en nu door een bijtende hamster?quote:Op maandag 7 december 2009 18:24 schreef UncleErnie het volgende:
Deze posts zijn overigens wel spelgerelateerd hè. gisteren werd er iemand vermoord door herhaaldelijke anale stimulatie
KIES MIJ KIES MIJ KIES MIJ-HIJJJJJJJJJquote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
jaspah (10) Blessed, PS, ajf, Etc., Ez, CLX, krio, dorpsoudste, Borisz, SMutzski
Jannesbrownie (2) Sybsybsybsyberdesybsyb, Idz
Isdatzo (1) JB
Harajuku (2) _Michiel_, Marijkezwolle,
Borisz (1) jaspah
##unvote
Je hebt een eervolle vermelding in mijn dagpost gekregen.quote:
Dit vind ik verdachtquote:
Dat issie ook, maar dan nog kan hij een mafia zijnquote:Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie een domme n00b is.
Maar ik denk dus dat ie geen mafia isquote:Op maandag 7 december 2009 18:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat issie ook, maar dan nog kan hij een mafia zijn
JB zit mij wel zwart te maken, maar ik vind de hints jegens haar niet overtuigend genoeg. En ik ga niet van onschuldige 1 naar onschuldige 2quote:
Niet, je wil me gewoon stangenquote:Op maandag 7 december 2009 17:42 schreef Isdatzo het volgende:
#vote JB
jaspah (12) Blessed, PS, ajf, Hara, Etc., Ez, CLX, krio, dorpsoudste, Borisz, SMutzski
Jannesbrownie (2) Sybsybsybsyberdesybsyb, Idz
Isdatzo (1) JB
Harajuku (2) _Michiel_, Marijkezwolle,
Borisz (1) jaspah
Omdat: zit me al heel 't spel verdacht te maken terwijl 't gewoon onzin is.
Hintjatterquote:Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet, je wil me gewoon stangen
Dat tweede stukje, kan dta ook op degene van het eerste stukje slaan? Omdat erbij staat dat ie het later die nacht langer wilde laten duren?
Idz: naam + motor, F&F-topic over muizen doodmaken, maar die vind ik zelf vrij zwak
Hara: Wil te graag BM zijn, doet TE goed dr best om hints die TEGEN haar zijn (F&F) af te doen als onzin
Susi:
Ajf: Thrill of the hunt
Blessed:
Xaryna:
Ezechiel: Thrill of the hunt, iets met haar in zn AT
Marijke Zwolle:
Trevland:
Etcetera:
Krioro:
_Michiel_: Electrotechniek & informatica: Ei (Die vind ik wel vrij sterk)1e vd 1e verjaardag (1e dode, 1e mens), Armoe, geen papiergeld in AT, F&Ftopics...
Borisz: schoenmaat 42, Ijmuiden: Ei, bij ons in de PC: zijn straatje
CaleX: CL: Christopher Lee Xdie slaat nergens op. Snel geld verdienen! waar zit het addertje? : Achterdochtig (+ evt Armoe), Raad de straat, Past in zn straatje.
SMutzkii: Sadistisch: SM, Wie is de mol: Achterdochtig, 1e + laatste letter naam = ei (vergezocht), straatje: Google street view, Yippie A Jeey in sig: Cowboyding: stal?, Geboortedatum 01-07-1988 - eerste
Programma speldag. (wiskunde?) - als er iets met getallen te maken heeft
Jaspah: schoenmaat 42.. ja, en de rest, maar ik geloof niet zo in Jaspah eigenlijk...
Syb-Rund: Rund: stal, Arm: [KLB SC #1880] Ik heb geen monnie voor een riem
Puntenslijpsel:Arm moe: Elleboog op foto's,
De rest bekijk ik ook nog als dat lukt, al heb ik t niet heel uitgebreid gedaan...
Ei bij _Michiel_ vind ik wel sterk en SM Sadisme bij SMutzkii...
hmm...quote:Isdatzo bood aan hem dezelfde dood te laten sterven als Beach. Hij wilde de straf zelfs uitvoeren.
Kijk even naar de laatste regel van die post.quote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef blessed19 het volgende:
zaten er ook hints in dat verhaal?
[..]
hmm...
Graag! Ik hou helemaal niet van SLenquote:Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
Timmm, volgende ronde doe jij mee zodat ik je he-le-maal kapot kan maken.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Kijk even naar de laatste regel van die post.
What a way to goquote:
Dat dacht ik al, maar tochquote:Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef UncleErnie het volgende:
"het" heb ik erin gezet zodat men niet zo denken dat het een man of een vrouw is. Dat liet ik zo in het midden. Voor de volgende nachtpost zeg ik alvast dat het enkel hij wordt. En dat het dan even goed een zij kan zijn.
Ik moet altijd aan dat liedje van Gwen nogiets denken. Over Tokyo. Haaaaaraaaaaajuuuuukuuuuuu girlsquote:Op maandag 7 december 2009 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat is er?
En ik denk steeds HarajAku
jij weet toch wie iedereen is? zou je je wel doodgelachen hebben toen je mij aan het werk zag..quote:Op maandag 7 december 2009 20:00 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan dat liedje van Gwen nogiets denken. Over Tokyo. Haaaaaraaaaaajuuuuukuuuuuu girls
quote:Op maandag 7 december 2009 20:00 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan dat liedje van Gwen nogiets denken. Over Tokyo. Haaaaaraaaaaajuuuuukuuuuuu girls
je had jezelf gewoon beter moeten verweren!quote:Op maandag 7 december 2009 19:59 schreef jaspah het volgende:
lozers!!!! ik zei het toch!! ik wilde vnvd lekker busdriven.. maarnee! jullie willen mij niet geloven
laat die maffia jullie maar allemaal uitmoorden!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |