2) Hara, Blessed
Isdatzo ( 1 ) JB

@ Syb: Ik heet geen Jannes

Noem me aub gewoon JB Ben ik zo gewend
compact en kleverig.
pi_75362029
Ik ben beetje aan het hints bekijken en ik vraag me iets af...

1ste alinea is met hints voor mafia? 2e alinea hints voor ??? (welke rol kan dat dan gedaan hebben eigelijk? )
3e alinea voor de nachtwaker? Of staan alle hints door elkaar?

Mja, moeten we eigenlijk wel voor de nachtwaker gaan om die proberen te doden in de lynch? Want die hoort toch aan de goede kant officieel?

Ik heb nog meer hints, maar wil eerst ff bovenstaande weten.

[ Bericht 12% gewijzigd door SMutzskii op 07-12-2009 10:21:12 ]
pi_75362081
waarom op mij stemmen? ik heb nog nauwelijks tijd gehad om hier te posten maarja.. die hints zijn zo vaag als je ze zo krom ombuigt kan je op mij uit komen maar ook op iedereen anders volgens mij maarja..

voor wanneer moetje stemmen? want ik heb nog werkelijk geen idee..
  maandag 7 december 2009 @ 10:09:41 #48
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75362133
quote:
Op maandag 7 december 2009 06:06 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

We wachten nog steeds op jouw analyse en jouw hints.
Oh ja.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
pi_75362154
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:07 schreef jaspah het volgende:
waarom op mij stemmen? ik heb nog nauwelijks tijd gehad om hier te posten maarja.. die hints zijn zo vaag als je ze zo krom ombuigt kan je op mij uit komen maar ook op iedereen anders volgens mij maarja..

Voor vanavond 19.00.
Daarom zijn hints altijd juist zo leuk! Omdat je moet puzzelen..

[ Bericht 0% gewijzigd door SMutzskii op 07-12-2009 10:22:07 ]
pi_75362179
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:05 schreef SMutzskii het volgende:

1ste alinea is met hints voor mafia? 2e alinea hints voor ??? (welke rol kan dat dan gedaan hebben eigelijk? )

1tje die ik zelf trouwens erg leuk vind die ik gevonden heb is:
Jaspah --> "bomen zijn relaxed" @ fotoboek --> In de bosjes liggen vooral voor de rust??

(Doe ik het zo goed? )

Mja, moeten we eigenlijk wel voor de nachtwaker gaan om die proberen te doden in de lynch? Want die hoort toch aan de goede kant officieel?

haha bomen zijn relaxed! ik heb nog geen ander fotoboek bekeken ook maar eens doen voordat ik straks de pijp uit ben
  maandag 7 december 2009 @ 10:13:21 #51
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75362231
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:05 schreef SMutzskii het volgende:

1tje die ik zelf trouwens erg leuk vind die ik gevonden heb is:
Jaspah --> "bomen zijn relaxed" @ fotoboek --> In de bosjes liggen vooral voor de rust??

(Doe ik het zo goed? )

Nee, de nachtwaker willen we geheim houden, de mafia kan hier immers ook meelezen.
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:07 schreef jaspah het volgende:

Zitten genoeg vage tussen, maar die van jou zijn zo vaag niet. Daarbij heb je een heel weekend gehad om zelf wat naar de hints te kijken en een betere optie te vinden, maar ja, dat gebeurde niet. Misschien helpt Ajf je op het laatste moment nog wel!

Vanavond 19.00
  maandag 7 december 2009 @ 10:13:57 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75362246
Waarom kijkt iedereen steeds als eerste bij mij .
pi_75362329
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Er schieten me zo vijf mogelijke niet grappige opmerkingen te binnen waarom men eerst bij jou kijkt. Maar twee gaan over je voorgevel, dus ik ga nog wel vooruit.
  maandag 7 december 2009 @ 10:18:01 #54
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75362366
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Er schieten me zo vijf mogelijke niet grappige opmerkingen te binnen waarom men eerst bij jou kijkt. Maar twee gaan over je voorgevel, dus ik ga nog wel vooruit.
Maar daar weten zij niets van.
pi_75362376
quote:
Ik niet, ik begon gewoon bovenaan!
Irritant dat veel mensen zoveel posts hebben.

Leek me oook logisch idd van de nachtwaker, maar hoe zitten de hints.. mafia / nachtwaker enzo allemaal door elkaar of per alinea = hint voor degene die zijn rol in die alinea "uitvoerd" ?
pi_75362413
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Leek me oook logisch idd van de nachtwaker, maar hoe zitten de hints.. mafia / nachtwaker enzo allemaal door elkaar of per alinea = hint voor degene die zijn rol in die alinea "uitvoerd" ?
In het nachtwakerstukje staan nachtwakershints, in het maffiastukje maffiahints.
  maandag 7 december 2009 @ 10:19:28 #57
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75362415
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Posthistorie gebruiken we over het algemeen alleen de eerste pagina, anders wordt het te gek. En ook alleen de titels enzo, niet wat er allemaal ín die topics staan.

In t nachtwakerstuk staan hints naar de nachtwaker, in het mafiastuk staan hints naar de mafia.
pi_75362450
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:19 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

In het nachtwakerstukje staan nachtwakershints, in het maffiastukje maffiahints.
Oke.. dus die hints moeten we eigelijk niet hier publiekelijk ontrafelen.. die in nachtwaker stukje?
Nog iets.. hoe kunnen er 3 doden zijn, terwijl er maar 2 rollen zijn die kunnen doden?

En.. heeft cupido wel of niet kunnen koppelen?
pi_75362489
quote:

[..]

Nee, de nachtwaker willen we geheim houden, de mafia kan hier immers ook meelezen.
[..]

Zitten genoeg vage tussen, maar die van jou zijn zo vaag niet. Daarbij heb je een heel weekend gehad om zelf wat naar de hints te kijken en een betere optie te vinden, maar ja, dat gebeurde niet. Misschien helpt Ajf je op het laatste moment nog wel!

Vanavond 19.00
hehe.. wast maar zo had ik ook wel gepost.. hele weekend opt voetbalveld gestaan en gewerkt! kga die hints nog maar eens goed bekijken..
pi_75362533
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:20 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Oke.. dus die hints moeten we eigelijk niet hier publiekelijk ontrafelen.. die in nachtwaker stukje?
Nog iets.. hoe kunnen er 3 doden zijn, terwijl er maar 2 rollen zijn die kunnen doden?

En.. heeft cupido wel of niet kunnen koppelen?
Moet ik ook bij iedereen zijn rol vertellen, of wil je nog wel íéts zelf bedenken?
pi_75362554
quote:
De sadistische maffioso was op zoek naar een slachtoffer. Wie liep daar? Was het Kekaa [cupido], zijn eerste dode? De maffioso had wel eens op dieren geoefend, 57 honden, minder katten, maar 15. Mensen had hij echter nog niet aangedurfd.
Kekaa liep de stal in. Dat was precies in zijn straatje. O, o, o, wat een ei was die Kekaa toch. Hij pakte een hooivork, en sloeg zijn slag. Hij was van nature wat achterdochtig, dus hij stak Kekaa minstens 93 keer, voor zijn arm moe werd.
Job well done. Hij droomde ervan zijn slachtoffer volgende keer langer te laten lijden, die nacht.

Toen Lyndamaffia nietsvermoedend in de late avond door de bossen aan het banjeren was, werd ze heimelijk gadegeslagen door het boefje van dit verhaal.
Sterker nog, het was niet zomaar een boefje, het was een slechterik waar Christopher Lee nog een puntje aan kan zuigen. Maar, om op mijn verhaal terug te komen, Lynda liep daar dus.
Terwijl Lynda daar liep, kwam de slechterik van dit verhaal langzaam dichterbij. Het had natuurlijk een geweer kunnen trekken om Lynda daar af te schieten, maar onze slechterik genoot juist van de jacht.
het maakte geen enkel geluid terwijl het naderde. Langzaam trok het het mes. Nog een paar meter. Dit was de kans! het besprong Lynda, trok haar hoofd aan haar haren naar achter, en sneed haar keel langzaam van oor tot oor open, om Lynda daarna als een bloedig hoopje op de koude, harde grond te laten verrekken.

De nachtwaker was voor het eerst op pad. Iemand moest de stad toch beschermen tegen het naderende onheil? Na even in de bosjes gelegen te hebben, vooral om even tot rust te komen, zag het het slachtoffer. Het had lang geduurd hier te komen, dus het besloot dat het wel een pleziertje kon gebruiken. Het ging achter Beach de garage in, waar het zijn slag sloeg.
Beach kreeg ineens een zak over zijn hoofd, en het laatste was hij voelde was een piemel, echt of voorbind, dat wist hij niet, die hem doodneukte. Hij mocht dan wel dood zijn, maar geiler dan hij ooit was.
Ook de nachtwaker genoot met volle teugen. Zo erg, dat het het haast niet erg vond een onschuldige vermoord te hebben.

Beach was Dorpeling
ff hier neer zetten hoor anders moet ik steeds dat opzoeken in dat andere topic
pi_75362619
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:23 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Moet ik ook bij iedereen zijn rol vertellen, of wil je nog wel íéts zelf bedenken?
Oh, als je iedereen zijn rol wilt vertellen dan mag dat wel hoor..

Slaat nergens op dat je zo reageert. Ik vraag gewoon iets over de REGELS, als in.. wat gebeurd wanneer en in welke volgorde gebeuren dingen 's nachts etc. Ik vraag toch nergens naar rollen van mensen of iets waaruit ik kan opmaken welke rol iemand heeft. Dus niet zo zeuren.

[ Bericht 7% gewijzigd door SMutzskii op 07-12-2009 10:32:20 ]
pi_75362651
als ik het goed begrijp zijn er 2 mensen door mafia vermoord? en 1 door de nachtwaker?

dus de 1e allinea zijn hints voor mafia persoon 1 en de 2e voor mafia persoon 2 en de laatste van nachtwaker?

zijn er 2 maffia trouwens? of nog meer?
pi_75362734
Zat niets in mijn schoentje van het weekend
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_75362818
khad trouwens weerwolven van wakkerdam gespeeld zaterdag met sinterklaas

was erg leuk zelfs mijn vader die een hekel heeft aan spelletjes vond het leuk
  maandag 7 december 2009 @ 10:41:24 #66
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_75363097
Vanmiddag nog maar even kijken of ik nog een nuttige bijdrage kan leveren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 december 2009 @ 10:48:25 #67
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_75363299
jaspah (2) Hara, Blessed
Isdatzo ( 1 ) JB
Harajuku (1) _Michiel_
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
  maandag 7 december 2009 @ 10:55:30 #68
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75363500
jaspah (3) Hara, Blessed, PS
Isdatzo ( 1 ) JB
Harajuku (1) _Michiel_
Live from Chicago
  maandag 7 december 2009 @ 11:00:55 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75363679
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:27 schreef jaspah het volgende:
als ik het goed begrijp zijn er 2 mensen door mafia vermoord? en 1 door de nachtwaker?

dus de 1e allinea zijn hints voor mafia persoon 1 en de 2e voor mafia persoon 2 en de laatste van nachtwaker?

zijn er 2 maffia trouwens? of nog meer?
Zo gaat het over het algemeen, ja.

4 mafia + spion.
  maandag 7 december 2009 @ 11:04:56 #70
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75363807
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Isdatzo ( 1 ) JB
Harajuku (2) _Michiel_, Marijkezwolle
Mijn stem voor vanavond Sorry hara, maar vooral jouw F&F posts doen het hem
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_75363839
1e allinea
sadistisch
dieren
cijfers(57, 15, 93)
hooivork
achterdochtig
arm moe

hij-persoon

2e allinea
bossen
boefje
geen geluid
oor tot oor
het-persoon

heb ff wat woordjes eruit gehaald

over de 1e allinea hier een quote uit een slachthuis topic van janiesbrown
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
O.

En als ik honger heb en ik heb de kans, maak ik zonder nadenken een beest af om te eten en daar zal ik me geen seconde schuldig over voelen.
ook in fobo paar katten..

verder arm moe -->_michiel_ heeft gereageerd in een toppic te arm voor een creditcard
ook harajuka heeft in een topic gepost over geld --> rood staan bij de bank verder ook topics over dieren

die 2e allinea kan ik nog niet zo veel mee

verder is het 1e verhaal in de hij persoon geschreven.. wat kan duiden op een man

maarja ik weet dus nog niet wat ik moet stemmen.. denk janiesbrown of harajuka..
  maandag 7 december 2009 @ 11:06:33 #72
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75363858
Neeeeheeeeeeeee, niet over de nachtwaker in het topic.
pi_75363862
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Isdatzo ( 1 ) JB
Harajuku (1) _Michiel_

waarom allemaal op mij? kben heul geen maffia!
pi_75363901
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:06 schreef Harajuku. het volgende:
Neeeeheeeeeeeee, niet over de nachtwaker in het topic.
oh.. sjorrie haal het er wel snel uit..
  maandag 7 december 2009 @ 11:08:07 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75363912
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:06 schreef jaspah het volgende:

[..]

waarom allemaal op mij? kben heul geen maffia!
Waarom op mij met alleen F&F JIj hebt tenminste nog hints tegen je.
  maandag 7 december 2009 @ 11:10:28 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75363986
jaspah (4) Hara, Blessed, PS
Isdatzo ( 1 ) JB
Harajuku (1) _Michiel_

Ik vergeet mijn dubbele stem, trouwens.
pi_75363987
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waarom op mij met alleen F&F JIj hebt tenminste nog hints tegen je.

57-15=42 - schoenmaar 42 - jaspah
ij in emailadres- ei
http://www.schuurpapiertje.nl - schuur/stal - jaspah
DIG [EXCEL] Het grote Excel vragen topic, #15
DIG Excel Cirkel diagram maken uit rij gegevens
DIG Excel vraagstukje
= cijfers.

kvind dat wel redelijk ver gezocht.. wat bedoel je eigenlijk met die ij in email adres?

cijfers begrijp ik wel ja.. maar die ene is beginnend econoom! en schoenmaat baseer je op 2 van de 3 getallen die genoemd worden.. is ook beetje heel vaag!
  maandag 7 december 2009 @ 11:11:42 #78
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75364026
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
Isdatzo ( 1 ) JB
Harajuku (1) _Michiel_

Hara, ik had ook op jou gestemd.
Het lijstje is dus nu:
Harajuku. het volgende:[/b]
Isdatzo ( 1 ) JB
pi_75364038
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
Isdatzo ( 1 ) JB
Harajuku (1) _Michiel_

volgens mij ben jij gewoon maffia! beetje onschuldige burgers vermoorden!

mijn stem gaat naar jou.., of janies.brownie..

hmm
  maandag 7 december 2009 @ 11:15:02 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75364130
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Hara, ik had ook op jou gestemd.
Het lijstje is dus nu:
Harajuku. het volgende:[/b]
Isdatzo ( 1 ) JB
Ik had het laatste lijstje gepakt.
  maandag 7 december 2009 @ 11:15:45 #81
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75364160
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik had het laatste lijstje gepakt.
Ik had een paar reacties boven jou het lijstje aangepast
Maar geeft niet, zo komen we er ook!
pi_75364162
als ik nu wat stem kan ik dat later nog veranderen?
  maandag 7 december 2009 @ 11:16:15 #83
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75364183
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:12 schreef jaspah het volgende:

[..]

volgens mij ben jij gewoon maffia! beetje onschuldige burgers vermoorden!

mijn stem gaat naar jou.., of janies.brownie..

hmm
Welja joh. Waar zijn die toffe hints tegen mij dan? JB, had die nu ook wat bij t mafia stuk? Slachthuis toch? Verder niets?
pi_75364292
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Welja joh. Waar zijn die toffe hints tegen mij dan? JB, had die nu ook wat bij t mafia stuk? Slachthuis toch? Verder niets?
Hij was van nature wat achterdochtig

slaat miss beetje op jouw ondertitel?

Sometimes it seems like lately - I just don't know.

verder over janiesbrownie - ondertitel --> the world we call sleep
zou kunnen slaan op

Hij droomde ervan zijn slachtoffer volgende keer langer te laten lijden, die nacht.
pi_75364328
maar als ik nu stem kan ik dan nog switchen?
  maandag 7 december 2009 @ 11:22:15 #86
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75364372
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:20 schreef jaspah het volgende:

[..]

Hij was van nature wat achterdochtig

slaat miss beetje op jouw ondertitel?

Sometimes it seems like lately - I just don't know.

verder over janiesbrownie - ondertitel --> the world we call sleep
zou kunnen slaan op

Hij droomde ervan zijn slachtoffer volgende keer langer te laten lijden, die nacht.
Eh, achterdochtig heeft daar helemaal niets mee te maken

Ik heb trouwens net nog wat gevonden, hold on. En ja, je kunt je stem veranderen.
pi_75364410
nog iets
trok haar hoofd aan haar haren naar achter, harajuka heeft een topic geopend over mooie haren!
en verder nog iets over roodstaan dus en de dieren en je achterdochtige ondertitel!
pi_75364492
dan alvast mijn eerste ingeving..

Isdatzo (1 ) JB
Harajuku (3) _Michiel_, Marijkezwolle, jaspah
  maandag 7 december 2009 @ 11:27:04 #89
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75364536
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:23 schreef jaspah het volgende:
nog iets
trok haar hoofd aan haar haren naar achter, harajuka heeft een topic geopend over mooie haren!
en verder nog iets over roodstaan dus en de dieren en je achterdochtige ondertitel!
Mijn ondertitel lijkt in de verste verte niet op achterdocht, en dat rood staan staat op mijn tweede pagina, is het niet?

Ik vind het een beetje verdacht dat ik bij de één met alleen F&F mafia moet zijn, de ander verzint dingen waardoor ik mafia moet zijn, en nog een ander haalt er dingen bij die er niet eens bij kunnen horen. Wat is dat voor raar gedrag?
  maandag 7 december 2009 @ 11:29:19 #90
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75364603
Borisz

Wat een ei!
Woonplaats ijmuiden

Stal
twee Yvon Jaspers topics - boer zoekt vrouw
FB Danny en Knorretje gefeliciteerd: knorretje/varken/vee

zijn eerste dode?
FOK!gamer status Beginner -

honden - katten
Schoenmaat 42

Dat was precies in zijn straatje
"Bij Ons In De P.C." - deel 4 - straatje

En ik verander mijn stem met het oog op zelf gelynched te worden:
jaspah (2) Blessed, PS
Isdatzo (1) JB
Borisz (2) Hara
  maandag 7 december 2009 @ 11:31:54 #91
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75364666
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Mijn ondertitel lijkt in de verste verte niet op achterdocht, en dat rood staan staat op mijn tweede pagina, is het niet?

Ik vind het een beetje verdacht dat ik bij de één met alleen F&F mafia moet zijn, de ander verzint dingen waardoor ik mafia moet zijn, en nog een ander haalt er dingen bij die er niet eens bij kunnen horen. Wat is dat voor raar gedrag?
Oh, en niet alleen dat. Je haalt ook quotes uit topics waarvan ik tig keer heb gezegd dat die NIET gebruikt worden, je haalt hints uit andere pagina's dan de eerste waarvan ik zeg dat ze niet gebruikt worden.
En om het af te maken ga je de nachtwaker hier bekend lopen maken. Als ik morgen nog leef sta jij hoog op mijn lijstje.
pi_75364690
quote:
Harajuku. (8), Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed, Xaryna, Ez., Syb-rund
Isdatzo (2) Beach, Trevland
Beach (7) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf, SMutzskii, Kekaa, jaspah, Lynda,
_Michiel_ (1) CaLeX
burger meester verkiezing
de 3 die nu op mij stemmen hebben allemaal op hara als bm gestemt! behalve zij zelf dan zij heeft niet gestemd? of mis ik iets.. zou voor de maffia mooi zijn als 1 van hun bm is natuurlijk.. ik maak nu de bm verdacht en gelijk heb ik 2 stemmen van dezelfde personen
  maandag 7 december 2009 @ 11:33:08 #93
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75364694
Ik lig met een pleurisje in bed maar de volgende ronde zal ik hints zoeken. Tot nu toe kom ik tot één conclusie:

##vote Jaspah

jaspah (3) Blessed, PS, ajf
Isdatzo (1) JB
Borisz (2) Hara
  maandag 7 december 2009 @ 11:34:07 #94
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75364731
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:32 schreef jaspah het volgende:

[..]

burger meester verkiezing
de 3 die nu op mij stemmen hebben allemaal op hara als bm gestemt! behalve zij zelf dan zij heeft niet gestemd? of mis ik iets.. zou voor de maffia mooi zijn als 1 van hun bm is natuurlijk.. ik maak nu de bm verdacht en gelijk heb ik 2 stemmen van dezelfde personen
Toen jij mij verdacht maakte had je die stemmen al.

Kolere zeg, ik wil het spel best spelen maar met onjuiste dingen wordt het gewoon irritant
  maandag 7 december 2009 @ 11:35:52 #95
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75364785
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:34 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Toen jij mij verdacht maakte had je die stemmen al.

Kolere zeg, ik wil het spel best spelen maar met onjuiste dingen wordt het gewoon irritant
Rustig maar, hij maakt zichzelf alleen maar verdachter
pi_75364806
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh, en niet alleen dat. Je haalt ook quotes uit topics waarvan ik tig keer heb gezegd dat die NIET gebruikt worden, je haalt hints uit andere pagina's dan de eerste waarvan ik zeg dat ze niet gebruikt worden.
En om het af te maken ga je de nachtwaker hier bekend lopen maken. Als ik morgen nog leef sta jij hoog op mijn lijstje.
hehe ja sorry van die nachtwaker wistik niet en ook niet dat er geen quotes worden gebruikt lees pas vanaf vandaag echt beetje mee weekend heb ik weinig tijd.. maar vandaag vrij en morgen op stage toch weinig te doen

die hints die je net geeft zijn wel goed.. hm.. ijmuiden kheb niks gelezen over wat een ei in de hints?
  maandag 7 december 2009 @ 11:36:36 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75364816
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:35 schreef ajf het volgende:

[..]

Rustig maar, hij maakt zichzelf alleen maar verdachter
Ja hè.

jaspah (5) Blessed, PS, ajf, Hara
Isdatzo (1) JB
  maandag 7 december 2009 @ 11:37:10 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75364831
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:36 schreef jaspah het volgende:

[..]

hehe ja sorry van die nachtwaker wistik niet en ook niet dat er geen quotes worden gebruikt lees pas vanaf vandaag echt beetje mee weekend heb ik weinig tijd.. maar vandaag vrij en morgen op stage toch weinig te doen

die hints die je net geeft zijn wel goed.. hm.. ijmuiden kheb niks gelezen over wat een ei in de hints?
EN ik heb dat vandaag nog gezegd. Volgend excuus please, ik heb nog wel even.
pi_75364915
haha weet ik veel ik doe dit voor het eerst! maarja ik ben druk aan het speculeren!

zaterdag werd ik ook al twee keer gelynched door mijn medeburgers doordat ik te veel dingen uitsprak en dat ze dachten dat ik iedereen maar verdacht zat te maken.. (op mijn sinterklaas feestje:p)

maargoed nu ben ik dus verdacht..
pi_75364985
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

EN ik heb dat vandaag nog gezegd. Volgend excuus please, ik heb nog wel even.
haha ik heb het echt niet gelezen hoor.. maargoed.. jij doet alles om te blijven overleven zie ik.. kheb geen idee hoe ik me zelf nu weer niet -verdacht kan maken.. maarja als je die hints op mij vertaald vind ik het nog steeds zeer vaag.. en zie ik meer overeenkomsten met anderen..

kwil niet dood!
  maandag 7 december 2009 @ 11:41:53 #101
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75364997
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:39 schreef jaspah het volgende:
haha weet ik veel ik doe dit voor het eerst! maarja ik ben druk aan het speculeren!

zaterdag werd ik ook al twee keer gelynched door mijn medeburgers doordat ik te veel dingen uitsprak en dat ze dachten dat ik iedereen maar verdacht zat te maken.. (op mijn sinterklaas feestje:p)

maargoed nu ben ik dus verdacht..
Je mag best mensen verdacht maken, maar als je met dingen komt die niet eens meedoen maak je alleen jezelf maar verdacht. Qua hints ga ik nog steeds voor Boris, maar qua gedrag
  maandag 7 december 2009 @ 11:42:46 #102
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75365024
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:41 schreef jaspah het volgende:

[..]

haha ik heb het echt niet gelezen hoor.. maargoed.. jij doet alles om te blijven overleven zie ik.. kheb geen idee hoe ik me zelf nu weer niet -verdacht kan maken.. maarja als je die hints op mij vertaald vind ik het nog steeds zeer vaag.. en zie ik meer overeenkomsten met anderen..

kwil niet dood!
Ja kutje, jij hebt wat hints en zéér verdacht gedrag. Dat doe je zelf hoor.
pi_75365065
shit.. kga die boris dan ook maar eens bekijken hèhè
  maandag 7 december 2009 @ 11:44:24 #104
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75365095
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja kutje, jij hebt wat hints en zéér verdacht gedrag. Dat doe je zelf hoor.
Whehe precies
pi_75365424
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:44 schreef ajf het volgende:

[..]

Whehe precies
tja ik zag ineens dat ik een aantal stemmen had! moet dan toch iets doen..

maargoed als je borisz naast het eerste allineatje van de maffia legt zijn er wel redelijk veel overeenkomsten..

at een ei!
Woonplaats ijmuiden

Stal
twee Yvon Jaspers topics - boer zoekt vrouw
FB Danny en Knorretje gefeliciteerd: knorretje/varken/vee

zijn eerste dode?
FOK!gamer status Beginner -

honden - katten
Schoenmaat 42

Dat was precies in zijn straatje
"Bij Ons In De P.C." - deel 4 - straatje

ook nog economie als studie richting kunnen ook de 15, 57 en 93 verklaren..

verder nog De power nap: fabel of waarheid? miss iets te maken met hij droomde.. die nacht

hm
  maandag 7 december 2009 @ 11:55:22 #106
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75365476
Oh verrek, dromen staat inderdaad ook in dat stuk.
  maandag 7 december 2009 @ 11:58:14 #107
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75365576
Harajuku. (8) , Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed, Xaryna, Ez., Syb-rund
_Michiel_ (1) CaLeX

Dit is het BM-lijstje. Valt je iets op Hara?
  maandag 7 december 2009 @ 12:00:19 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75365659
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:58 schreef ajf het volgende:
Harajuku. (8) , Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed, Xaryna, Ez., Syb-rund
_Michiel_ (1) CaLeX

Dit is het BM-lijstje. Valt je iets op Hara?
Nee.
pi_75365663
de doden tot nu to staan allemaal bij beach! incl beach zelf
  maandag 7 december 2009 @ 12:01:00 #110
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75365700
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:00 schreef jaspah het volgende:
de doden tot nu to staan allemaal bij beach! incl beach zelf
En mafia lynda heeft ook op Beach gestemd, so what.
pi_75365732
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:01 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

oja die was maffia.. haha pff kben een drama hier in
  maandag 7 december 2009 @ 12:02:14 #112
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75365746
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:01 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou dat bedoel ik. Dat is niet so what. Dat is hints zoeken die naar Beach leiden
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 12:02:27 #113
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75365756
Jaspah, je gaat lekker zeg Bij deze ben je verdachte numero uno geworden

## Jaspah

jaspah (6) Blessed, PS, ajf, Hara, Etc.
Isdatzo (1) JB
With four other people
And aliens
pi_75365772
maar die lynda is vermoord door de maffia? terwijl ze ook maffia was?
  maandag 7 december 2009 @ 12:02:54 #115
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75365780
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:02 schreef ajf het volgende:

[..]

Nou dat bedoel ik. Dat is niet so what. Dat is hints zoeken die naar Beach leiden
Maar Beach is dood
pi_75365814
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:02 schreef Etcetera het volgende:
Jaspah, je gaat lekker zeg Bij deze ben je verdachte numero uno geworden

## Jaspah

Isdatzo (1) JB
godmiljaar!

ik ben een burger jonge! straks om 7 uur gaan jullie dan mij en jezelf heel dom vinden haha
  maandag 7 december 2009 @ 12:03:28 #117
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75365815
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:02 schreef jaspah het volgende:
maar die lynda is vermoord door de maffia? terwijl ze ook maffia was?
Ik weet niet hoor, maar dat lijkt mij nogal sterk! Busdriver perhaps.
  maandag 7 december 2009 @ 12:03:41 #118
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75365824
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar Beach is dood
Oh ja
  maandag 7 december 2009 @ 12:03:57 #119
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75365836
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:03 schreef jaspah het volgende:

[..]

godmiljaar!

ik ben een burger jonge! straks om 7 uur gaan jullie dan mij en jezelf heel dom vinden haha
Als blijkt dat jij dorp bent ben jij de enige die ík dom ga vinden
pi_75365856
als ik maffia was zou ik toch zeker niet zo dom zijn om zo openlijk te gaan zitten speculeren als ik nu doe..

volgende ronde ben ik maffia en dan ben ik stil haha lig ik er ook zo uit zeker
  maandag 7 december 2009 @ 12:05:34 #121
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75365889
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:04 schreef jaspah het volgende:
als ik maffia was zou ik toch zeker niet zo dom zijn om zo openlijk te gaan zitten speculeren als ik nu doe..

Het is juist dorp dat wil speculeren om mafia te vinden. Om als mafia daaraan mee te doen is juist een goede zet. Maar, dat weet jij waarschijnlijk wel.
  maandag 7 december 2009 @ 12:06:25 #122
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75365921
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:04 schreef jaspah het volgende:

Blijkt dat je niet al te snugger bent
Je gedrag is sowieso al verdacht. Hoe je het nu ook probeert goed te praten, of weet ik veel wat je aan het doen bent.
Ik ga zo mijn bed weer in
pi_75365924
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:03 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als blijkt dat jij dorp bent ben jij de enige die ík dom ga vinden
kut.. haha maar ik heb nog geen PM gestuurd! erlich war! kwil er vnvd wel eentje gaan sturen eigenlijk.. dus let me live! of ben ik nu nog dommer dan ik al was?

als ik deze stemming overleeft word ik vnvd neergeknalt denk ik..

leerpuntjes
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 12:06:53 #124
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75365944
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:03 schreef jaspah het volgende:

[..]

godmiljaar!

Je probeert het een beetje te hard hoor, wat mij betreft En je bent pas hints gaan zoeken toen je al zwaar verdacht was
With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 12:07:25 #125
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75365958
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:06 schreef ajf het volgende:

[..]

Blijkt dat je niet al te snugger bent
Je gedrag is sowieso al verdacht. Hoe je het nu ook probeert goed te praten, of weet ik veel wat je aan het doen bent.
Ik ga zo mijn bed weer in
Beterschap.
pi_75365980
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Je probeert het een beetje te hard hoor, wat mij betreft En je bent pas hints gaan zoeken toen je al zwaar verdacht was
ja omdat ik int weekend altijd aan het voetballen/werken/zuipen ben..

en kben niet dom trouwens! ben een newbie met dit spel

zou het werken als ik niks meer ga posten?
  maandag 7 december 2009 @ 12:08:17 #127
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75365982
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:06 schreef jaspah het volgende:

[..]

kut.. haha maar ik heb nog geen PM gestuurd! erlich war! kwil er vnvd wel eentje gaan sturen eigenlijk.. dus let me live! of ben ik nu nog dommer dan ik al was?

als ik deze stemming overleeft word ik vnvd neergeknalt denk ik..

leerpuntjes
Eh...
  maandag 7 december 2009 @ 12:08:50 #128
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75365999
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Beterschap.
Dank.
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 12:09:10 #129
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75366009
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:08 schreef jaspah het volgende:

[..]

ja omdat ik int weekend altijd aan het voetballen/werken/zuipen ben..

en kben niet dom trouwens! ben een newbie met dit spel

zou het werken als ik niks meer ga posten?
Nou ja, als je een dorpeling bent dan speel je het niet handig, zullen we het daar op houden
With four other people
And aliens
pi_75366012
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:08 schreef ajf het volgende:

[..]

Eh...
daaruit zou toch blijken dat ik geen maffia ben?
  maandag 7 december 2009 @ 12:09:21 #131
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75366022
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:08 schreef ajf het volgende:

[..]

Eh...
pi_75366052
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:09 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Nou ja, als je een dorpeling bent dan speel je het niet handig, zullen we het daar op houden
ja daar ben ik inmiddels ook achter.. probeer nu mezelf een beetje te redden.. maar ik heb geen idee hoe dus roep maar vanalles..
  maandag 7 december 2009 @ 12:10:27 #133
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75366059
Ik ga het bijna zielig vinden.
  maandag 7 december 2009 @ 12:10:32 #134
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75366061
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:09 schreef jaspah het volgende:

[..]

daaruit zou toch blijken dat ik geen maffia ben?
Ben je nou echt serieus?
  maandag 7 december 2009 @ 12:12:24 #135
160953 Ezechielk
pi_75366118
Hm, ik kan er bijna niet meer omheen

## Jaspah

jaspah (7) Blessed, PS, ajf, Hara, Etc., Ez
Isdatzo (1) JB
pi_75366121
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:10 schreef ajf het volgende:

[..]

Ben je nou echt serieus?
Ik doe dit voor het eerst! ik begrijp de helft van de rollen nog niet laat staan welke taktiek ik moet gebruiken en op wie ik moet stemmen of hoe ik moett reageren wat de hints zijn etc..

volgende ronde doe ik zeker weer mee alleen dan ga ik toch iets anders spelen (A) ik denk leuk spelletje is dit voor tijdens stage af en toe beetje posten en hints zoeken.. dus daarom ging ik mee doen.. maar nu lig ik voor mijn 1e strage dag tijdens dit spel er waars al weer uit.. maarja
pi_75366166
Ik twijfel tussen boris en jaspah. boris met de mooie hints en jaspah.... tja....

Of gewoon een mob en probeert zich hopeloos eruit te lullen/aandacht verleggen op andere, of gewoon een onwijze NEWB
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 december 2009 @ 12:13:57 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75366169
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:12 schreef Ezechielk het volgende:

## Jaspah

Isdatzo (1) JB
Dit ga ik trouwens even in mijn hintsbestand zetten, .
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 12:14:46 #139
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75366198
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:10 schreef jaspah het volgende:

[..]

ja daar ben ik inmiddels ook achter.. probeer nu mezelf een beetje te redden.. maar ik heb geen idee hoe dus roep maar vanalles..
Gewoon je bek houden, of proberen écht de maffia te vinden door hints te gaan jagen en de volgende ronde anders spelen

wnat ik vind het ook wel een beetje zielig
With four other people
And aliens
pi_75366207
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:12 schreef Ezechielk het volgende:

## Jaspah

Isdatzo (1) JB
kak! je weet nu wel dat de overgebleven maffia iig nu achter mijn naam staan! to easy om niet op te stemmen want ik maak het mezelf zeer verdacht.. en als straks blijkt dat ik een burger was hebben zij hun zin gehad want zij weten dat ik geen maffia ben! dus tip voor straks: let op die namen

toch?
  maandag 7 december 2009 @ 12:15:12 #141
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75366214
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:12 schreef jaspah het volgende:

[..]

Ik doe dit voor het eerst! ik begrijp de helft van de rollen nog niet laat staan welke taktiek ik moet gebruiken en op wie ik moet stemmen of hoe ik moett reageren wat de hints zijn etc..

volgende ronde doe ik zeker weer mee alleen dan ga ik toch iets anders spelen (A) ik denk leuk spelletje is dit voor tijdens stage af en toe beetje posten en hints zoeken.. dus daarom ging ik mee doen.. maar nu lig ik voor mijn 1e strage dag tijdens dit spel er waars al weer uit.. maarja
Okee je bent nieuw en beginnersfouten maken we allemaal. Ik ben ook door schade en schande wijs geworden niemand te vertrouwen en vooral niet de verkeerde. Maar regel 1 in dit spel is je zo min mogelijk verdacht te maken en het is de meest voorkomende begnnersfout om te maken.
  maandag 7 december 2009 @ 12:15:18 #142
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75366218
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:13 schreef CaLeX het volgende:
Ik twijfel tussen boris en jaspah. boris met de mooie hints en jaspah.... tja....

Of gewoon een mob en probeert zich hopeloos eruit te lullen/aandacht verleggen op andere, of gewoon een onwijze NEWB
SPOILER
Same here. Ik ga maar met de rest mee
pi_75366246
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:13 schreef CaLeX het volgende:

SPOILER
volgens mij kan ik straks na de stemming beter dit topic niet meer openen haha
  maandag 7 december 2009 @ 12:16:29 #144
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75366262
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:15 schreef jaspah het volgende:

[..]

kak! je weet nu wel dat de overgebleven maffia iig nu achter mijn naam staan! to easy om niet op te stemmen want ik maak het mezelf zeer verdacht.. en als straks blijkt dat ik een burger was hebben zij hun zin gehad want zij weten dat ik geen maffia ben! dus tip voor straks: let op die namen

toch?
Er zal genoeg dorp tussen staan.
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 12:17:01 #145
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75366276
quote:

[..]

toch?
Nu probeer je dus de mensen die op jou stemmen verdacht te maken?

Nou ja, dood ben je toch al praktisch
With four other people
And aliens
pi_75366285
zullen we anders allemaal op borisz stemmen dan doe ik ook mee

pi_75366328
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:17 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Nu probeer je dus de mensen die op jou stemmen verdacht te maken?

Nou ja, dood ben je toch al praktisch
ja is toch zo.. maffia willen burgers dood hebben.. ik ben nu een makkelijke prooi.. als ik maffia was zou ik ook mij blijven verdacht maken en op mij stemmen..

maar dat blijkt alleen als ik nu daadwerkelijk weggestemd word en dat gaat waars ook gebeuren dus daarom zeg ik als ik straks dood ben zitten de maffia daar waarschijnlijk bij.. tip voor de survivors
pi_75366348
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:17 schreef jaspah het volgende:

Bedankt, dit trok me over de streep
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 12:19:34 #149
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75366356
Je vergeet dat de burgers de mafia dood wil hebben
With four other people
And aliens
pi_75366372
## Jaspah

jaspah (8) Blessed, PS, ajf, Hara, Etc., Ez CLX
Isdatzo (1) JB
  maandag 7 december 2009 @ 12:20:13 #151
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75366387
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:18 schreef jaspah het volgende:

[..]

ja is toch zo.. maffia willen burgers dood hebben.. ik ben nu een makkelijke prooi.. als ik maffia was zou ik ook mij blijven verdacht maken en op mij stemmen..

maar dat blijkt alleen als ik nu daadwerkelijk weggestemd word en dat gaat waars ook gebeuren dus daarom zeg ik als ik straks dood ben zitten de maffia daar waarschijnlijk bij.. tip voor de survivors
Dankzij jouw gedrag denkt het dorp dat je mafia bent, dus nee, de mensen achter jouw naam zullen niet allemaal mafia zijn.
  maandag 7 december 2009 @ 12:20:15 #152
160953 Ezechielk
pi_75366388
quote:

[..]

toch?
Volgens mij ben jij gewoon en bom, en zijn wij allemaal dood vanavond.

Oh, nee, wacht, dat was bij Stratego
pi_75366400
ik begin vast!

jaspah (8) Blessed, PS, ajf, Hara, Etc., Ez. CLX
Isdatzo (1) JB
Harajuku (2) _Michiel_, Marijkezwolle,
Borisz (1) jaspah
  maandag 7 december 2009 @ 12:20:52 #154
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75366416
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:20 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij gewoon en bom, en zijn wij allemaal dood vanavond.

Oh, nee, wacht, dat was bij Stratego
Wij hebben ook een bom! Maar die doet niet mee.
  maandag 7 december 2009 @ 12:21:23 #155
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75366442
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:17 schreef jaspah het volgende:

maandag 7 december 2009 @ 12:21:33 #156
160953 Ezechielk
pi_75366448
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:20 schreef jaspah het volgende:
ik begin vast!

Isdatzo (1) JB
Borisz 1 jaspah

haha
Neem dan wel het goede lijstje over

jaspah (8) Blessed, PS, ajf, Hara, Etc., Ez, CLX
Isdatzo (1) JB
Borisz 1 jaspah
pi_75366474
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:21 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Neem dan wel het goede lijstje over

ja was net te laat heb het al veranderd
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 12:24:24 #158
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75366577
Het is wel een vermakelijke dag zo
With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 12:26:50 #159
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75366662
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:24 schreef Etcetera het volgende:
Het is wel een vermakelijke dag zo
Ik ken iemand die het daar niet zo mee eens is.
pi_75366677
kga wel ff wat anders doen..

blijf wel mee lezen natuurlijk van 8 stemmen kom ik vast niet meer af ..
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 12:27:21 #161
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75366684
Hahaha ja ok da's dan wel weer zo
With four other people
And aliens
pi_75366696
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik ken iemand die het daar niet zo mee eens is.
pi_75366715
als ik dood ben mag ik dan nog wel mee speculeren? en uberhaupt reageren?
  maandag 7 december 2009 @ 12:28:58 #164
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75366744
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:28 schreef jaspah het volgende:
Je mag wel posten maar je mag je niet meer met het spel bemoeien. Anders heeft het ook weinig nut om dood te gaan, hmm.
pi_75366759
Ik lach me echt kapot hier . Nou, dit dus:

jaspah (9) Blessed, PS, ajf, Hara, Etc., Ez, CLX, krio
Isdatzo (1) JB
Borisz 1 jaspah
full stops and exclamation marks
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 12:29:49 #166
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75366778
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:28 schreef jaspah het volgende:
als je dood bent, zou ik de openingspost eens grondig doorlezen
With four other people
And aliens
pi_75366794
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:29 schreef Etcetera het volgende:

[..]

als je dood bent, zou ik de openingspost eens grondig doorlezen
dikke lap tekst man!
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 12:31:14 #168
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75366820
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:30 schreef jaspah het volgende:

[..]

dikke lap tekst man!
Ja schat, daar staan alle REGELTJES in die je moet KENNEN om het spel een beetje goed te kunnen spelen
With four other people
And aliens
pi_75366847
okay dus dan kan ik nu nog zeggen wie ik verdenk!?

even een voorspelling:

maffia: Janiesbrownie en Blessed!

alsk het straks goed heb dan ben iknewbie-af okay?
pi_75366869
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:31 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ja schat, daar staan alle REGELTJES in die je moet KENNEN om het spel een beetje goed te kunnen spelen
kga het uitprinten en uit men hoofd leren okay?
  maandag 7 december 2009 @ 12:33:05 #171
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75366888
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef jaspah het volgende:

even een voorspelling:

En waar komen die ineens vandaan?
pi_75366956
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:33 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En waar komen die ineens vandaan?
nou dat slachthuis verhaal vind ik wel zeer treffend.. en blessed stemt als eerste op mij is meer een gevoel dan iets wat ik kan onderbouwen

daarom zou ik ook nog wel even newbie blijven
pi_75366965
jaspah (10) Blessed, PS, ajf, Hara, Etc., Ez, CLX, krio, dorpsoudste
Isdatzo (1) JB
Borisz 1 jaspah
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 12:35:34 #174
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75366971
En waarom Borisz niet? Want daar stem je nou op
With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 12:38:00 #175
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75367058
Trevland was trouwens toch ook wel altijd aanwezig? Hij deed dan vrij weinig, maar hij was er wel. Nu heb ik hem één keer gezien of zo.
pi_75367090
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef Etcetera het volgende:
oja! shit haha fuck ik hou er mee op

borisz en janiesbrownie zijn het..

ik loop vast naar de galg
  maandag 7 december 2009 @ 12:39:42 #177
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75367118
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:39 schreef jaspah het volgende:

[..]

maandag 7 december 2009 @ 12:45:26 #178
216584 Trevland
pi_75367295
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:38 schreef Harajuku. het volgende:
Trevland was trouwens toch ook wel altijd aanwezig? Hij deed dan vrij weinig, maar hij was er wel. Nu heb ik hem één keer gezien of zo.
Ja en ik kan ook wel eens druk zijn met andere dingen, school en de onz sc# bijvoorbeeld
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 december 2009 @ 12:46:24 #179
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_75367324
Tentamen morgen, en heb leermodus aan staan . Dus zal er niet 24/7 zijn .
  maandag 7 december 2009 @ 12:46:31 #180
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75367328
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:45 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ja en ik kan ook wel eens druk zijn met andere dingen, school en de onz sc# bijvoorbeeld
Wat een toeval, jeetje.
pi_75367396
quote:

[..]

.
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 12:50:12 #182
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75367452
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:39 schreef jaspah het volgende:

[..]

Als je je hoofd nou ook nog even in de strop legt, wij dorpjes zijn lui enzo
With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 12:52:06 #183
216584 Trevland
pi_75367526
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat een toeval, jeetje.
Dan geloof je met toch niet zoals gewoonlijk, ik wordt er niet warm of koud van
  maandag 7 december 2009 @ 12:54:02 #184
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75367589
quote:

[..]

quote:
Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef UncleErnie het volgende:
jaspah (10) Blessed, PS, ajf, Hara, Etc., Ez, CLX, krio, dorpsoudste
Isdatzo (1) JB
Harajuku [b](2) _Michiel_, Marijkezwolle,[/b]
Borisz 1 jaspah
pi_75367602
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef jaspah het volgende:

even een voorspelling:

Godverdomme. Ik ben SL en mag me nergens mee bemoeien, maar ik moet wel enorm lachen om je. Kudo's
  maandag 7 december 2009 @ 12:54:36 #186
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75367605
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:52 schreef Trevland het volgende:

[..]

ik geloof hem!
  maandag 7 december 2009 @ 12:54:42 #187
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75367615
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:50 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Als je je hoofd nou ook nog even in de strop legt, wij dorpjes zijn lui enzo
Ik wil dan nog wel de hevel overhalen
pi_75367646
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef Etcetera het volgende:
Gelukkig, iemand anders zag het ook.
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 12:56:28 #189
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75367684
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:55 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Gelukkig, iemand anders zag het ook.
Je maakt me nieuwsgierig
With four other people
And aliens
pi_75367729
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Je maakt me nieuwsgierig
Ik vond het alleen grappig dat hij zei dat die en die maffia waren, terwijl hij op die andere stemde. Daar moest ik even om grinniken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 december 2009 @ 12:58:03 #191
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_75367741
jaspah (11) Blessed, PS, ajf, Hara, Etc., Ez, CLX, krio, dorpsoudste, Borisz
Isdatzo (1) JB
Borisz 1 jaspah
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 12:59:16 #192
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75367789
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:57 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Ik vond het alleen grappig dat hij zei dat die en die maffia waren, terwijl hij op die andere stemde. Daar moest ik even om grinniken.
Ah ok Ik ook
With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 13:01:46 #193
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75367862
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:52 schreef Trevland het volgende:

[..]

Joh. Normaal ben je altijd aanwezig, nu lul je wel tig SCtopics vol maar hier zien we je niet, tót ik er een opmerking over maak. Nog geen vijf minuten later was daar ineens een reactie van jou dus je leest stiekem wel mee. En ik word er niet warm of koud van dat jij er niet warm of koud van wordt, .
pi_75367869
benk al dood?
  maandag 7 december 2009 @ 13:02:51 #195
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75367904
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:54 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

[..]

Whut?
  maandag 7 december 2009 @ 13:14:40 #196
163094 Ladidadida
pi_75368313
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:54 schreef ajf het volgende:

[..]

Ik wil dan nog wel de hevel overhalen
Ga jij eens slapen
  maandag 7 december 2009 @ 13:31:31 #197
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75369006
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:01 schreef jaspah het volgende:
benk al dood?
Het topic iig wel.
pi_75369034
Ik zit hier zo af en toe mee te lezen steeds en wtf...

Jammer dat ik weinig tijd heb gehad om de hints uit te pluizen, heb wel al een beetje gedaan.. maar je moet iedereen doen vind ik voordat je met wat kunt komen.
Ik ga nu beetje kijken of ik wat kan vinden. Hints, pfft, echt lastig.. Net als met Wie is de Mol.. daar snap ik ook nooit hints.
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 13:32:39 #199
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75369054
Is toch niet zo gek Het is bekend wie er dood gaat vanavond, en verder is het een beetje afwachten tot de nachtkill enzo toch?
With four other people
And aliens
pi_75369152
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:32 schreef Etcetera het volgende:
Is toch niet zo gek Het is bekend wie er dood gaat vanavond, en verder is het een beetje afwachten tot de nachtkill enzo toch?
teamkillers!
  maandag 7 december 2009 @ 13:35:57 #201
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75369205
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:32 schreef SMutzskii het volgende:
Ik zit hier zo af en toe mee te lezen steeds en wtf...

Jammer dat ik weinig tijd heb gehad om de hints uit te pluizen, heb wel al een beetje gedaan.. maar je moet iedereen doen vind ik voordat je met wat kunt komen.
Ik ga nu beetje kijken of ik wat kan vinden. Hints, pfft, echt lastig.. Net als met Wie is de Mol.. daar snap ik ook nooit hints.
Ik heb iedereen gedaan, hoor. Je vindt alleen niet bij iedereen wat hè
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 13:36:46 #202
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75369242
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb iedereen gedaan, hoor.
Hihi
With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 13:37:46 #203
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75369283
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:36 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Hihi
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 13:38:37 #204
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75369324
Hij is slecht he
With four other people
And aliens
pi_75369332
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb iedereen gedaan, hoor. Je vindt alleen niet bij iedereen wat hè
Nee, dat snap ik.. ik bedoel dat ikzelf iedereen wil iedereen doornemen en kijken of ikzelf ook nog wat kan vinden.

Ga niet puur alleen op jou hints af, of klinkt dat heel stom.. en moet ik gewoon niet zo dom doen en gewoon jou hints volgen en daarop mijn stem baseren? Je hebt wel een aantal goede hints opgelost denk ik.
  maandag 7 december 2009 @ 13:39:48 #206
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75369384
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:38 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik.. ik bedoel dat ikzelf iedereen wil iedereen doornemen en kijken of ikzelf ook nog wat kan vinden.

Ga niet puur alleen op jou hints af, of klinkt dat heel stom.. en moet ik gewoon niet zo dom doen en gewoon jou hints volgen en daarop mijn stem baseren? Je hebt wel een aantal goede hints opgelost denk ik.
Oh nee, ik heb juist graag dat de rest ook naar de hints kijkt. Vooral doen
pi_75369411
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:32 schreef Etcetera het volgende:
Heb je in principe gelijk in, maar eigelijk hou ik er totaal niet van om achter de kudde aan te lopen.. en zomaar iemand stemmen dat is ook raar, tenzij ik daar aanwijzingen voor heb, maar zelf heb ik nog niet in de hints gezocht..
pi_75369435
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh nee, ik heb juist graag dat de rest ook naar de hints kijkt. Vooral doen

Maar niet lachen als ik iets geks verzin
Kbegin bovenaan..
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 13:41:25 #209
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75369454
Vooral doen hoor Het is alleen zo dat de kans dat er iemand anders wordt omgelegd door het dorp nogal klein is denk ik, vandaar dat ik zei dat het vooral afwachten is
With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 13:43:40 #210
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75369540
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:40 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Heb je in principe gelijk in, maar eigelijk hou ik er totaal niet van om achter de kudde aan te lopen.. en zomaar iemand stemmen dat is ook raar, tenzij ik daar aanwijzingen voor heb, maar zelf heb ik nog niet in de hints gezocht..
Nou, zo zwart is het ook weer niet. Als jij ineens aankomt met drie geeeeeeeeeeweldige hints naar iemand dan ga ik vast wel overstag en niet alles zelf nog eens 3 keer bekijken of zo. Dan ben je niet per se een schaap, dan ga je gewoon mee met de goede hints.
pi_75369575
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Vooral doen hoor Het is alleen zo dat de kans dat er iemand anders wordt omgelegd door het dorp nogal klein is denk ik, vandaar dat ik zei dat het vooral afwachten is
Klopt, maar k moet stemmen (anders hebk strafpunt).. en als ik jaspah stem loop ik achter de kudde aan en als ik iemand anders stem, weet ik niet waarom.. en dat klopt ook niet, want ik ben wel van mening dat je moet onderbouwen waarom je op iemand stemt.

Jaja, heel erg gezeur.. maar het maakt zowieso niet uit, want aan die hints kunnen we altijd nog wat hebben, niet alleen deze ronde..
pi_75369588
Ik heb in het weekend ook zelf wel hints gezocht hoor, maar veel meer dan er al was gepost heb ik niet gevonden. En je hoeft ook niet alles meteen te posten natuurlijk. Tactiek!
pi_75369643
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou, zo zwart is het ook weer niet. Als jij ineens aankomt met drie geeeeeeeeeeweldige hints naar iemand dan ga ik vast wel overstag en niet alles zelf nog eens 3 keer bekijken of zo. Dan ben je niet per se een schaap, dan ga je gewoon mee met de goede hints.
Ja, maar dat is het hem juist.. voor Jaspah vind ik de hints niet bepaald sterk en de hints die ikzelf had gevonden qua jaspah waren ook vrij mager. Dus als ik dan op Jaspah stem, voel ik me meer dat ik dat doe omdat de rest dat ook doet en hij toch al dood is..
  maandag 7 december 2009 @ 13:45:50 #214
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75369650
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:44 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Klopt, maar k moet stemmen (anders hebk strafpunt).. en als ik jaspah stem loop ik achter de kudde aan en als ik iemand anders stem, weet ik niet waarom.. en dat klopt ook niet, want ik ben wel van mening dat je moet onderbouwen waarom je op iemand stemt.

Jaja, heel erg gezeur.. maar het maakt zowieso niet uit, want aan die hints kunnen we altijd nog wat hebben, niet alleen deze ronde..
Volgens mij heeft er nog niemand naar het tweede stuk gekeken, dus daar kun je nog een vers mafialid in gaan zoeken.
  maandag 7 december 2009 @ 13:46:45 #215
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75369692
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Ja, maar dat is het hem juist.. voor Jaspah vind ik de hints niet bepaald sterk en de hints die ikzelf had gevonden qua jaspah waren ook vrij mager. Dus als ik dan op Jaspah stem, voel ik me meer dat ik dat doe omdat de rest dat ook doet en hij toch al dood is..
Jaspah is wat hints maar voornamelijk gedrag. Iedereen zag dat rare gedrag, iedereen wordt het eens. Als jij dat achter de kudde aanlopen wil noemen, so be it.
pi_75369718
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Volgens mij heeft er nog niemand naar het tweede stuk gekeken, dus daar kun je nog een vers mafialid in gaan zoeken.
In het tweede stuk is een maffia zelf gedood door de maffia? Hoe kan dat dan? Zowieso ga ik wel allebei de stukjes doorkijken.. Denk idd dat er vrij weinig in alinea 1 nog te vinden is.
  maandag 7 december 2009 @ 13:47:52 #217
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75369737
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:47 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

In het tweede stuk is een maffia zelf gedood door de maffia? Hoe kan dat dan? Zowieso ga ik wel allebei de stukjes doorkijken.. Denk idd dat er vrij weinig in alinea 1 nog te vinden is.
Kan door de busdriver gebeurd zijn.
pi_75369749
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jaspah is wat hints maar voornamelijk gedrag. Iedereen zag dat rare gedrag, iedereen wordt het eens. Als jij dat achter de kudde aanlopen wil noemen, so be it.
Nee, ik zeg niet dat andere dat doen.. ik zeg dat het voor mij zo voelt mocht ik nu voor Jaspah stemmen.
pi_75369782
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:47 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Kan door de busdriver gebeurd zijn.
Wijzen de hints in alinea 2 dan naar de busdriver of toch naar die mafia? Want als ze naar de busdriver wijzen, dan is het natuurlijk niet slim om die hints hier te ontraflen.. want busdriver hoort bij de goeie \o/
  maandag 7 december 2009 @ 14:04:49 #220
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75370450
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:48 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Wijzen de hints in alinea 2 dan naar de busdriver of toch naar die mafia? Want als ze naar de busdriver wijzen, dan is het natuurlijk niet slim om die hints hier te ontraflen.. want busdriver hoort bij de goeie \o/
Nee, 't blijft een mafia kill.
pi_75370624
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

jeuh! jij bent de enige die het snapt!

stem je mee op borisz?
pi_75370631
Telt Frontpage history ook mee?
pi_75370680
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:09 schreef SMutzskii het volgende:
Telt Frontpage history ook mee?
Neen
  maandag 7 december 2009 @ 14:45:23 #224
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75372132
Booooooring.
  maandag 7 december 2009 @ 14:54:10 #225
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75372441
Toen Lyndamaffia nietsvermoedend in de late avond door de bossen aan het banjeren was, werd ze heimelijk gadegeslagen door het boefje van dit verhaal.
Sterker nog, het was niet zomaar een boefje, het was een slechterik waar Christopher Lee nog een puntje aan kan zuigen. Maar, om op mijn verhaal terug te komen, Lynda liep daar dus.
Terwijl Lynda daar liep, kwam de slechterik van dit verhaal langzaam dichterbij. Het had natuurlijk een geweer kunnen trekken om Lynda daar af te schieten, maar onze slechterik genoot juist van de jacht.
het maakte geen enkel geluid terwijl het naderde. Langzaam trok het het mes. Nog een paar meter. Dit was de kans! het besprong Lynda, trok haar hoofd aan haar haren naar achter, en sneed haar keel langzaam van oor tot oor open, om Lynda daarna als een bloedig hoopje op de koude, harde grond te laten verrekken.

Jaspah heeft in z'n fobo staan: Bomen zijn relaxed!
Idz--->heeft foto's in zijn fobo waar bomen op staan
Susi--->topic "into the wild" (okee deze is vergezocht i know )
Xaryna---> topic "Dan ben je pas een echte held"
Hara--->topic "mooie haren"
Tegan---> topic "van Desperate Housewifes 'i'm losing a lot of blood"

En als ik op Syb druk kom ik uit in Hara's fobo Dat vind ik ook wel verdacht
pi_75372741
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:54 schreef ajf het volgende:
.
SPOILER
pi_75372837
quote:
.
SPOILER
  maandag 7 december 2009 @ 15:04:34 #228
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75372845
quote:

Jaspah heeft in z'n fobo staan: Bomen zijn relaxed!
Idz--->heeft foto's in zijn fobo waar bomen op staan
Susi--->topic "into the wild" (okee deze is vergezocht i know )
Xaryna---> topic "Dan ben je pas een echte held"
Hara--->topic "mooie haren"

Dan heeft PS toch de goede lijst niet overgenomen, .
pi_75372890
Jawel. Ajf doet het gewoon fout. Mogelijk opzettelijk. VERDACHT.
  maandag 7 december 2009 @ 15:06:26 #230
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75372903
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:06 schreef krioro het volgende:
Jawel. Ajf doet het gewoon fout. Mogelijk opzettelijk. VERDACHT.
Oooohhh.
  maandag 7 december 2009 @ 15:08:54 #231
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75372970
Waarom moet ik dood ?
Huilen dan.
  maandag 7 december 2009 @ 15:13:23 #232
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75373134
Where do I begin.
  maandag 7 december 2009 @ 15:14:19 #233
202348 Susi
Temple of Love
pi_75373179
Oh my ik heb heel erg internet nodig op mien kamer
pi_75373279
Eerste stukje -->

IsDatZo
Muizenvallen/gif/etc (http://forum.fok.nl/topic/1372147) --> Sadistisch (?) (op dieren geoefend?)

Harajuku.
Avatar is kwellend naar Britney. <-- sadistisch ( )
Prrrr: Spinnende kat?
Veel posts in F&F (honden en katten)
Yvon Jaspers windt me op <-- stal + hooivork?

Susi
zeis = gereedschap.. hooivork ook, Susi komt uit Zeis(T). ( )
Boer Zoekt Vrouw #28 - Boer ontmoet schoonfamilie! <-- stal + hooivork?

Ajf
Katfoto's in fobo.
NOT DONE --> Well done?

Blessed19
the Pillows / Moonspell --> Dromen?
Gepost in veel 'gratis' topics --> Arm moe.. (Armoe)
Hoe zelf KRABPALEN maken 2 --> Katten?

Ezechielk
Cannibal Holocaust --> Sadistisch?

MarijkeZwolle
Dieren enzo @ FoBo
Sadistische AVA? + Jaloerse vrouw steekt penis in brand - post
Moonspell --> Maan = nacht = slapen = dromen?
F&F post --> katten

En toen had ik geen zin meer.. kwordt er gek van... wat een gezever eigelijk allemaal hierboven.

Stukje twee vind ik wel opvallend.. kom er niet veel wijs uit..
  maandag 7 december 2009 @ 15:18:16 #235
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75373332
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
Where do I begin.
Jij mag niet meedoen!
Huilen dan.
pi_75373600
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Jij mag niet meedoen!
Where do I begin.
  maandag 7 december 2009 @ 15:25:41 #237
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75373644
Dan moet de lijst aangepast worden Ik zit hier met 38.4 ook maar mijn best te doen
  maandag 7 december 2009 @ 15:26:47 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75373694
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:16 schreef SMutzskii het volgende:
Eerste stukje -->

IsDatZo
Muizenvallen/gif/etc (http://forum.fok.nl/topic/1372147) --> Sadistisch (?) (op dieren geoefend?)

Harajuku.
Avatar is kwellend naar Britney. <-- sadistisch ( )
Prrrr: Spinnende kat?
Veel posts in F&F (honden en katten)
Yvon Jaspers windt me op <-- stal + hooivork?

Susi
zeis = gereedschap.. hooivork ook, Susi komt uit Zeis(T). ( )
Boer Zoekt Vrouw #28 - Boer ontmoet schoonfamilie! <-- stal + hooivork?

Ajf
Katfoto's in fobo.
NOT DONE --> Well done?

Blessed19
the Pillows / Moonspell --> Dromen?
Gepost in veel 'gratis' topics --> Arm moe.. (Armoe)
Hoe zelf KRABPALEN maken 2 --> Katten?

Ezechielk
Cannibal Holocaust --> Sadistisch?

MarijkeZwolle
Dieren enzo @ FoBo
Sadistische AVA? + Jaloerse vrouw steekt penis in brand - post
Moonspell --> Maan = nacht = slapen = dromen?
F&F post --> katten

En toen had ik geen zin meer.. kwordt er gek van... wat een gezever eigelijk allemaal hierboven.

Stukje twee vind ik wel opvallend.. kom er niet veel wijs uit..
Mijn avatar onder sadisme scharen Daar ga ik verder maar niet op in. Yvon Jaspers topic staat op pagina 2 en die wordt niet gebruikt, zoals ik al tig keer gezegd heb. Dus ik blijf wederom steken op dieren .

Die moonspell vind ik wat vergezocht, en arm moe helemaal. Cannibal Holocaust is wel lekker.
  maandag 7 december 2009 @ 15:27:48 #239
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75373738
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:24 schreef krioro het volgende:

[..]

Where do I begin.
pi_75373748
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:25 schreef ajf het volgende:
Dan moet de lijst aangepast worden Ik zit hier met 38.4 ook maar mijn best te doen
De lijst in de OP van dit topic klopt. Op je koorts.
  maandag 7 december 2009 @ 15:29:57 #241
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75373832
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef krioro het volgende:

[..]

De lijst in de OP van dit topic klopt. Op je koorts.
Okee dan neem ik die de volgende ronde. Als ik blijf leven Ja dank je
pi_75373914
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Mijn avatar onder sadisme scharen Daar ga ik verder maar niet op in. Yvon Jaspers topic staat op pagina 2 en die wordt niet gebruikt, zoals ik al tig keer gezegd heb. Dus ik blijf wederom steken op dieren .

Die moonspell vind ik wat vergezocht, en arm moe helemaal. Cannibal Holocaust is wel lekker.
Als ik vandaag in 20 topics post, verdwijnen er toch topics naar pagina 2.. dus ik heb zowel op pagina 1 als 2 gekeken. Omdat mensen ook nog posten en dat dus veranderd steeds.

En idd, daarom ook die ( ) vond hem zelf ook dom, maar tis wel dat je britney kwelt daarmee

Cannibal Holocaust staat ook op pagina 2 volgens mij.

Moonspell idd wel wat vergezocht, maar the pillow bij die ene vent dan weer niet. Maar ik had zoiets, ik heb Moonspel bij die ene ook, waarom dan bij die andere niet
Ik verzin ook maar wat.. haha.

Vind overigens idd niet alle hints even goed, dus als er bij iemand veel hints staan, wil dat niet zeggen dat die persoon meer verdacht is.

Ik geef me gewonnen, geen zin om nog verder te zoeken.. geen tijd ook niet eigelijk. Ik ga mee met de rest, in de hoop dat het klopt! (Kan er toch vrij weinig meer aan doen, dus eigeljk maakt mijn stem geen bal uit)
pi_75373978
jaspah (12) Blessed, PS, ajf, Hara, Etc., Ez, CLX, krio, dorpsoudste, Borisz, SMutzski
Isdatzo (1) JB
Borisz (1) jaspah
  maandag 7 december 2009 @ 15:37:17 #244
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75374138
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Als ik vandaag in 20 topics post, verdwijnen er toch topics naar pagina 2.. dus ik heb zowel op pagina 1 als 2 gekeken. Omdat mensen ook nog posten en dat dus veranderd steeds.

En idd, daarom ook die ( ) vond hem zelf ook dom, maar tis wel dat je britney kwelt daarmee

Cannibal Holocaust staat ook op pagina 2 volgens mij.

Moonspell idd wel wat vergezocht, maar the pillow bij die ene vent dan weer niet. Maar ik had zoiets, ik heb Moonspel bij die ene ook, waarom dan bij die andere niet
Ik verzin ook maar wat.. haha.

Vind overigens idd niet alle hints even goed, dus als er bij iemand veel hints staan, wil dat niet zeggen dat die persoon meer verdacht is.

Ik geef me gewonnen, geen zin om nog verder te zoeken.. geen tijd ook niet eigelijk. Ik ga mee met de rest, in de hoop dat het klopt! (Kan er toch vrij weinig meer aan doen, dus eigeljk maakt mijn stem geen bal uit)
Ja, goed. Als ie dan op 1 of 2 van pagina 2 staat, a la.

Pillow was wel aardig ja, dat associeer je wel gelijk met slapen/dromen maar moon vind ik daar iets te ver vandaan. Dat associeer ik meer met nacht of zo. En dan kom je via nacht wel weer bij slapen maar dat vind ik dan een stap te ver

Jammer van Cannibal Holocaust tho.
pi_75374234
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, goed. Als ie dan op 1 of 2 van pagina 2 staat, a la.

Pillow was wel aardig ja, dat associeer je wel gelijk met slapen/dromen maar moon vind ik daar iets te ver vandaan. Dat associeer ik meer met nacht of zo. En dan kom je via nacht wel weer bij slapen maar dat vind ik dan een stap te ver

Jammer van Cannibal Holocaust tho.
Ja, opzich.. maar bij die persoon zitten verder niet veel hints, dus wss is dat toch niet de juiste. Tenzij er in het stukje maar 1 hint zou zitten naar de maffiapersoon.

En, als ik nu in 20 topics post nog, dan verdwijnen toch 20 topics van mijn eerste pagina, naar pagina 2? Of niet, dus eigelijk kan je niet perse zeggen alleen pagina 1... ligt eraan hoeveel iemand in verschillende topics post.?
  maandag 7 december 2009 @ 15:46:55 #246
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75374590
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Ja, opzich.. maar bij die persoon zitten verder niet veel hints, dus wss is dat toch niet de juiste. Tenzij er in het stukje maar 1 hint zou zitten naar de maffiapersoon.

En, als ik nu in 20 topics post nog, dan verdwijnen toch 20 topics van mijn eerste pagina, naar pagina 2? Of niet, dus eigelijk kan je niet perse zeggen alleen pagina 1... ligt eraan hoeveel iemand in verschillende topics post.?
Ik heb het nog nooit meegemaakt met zo'n groot aantal, maar onmogelijk is het niet inderdaad. Zou wel een beetje flauw zijn tho

Met één hint zal t wel niets zijn nee
pi_75374752
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Daar had ik vaak last van
Maar ik was dan ook een spamhoer.
  maandag 7 december 2009 @ 15:51:28 #248
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75374817
Maar volgens mij deden we wel de eerste 2 pagina's van de forumhistory.
pi_75374820
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb het nog nooit meegemaakt met zo'n groot aantal, maar onmogelijk is het niet inderdaad. Zou wel een beetje flauw zijn tho

Met één hint zal t wel niets zijn nee
Nouja, voor de zekerheid pak ik gewoon pagina 2 mee, je weet het nooit he.. al zou het wel flauw zijn. Idd.
Ik wordt hyper van hints zoeken,.. Dat het maar 19.00 u is snel.

Trouwens, voor iedereen die nog niet gestemt heeft.. stemmen! Anders krijg je strafstem en na 3 strafstemmen krijg je kill! en dat zou zonde zijn (iig als je dorp bent, maffia stem vooral niet! )
pi_75374880
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:50 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

was
pi_75374949
kuttopic!
  maandag 7 december 2009 @ 15:57:46 #252
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75375148
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:51 schreef ajf het volgende:
Maar volgens mij deden we wel de eerste 2 pagina's van de forumhistory.
Werkelijk? Ik heb het altijd met 1 pagina gedaan. De hints maken en de hints zoeken.
  maandag 7 december 2009 @ 15:59:08 #253
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75375213
Al bijna 1400 views, 't is vast de mafia die stiekem meekijkt
pi_75375240
Ik gebruik ze niet vaak, en dan enkel eerste pagina, de bovenste paar. Het is dus vrij onrealistisch dat het topic op pagina 2 terecht komt
  maandag 7 december 2009 @ 16:00:47 #255
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75375283
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:59 schreef UncleErnie het volgende:
Ik gebruik ze niet vaak, en dan enkel eerste pagina, de bovenste paar. Het is dus vrij onrealistisch dat het topic op pagina 2 terecht komt
Zie, ik ben niet gek.
pi_75375350
nou maar even een poging om mijzelf te redden:

ik doe dit voor het eerst. dus heb geen idee hoe ik me moet gedragen dus ik gedraag me als een newbie.
de hints zijn nauwelijks te betrekken op mijn fobo of postgeschiedenis.. dus iedereen stemt nu op mij omdat iemand dat een of twee maal heeft gedaan en toen ging ik reageren want ik wil natuurlijk niet dood. Ik heb dit niet erg slim gedaan en nu begint iedereen op mij te stemmen..

Ik ben geen maffia!!

dus kijk naar de hints en oordeel zelf..
pi_75375366
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:00 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zie, ik ben niet gek.
Gelukkig maar..
Ik wist het niet, nooit eerder gespeelt en ik vond dat ze van pagina 1 naar 2 konden dus ook daarom daar zoeken..
  maandag 7 december 2009 @ 16:06:38 #258
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75375534
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Werkelijk? Ik heb het altijd met 1 pagina gedaan. De hints maken en de hints zoeken.
Even iemand roepen
  maandag 7 december 2009 @ 16:07:51 #259
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75375581
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:06 schreef ajf het volgende:

[..]

Even iemand roepen
Don't bother, Tim zegt al dat ie dat niet doet en de rest is niet belangrijk.
  maandag 7 december 2009 @ 16:08:06 #260
163094 Ladidadida
pi_75375597
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:06 schreef ajf het volgende:

[..]

Even iemand roepen
We deden altijd eerste twee pagina's, verder niet.
pi_75375608
Toen ik eens meedeed werd pagina 2 ook gebruikt. Althans, dat werd mij verteld destijds.
  maandag 7 december 2009 @ 16:09:04 #262
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75375631
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Don't bother, Tim zegt al dat ie dat niet doet en de rest is niet belangrijk.
Voor mij wel. Even mijn gelijk halen
pi_75375632
Zonder de rest van t topic eerst bekeken te hebben:

van nature achterdochtig: Is dat zo? Als je jezelf al zo'n naam geeft... bovendien ben je gewoon achterdochtig als je dat steeds vraagt.
Motor: ijzeren ros misschien? op stal.
past in zn straatje, motor op straat, ros in de stal.

Heeft in F&F topic post 15 die andere getallen begrijp ik niet helemaal... maar goed, post 15 in een F&F topic over muizenvallen (een kat is een muizenval)
compact en kleverig.
  maandag 7 december 2009 @ 16:09:37 #264
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75375656
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:08 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

We deden altijd eerste twee pagina's, verder niet.
  maandag 7 december 2009 @ 16:10:11 #265
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75375689
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef ajf het volgende:

[..]

Nou, ik niet.
  maandag 7 december 2009 @ 16:10:36 #266
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75375712
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:

van nature achterdochtig: Is dat zo? Als je jezelf al zo'n naam geeft... bovendien ben je gewoon achterdochtig als je dat steeds vraagt.

Heeft in F&F topic post 15 die andere getallen begrijp ik niet helemaal... maar goed, post 15 in een F&F topic over muizenvallen (een kat is een muizenval)
De posten doen niet mee. Alleen de titels. Verder goede poging
  maandag 7 december 2009 @ 16:10:53 #267
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75375731
Ik ga nog voor de allerlaatste keer zeggen dat posts niet gebruikt worden. De eerstvolgende die nog met posts aan komt kakken ga ik mijn stem geven.
pi_75375754
quote:

Alleen TTs. En ros - stal hoef je niet 2 keer te zeggen hoor.
  maandag 7 december 2009 @ 16:11:42 #269
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75375767
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:08 schreef krioro het volgende:
Toen ik eens meedeed werd pagina 2 ook gebruikt. Althans, dat werd mij verteld destijds.
  maandag 7 december 2009 @ 16:12:24 #270
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75375804
Pagina 1 posthistory
Signature
Ondertitel
Fotoboek

Echt, that is it. Verder niets. Echt niet.
pi_75375826
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:12 schreef Harajuku. het volgende:
Pagina 1 posthistory
Signature
Ondertitel
Fotoboek

UI
  maandag 7 december 2009 @ 16:13:10 #272
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75375830
quote:
Nee.
Huilen dan.
  maandag 7 december 2009 @ 16:13:28 #273
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75375844
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:13 schreef krioro het volgende:

[..]

UI
  maandag 7 december 2009 @ 16:13:59 #274
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75375865
En JB, jij hebt het vanaf het begin al op Isdatzo voorzien, I do wonder.
  maandag 7 december 2009 @ 16:14:25 #275
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75375886
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:13 schreef Harajuku. het volgende:
En JB, jij hebt het vanaf het begin al op Isdatzo voorzien, I do wonder.
Ze haat me .
Huilen dan.
  maandag 7 december 2009 @ 16:14:43 #276
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75375897
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:12 schreef Harajuku. het volgende:
Pagina 1 posthistory
Signature
Ondertitel
Fotoboek

Je vergeet de posts!!!
Huilen dan.
pi_75375919
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:11 schreef krioro het volgende:

[..]

Alleen TTs. En ros - stal hoef je niet 2 keer te zeggen hoor.
Ik vergeleek de straat met de stal en het ros met de motor, vandaar 2x..

En ik vertrouw Hara niet, maar das omdat ze totaal niet ingaat op de hints naar Idz in dat stukje, maar wel naar een hoop anderen wijst...
compact en kleverig.
pi_75375971
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:13 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Goede edit.
  maandag 7 december 2009 @ 16:16:44 #279
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75375982
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

En ik vertrouw Hara niet, maar das omdat ze totaal niet ingaat op de hints naar Idz in dat stukje, maar wel naar een hoop anderen wijst...
Dan vertrouw ik jou niet omdat jij niet op mijn 20 hints ingaat?
  maandag 7 december 2009 @ 16:19:51 #280
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75376115
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Da's misschien ook omdat die hints die op mij zouden slaan te belachelijk voor woorden zijn ?
Huilen dan.
pi_75376528
O en Ezechiel heeft The thrill of the hunt in zn AT staan, even verder kijken, want dat zijn er meer volgens mij...

(Genoot van de jacht dus...)
En idd, ik haat Idz
nou goed

(ik moest aan motors denken, vandaar)
compact en kleverig.
pi_75376628
Wat boeit het nou hoe het ging zeg? Bloody fuck, wat een zeikerds hier. Nu is het zoals ik al postte. Eerste pagina.
  maandag 7 december 2009 @ 16:32:25 #283
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75376636
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en Ezechiel heeft The thrill of the hunt in zn AT staan, even verder kijken, want dat zijn er meer volgens mij...

(Genoot van de jacht dus...)
En idd, ik haat Idz
nou goed

(ik moest aan motors denken, vandaar)
Ik vind je hints naar IDZ vrij sterk. Maar ik blijf deze ronde bij mijn keuze.
  maandag 7 december 2009 @ 16:33:13 #284
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75376667
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:32 schreef UncleErnie het volgende:
Wat boeit het nou hoe het ging zeg? Bloody fuck, wat een zeikerds hier. Nu is het zoals ik al postte. Eerste pagina.
  maandag 7 december 2009 @ 16:33:23 #285
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75376671
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Da's misschien ook omdat die hints die op mij zouden slaan te belachelijk voor woorden zijn ?
ik vind die van nature achterdochtig eigenlijk best goed
Live from Chicago
  maandag 7 december 2009 @ 16:34:26 #286
163094 Ladidadida
pi_75376711
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:32 schreef UncleErnie het volgende:
Kusje
pi_75376727
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:13 schreef krioro het volgende:

[..]

UI
die staat in je Fobo
pi_75376740
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:34 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

die staat in je Fobo
Meestal
  maandag 7 december 2009 @ 16:35:10 #289
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75376744
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

ik vind die van nature achterdochtig eigenlijk best goed
Ik ook
  maandag 7 december 2009 @ 16:41:33 #290
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75376972
enn ik twijfel ernstig over de maffiaheid van jaspah ondertussen, eigenlijk
Live from Chicago
pi_75377314
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moet ik je nog uitleggen hoe het moet?
pi_75377325
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dan vertrouw ik jou niet omdat jij niet op mijn 20 hints ingaat?
Wel, dat heb ik al gedaan

Waar staat dat van dromen precies? Ezechiel heeft ook iets met Dromen in zn AT: Tong gaat slapen. Dromend van geniale nederlanders.

Dat tweede stukje in Ezechiels AT: ONZ SC# Deze keer zonder Haar
compact en kleverig.
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 16:51:11 #293
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75377358
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vanwege de hints? Heb je z'n gedrag ook bekeken?
With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 16:53:12 #295
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75377434
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:51 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Vanwege de hints? Heb je z'n gedrag ook bekeken?
ahh tis gewoon een sukkeltje, das wat ik denk
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:50 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Moet ik je nog uitleggen hoe het moet?
?
Live from Chicago
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 16:53:55 #296
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75377469
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:51 schreef SMutzskii het volgende:

Misschien wel handig?
Oeh, ik vind van wel
With four other people
And aliens
pi_75377546
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

[..]

?
Zo gaat het: ##Unvote jaspah

Graag gedaan
pi_75377556
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

kweet niet wat ik nou moet denken blij dat je mij een kans geeft.. sukkeltje
pi_75377572
En ik baal dat ik zo weinig tijd heb, want nu moet ik alweer weg en ik heb voor 7 uur geen/weinig tijd meer

Das elke avond zo btw, dus ik moet t hebben van de avonden... Wat inhoudt dat ik vnl savonds mee kan doen met de hints, want nu roep ik wel wat, maar ik heb eigenlijk te weinig tijd om het echt te onderbouwen.
compact en kleverig.
pi_75377573
doe je mee op borisz stemmen?
  maandag 7 december 2009 @ 16:59:33 #301
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75377679
  maandag 7 december 2009 @ 17:01:09 #302
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75377724
Jij mag hem openen hoor, Tim.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')