ik kan het wel hoorquote:
Verdere hints: Hara met verzonnen redenen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga nog wel even alleen verder.
Die kat bij Etc is veeeeeeeel te overduidelijk, die hint geloof ik niet in en dan zou ze nog maar één semi ok hint tegen zich hebben.
Syb-rund vind ik ook nog wel ok, maar daar heb ik so far ook maar één hint bij dus tenzij iemand nog iets vindt streep ik Syb ook door.
Jaspah vind ik nog steeds een degelijke optie.
Michiel heeft niets anders dan een getal en dat is, kijkend naar vorige edities, ook erg mager. Geldt hetzelfde voor als bij Syb.
Die van PS is veeeeeeel te zwak.
JB is nog steeds niet onaardig
Bij Marijkezwolle vind ik het vooral opvallend dat ze een hond én kat heeft, dat heb ik bij niemand anders gezien.
ajf, EzechielK en Xaryna lijkt me ook te mager.
Calex nog steeds degelijk.
Borisz heeft alle schijn tegen.
ONZ SC# Stop huilkat in het asiel - ajf
ONZ SC # Waar Trev een Stoeipoes is ! - Xaryna, Ez, Trevland
Zijn hoogopgeleiden de grootste schapen? - Xaryna
kat + hond in fobo - MarijkeZwolle
Kat in fobo - JB
Dieren in at - JB
Werken in een slachthuis - dieren vermoorden JB
15 - 2x keer AT Michiel
mijn konijntje van 9 weken - Michiel
Woonplaats ijmuiden/ei - Borisz
twee Yvon Jaspers topics - boer zoekt vrouw, stal - Borisz
FB Danny en Knorretje gefeliciteerd: knorretje/varken/dieren
Raad de straat topics - Calex
softbal fobo - slag
57-15=42 - schoenmaar 42 - jaspah
ij in emailadres- ei
http://www.schuurpapiertje.nl - schuur/stal- jaspah
DIG [EXCEL] Het grote Excel vragen topic, #15
DIG Excel Cirkel diagram maken uit rij gegevens
DIG Excel vraagstukje
= cijfers.
AKQ SC #714 Vliegende ratten - PS
Syb-RUND staat op stal.
kat in ava - Etc
Kan ik mijn vriend nog vertrouwen? - achterdochtig
Do the monkey in ava - SMutzskii
Jippi ya jeey in fobo - das een ranch/cowboy/dierendrijver ding oid toch?
Een vraag over Fritzl - fritzl/sadisme
Okay, nu heb ik niets meer. Jullie mogen.
Tja... Mannenquote:Op zondag 6 december 2009 19:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Konden Tim en Calex het ook maar.
quote:Op zondag 6 december 2009 19:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Konden Tim en Calex het ook maar.
Als in: de landbouwgrond?quote:Op zondag 6 december 2009 20:53 schreef UncleErnie het volgende:
Heeft er iemand toevallig buitengewoon veel kennis van landdegradatie in IJsland?
Als in: de bodem ensich. Verwoestijning, bodemerosie, dat soort zaken.quote:
True. Maar landbouwgrond is daar maar een klein deel van. Zelfs in IJsland gebruikt men de grond nog wel voor andere dingen. En veel grond is niet bebouwd of iets in die richting. Wanneer een lap grond eerst vol vegetatie staat, en tien jaar later een groot stuk woestijnachtige grond is, is dat ook landdegradatie. Ook al deed men helemaal niets met de grond.quote:Op zondag 6 december 2009 21:54 schreef Isdatzo het volgende:
An sich.
Hoezo is het dan bodemdegradatie? Dan moet het érgens minder geschikt voor zijn/worden. Als er toch niks met 'een stuk grond' gedaan wordt (of als er geen plannen mee zijn) kan het ook niet degraderen.
Je moet iets met die grond willen doen.. er landbouw op bedrijven, bebouwing op plaatsen, whatever. En misschien is de ontwikkeling van het ene bodemtype naar het andere ongunstig voor eventuele landbouw maar gunstig voor bebouwing, is het dan ook degradatie? 't Is maar net vanuit welke kant je het bekijkt.
En hoe bepaal je dan die kwaliteit? Dat doe je toch adhv de geschiktheid voor iets.quote:Op zondag 6 december 2009 22:03 schreef UncleErnie het volgende:
Het gaat dus niet zozeer om de waarde van de grond, maar meer dat de kwaliteit ervan afneemt. Dat valt ook te meten zonder dat je er iets mee doet
Dat is inderdaad een goede vraag. Waaraan meet je dat.quote:Op zondag 6 december 2009 22:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoe bepaal je dan die kwaliteit? Dat doe je toch adhv de geschiktheid voor iets.
Overigens ga ik deze zomer (voor de 2e keer) de grond van IJsland voor 2 maanden van heel dichtbij bekijken
.
Een kip is nog geen mus.quote:
http://messages.fok.nl/compose.php?to=140043quote:Op zondag 6 december 2009 22:25 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede vraag. Waaraan meet je dat.
Je hebt gelijk, posts gerelateerd houden aan het spel enzo. Maar niemand doet ietsquote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=140043
En wat zouden wij nu nog moeten doen dan?quote:Op zondag 6 december 2009 22:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, posts gerelateerd houden aan het spel enzo. Maar niemand doet iets
quote:Op zondag 6 december 2009 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En wat zouden wij nu nog moeten doen dan?
Dat, maar dan wil ik er nog minstens 15 stemmen bijquote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik bijt t spits wel af
##jaspah omdat hints
jaspah (1) Hara
Grote kans dat ik het morgen nog verander,.
quote:Op zondag 6 december 2009 22:34 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
[..]
Dat, maar dan wil ik er nog minstens 15 stemmen bij
ik doe mee!quote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik bijt t spits wel af
##jaspah omdat hints
jaspah (1) Hara
Grote kans dat ik het morgen nog verander,.
Hey wat toevallig! het schijnt dat je binnenkort in het mobspel ook de grond van heel dichtbij mag bekijken.quote:Op zondag 6 december 2009 22:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoe bepaal je dan die kwaliteit? Dat doe je toch adhv de geschiktheid voor iets.
Overigens ga ik deze zomer (voor de 2e keer) de grond van IJsland voor 2 maanden van heel dichtbij bekijken
.
neuh, maar daar kan jij wel verandering in brengen hoorquote:
We wachten nog steeds op jouw analyse en jouw hints.quote:
Ik had Idz omdat ie straatfoto's heeft,( paste in zn straatje)... stal, paarden, motor paardenkrachten (PKs) ik heb geen flauw idee eerlijk gezegd.quote:Op zondag 6 december 2009 19:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Verdere hints: Hara met verzonnen redenen.
Isdatzo: om toch.
Oh ja.quote:Op maandag 7 december 2009 06:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op jouw analyse en jouw hints.
Voor vanavond 19.00.quote:Op maandag 7 december 2009 10:07 schreef jaspah het volgende:
waarom op mij stemmen? ik heb nog nauwelijks tijd gehad om hier te postenmaarja.. die hints zijn zo vaag als je ze zo krom ombuigt kan je op mij uit komen maar ook op iedereen anders volgens mij maarja..
voor wanneer moetje stemmen? want ik heb nog werkelijk geen idee..
haha bomen zijn relaxed! ik heb nog geen ander fotoboek bekeken ook maar eens doen voordat ik straks de pijp uit benquote:Op maandag 7 december 2009 10:05 schreef SMutzskii het volgende:
Ik ben beetje aan het hints bekijken en ik vraag me iets af...
1ste alinea is met hints voor mafia? 2e alinea hints voor ??? (welke rol kan dat dan gedaan hebben eigelijk? )
3e alinea voor de nachtwaker? Of staan alle hints door elkaar?![]()
1tje die ik zelf trouwens erg leuk vind die ik gevonden heb is:
Jaspah --> "bomen zijn relaxed" @ fotoboek --> In de bosjes liggen vooral voor de rust??
(Doe ik het zo goed?)
Mja, moeten we eigenlijk wel voor de nachtwaker gaan om die proberen te doden in de lynch? Want die hoort toch aan de goede kant officieel?![]()
Ik heb nog meer hints, maar wil eerst ff bovenstaande weten.
Nee, de nachtwaker willen we geheim houden, de mafia kan hier immers ook meelezen.quote:Op maandag 7 december 2009 10:05 schreef SMutzskii het volgende:
Ik ben beetje aan het hints bekijken en ik vraag me iets af...
1ste alinea is met hints voor mafia? 2e alinea hints voor ??? (welke rol kan dat dan gedaan hebben eigelijk? )
3e alinea voor de nachtwaker? Of staan alle hints door elkaar?![]()
1tje die ik zelf trouwens erg leuk vind die ik gevonden heb is:
Jaspah --> "bomen zijn relaxed" @ fotoboek --> In de bosjes liggen vooral voor de rust??
(Doe ik het zo goed?)
Mja, moeten we eigenlijk wel voor de nachtwaker gaan om die proberen te doden in de lynch? Want die hoort toch aan de goede kant officieel?![]()
Ik heb nog meer hints, maar wil eerst ff bovenstaande weten.
Zitten genoeg vage tussen, maar die van jou zijn zo vaag niet. Daarbij heb je een heel weekend gehad om zelf wat naar de hints te kijken en een betere optie te vinden, maar ja, dat gebeurde niet. Misschien helpt Ajf je op het laatste moment nog wel!quote:Op maandag 7 december 2009 10:07 schreef jaspah het volgende:
waarom op mij stemmen? ik heb nog nauwelijks tijd gehad om hier te postenmaarja.. die hints zijn zo vaag als je ze zo krom ombuigt kan je op mij uit komen maar ook op iedereen anders volgens mij maarja..
voor wanneer moetje stemmen? want ik heb nog werkelijk geen idee..
Er schieten me zo vijf mogelijke niet grappige opmerkingen te binnen waarom men eerst bij jou kijkt. Maar twee gaan over je voorgevel, dus ik ga nog wel vooruit.quote:Op maandag 7 december 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom kijkt iedereen steeds als eerste bij mij![]()
.
Maar daar weten zij niets van.quote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Er schieten me zo vijf mogelijke niet grappige opmerkingen te binnen waarom men eerst bij jou kijkt. Maar twee gaan over je voorgevel, dus ik ga nog wel vooruit.
Ik niet, ik begon gewoon bovenaan!quote:Op maandag 7 december 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom kijkt iedereen steeds als eerste bij mij![]()
.
In het nachtwakerstukje staan nachtwakershints, in het maffiastukje maffiahints.quote:Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ik niet, ik begon gewoon bovenaan!![]()
Irritant dat veel mensen zoveel posts hebben.![]()
Leek me oook logisch idd van de nachtwaker, maar hoe zitten de hints.. mafia / nachtwaker enzo allemaal door elkaar of per alinea = hint voor degene die zijn rol in die alinea "uitvoerd" ?
Posthistorie gebruiken we over het algemeen alleen de eerste pagina, anders wordt het te gek. En ook alleen de titels enzo, niet wat er allemaal ín die topics staan.quote:Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ik niet, ik begon gewoon bovenaan!![]()
Irritant dat veel mensen zoveel posts hebben.![]()
Leek me oook logisch idd van de nachtwaker, maar hoe zitten de hints.. mafia / nachtwaker enzo allemaal door elkaar of per alinea = hint voor degene die zijn rol in die alinea "uitvoerd" ?
Oke.. dus die hints moeten we eigelijk niet hier publiekelijk ontrafelen.. die in nachtwaker stukje?quote:Op maandag 7 december 2009 10:19 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
In het nachtwakerstukje staan nachtwakershints, in het maffiastukje maffiahints.
hehe.. wast maar zo had ik ook wel gepost.. hele weekend opt voetbalveld gestaan en gewerkt! kga die hints nog maar eens goed bekijken..quote:Op maandag 7 december 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, de nachtwaker willen we geheim houden, de mafia kan hier immers ook meelezen.
[..]
Zitten genoeg vage tussen, maar die van jou zijn zo vaag niet. Daarbij heb je een heel weekend gehad om zelf wat naar de hints te kijken en een betere optie te vinden, maar ja, dat gebeurde niet. Misschien helpt Ajf je op het laatste moment nog wel!
Vanavond 19.00
Moet ik ook bij iedereen zijn rol vertellen, of wil je nog wel íéts zelf bedenken?quote:Op maandag 7 december 2009 10:20 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oke.. dus die hints moeten we eigelijk niet hier publiekelijk ontrafelen.. die in nachtwaker stukje?![]()
Nog iets.. hoe kunnen er 3 doden zijn, terwijl er maar 2 rollen zijn die kunnen doden?![]()
En.. heeft cupido wel of niet kunnen koppelen?
ff hier neer zetten hoor anders moet ik steeds dat opzoeken in dat andere topicquote:De sadistische maffioso was op zoek naar een slachtoffer. Wie liep daar? Was het Kekaa [cupido], zijn eerste dode? De maffioso had wel eens op dieren geoefend, 57 honden, minder katten, maar 15. Mensen had hij echter nog niet aangedurfd.
Kekaa liep de stal in. Dat was precies in zijn straatje. O, o, o, wat een ei was die Kekaa toch. Hij pakte een hooivork, en sloeg zijn slag. Hij was van nature wat achterdochtig, dus hij stak Kekaa minstens 93 keer, voor zijn arm moe werd.
Job well done. Hij droomde ervan zijn slachtoffer volgende keer langer te laten lijden, die nacht.
Toen Lyndamaffia nietsvermoedend in de late avond door de bossen aan het banjeren was, werd ze heimelijk gadegeslagen door het boefje van dit verhaal.
Sterker nog, het was niet zomaar een boefje, het was een slechterik waar Christopher Lee nog een puntje aan kan zuigen. Maar, om op mijn verhaal terug te komen, Lynda liep daar dus.
Terwijl Lynda daar liep, kwam de slechterik van dit verhaal langzaam dichterbij. Het had natuurlijk een geweer kunnen trekken om Lynda daar af te schieten, maar onze slechterik genoot juist van de jacht.
het maakte geen enkel geluid terwijl het naderde. Langzaam trok het het mes. Nog een paar meter. Dit was de kans! het besprong Lynda, trok haar hoofd aan haar haren naar achter, en sneed haar keel langzaam van oor tot oor open, om Lynda daarna als een bloedig hoopje op de koude, harde grond te laten verrekken.
De nachtwaker was voor het eerst op pad. Iemand moest de stad toch beschermen tegen het naderende onheil? Na even in de bosjes gelegen te hebben, vooral om even tot rust te komen, zag het het slachtoffer. Het had lang geduurd hier te komen, dus het besloot dat het wel een pleziertje kon gebruiken. Het ging achter Beach de garage in, waar het zijn slag sloeg.
Beach kreeg ineens een zak over zijn hoofd, en het laatste was hij voelde was een piemel, echt of voorbind, dat wist hij niet, die hem doodneukte. Hij mocht dan wel dood zijn, maar geiler dan hij ooit was.
Ook de nachtwaker genoot met volle teugen. Zo erg, dat het het haast niet erg vond een onschuldige vermoord te hebben.
Beach was Dorpeling
Oh, als je iedereen zijn rol wilt vertellen dan mag dat wel hoor..quote:Op maandag 7 december 2009 10:23 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Moet ik ook bij iedereen zijn rol vertellen, of wil je nog wel íéts zelf bedenken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo gaat het over het algemeen, ja.quote:Op maandag 7 december 2009 10:27 schreef jaspah het volgende:
als ik het goed begrijp zijn er 2 mensen door mafia vermoord? en 1 door de nachtwaker?
dus de 1e allinea zijn hints voor mafia persoon 1 en de 2e voor mafia persoon 2 en de laatste van nachtwaker?
zijn er 2 maffia trouwens? of nog meer?
Mijn stem voor vanavondquote:Op maandag 7 december 2009 10:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jaspah (3) Hara, Blessed, PS
Jannesbrownie (1) Sybsybsybsyberdesybsyb
Isdatzo ( 1 ) JB
Harajuku (2) _Michiel_, Marijkezwolle
ook in fobo paar katten..quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
O.
En als ik honger heb en ik heb de kans, maak ik zonder nadenken een beest af om te eten en daar zal ik me geen seconde schuldig over voelen.
quote:Op maandag 7 december 2009 10:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jaspah (3) Hara, Blessed, PS
Isdatzo ( 1 ) JB
Harajuku (1) _Michiel_
oh..quote:Op maandag 7 december 2009 11:06 schreef Harajuku. het volgende:
Neeeeheeeeeeeee, niet over de nachtwaker in het topic.
Waarom op mij met alleen F&Fquote:Op maandag 7 december 2009 11:06 schreef jaspah het volgende:
[..]
![]()
waarom allemaal op mij? kben heul geen maffia!
quote:Op maandag 7 december 2009 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom op mij met alleen F&FJIj hebt tenminste nog hints tegen je.
Hara, ik had ook op jou gestemd.quote:Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
jaspah (4) Hara, Blessed, PS
Isdatzo ( 1 ) JB
Harajuku (1) _Michiel_
Ik vergeet mijn dubbele stem, trouwens.
volgens mij ben jij gewoon maffia! beetje onschuldige burgers vermoorden!quote:Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
Isdatzo ( 1 ) JB
Harajuku (1) _Michiel_
Ik vergeet mijn dubbele stem, trouwens.
Ik had het laatste lijstje gepakt.quote:Op maandag 7 december 2009 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hara, ik had ook op jou gestemd.
Het lijstje is dus nu:
Harajuku. het volgende:[/b]
Isdatzo ( 1 ) JB
Harajuku (2) _Michiel_, Marijkezwolle
Ik had een paar reacties boven jou het lijstje aangepastquote:Op maandag 7 december 2009 11:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had het laatste lijstje gepakt.
Welja joh. Waar zijn die toffe hints tegen mij dan? JB, had die nu ook wat bij t mafia stuk? Slachthuis toch? Verder niets?quote:Op maandag 7 december 2009 11:12 schreef jaspah het volgende:
[..]
volgens mij ben jij gewoon maffia! beetje onschuldige burgers vermoorden!
mijn stem gaat naar jou.., of janies.brownie..
hmm
Hij was van nature wat achterdochtigquote:Op maandag 7 december 2009 11:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Welja joh. Waar zijn die toffe hints tegen mij dan? JB, had die nu ook wat bij t mafia stuk? Slachthuis toch? Verder niets?
Eh, achterdochtig heeft daar helemaal niets mee te makenquote:Op maandag 7 december 2009 11:20 schreef jaspah het volgende:
[..]
Hij was van nature wat achterdochtig
slaat miss beetje op jouw ondertitel?
Sometimes it seems like lately - I just don't know.
verder over janiesbrownie - ondertitel --> the world we call sleep
zou kunnen slaan op
Hij droomde ervan zijn slachtoffer volgende keer langer te laten lijden, die nacht.
Mijn ondertitel lijkt in de verste verte niet op achterdocht, en dat rood staan staat op mijn tweede pagina, is het niet?quote:Op maandag 7 december 2009 11:23 schreef jaspah het volgende:
nog iets
trok haar hoofd aan haar haren naar achter, harajuka heeft een topic geopend over mooie haren!
en verder nog iets over roodstaan dus en de dieren en je achterdochtige ondertitel!
Oh, en niet alleen dat. Je haalt ook quotes uit topics waarvan ik tig keer heb gezegd dat die NIET gebruikt worden, je haalt hints uit andere pagina's dan de eerste waarvan ik zeg dat ze niet gebruikt worden.quote:Op maandag 7 december 2009 11:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn ondertitel lijkt in de verste verte niet op achterdocht, en dat rood staan staat op mijn tweede pagina, is het niet?
Ik vind het een beetje verdacht dat ik bij de één met alleen F&F mafia moet zijn, de ander verzint dingen waardoor ik mafia moet zijn, en nog een ander haalt er dingen bij die er niet eens bij kunnen horen. Wat is dat voor raar gedrag?
burger meester verkiezingquote:Harajuku. (8), Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed, Xaryna, Ez., Syb-rund
Isdatzo (2) Beach, Trevland
Beach (7) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf, SMutzskii, Kekaa, jaspah, Lynda,
_Michiel_ (1) CaLeX
Toen jij mij verdacht maakte had je die stemmen al.quote:Op maandag 7 december 2009 11:32 schreef jaspah het volgende:
[..]
burger meester verkiezing
de 3 die nu op mij stemmen hebben allemaal op hara als bm gestemt! behalve zij zelf dan zij heeft niet gestemd? of mis ik iets.. zou voor de maffia mooi zijn als 1 van hun bm is natuurlijk.. ik maak nu de bm verdacht en gelijk heb ik 2 stemmen van dezelfde personen
Rustig maar, hij maakt zichzelf alleen maar verdachterquote:Op maandag 7 december 2009 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen jij mij verdacht maakte had je die stemmen al.
Kolere zeg, ik wil het spel best spelen maar met onjuiste dingen wordt het gewoon irritant
hehe ja sorry van die nachtwaker wistik niet en ook niet dat er geen quotes worden gebruiktquote:Op maandag 7 december 2009 11:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, en niet alleen dat. Je haalt ook quotes uit topics waarvan ik tig keer heb gezegd dat die NIET gebruikt worden, je haalt hints uit andere pagina's dan de eerste waarvan ik zeg dat ze niet gebruikt worden.
En om het af te maken ga je de nachtwaker hier bekend lopen maken. Als ik morgen nog leef sta jij hoog op mijn lijstje.
Ja hè.quote:Op maandag 7 december 2009 11:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Rustig maar, hij maakt zichzelf alleen maar verdachter
EN ik heb dat vandaag nog gezegd. Volgend excuus please, ik heb nog wel even.quote:Op maandag 7 december 2009 11:36 schreef jaspah het volgende:
[..]
hehe ja sorry van die nachtwaker wistik niet en ook niet dat er geen quotes worden gebruiktlees pas vanaf vandaag echt beetje mee weekend heb ik weinig tijd.. maar vandaag vrij en morgen op stage toch weinig te doen
die hints die je net geeft zijn wel goed.. hm.. ijmuiden kheb niks gelezen over wat een ei in de hints?
haha ik heb het echt niet gelezen hoor.. maargoed.. jij doet alles om te blijven overleven zie ik.. kheb geen idee hoe ik me zelf nu weer niet -verdacht kan maken.. maarja als je die hints op mij vertaald vind ik het nog steeds zeer vaag.. en zie ik meer overeenkomsten met anderen..quote:Op maandag 7 december 2009 11:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
EN ik heb dat vandaag nog gezegd. Volgend excuus please, ik heb nog wel even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |