Ja, dat vind ik ook heel zielig voor jequote:Op maandag 7 december 2009 20:38 schreef jaspah het volgende:
ik ben best zielig.. moest met hara in een schuur!
crisis hèquote:Op maandag 7 december 2009 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
geen idee eigenlijkWeinig circus lately...
Maar fonetisch schrijf je dan wel weer goedquote:Op maandag 7 december 2009 20:37 schreef jaspah het volgende:
[..]
of mun? ik sgrijv alles fonetisch ik ben dan ook agt jaar..
ja dat is voor een achtjarige ook peanutsquote:Op maandag 7 december 2009 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar fonetisch schrijf je dan wel weer goed
*hara's fobo checktquote:Op maandag 7 december 2009 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook heel zielig voor je.
quote:Op maandag 7 december 2009 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aanquote:
ging je dan ook mee op tour door het ganze land? het circus betaald jou.. de maatschappij betaald het circusquote:Op maandag 7 december 2009 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aanIk betaalde het circus niet, het circus betaalde mij
Volgens mij ben je gewoon jaloersquote:Op maandag 7 december 2009 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welk land?quote:Op maandag 7 december 2009 20:40 schreef jaspah het volgende:
[..]
ging je dan ook mee op tour door het ganze land?
ja wat nou?quote:
ieh nee hoor. Ik was juf.quote:Op maandag 7 december 2009 20:40 schreef jaspah het volgende:
[..]
ging je dan ook mee op tour door het ganze land? het circus betaald jou.. de maatschappij betaald het circus
door de crisis gaan mensen korten op het circus natuurlijk
Eh bah. Ik pas niet in een hokje hoor.quote:
zo groot lijk je me niet..quote:Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Eh bah. Ik pas niet in een hokje hoor.
Ik heb niet op jou gestemdquote:Op maandag 7 december 2009 20:49 schreef jaspah het volgende:
[..]
wrijf het er maar in vieze maffiosi! je had mijn stem!
quote:Op maandag 7 december 2009 20:28 schreef Etcetera het volgende:
Type je ook 'is' als je 'eens' bedoeld?
Mensen die in zo'n zin 'bedoeld' met een D schrijven ookquote:Op maandag 7 december 2009 20:29 schreef Etcetera het volgende:
Nou dat scheelt dan nog een beetje. Dat soort mensen mogen worden gemarteld met een veertje
Ik twijfelde nogquote:Op maandag 7 december 2009 20:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
[..]
Mensen die in zo'n zin 'bedoeld' met een D schrijven ook
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 7 december 2009 20:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
[..]
Mensen die in zo'n zin 'bedoeld' met een D schrijven ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |