quote:Op maandag 7 december 2009 03:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmm knox is heel duur en te duur voor hem en hij krijgt wsl niet meer financial aid... en nu wil die m gewoon knijpen. We zijn allebei hier nu maar ugh nee, ik ben er nog helemaal niet klaar voor om dit zonder hem te doen!! Het is mijn pakistaanse vriend, trouwens...
ik doe mijn best, maar volgens mij is hij zeker... klotekloteklotequote:Op maandag 7 december 2009 03:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's zwaar klote! Heeft hij het besluit al genomen of is er nog twijfel?
En alle afdelingen van Knox die zouden kunnen helpen bij het zoeken naar een oplossing zijn natuurlijk gesloten vanwege de vakantie?quote:Op maandag 7 december 2009 03:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik doe mijn best, maar volgens mij is hij zeker... klotekloteklotehij gooide het gisteren er opeens in, zei dat hij morgen (nahja, maandag) weg zou gaan. ik hoop dat dat niet zo snel zal gaan, maar uuuuhhhhhh
nee maar hij heeft het al opgegevenquote:Op maandag 7 december 2009 03:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En alle afdelingen van Knox die zouden kunnen helpen bij het zoeken naar een oplossing zijn natuurlijk gesloten vanwege de vakantie?
Kan één van jullie dan niet die afdelingen inlichten zodat zij contact met hem kunnen zoeken?quote:Op maandag 7 december 2009 04:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee maar hij heeft het al opgegeven
dat was hij eerst, maar daar heb ik hem vanaf weten te houden. Ik ga wellicht maandag langs bij de dean of students, maar ben niet zeker wat ik kan bereiken.quote:Op maandag 7 december 2009 04:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan één van jullie dan niet die afdelingen inlichten zodat zij contact met hem kunnen zoeken?
Of is zijn plan om maandag bij het eerste licht al weg te zijn?
Goed dat je het in ieder geval gaat proberen.quote:Op maandag 7 december 2009 04:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat was hij eerst, maar daar heb ik hem vanaf weten te houden. Ik ga wellicht maandag langs bij de dean of students, maar ben niet zeker wat ik kan bereiken.
ik weet het allemaal niet hoorquote:Op maandag 7 december 2009 04:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed dat je het in ieder geval gaat proberen.![]()
En goed dat je hem van een snel vertrek heb weten af te houden.
Het zal voor hem ook wel een goed gevoel zijn dat je hem wel wilt helpen met het zoeken naar een oplossing.
Als hij zijn besluit maar weloverwogen neemt en niet impulsief.quote:Op maandag 7 december 2009 04:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik weet het allemaal niet hoor
ja dat weet ik dus ook niet. Het enige wat ik weet is dat ik gek op hem ben (in een vriendschappelijke manier) en dat ik niet goed zonder hem kan. Ik voel me zo goed als hij gitaar voor me speelt of als we door de sneeuw rennen en zo blij zijn met de sneeuw dat we hardop lachen, zonder dat het grappig is. Of als we net zo lachen en dansen door zijn kamer met de anderen erbij...quote:Op maandag 7 december 2009 04:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als hij zijn besluit maar weloverwogen neemt en niet impulsief.
Het is altijd klote als een maatje weg gaat/moet. Ik ken het gevoel.quote:Op maandag 7 december 2009 04:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus ook niet. Het enige wat ik weet is dat ik gek op hem ben (in een vriendschappelijke manier) en dat ik niet goed zonder hem kan. Ik voel me zo goed als hij gitaar voor me speelt of als we door de sneeuw rennen en zo blij zijn met de sneeuw dat we hardop lachen, zonder dat het grappig is. Of als we net zo lachen en dansen door zijn kamer met de anderen erbij...
Ja ik zie er niet naar uit. Maar idd zien wat er gebeurt.quote:Op maandag 7 december 2009 05:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is altijd klote als een maatje weg gaat/moet. Ik ken het gevoel.
Mocht het definitief gebeuren dan zal het zeker wel even doorbijten worden voor je. Hoe hard het ook klinkt, je komt er wel over heen.![]()
Maar eerst morgen afwachten. Misschien bestaan wonderen nog en is er een manier waarop hij toch kan blijven.
Het zal lastig worden gezien de vooruitzichten, maar toch; veel plezier!quote:Op maandag 7 december 2009 05:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik zie er niet naar uit. Maar idd zien wat er gebeurt.
Nu maar even gaan roken en andere onverstandige dingen doen met een andere jongen. Ciao
Brrrr, het idee alleen al. Dan maar een hypocriete vleeseter.quote:Op maandag 7 december 2009 03:11 schreef AryaMehr het volgende:
Heb je weleens lamsballen gegeten? Je zou denken wat smerig, maar die dingen zijn vreselijk lekker.
De weg van het herstel is ingezet sinds gister, gelukkig!quote:Op maandag 7 december 2009 09:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He, berichten vanuit de ziekenboeg. Hoe staat het ermee? Weer een beetje beter?
Truste meis! En tot straks!quote:Op maandag 7 december 2009 10:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en nu ga ik toch echt even slapen
Nou, dat wordt dolle boel danquote:Op maandag 7 december 2009 13:31 schreef Etcetera het volgende:
Annemiek (ken ik niet) Gerard en Giel naar het Glazen Huis dit jaar
Mmmm nou hij zou me best kunnen aanvullen, maar dat wil ik helemaal nietquote:Op maandag 7 december 2009 13:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oeps, da's dan iets met een niet sluitende begroting enzo. Had vriendje nou een topbaan waar je de komende jaren nog mee vooruit kan?
Die hebben wel lol samen, dat vind ik dan wel weer tofquote:Op maandag 7 december 2009 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dolle boel danGerard en Giel samen
En toch denk ik dat ik wel even ga kijken, het is zo dichtbij... en ik ga eens kijken of we met het koor niet een leuke stunt kunnen doenheeft het goede doel wat geld en wij wat publiciteit
Gerard en Giel vind ik leuk, maar Gerard en Michiel had ik misschien nog wel leuker gevondenquote:Op maandag 7 december 2009 13:31 schreef Etcetera het volgende:
Annemiek (ken ik niet) Gerard en Giel naar het Glazen Huis dit jaar
Thanks trouwens. Nog anderhalf uur, vind 't toch wel weer spannendquote:Op maandag 7 december 2009 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Sterkte PS
En voor de TT: heel veel succes gewenst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |