abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75377834

Inleiding/Spelregels
Om even kort uit te leggen hoe het spel in elkaar zit: we bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp, dus het kan iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen moordt de maffia ook door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Deze rol heb je voor de rest van het spel. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de leider). Na de rolverdeling zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) hebben, die zullen voorkomen dat de burgemeester 's nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp.

Elke dag zullen er aanwijzingen te vinden zijn in de nachtpost die leiden naar de maffia. De dorpsleden kunnen deze analyseren om zo maffialeden te vinden en te lynchen.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de leider een PM sturen met hun kills of andere abilities. Let hierbij goed op want dit is tijdsgebonden:
- De lynch door het dorp gebeurt elke dag om 19:00. Tussen 19:00 en 22:00 sturen de maffialeden en speciale rollen hun PM's, en om 22:00 zullen deze ook bekend worden gemaakt in het topic.

In de nacht (19:00 tot 22:00) zullen er dorpsleden sterven door toedoen van de maffia, waarna er aanwijzingen achtergelaten zullen worden. Aan de hand van deze aanwijzingen moet het dorp uitzoeken wie er tot de maffia behoren. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; posthistory, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Overdag zal er iemand gelynched worden door het dorp n.a.v. de nachtkills. Hierbij mag iedereen stemmen, en dit doen wij in het topic zelf. Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

De burgemeester heeft de macht om één keer in zijn ambtstermijn een dubbele lynch in te stellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched zullen worden door het dorp. Dit moet wel tijdig aangekondigd worden door de burgemeester zodat iedereen de kans heeft om deze taak te volbrengen.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet. Doe aub de ## ervoor zodat de leider gemakkelijk kan vinden wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ##unvote Jan, ##vote Piet.
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.
5. Neem het stemlijstje even over en vul deze aan met jouw stem.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar uit via PM.

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

De nacht eindigt om 22.00. Dan worden de moorden van de maffia bekend gemaakt met daarbij de hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je hebt geen speciale krachten. Je kunt slechts meedoen en stemmen. Je wint als alle maffia dood is gegaan, dit kun je bereiken door de hints van de nachtkills zo goed mogelijk op te lossen.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag de leider een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Maffia Hoer (Rolblokker) - De Maffia hoer gaat elke nacht op pad om een dorpsbewoner bezig te houden.Deze speler zal die nacht zijn rol niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar 1 keer worden geblokkeerd.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je de leider één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de leider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar - indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven - beschermen. Indien de maffia twee man stuurt zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester, en alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Je wint als alle maffia dood zijn. Er zullen 2 bodyguards zijn.

Zombie - Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de leider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Cupido - De Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelooflijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De Cupido moet voor het einde van de burgemeester verkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt. Liefst zo snel mogelijk.

Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt om niet op de mafia te stemmen en jezelf bekend te maken, word je toegelaten tot de maffia!

Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig. Je mag Pietje niet twee nachten achter elkaar met iemand verwisselen.

Voorbeeld

Voor mensen die willen weten hoe het spel gaat, hier is een voorbeeld met een briljante lynch. -> Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo

Enkele voorbeelden van de PM's die je kunt krijgen:

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsbewoner.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is Speciale Rol.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Maffia spel is maffia.
Jouw medemaffialeden zijn:
Mafialid1
Mafialid2
Mafialid3

Deelnemers

1. Isdatzo | Forum history | Profiel
2. Harajuku. | Forum history | Profiel
3. Beach Dorpeling
5. Susi | Forum history | Profiel Verlate rechercheur
6. Ajf | Forum history | Profiel
7. Blessed19 | Forum history | Profiel
8. Xaryna | Forum history | Profiel Durp
9. EzechielK | Forum history | Profiel
10. Marijkezwolle | Forum history | Profiel
11. Kekaa Cupido
12. lynda Mafia
13. Trevland | Forum history | Profiel
14. Etcetera | Forum history | Profiel
15. JaniesBrownie | Forum history | Profiel
16. krioro | Forum history | Profiel
17. _Michiel_ | Forum history | Profiel Durp
18. Borisz | Forum history | Profiel
19. CaLeX | Forum history | Profiel
20. SMutzskii | Forum history | Profiel
21. jaspah | Forum history | Profiel Busdriver
22. Syb-rund. | Forum history | Profiel
23. Puntenslijpsel | Forum history | Profiel

---
Misschien wel handig?

Belangrijke posts:
Het Glorieuze FOK!Maffiaspel #3

BM
Harajuku.

[ Bericht 6% gewijzigd door UncleErnie op 07-12-2009 21:09:13 ]
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_75377846
fipo?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 7 december 2009 @ 17:04:51 #3
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_75377864
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:04 schreef CaLeX het volgende:
fipo?
LUL
pi_75377882
tvp
pi_75377884
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:04 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

LUL
IN JE BROEK!
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
pi_75377890
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:59 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

We doen expres het fotoboek omdat je via daar ook naar profiel en AT kunt.
Hoe ga je dan naar het profiel vanuit fobo?
En toen ik daarmee bezig was, dacht ik dan ken je net zo goed meteen forum history erbij doen.

Geen dank hoor.
(Mag de ljist die ik net heb gemaakt niet @ op. is mss wel handig toch? )
pi_75377961
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:55 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Zo gaat het: ##Unvote jaspah

Graag gedaan
Schatje van me, het keywoord is twijfel
luvjoe
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_75377987
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:05 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Hoe ga je dan naar het profiel vanuit fobo?
En toen ik daarmee bezig was, dacht ik dan ken je net zo goed meteen forum history erbij doen.

Geen dank hoor.
(Mag de ljist die ik net heb gemaakt niet @ op. is mss wel handig toch? )
In je fobo staat rechtsonder een mapje met FO erop. Die linkt naar je forumprofiel.
pi_75378000
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

luvjoe
Kusjes!
  maandag 7 december 2009 @ 17:08:44 #10
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75378013
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

In je fobo staat rechtsonder een mapje met FO erop. Die linkt naar je forumprofiel.
Het rode mapje. Onderaan de spuisels.
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Wel, dat heb ik al gedaan

Waar staat dat van dromen precies? Ezechiel heeft ook iets met Dromen in zn AT: Tong gaat slapen. Dromend van geniale nederlanders.

Dat tweede stukje in Ezechiels AT: ONZ SC# Deze keer zonder Haar
Eh, dat was iets met 'hij droomde ervan' in de laatste zin geloof ik?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 7 december 2009 @ 17:09:17 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75378030
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

luvjoe
Ik ook.
  maandag 7 december 2009 @ 17:09:44 #12
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75378050
Doe je ook nog een verwijzing in de OP naar de kills Tim?
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_75378072
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Die FO linkt naar je forum history, vanuit daar kun je wel naar je profiel. Maar ikzelf vind een direct linkje eigelijk wel handiger.
pi_75378089
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:09 schreef ajf het volgende:
Doe je ook nog een verwijzing in de OP naar de kills Tim?
Dan moet ik naar posts linken, dat kan ik niet
  maandag 7 december 2009 @ 17:10:52 #15
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75378092
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:10 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Die FO linkt naar je forum history, vanuit daar kun je wel naar je profiel. Maar ikzelf vind een direct linkje eigelijk wel handiger.
Als jij elke keer de lijstjes gaat maken zul je mij niet horen klagen.
pi_75378116
nou ja, ff naar de MM en dan snel naar huis, kijken of er nog veranderingen zijn
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_75378124
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:10 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als jij elke keer de lijstjes gaat maken zul je mij niet horen klagen.
Nee, snap dat jullie het lijstje niet gemaakt hebben.. klote werk. Maar het lijstje is er nu, dus als het zou kunnen om die te gebruiken

Niets ten nadele dus van jullie, dat jullie zo'n lijstje niet hadden gemaakt.
  maandag 7 december 2009 @ 17:12:40 #18
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_75378158
Holadiyee holadiyo
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  maandag 7 december 2009 @ 17:13:41 #19
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75378193
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:10 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Dan moet ik naar posts linken, dat kan ik niet
Op het groene dingetje naast de datum drukken. Bij de bewuste post. Ik kan het niet voor je doen anders zou ik het doen
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
pi_75378196
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:11 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Nee, snap dat jullie het lijstje niet gemaakt hebben.. klote werk. Maar het lijstje is er nu, dus als het zou kunnen om die te gebruiken

Niets ten nadele dus van jullie, dat jullie zo'n lijstje niet hadden gemaakt.
Word.
  maandag 7 december 2009 @ 17:14:07 #21
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75378211
jaspah (12) Blessed, PS, ajf, Hara, Etc., Ez, CLX, krio, dorpsoudste, Borisz, SMutzski
Jannesbrownie (1) Sybsybsybsyberdesybsyb
Isdatzo (1) JB
Harajuku (2) _Michiel_, Marijkezwolle,
Borisz (1) jaspah

Dit was het laatste lijstje geloof ik. En ik ga unvoten denk ik, maar geen idee op wie ik dan wel ga stemmen. Isdatzo iig niet met één degelijke hint.
pi_75378360
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:13 schreef ajf het volgende:

[..]

Op het groene dingetje naast de datum drukken. Bij de bewuste post. Ik kan het niet voor je doen anders zou ik het doen
Ghihih, test:

pi_75378382
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:19 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Ghihih, test:

Mieters handig! ik wist niet eens van het bestaan van zulks een oog
  maandag 7 december 2009 @ 17:19:54 #24
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75378383
quote:

[..]

Ghihih, test:

Briljant
  maandag 7 december 2009 @ 17:20:25 #25
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75378400
quote:

[..]

Je bent hier toch lang genoeg
  maandag 7 december 2009 @ 17:20:49 #26
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75378415
quote:

[..]

Heel handig ja
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 december 2009 @ 17:20:55 #27
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_75378419
Here are we .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_75378485
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:20 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je bent hier toch lang genoeg
Eens een n00b, altijd een n00b
pi_75378695
XD.
full stops and exclamation marks
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 17:33:27 #30
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75378830
Hara, enig idee hoe kut ik het FoBo vind?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_75378861
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:33 schreef Etcetera het volgende:
In welk fobo vind je een kut?
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 17:37:17 #32
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75378938
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:34 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

In welk fobo vind je een kut?
Zoiets maar dan een beetje anders
With four other people
And aliens
pi_75378952
Mopper, ik kan gewoon nu niet verder zoeken, dat vind ik best balen eigenlijk Want ik vind het leuk
Al heb ik niet het idee dat ik ver kom eigenlijk

Ik was zelfs al F&Ftopics in AT's aan het tellen om te kijken of ik op 15 uitkwam oid, maar Hara heeft er het meeste en die zat op 12
compact en kleverig.
  maandag 7 december 2009 @ 17:38:46 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75378981
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben 12 ik snap het niet??
  maandag 7 december 2009 @ 17:41:30 #35
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75379064
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

ik vind die van nature achterdochtig eigenlijk best goed
Ja, die is té goed. Zo'n hippe hint kan Timmmm nooit verzonnen hebben .
Huilen dan.
  maandag 7 december 2009 @ 17:42:38 #36
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75379106
#vote JB

jaspah (12) Blessed, PS, ajf, Hara, Etc., Ez, CLX, krio, dorpsoudste, Borisz, SMutzski
Jannesbrownie (2) Sybsybsybsyberdesybsyb, Idz
Isdatzo (1) JB
Borisz (1) jaspah

Omdat: zit me al heel 't spel verdacht te maken terwijl 't gewoon onzin is .
Huilen dan.
pi_75379171
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, die is té goed. Zo'n hippe hint kan Timmmm nooit verzonnen hebben .
Dat vind ik niet lief!

En je hamster is een hoer!
  maandag 7 december 2009 @ 17:45:39 #38
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_75379191
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je zat op 12
  maandag 7 december 2009 @ 17:45:58 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75379199
Mijn hamster is een hoer ?.
Huilen dan.
pi_75379251
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:45 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn hamster is een hoer [ afbeelding ] ?.
Of je muis, ik weet het niet meer. Als het maar klein en pluizig is, maakt het me niet meer uit wat het is, of hoeveel ik ervoor moet betalen
  maandag 7 december 2009 @ 17:49:33 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75379317
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:47 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Of je muis, ik weet het niet meer. Als het maar klein en pluizig is, maakt het me niet meer uit wat het is, of hoeveel ik ervoor moet betalen
Ehhhhhhhh ?

Ik heb geen hamster of muis. En ook niks kleins en pluizig.
Huilen dan.
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 17:54:57 #42
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75379532
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik vind werken met het fotoboek niet tof
With four other people
And aliens
pi_75379759
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ehhhhhhhh ?

Ik heb geen hamster of muis. En ook niks kleins en pluizig.
als ik even diep in die hamster was gegaan als jij diep op die opmerking ging, had hij er bij zijn bek weer uitgekomen
  maandag 7 december 2009 @ 18:04:35 #44
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75379846
Ja, maar ik snap de hamstergrap niet .
Huilen dan.
pi_75379890
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:04 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, maar ik snap de hamstergrap niet .
Het was ook niet grappig, rustig maar.
  maandag 7 december 2009 @ 18:13:08 #46
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75380175
Troost me.
Huilen dan.
pi_75380269
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:13 schreef Isdatzo het volgende:
Troost me.
Okay. Buk maar.
  maandag 7 december 2009 @ 18:17:19 #48
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_75380312
eh bah
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  maandag 7 december 2009 @ 18:17:31 #49
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75380316
pi_75380592
Deze posts zijn overigens wel spelgerelateerd hè. gisteren werd er iemand vermoord door herhaaldelijke anale stimulatie
pi_75380629
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:24 schreef UncleErnie het volgende:
Deze posts zijn overigens wel spelgerelateerd hè. gisteren werd er iemand vermoord door herhaaldelijke anale stimulatie
en nu door een bijtende hamster?

maandag 7 december 2009 @ 18:25:32 #52
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75380637
had ik dit vieze gee grapje maar nooit gelezen
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  maandag 7 december 2009 @ 18:26:12 #53
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75380664
jaspah (10) Blessed, PS, ajf, Etc., Ez, CLX, krio, dorpsoudste, Borisz, SMutzski
Isdatzo (1) JB
Borisz (1) jaspah

##unvote
pi_75380672
Meeleestvp.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 7 december 2009 @ 18:26:35 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75380683
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:16 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Okay. Buk maar.
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
eh bah
Huilen dan.
  maandag 7 december 2009 @ 18:26:57 #56
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75380702
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
jaspah (10) Blessed, PS, ajf, Etc., Ez, CLX, krio, dorpsoudste, Borisz, SMutzski
Isdatzo (1) JB
Borisz (1) jaspah

##unvote
KIES MIJ KIES MIJ KIES MIJ-HIJJJJJJJJJ .
Huilen dan.
  maandag 7 december 2009 @ 18:28:40 #57
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75380771
Ja wel verdacht he dat iedereen op jaspah duikt
  maandag 7 december 2009 @ 18:29:11 #58
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75380795
Maar op wie stem ik dan wel Borisz perhaps.
  maandag 7 december 2009 @ 18:30:15 #59
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75380840
dont know, ik moet zo weg.
allemaal op die dekselse brownie mén
pi_75381065
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]

Je hebt een eervolle vermelding in mijn dagpost gekregen.
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 18:36:02 #61
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75381078
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef Harajuku. het volgende:

##unvote
Dit vind ik verdacht
With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 18:38:32 #62
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75381200
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:36 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Dit vind ik verdacht
Ik geloof dat ie een domme n00b is.
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 18:41:18 #63
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75381319
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik geloof dat ie een domme n00b is.
Dat issie ook, maar dan nog kan hij een mafia zijn
With four other people
And aliens
  maandag 7 december 2009 @ 18:42:06 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75381349
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:41 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Dat issie ook, maar dan nog kan hij een mafia zijn
Maar ik denk dus dat ie geen mafia is .
pi_75381529
mij lijkt dat noobs niet meteen maffia mensen zijn... ik bedoel: kijk naar mij!

## Unvote Jaspah / ##IDZ

jaspah (9) PS, ajf, Etc., Ez, CLX, krio, dorpsoudste, Borisz, SMutzski
Isdatzo (2) JB, Blessed
Borisz (1) jaspah
  maandag 7 december 2009 @ 18:45:57 #66
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_75381531
TijdensVoedertijdPost
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  maandag 7 december 2009 @ 18:46:57 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75381589
Isdatzo (2) JB, Blessed
Borisz (3) jaspah, Hara

Borisz dan maar.
pi_75381830
ha der worden der toch nog wat verstandig nog maar 3 over naar borisz!
pi_75381853
kheb 19 uur vergadering dus kan mijn eigen dood niet eens meemaken
pi_75381948
Jannesbrownie (3) Sybsybsybsyberdesybsyb, Idz, Xaryna
Isdatzo (2) JB, Blessed
Borisz (3) jaspah, Hara
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_75382051
Jannesbrownie (4) Sybsybsybsyberdesybsyb, Idz, Xaryna, jaspah
Isdatzo (2) JB, Blessed
Borisz (2) Hara

dan maar zo jannes en brownie zijn het allebei! dus zo maak ik meer kans op overleving denk ik..
pi_75382066
doe je mee hara?
  maandag 7 december 2009 @ 18:58:18 #73
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75382145
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef jaspah het volgende:
doe je mee hara?
JB zit mij wel zwart te maken, maar ik vind de hints jegens haar niet overtuigend genoeg. En ik ga niet van onschuldige 1 naar onschuldige 2
pi_75382226

Nu het Sinterklaasfeest weer voorbij was in ons niet zo vredige FOK!dorpje, stortten de dorpelingen zich op van alles en nog wat. Na het Sintfeest was er namelijk genoeg te doen. Men stortte zich op de Kerstsfeer, op qualitytimen en in sommige gevallen op elkaar
Iedereen ging zijn vredige weggetje zonder ook maar ergens bij stil te staan. Toen was Harajakkie het zat. Ze verhief haar stem (die al vrij doordringend is, lieve kijkbuiskindjes) en krijste: "For fucks sake, er zijn hier vrijdag 3 mensen vermoord, stelletje fucktards, jullie doen niets omdat jullie graag de volgende slachtoffers zijn? "
Ja, lieve kijkbuiskindjes, haar gezicht stond zo --->
Dus om hun geliefde burgemeester maar haar mond te laten houden, onderzochten ze de plekken van de misdaad nog eens. Na lang beraad waren ze het erover eens. Jaspah was volgens hen de schuldige. In bittere wraakzucht kwamen de dorpelingen bij elkaar om te besluiten hoe ze hem het beste konden straffen. Isdatzo bood aan hem dezelfde dood te laten sterven als Beach. Hij wilde de straf zelfs uitvoeren.
Maar het moest pijnlijk zijn. Het ergste wat een man kan overkomen. Toen wisten ze het allemaal zeker. Harajakkie werd samen met jaspah opgesloten in een schuurtje. Needless te say dat hara er na 2 uur als enige levend uitkwam.

Helaas voor de dorpelingen, Jaspah was Busdriver.
Men kon de kakelende lach van de overgebleven maffialeden in de kille nacht horen.

Bijzondere rollen kunnen tot 21.30 PMen, dan heb ik rond 22.00 de verhaaltjes klaar. In dit stuk staan geen hints.
  maandag 7 december 2009 @ 19:00:13 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75382249
Noooooooooo, niet de busdriver .
pi_75382255
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:42 schreef Isdatzo het volgende:
#vote JB

Isdatzo (1) JB
Borisz (1) jaspah

Omdat: zit me al heel 't spel verdacht te maken terwijl 't gewoon onzin is .
Niet, je wil me gewoon stangen

Dat tweede stukje, kan dta ook op degene van het eerste stukje slaan? Omdat erbij staat dat ie het later die nacht langer wilde laten duren?

Idz: naam + motor, F&F-topic over muizen doodmaken, maar die vind ik zelf vrij zwak
Hara: Wil te graag BM zijn, doet TE goed dr best om hints die TEGEN haar zijn (F&F) af te doen als onzin
Susi:
Ajf: Thrill of the hunt
Blessed:
Xaryna:
Ezechiel: Thrill of the hunt, iets met haar in zn AT
Marijke Zwolle:
Trevland:
Etcetera:
Krioro:
_Michiel_: Electrotechniek & informatica: Ei (Die vind ik wel vrij sterk)1e vd 1e verjaardag (1e dode, 1e mens), Armoe, geen papiergeld in AT, F&Ftopics...
Borisz: schoenmaat 42, Ijmuiden: Ei, bij ons in de PC: zijn straatje
CaleX: CL: Christopher Lee X die slaat nergens op. Snel geld verdienen! waar zit het addertje? : Achterdochtig (+ evt Armoe), Raad de straat, Past in zn straatje.
SMutzkii: Sadistisch: SM, Wie is de mol: Achterdochtig, 1e + laatste letter naam = ei (vergezocht), straatje: Google street view, Yippie A Jeey in sig: Cowboyding: stal?, Geboortedatum 01-07-1988 - eerste
Programma speldag. (wiskunde?) - als er iets met getallen te maken heeft
Jaspah: schoenmaat 42.. ja, en de rest, maar ik geloof niet zo in Jaspah eigenlijk...
Syb-Rund: Rund: stal, Arm: [KLB SC #1880] Ik heb geen monnie voor een riem
Puntenslijpsel:Arm moe: Elleboog op foto's ,

De rest bekijk ik ook nog als dat lukt, al heb ik t niet heel uitgebreid gedaan... Edit: Haha, ik had niet oin de gaten dat het 7 uur was, hoe slecht

Ei bij _Michiel_ vind ik wel sterk en SM Sadisme bij SMutzkii...
compact en kleverig.
  maandag 7 december 2009 @ 19:01:02 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75382292
Oh wehehehe, het verhaal
  maandag 7 december 2009 @ 19:02:20 #78
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75382346
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Niet, je wil me gewoon stangen

Dat tweede stukje, kan dta ook op degene van het eerste stukje slaan? Omdat erbij staat dat ie het later die nacht langer wilde laten duren?

Idz: naam + motor, F&F-topic over muizen doodmaken, maar die vind ik zelf vrij zwak
Hara: Wil te graag BM zijn, doet TE goed dr best om hints die TEGEN haar zijn (F&F) af te doen als onzin
Susi:
Ajf: Thrill of the hunt
Blessed:
Xaryna:
Ezechiel: Thrill of the hunt, iets met haar in zn AT
Marijke Zwolle:
Trevland:
Etcetera:
Krioro:
_Michiel_: Electrotechniek & informatica: Ei (Die vind ik wel vrij sterk)1e vd 1e verjaardag (1e dode, 1e mens), Armoe, geen papiergeld in AT, F&Ftopics...
Borisz: schoenmaat 42, Ijmuiden: Ei, bij ons in de PC: zijn straatje
CaleX: CL: Christopher Lee X die slaat nergens op. Snel geld verdienen! waar zit het addertje? : Achterdochtig (+ evt Armoe), Raad de straat, Past in zn straatje.
SMutzkii: Sadistisch: SM, Wie is de mol: Achterdochtig, 1e + laatste letter naam = ei (vergezocht), straatje: Google street view, Yippie A Jeey in sig: Cowboyding: stal?, Geboortedatum 01-07-1988 - eerste
Programma speldag. (wiskunde?) - als er iets met getallen te maken heeft
Jaspah: schoenmaat 42.. ja, en de rest, maar ik geloof niet zo in Jaspah eigenlijk...
Syb-Rund: Rund: stal, Arm: [KLB SC #1880] Ik heb geen monnie voor een riem
Puntenslijpsel:Arm moe: Elleboog op foto's ,

De rest bekijk ik ook nog als dat lukt, al heb ik t niet heel uitgebreid gedaan...

Ei bij _Michiel_ vind ik wel sterk en SM Sadisme bij SMutzkii...
Hintjatter
pi_75382368
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hintjatter
Ja,ook.
Maar de mijne zitten er ook bij
compact en kleverig.
  maandag 7 december 2009 @ 19:03:58 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75382412
Wil de rechercheur kijken hoeveel mafia op jaspah gestemd hebben?
pi_75382604
zaten er ook hints in dat verhaal?
quote:
Isdatzo bood aan hem dezelfde dood te laten sterven als Beach. Hij wilde de straf zelfs uitvoeren.
hmm...
pi_75382655
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef blessed19 het volgende:
zaten er ook hints in dat verhaal?
[..]

hmm...
Kijk even naar de laatste regel van die post.
  maandag 7 december 2009 @ 19:09:49 #83
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75382666
Timmm, volgende ronde doe jij mee zodat ik je he-le-maal kapot kan maken .
Huilen dan.
pi_75382691
En RIP jaspah, arme knul.
pi_75382716
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
Timmm, volgende ronde doe jij mee zodat ik je he-le-maal kapot kan maken .
Graag! Ik hou helemaal niet van SLen
pi_75382721
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef krioro het volgende:

[..]

Kijk even naar de laatste regel van die post.
pi_75382733
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:10 schreef krioro het volgende:
En RIP jaspah, arme knul.
What a way to go
pi_75382786
En waag het niet hier ook dingen in te gaan lezen! In de dagpost mag ik gewoon onzin spuien, zonder dat men me erop aankijkt!
pi_75383387
Krioro: ?
Etcetera: Hoe zou je heten indien ander geslacht? , Er wordt steeds over het gesproken in de tekst, achterdocht: Kan ik mijn vriend nog vertrouwen?
Trevland: Haar: ONZ SC# Deze keer zonder Haar
MarijkeZwolle: Katten in fobo, Achterdochtig: Snel geld verdienen! waar zit het addertje?
Xaryna: ?
Susi: ?

Nou,dan heb ik ze gehad.
Erg veel komt er niet uit geloof ik

Vind dat Ei bij _Michiel_ wel sterk en SM bij SMutzkii (sadisme) en nog steeds Idz, vanwege achterdocht.
compact en kleverig.
pi_75383498
"het" heb ik erin gezet zodat men niet zo denken dat het een man of een vrouw is. Dat liet ik zo in het midden. Voor de volgende nachtpost zeg ik alvast dat het enkel hij wordt. En dat het dan even goed een zij kan zijn.
  Redactie Frontpage maandag 7 december 2009 @ 19:28:16 #91
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75383508
Kut

Jaspah, je bent wel een prutser hoor
With four other people
And aliens
pi_75383679
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef UncleErnie het volgende:
"het" heb ik erin gezet zodat men niet zo denken dat het een man of een vrouw is. Dat liet ik zo in het midden. Voor de volgende nachtpost zeg ik alvast dat het enkel hij wordt. En dat het dan even goed een zij kan zijn.
Dat dacht ik al, maar toch
compact en kleverig.
  maandag 7 december 2009 @ 19:43:03 #93
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_75384222
De Busdriver dood das wel minder
  maandag 7 december 2009 @ 19:52:05 #94
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75384684
.
pi_75384873
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef Harajuku. het volgende:
.
Wat is er?

En ik denk steeds HarajAku
compact en kleverig.
pi_75385048
lozers!!!! ik zei het toch!! ik wilde vnvd lekker busdriven.. maarnee! jullie willen mij niet geloven

laat die maffia jullie maar allemaal uitmoorden!!

pi_75385110
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Wat is er?

En ik denk steeds HarajAku
Ik moet altijd aan dat liedje van Gwen nogiets denken. Over Tokyo. Haaaaaraaaaaajuuuuukuuuuuu girls
pi_75385175
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:00 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Ik moet altijd aan dat liedje van Gwen nogiets denken. Over Tokyo. Haaaaaraaaaaajuuuuukuuuuuu girls
jij weet toch wie iedereen is? zou je je wel doodgelachen hebben toen je mij aan het werk zag..
  maandag 7 december 2009 @ 20:03:51 #99
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75385284
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:00 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Gwen

En waarom nu weer jaku?
pi_75385308
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:59 schreef jaspah het volgende:
lozers!!!! ik zei het toch!! ik wilde vnvd lekker busdriven.. maarnee! jullie willen mij niet geloven

laat die maffia jullie maar allemaal uitmoorden!!

je had jezelf gewoon beter moeten verweren!

Het is allemaal jouw schuld! en hara's!

die begon met een vote op jou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')