abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2009 @ 10:13:21 #51
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75362231
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:05 schreef SMutzskii het volgende:
Ik ben beetje aan het hints bekijken en ik vraag me iets af...

1ste alinea is met hints voor mafia? 2e alinea hints voor ??? (welke rol kan dat dan gedaan hebben eigelijk? )
3e alinea voor de nachtwaker? Of staan alle hints door elkaar?

1tje die ik zelf trouwens erg leuk vind die ik gevonden heb is:
Jaspah --> "bomen zijn relaxed" @ fotoboek --> In de bosjes liggen vooral voor de rust??

(Doe ik het zo goed? )

Mja, moeten we eigenlijk wel voor de nachtwaker gaan om die proberen te doden in de lynch? Want die hoort toch aan de goede kant officieel?

Ik heb nog meer hints, maar wil eerst ff bovenstaande weten.
Nee, de nachtwaker willen we geheim houden, de mafia kan hier immers ook meelezen.
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:07 schreef jaspah het volgende:
waarom op mij stemmen? ik heb nog nauwelijks tijd gehad om hier te posten maarja.. die hints zijn zo vaag als je ze zo krom ombuigt kan je op mij uit komen maar ook op iedereen anders volgens mij maarja..

voor wanneer moetje stemmen? want ik heb nog werkelijk geen idee..
Zitten genoeg vage tussen, maar die van jou zijn zo vaag niet. Daarbij heb je een heel weekend gehad om zelf wat naar de hints te kijken en een betere optie te vinden, maar ja, dat gebeurde niet. Misschien helpt Ajf je op het laatste moment nog wel!

Vanavond 19.00
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 7 december 2009 @ 10:13:57 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75362246
Waarom kijkt iedereen steeds als eerste bij mij .
pi_75362329
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Er schieten me zo vijf mogelijke niet grappige opmerkingen te binnen waarom men eerst bij jou kijkt. Maar twee gaan over je voorgevel, dus ik ga nog wel vooruit.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  maandag 7 december 2009 @ 10:18:01 #54
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75362366
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Er schieten me zo vijf mogelijke niet grappige opmerkingen te binnen waarom men eerst bij jou kijkt. Maar twee gaan over je voorgevel, dus ik ga nog wel vooruit.
Maar daar weten zij niets van.
pi_75362376
quote:
Ik niet, ik begon gewoon bovenaan!
Irritant dat veel mensen zoveel posts hebben.

Leek me oook logisch idd van de nachtwaker, maar hoe zitten de hints.. mafia / nachtwaker enzo allemaal door elkaar of per alinea = hint voor degene die zijn rol in die alinea "uitvoerd" ?
pi_75362413
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Leek me oook logisch idd van de nachtwaker, maar hoe zitten de hints.. mafia / nachtwaker enzo allemaal door elkaar of per alinea = hint voor degene die zijn rol in die alinea "uitvoerd" ?
In het nachtwakerstukje staan nachtwakershints, in het maffiastukje maffiahints.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
  maandag 7 december 2009 @ 10:19:28 #57
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75362415
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Posthistorie gebruiken we over het algemeen alleen de eerste pagina, anders wordt het te gek. En ook alleen de titels enzo, niet wat er allemaal ín die topics staan.

In t nachtwakerstuk staan hints naar de nachtwaker, in het mafiastuk staan hints naar de mafia.
pi_75362450
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:19 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

In het nachtwakerstukje staan nachtwakershints, in het maffiastukje maffiahints.
Oke.. dus die hints moeten we eigelijk niet hier publiekelijk ontrafelen.. die in nachtwaker stukje?
Nog iets.. hoe kunnen er 3 doden zijn, terwijl er maar 2 rollen zijn die kunnen doden?

En.. heeft cupido wel of niet kunnen koppelen?
pi_75362489
quote:

[..]

Nee, de nachtwaker willen we geheim houden, de mafia kan hier immers ook meelezen.
[..]

Zitten genoeg vage tussen, maar die van jou zijn zo vaag niet. Daarbij heb je een heel weekend gehad om zelf wat naar de hints te kijken en een betere optie te vinden, maar ja, dat gebeurde niet. Misschien helpt Ajf je op het laatste moment nog wel!

Vanavond 19.00
hehe.. wast maar zo had ik ook wel gepost.. hele weekend opt voetbalveld gestaan en gewerkt! kga die hints nog maar eens goed bekijken..
pi_75362533
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:20 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Oke.. dus die hints moeten we eigelijk niet hier publiekelijk ontrafelen.. die in nachtwaker stukje?
Nog iets.. hoe kunnen er 3 doden zijn, terwijl er maar 2 rollen zijn die kunnen doden?

En.. heeft cupido wel of niet kunnen koppelen?
Moet ik ook bij iedereen zijn rol vertellen, of wil je nog wel íéts zelf bedenken?
pi_75362554
quote:
De sadistische maffioso was op zoek naar een slachtoffer. Wie liep daar? Was het Kekaa [cupido], zijn eerste dode? De maffioso had wel eens op dieren geoefend, 57 honden, minder katten, maar 15. Mensen had hij echter nog niet aangedurfd.
Kekaa liep de stal in. Dat was precies in zijn straatje. O, o, o, wat een ei was die Kekaa toch. Hij pakte een hooivork, en sloeg zijn slag. Hij was van nature wat achterdochtig, dus hij stak Kekaa minstens 93 keer, voor zijn arm moe werd.
Job well done. Hij droomde ervan zijn slachtoffer volgende keer langer te laten lijden, die nacht.

Toen Lyndamaffia nietsvermoedend in de late avond door de bossen aan het banjeren was, werd ze heimelijk gadegeslagen door het boefje van dit verhaal.
Sterker nog, het was niet zomaar een boefje, het was een slechterik waar Christopher Lee nog een puntje aan kan zuigen. Maar, om op mijn verhaal terug te komen, Lynda liep daar dus.
Terwijl Lynda daar liep, kwam de slechterik van dit verhaal langzaam dichterbij. Het had natuurlijk een geweer kunnen trekken om Lynda daar af te schieten, maar onze slechterik genoot juist van de jacht.
het maakte geen enkel geluid terwijl het naderde. Langzaam trok het het mes. Nog een paar meter. Dit was de kans! het besprong Lynda, trok haar hoofd aan haar haren naar achter, en sneed haar keel langzaam van oor tot oor open, om Lynda daarna als een bloedig hoopje op de koude, harde grond te laten verrekken.

De nachtwaker was voor het eerst op pad. Iemand moest de stad toch beschermen tegen het naderende onheil? Na even in de bosjes gelegen te hebben, vooral om even tot rust te komen, zag het het slachtoffer. Het had lang geduurd hier te komen, dus het besloot dat het wel een pleziertje kon gebruiken. Het ging achter Beach de garage in, waar het zijn slag sloeg.
Beach kreeg ineens een zak over zijn hoofd, en het laatste was hij voelde was een piemel, echt of voorbind, dat wist hij niet, die hem doodneukte. Hij mocht dan wel dood zijn, maar geiler dan hij ooit was.
Ook de nachtwaker genoot met volle teugen. Zo erg, dat het het haast niet erg vond een onschuldige vermoord te hebben.

Beach was Dorpeling
ff hier neer zetten hoor anders moet ik steeds dat opzoeken in dat andere topic
pi_75362619
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:23 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Moet ik ook bij iedereen zijn rol vertellen, of wil je nog wel íéts zelf bedenken?
Oh, als je iedereen zijn rol wilt vertellen dan mag dat wel hoor..

Slaat nergens op dat je zo reageert. Ik vraag gewoon iets over de REGELS, als in.. wat gebeurd wanneer en in welke volgorde gebeuren dingen 's nachts etc. Ik vraag toch nergens naar rollen van mensen of iets waaruit ik kan opmaken welke rol iemand heeft. Dus niet zo zeuren.

[ Bericht 7% gewijzigd door SMutzskii op 07-12-2009 10:32:20 ]
pi_75362651
als ik het goed begrijp zijn er 2 mensen door mafia vermoord? en 1 door de nachtwaker?

dus de 1e allinea zijn hints voor mafia persoon 1 en de 2e voor mafia persoon 2 en de laatste van nachtwaker?

zijn er 2 maffia trouwens? of nog meer?
pi_75362734
Zat niets in mijn schoentje van het weekend
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_75362818
khad trouwens weerwolven van wakkerdam gespeeld zaterdag met sinterklaas

was erg leuk zelfs mijn vader die een hekel heeft aan spelletjes vond het leuk
  maandag 7 december 2009 @ 10:41:24 #66
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_75363097
Vanmiddag nog maar even kijken of ik nog een nuttige bijdrage kan leveren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 december 2009 @ 10:48:25 #67
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_75363299
jaspah (2) Hara, Blessed
Jannesbrownie (1) Sybsybsybsyberdesybsyb
Isdatzo ( 1 ) JB
Harajuku (1) _Michiel_
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
  maandag 7 december 2009 @ 10:55:30 #68
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75363500
jaspah (3) Hara, Blessed, PS
Isdatzo ( 1 ) JB
Harajuku (1) _Michiel_
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  maandag 7 december 2009 @ 11:00:55 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75363679
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:27 schreef jaspah het volgende:
als ik het goed begrijp zijn er 2 mensen door mafia vermoord? en 1 door de nachtwaker?

dus de 1e allinea zijn hints voor mafia persoon 1 en de 2e voor mafia persoon 2 en de laatste van nachtwaker?

zijn er 2 maffia trouwens? of nog meer?
Zo gaat het over het algemeen, ja.

4 mafia + spion.
  maandag 7 december 2009 @ 11:04:56 #70
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75363807
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Isdatzo ( 1 ) JB
Harajuku (2) _Michiel_, Marijkezwolle
Mijn stem voor vanavond Sorry hara, maar vooral jouw F&F posts doen het hem
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_75363839
1e allinea
sadistisch
dieren
cijfers(57, 15, 93)
hooivork
achterdochtig
arm moe

hij-persoon

2e allinea
bossen
boefje
geen geluid
oor tot oor
het-persoon

heb ff wat woordjes eruit gehaald

over de 1e allinea hier een quote uit een slachthuis topic van janiesbrown
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
O.

En als ik honger heb en ik heb de kans, maak ik zonder nadenken een beest af om te eten en daar zal ik me geen seconde schuldig over voelen.
ook in fobo paar katten..

verder arm moe -->_michiel_ heeft gereageerd in een toppic te arm voor een creditcard
ook harajuka heeft in een topic gepost over geld --> rood staan bij de bank verder ook topics over dieren

die 2e allinea kan ik nog niet zo veel mee

verder is het 1e verhaal in de hij persoon geschreven.. wat kan duiden op een man

maarja ik weet dus nog niet wat ik moet stemmen.. denk janiesbrown of harajuka..
  maandag 7 december 2009 @ 11:06:33 #72
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75363858
Neeeeheeeeeeeee, niet over de nachtwaker in het topic.
pi_75363862
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Isdatzo ( 1 ) JB
Harajuku (1) _Michiel_

waarom allemaal op mij? kben heul geen maffia!
pi_75363901
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:06 schreef Harajuku. het volgende:
Neeeeheeeeeeeee, niet over de nachtwaker in het topic.
oh.. sjorrie haal het er wel snel uit..
  maandag 7 december 2009 @ 11:08:07 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75363912
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:06 schreef jaspah het volgende:

[..]

waarom allemaal op mij? kben heul geen maffia!
Waarom op mij met alleen F&F JIj hebt tenminste nog hints tegen je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')