Er is een enorme verdeeldheid onder de klb mods.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mits hij blijft typen zoals ie doet
Het zal mij ook een rotzorg zijn, maar ik ben er voor de users en die moeten het blijkbaar niet. Nou in ONZ is ie welkom, probleem opgelost.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Er is een enorme verdeeldheid onder de klb mods.
Gisteren zag je ik je gewaardeerde collega nog zeggen dat zolang het leesbaar het hem een rotzorg zal wezen.
Die is was dan ook ONZ mod.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef Cacciatore het volgende:
en van ludosanders mag k gewoon type zoals ik wil want hij vind het wel leuk zo....
Waarom laat jij je zo makkelijk voor het karretje van een zeer klein groepje zeikerds spannen en doe je niks met de feedback van de leuke users?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het zal mij ook een rotzorg zijn, maar ik ben er voor de users en die moeten het blijkbaar niet.
KLB is er voor de zeikerds, ONZ voor de leuke users.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom laat jij je zo makkelijk voor het karretje van een zeer klein groepje zeikerds spannen en doe je niks met de feedback van de leuke users?
gewaagde uitspraak adelantequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
KLB is er voor de zeikerds, ONZ voor de leuke users.
Krijg lepra aan je ogen. ONZ is een miskende parel. Ok, er zit hier en daar wat modder op maar toch.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
ONZ is het afvoerputje. Niet KLB.
jogyquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:05 schreef jogy het volgende:
Krijg lepra aan je ogen. ONZ is een miskende parel. Ok, er zit hier en daar wat modder op maar toch.
Ik denk dat je je foutief hebt laten informeren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef Cacciatore het volgende:
en van ludosanders mag k gewoon type zoals ik wil want hij vind het wel leuk zo....
fiets is er gewoon even geemotioneerd van ja, snap je dat? die moet het even verwerkenquote:
shit :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat je je foutief hebt laten informeren.
Het tegeltje hangt inmiddels boven mijn bedquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
fiets is er gewoon even geemotioneerd van ja, snap je dat? die moet het even verwerken
Misschien leuk voor een ONZ topic om daar zelf de meest achterlijke gedicht/plaatjes dingen te maken.quote:
Zo iedereen blij?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:52 schreef Cacciatore het volgende:
maar genoeg users vinden het gewoon leuk toch ... alleen paar nerdjes hier die boos worden dankzij internet maar die neem ik toch niet serieus whahah :p
nee, je doet nu afbreuk aan zijn hosselimago. laat hem lekker typen en hosselen, fok! heeft zulke gasten broodnodig.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, je doet nu afbreuk aan zijn hosselimago. laat hem lekker typen en hosselen, fok! heeft zulke gasten broodnodig.
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:36 schreef Biogarde het volgende:
Jongens, kap aub eens met dat gepeupel. We zien door de rommel de echte feedback niet meer.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zo. Ontopic posten of niet. Reageren op andere users hoeft ook niet hier. Stuur maar lekker een PM. Tis klaar nu!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:17 schreef Japsnars het volgende:
Fijn feestdagen in ruil voor een iPod
Schopje onzin dan maar?
//Edit, neem meteen deze maar mee naar de graveyard:
Klote dag op school
Dit is gewoon een soort Cacciatore maar dan nog erger imo.
Succes ermee. Ik kijk over een half uur of er een fatsoenlijke reactie is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:44 schreef Demon_Hunter het volgende:
Waarom word Deze klacht is echt fucked up eyyyy meteen gesloten.. ik word met die shit lastig gevallen.. waarvoor is KLB anders ?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Succes ermee. Ik kijk over een half uur of er een fatsoenlijke reactie is.
Het was weer een da-ver-end succes.quote:
Een topic, waar al in geen uren meer in gereageerd is. Maar het staat jullie nogal in de weg blijkbaar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:05 schreef Nikmans het volgende:
Klote dag op schoolwat is dit nou weer
verwijderd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:36 schreef Agiath het volgende:
Deblielen die blijven fokken
Plaatje van die kinderverkrachter van dat zwembad ofzo in dit topic, anyway, ik hoef het niet te zien
Stop met jammeren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:13 schreef Japsnars het volgende:
Fijn feestdagen in ruil voor een iPod
Schopje onzin..
Nee, dat topic is pure onzin, dat ziet iedereen.quote:
quote:f. Het aanbieden van, of vragen om, gestolen en/of anderszins wettelijk beschermd of illegaal verkregen of verkrijgbaar materiaal op FOK! is aanleiding tot onmiddelijke uitsluiting van alle diensten die FOK! aanbiedt. FOK! is gerechtigd aangifte te doen van een strafbaar feit.
Ze is weer in Nederland aangekomen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het spijt me Ensaf, ik heb misschien te gehaast een beslissing genomen. Het topic lijkt me potentieel hebben, misschien gaat hij na de vakantie van je date weer open.
Dat staat ook in het slotje, maar ik was misschien niet duidelijk genoeg.
D-Day!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:06 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ze is weer in Nederland aangekomen!
Ik wil met een meisje onder de douche #2 (met PAINT!!!) kan dus weer open!
Nog een nachtje slapen en ik zie haar weer, de zenuwen komen nu wel!
neequote:Op zondag 13 december 2009 13:19 schreef Apebeer het volgende:
Mijn KLB petitie topic werd gesloten![]()
Waarom? En mag ik een nieuwe openen als ik het goed doe?
Waarom? Geef toe die regel is achterhaaldquote:Op zondag 13 december 2009 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee
zo'n petitie is toch kansloos
Nee, dat is hij nietquote:Op zondag 13 december 2009 13:22 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarom? Geef toe die regel is achterhaald
Mag ik dan uitleg over de regel?quote:
We bekijken het per topic. En 99% van alle topics is bij post nummer 300 geen nieuw topic meer waard.quote:Op zondag 13 december 2009 13:26 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Mag ik dan uitleg over de regel?
Waarom mogen er overal reeksen behalve in KLB?
Maar die van mij was dat welquote:Op zondag 13 december 2009 13:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We bekijken het per topic. En 99% van alle topics is bij post nummer 300 geen nieuw topic meer waard.
Hij verpest je topic niet. Het gaat toch over voetbal? niet lopen janken hoorquote:Op zondag 13 december 2009 13:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik wil graag bij deze winner taco aangeven![]()
Op een doordeweekse vrijdagavond naar AJAX hij verpest mijn topic terwijl ik al aangegeven heb dat ik er niet van gediend bent
nee.quote:
Jawel hij verpest mn topic als ik dat zou doen worden mn post weggehaaldquote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij verpest je topic niet. Het gaat toch over voetbal? niet lopen janken hoor
neuj. Jullie feyenoord jank posts staan er toch ook nog.quote:Op zondag 13 december 2009 13:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jawel hij verpest mn topic als ik dat zou doen worden mn post weggehaald
Als ik zo in iemand anders topic zou posten bedoel ik hequote:Op zondag 13 december 2009 13:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neuj. Jullie feyenoord jank posts staan er toch ook nog.
Ach laat ook maarquote:Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waar moet ik op reageren? het is toch duidelijk zo
Die dag komtquote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach laat ook maarKomt er ook ooit 1 dag dat 1 van jullie me wel gaat helpen ergens mee
?
Deze post heb ik uitgeprint en boven mn bed gehangenquote:
Het gaat niet eens om z'n postgeschiedenis. Hij post een (belachelijke) klacht, er komen stapels (inhoudelijke) reacties over waarom het zo'n rare klacht is, en die worden genegeerd en afgedaan als beledigingen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef Adelante het volgende:
Mwoah, het is an sich een klacht. De TS roept alleen wat reacties op met zijn postgeschiedenis en daar moet hij mee leren omgaan als ie een topic in KLB opent.
sommige mensen denken gewoon echt nog in een andere tijd, als je dr niet mee om kan gaan klik je t topic lekker wegquote:Op zondag 13 december 2009 23:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om z'n postgeschiedenis. Hij post een (belachelijke) klacht, er komen stapels (inhoudelijke) reacties over waarom het zo'n rare klacht is, en die worden genegeerd en afgedaan als beledigingen.
Zoals je misschien hebt kunnen lezen gaat het me helemaal niet om de klacht an sich. Maar als er dan inhoudelijk op wordt gereageerd waarna het stil blijft, wat voor doel heeft zo'n topic dan nog?quote:Op zondag 13 december 2009 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sommige mensen denken gewoon echt nog in een andere tijd, als je dr niet mee om kan gaan klik je t topic lekker weg
Wie weet is ie ff wat anders doen ofzo, hij hoeft toch niet meteen te reageren? Misschien denkt ie na over een replie (in elk geval langer dan over het openen van het topic).quote:Op zondag 13 december 2009 23:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zoals je misschien hebt kunnen lezen gaat het me helemaal niet om de klacht an sich. Maar als er dan inhoudelijk op wordt gereageerd waarna het stil blijft, wat voor doel heeft zo'n topic dan nog?
Het is niet de eerste keer.quote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wie weet is ie ff wat anders doen ofzo, hij hoeft toch niet meteen te reageren? Misschien denkt ie na over een replie (in elk geval langer dan over het openen van het topic).
Wel de eerste keer dat het mij opvalt, maar ik zal er in de toekomst op lettenquote:
Topquote:Op zondag 13 december 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel de eerste keer dat het mij opvalt, maar ik zal er in de toekomst op letten
quote:Op zondag 13 december 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel de eerste keer dat het mij opvalt, maar ik zal er in de toekomst op letten
neequote:Op maandag 14 december 2009 00:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En misschien even op Otis letten die trolled, beledigt,
Wat doet dat ertoe?quote:waarschijnlijk meer notes heeft dan ik heb (ik heb er 0 namelijk)
Waar heb je het in God's naam over?quote:
Ik snap wel dat mensen schrikken van een topic zonder 18 kankers en waarin gewoon gepraat wordt, maar om je gebrek aan normaal gedrag en je frustraties op mij te botvieren lijkt me wat ongepast.
Eh, nee?quote:Had jij niet net een laatste waarschuwing trouwens, Otis, dat je je gedrag op het forum even moest aan gaan passen?
Waarschijnlijk heeft hij het over mijn veelvuldige gebruik van het woord kanker laatst. Hier was hij het niet mee eens en sindsdien loopt hij al de hele week te zaniken over mensen die schelden met kanker.quote:Op maandag 14 december 2009 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar heb je het in God's naam over?
Uitlokking..quote:Op maandag 14 december 2009 00:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Had jij niet net een laatste waarschuwing trouwens, Otis, dat je je gedrag op het forum even moest aan gaan passen?
Niet veel van geleerd blijkbaar.
waarvoor denk je dan dat je vorige week 2 dagen voor gebanned bent?quote:Op maandag 14 december 2009 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
nee
[..]
Wat doet dat ertoe?
[..]
Waar heb je het in God's naam over?
[..]
Eh, nee?
Vanwege 'mijn aandeel' in een ruzie in de SC. Dat is de reden die in het banmeldtopic is gegeven. Verder heb ik daar geen informatie over gekregen. Met mijn gedrag is over 't algemeen weinig mis, dunkt me.quote:Op maandag 14 december 2009 00:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarvoor denk je dan dat je vorige week 2 dagen voor gebanned bent?
en hoe is dat NIET te linken met je gedrag?quote:Op maandag 14 december 2009 00:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vanwege 'mijn aandeel' in een ruzie in de SC. Dat is de reden die in het banmeldtopic is gegeven. Verder heb ik daar geen informatie over gekregen. Met mijn gedrag is over 't algemeen weinig mis, dunkt me.
quote:Op maandag 7 december 2009 23:39 schreef Biogarde het volgende:
Otis2.0, idem aan de heren boven hem.
Dat is toch geen laatste waarschuwing?quote:Op maandag 14 december 2009 00:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en hoe is dat NIET te linken met je gedrag?
Eén keer in de SC zie ik niet als m'n algemene gedrag op het forum. Kan aan mij liggen.quote:Op maandag 14 december 2009 00:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en hoe is dat NIET te linken met je gedrag?
Het lijkt me toch wel redelijk duidelijk dat de status van NG iets anders is dan die van Skylark en mij.quote:
Terwijl ie er zelf meer heeft, maar dat terzijdequote:Op maandag 14 december 2009 00:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Eén keer in de SC zie ik niet als m'n algemene gedrag op het forum. Kan aan mij liggen.
Maar volgens mij ging de discussie daar ook niet over.
Verder vind ik het ook een beetje raar dat Lamon hier op zo'n uitlokkende, zuigende toon begint over bans en notes van mij.
Welke bapaos zijn het beste? succes ermeequote:Op maandag 14 december 2009 19:29 schreef postmortum het volgende:
broodje bapao , waarom is die dicht , het is een doodnormale klacht of moet ik henm maar openen in gc ?
jupquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef Ensaf het volgende:
Zou de titel van Mensen die het ijs nu aan gort schaatsen + paint!! veranders mogen worden in Mensen die het ijs nu aan gort schaatsen (met PAINT!!!)?
weet je best, die tips die je daar geeft zijn niet legaal en aangezien je dr 100 posts aan vuil spamt heb ik m weggeflikkerd omdat ik geen 100 posts ga doorlezenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef zarGon het volgende:
Watskenurt?
Iphone gebruikers zijn onredelijk en koppig.
Pfff, lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weet je best, die tips die je daar geeft zijn niet legaal en aangezien je dr 100 posts aan vuil spamt heb ik m weggeflikkerd omdat ik geen 100 posts ga doorlezen
2 van de 4 paginas stond die ilegale onzin, en wie geeft mij de garantie dat het daar niet meer over gaat als het weggehaald wordt? ts deed er zelf aan meequote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Pfff, lekker makkelijk.
Dus 1 user kan door het linken naar niet legale dingen ervoor zorgen dat alles verwijderd wordt?
Is dat niet een beetje met een kanon op een mug schieten?
Was een leuk topic, liep prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |