Dat is inderdaad een goede vraag. Waaraan meet je dat.quote:Op zondag 6 december 2009 22:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoe bepaal je dan die kwaliteit? Dat doe je toch adhv de geschiktheid voor iets.
Overigens ga ik deze zomer (voor de 2e keer) de grond van IJsland voor 2 maanden van heel dichtbij bekijken
.
Een kip is nog geen mus.quote:
http://messages.fok.nl/compose.php?to=140043quote:Op zondag 6 december 2009 22:25 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede vraag. Waaraan meet je dat.
Je hebt gelijk, posts gerelateerd houden aan het spel enzo. Maar niemand doet ietsquote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=140043
En wat zouden wij nu nog moeten doen dan?quote:Op zondag 6 december 2009 22:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, posts gerelateerd houden aan het spel enzo. Maar niemand doet iets
quote:Op zondag 6 december 2009 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En wat zouden wij nu nog moeten doen dan?
Dat, maar dan wil ik er nog minstens 15 stemmen bijquote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik bijt t spits wel af
##jaspah omdat hints
jaspah (1) Hara
Grote kans dat ik het morgen nog verander,.
quote:Op zondag 6 december 2009 22:34 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
[..]
Dat, maar dan wil ik er nog minstens 15 stemmen bij
ik doe mee!quote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik bijt t spits wel af
##jaspah omdat hints
jaspah (1) Hara
Grote kans dat ik het morgen nog verander,.
Hey wat toevallig! het schijnt dat je binnenkort in het mobspel ook de grond van heel dichtbij mag bekijken.quote:Op zondag 6 december 2009 22:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoe bepaal je dan die kwaliteit? Dat doe je toch adhv de geschiktheid voor iets.
Overigens ga ik deze zomer (voor de 2e keer) de grond van IJsland voor 2 maanden van heel dichtbij bekijken
.
neuh, maar daar kan jij wel verandering in brengen hoorquote:
We wachten nog steeds op jouw analyse en jouw hints.quote:
Ik had Idz omdat ie straatfoto's heeft,( paste in zn straatje)... stal, paarden, motor paardenkrachten (PKs) ik heb geen flauw idee eerlijk gezegd.quote:Op zondag 6 december 2009 19:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Verdere hints: Hara met verzonnen redenen.
Isdatzo: om toch.
Oh ja.quote:Op maandag 7 december 2009 06:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op jouw analyse en jouw hints.
Voor vanavond 19.00.quote:Op maandag 7 december 2009 10:07 schreef jaspah het volgende:
waarom op mij stemmen? ik heb nog nauwelijks tijd gehad om hier te postenmaarja.. die hints zijn zo vaag als je ze zo krom ombuigt kan je op mij uit komen maar ook op iedereen anders volgens mij maarja..
voor wanneer moetje stemmen? want ik heb nog werkelijk geen idee..
haha bomen zijn relaxed! ik heb nog geen ander fotoboek bekeken ook maar eens doen voordat ik straks de pijp uit benquote:Op maandag 7 december 2009 10:05 schreef SMutzskii het volgende:
Ik ben beetje aan het hints bekijken en ik vraag me iets af...
1ste alinea is met hints voor mafia? 2e alinea hints voor ??? (welke rol kan dat dan gedaan hebben eigelijk? )
3e alinea voor de nachtwaker? Of staan alle hints door elkaar?![]()
1tje die ik zelf trouwens erg leuk vind die ik gevonden heb is:
Jaspah --> "bomen zijn relaxed" @ fotoboek --> In de bosjes liggen vooral voor de rust??
(Doe ik het zo goed?)
Mja, moeten we eigenlijk wel voor de nachtwaker gaan om die proberen te doden in de lynch? Want die hoort toch aan de goede kant officieel?![]()
Ik heb nog meer hints, maar wil eerst ff bovenstaande weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |