Kom je dan mee het hokje in?quote:
lees beter tutteflut. was de nachtwakerquote:Op maandag 7 december 2009 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
Whaaaaaaaaaaat, michiel is dorp? En wat is de mafia stom om hem dan te vemoorden terwijl wij dus een dorp zouden lynchen
Oh shit, dat was de nachtwakerquote:Op maandag 7 december 2009 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
Whaaaaaaaaaaat, michiel is dorp? En wat is de mafia stom om hem dan te vemoorden terwijl wij dus een dorp zouden lynchen
Het is dat hij niet kan spellen, anders had ik hem om bovenstaande opmerking kunnen waarderen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:38 schreef jaspah het volgende:
ik ben best zielig.. moest met hara in een schuur! en ik kwam er niet meer uit..
een beetje respect mag ook wel!
Zich snijden, ik kwam iemand tegen met Krassen in zijn haar AT of sig... Sig denk ik.quote:Op maandag 7 december 2009 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
Dat heeft de mafia niet gedaan, maar de nachtwaker dus...quote:Op maandag 7 december 2009 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ja! Die ben ik ook het zoeken nu!quote:Op maandag 7 december 2009 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zich snijden, ik kwam iemand tegen met Krassen in zijn haar AT of sig... Sig denk ik.
[..]
Dat heeft de mafia niet gedaan, maar de nachtwaker dus...
Tuuk schat.quote:Op maandag 7 december 2009 20:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kom je dan mee het hokje in?
Etcetera post veel in de TV SC. en de eerdere hint met de kat....quote:Op maandag 7 december 2009 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
Arme susi.
Arme TV. Die had ik nog wel kunnen gebruiken.
Bedankt, ik kan zelf niet op het Sje drukkenquote:Op maandag 7 december 2009 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
1. Isdatzo | Forum history | Profiel
2. Harajuku. | Forum history | Profiel
3. Beach Dorpeling
5. Susi | Forum history | Profiel
6. Ajf | Forum history | Profiel
7. Blessed19 | Forum history | Profiel
8. Xaryna | Forum history | Profiel
9. EzechielK | Forum history | Profiel
10. Marijkezwolle | Forum history | Profiel
11. Kekaa Cupido
12. lynda Mafia
13. Trevland | Forum history | Profiel
14. Etcetera | Forum history | Profiel
15. JaniesBrownie | Forum history | Profiel
16. krioro | Forum history | Profiel
17. _Michiel_ | Forum history | Profiel
18. Borisz | Forum history | Profiel
19. CaLeX | Forum history | Profiel
20. SMutzskii | Forum history | Profiel
21jaspah Busdriver
22. Syb-rund.| Forum history | Profiel
23. Puntenslijpsel | Forum history | Profiel
Voor in de OP
Die kat is het echt niet.quote:Op maandag 7 december 2009 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Etcetera post veel in de TV SC. en de eerdere hint met de kat....
zeg ik wilde alleen maar helpen hoor, jij was bezig met een verhaalquote:Op maandag 7 december 2009 21:06 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Bedankt, ik kan zelf niet op het Sje drukken
Ja hè! Lieve dorpmensjes worden bij de vleet geslacht.quote:Op maandag 7 december 2009 21:06 schreef Xaryna het volgende:
Jeej, blij dat ik eruit ben. Gemene mensen hier
Die bedoelde ik ja.quote:Op maandag 7 december 2009 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die kat is het echt niet.
FEE December Kalender Kraslot - Krassen, krassen, krassen »
pagina: 1 2
Borisz is de krasser.
En het ergste is nog dat ze mij de hele tijd zwart maaktquote:Op maandag 7 december 2009 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Etcetera post veel in de TV SC. en de eerdere hint met de kat....
quote:Op maandag 7 december 2009 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat ze mij de hele tijd zwart maakt.
Maar aan de andere kant doet zij wel 't meeste met de hints. Als je geen hints zoekt kan je 't ook niet fout hebben natuurlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 21:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik begin ook meer en meer aan Hara te twijfelen, die telkens heeul overtuigd is van iemands maffia-heid en het tot nu toe elke keer grondig fout had. Dus als zij zegt dat die kat het echt niet is, ben ik niet meteen geneigd ht te geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |