Heb de docu gisteren gezien. Kan niet anders zeggen dan dit: Als je zo naïef en dom bent, verdien je gewoon niet anders. Dit soort meisjes bevestigen ALLE VMBO-vooroordelen die er maar zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 19:01 schreef alors het volgende:
Rauw en Puur
Vierdelige documentairereeks over jongeren die zich identificeren met de straatcultuur. Over liefde, geld, respect, geweld en ambitie.
[ afbeelding ]
Rauw en Puur is een vierdelige documentairereeks van filmmaakster Mildred Roethof, die wordt uitgezonden op vier achtereenvolgende zaterdagen, om 16.35 uur op Nederland 2.
Zij duikt in de belevingswereld van jongeren die zich identificeren met de straatcultuur. In verschillende Nederlandse steden kijkt ze hoe ‘straatjongeren’ omgaan met universele thema’s, zoals liefde, geld, respect, geweld en ambitie. In Nederland is veel onrust en zorg over de 'jeugd van tegenwoordig'. Te jong aan de seks, te jong aan de criminaliteit, Marokkaanse, Antilliaanse en Surinaamse jongens zonder perspectief op werk en ook de integratie verloopt niet vlekkeloos. Tegelijkertijd heeft het overgrote deel van de Nederlandse bevolking eigenlijk geen goed beeld van het leven van die jongeren waar we ons zo zorgen om maken.
Aflevering 1: Liefde & losse handjes
In de eerste aflevering gaat Mildred Roethof in Den Helder op verkennend onderzoek naar het ‘liefdesleven’ van de jongeren en staan de ‘liefdesrelaties’ van jonge meisjes (13-17 jaar) met Antilliaanse jongens van de straat centraal. Deze relaties worden vooral gekenmerkt door grensoverschrijdend gedrag in de vorm van mishandeling en intimidatie. Jonge meisjes doen open relaas van hun ervaringen met deze jongens. Ook de straatjongens zelf komen aan het woord.
Alhoewel Bureau Jeugdzorg Noord-Holland niet wil reageren op camera, spreken zij van een zorgelijk situatie. Zorgcoördinatoren op scholen bevestigen de problematiek en spreken van een tendens die alleen maar aan het groeien is.
Gids
5 december - Liefde & losse handjes
12 december - Alles voor geld
19 december - Respect & Geweld
26 december - Ambitie & Perspectief
Aflevering 1: http://player.omroep.nl/?aflID=10378136
Jezus die naiviteit van de meisjes is echt shocking, jongens van 17 die al een kind hebben en waar niks zinnigs uitkomt behalve 'ik moet geld'
Idd. Die jongen was zich bewust wat landgenoten van hem aan kunnen richten en waarom. Hij durft het tenminste eerlijk voor de camera te zeggen ipv stom te grinniken als een paard met een kunstgebit 'ja daarom niet'quote:Op zondag 6 december 2009 19:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat ergal vond ik die jongen op het eind (die met die blauw-witte capuchon?) nog wel in redelijke taal uitleggen hoe het zit, hij leek me ook een van de "betere" jongens die er tussen zaten, keek de presentatrice recht aan, liep niet weg, sprak (enigszins) verstaanbaar.
Iddquote:Op zondag 6 december 2009 19:17 schreef Kimochi het volgende:
Deze mensen...![]()
Die vriendin van Cedric ook: "Ja, hij heeft zijn vriendin en zijn kind verlaten voor mij, dat zegt genoeg..." Kom op zeg, later verlaat hij jou ook voor een andere domme slet.
Wat een wereld, ikzelf kom zulke types bijna nooit tegen.
Wtf, lekker niveautjequote:Op zondag 6 december 2009 19:21 schreef Sigmund666 het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,59957.0.html
Dit dus.
De eerste die die 3 pagina's in grammaticaal Nederlands kan vertalen mag het hier posten trouwensquote:
Idd. Wiggers zijn misschien nog wel erger. Terwijl de meeste wiggers juist door negers worden uitgespuugd en uitgelachenquote:Op zondag 6 december 2009 20:55 schreef RedGuy het volgende:
Ergste vond ik nog wel die Beau ofzo, die ginger-wigger.
Die vertelde dat hij ook wel eens meisjes sloeg.
Wat een kneus.
Die opmerking van dat meisje jaquote:Op zondag 6 december 2009 19:17 schreef Kimochi het volgende:
Deze mensen...![]()
Die vriendin van Cedric ook: "Ja, hij heeft zijn vriendin en zijn kind verlaten voor mij, dat zegt genoeg..." Kom op zeg, later verlaat hij jou ook voor een andere domme slet.
Wat een wereld, ikzelf kom zulke types bijna nooit tegen.
Tuurlijk. Anders kun je je props nooit halen als soldier van the streets je weet!quote:Op zondag 6 december 2009 21:05 schreef JoPiDo het volgende:
voor 600 euro aan kleding ''ik heb geld nodig''
De mentaliteit van die mensen is ongelofelijk simpel. Meeste van die simpele zielen gaat het ook om status enzo. Lopen hun zoontjes van 5/6 met twee gouden kettingen om omdat ze dan rijk en statusvol lijkenquote:Op zondag 6 december 2009 21:23 schreef JoPiDo het volgende:
die vrouw van 33 (!):
'ja, als ik door een jongen geslagen word, dan weet ik niet, dan kan ik hem doodsteken of... ?? '
Soms verdenk ik haar er stiekem van dat ze alles maar wat graag zelf had meegemaakt.quote:Op maandag 7 december 2009 01:18 schreef Pulu het volgende:
Mildred Roethof maakt gebruik/misbruik in haar zogenaamde (zwakke) docu's van sociaal-zwakkeren. Vervolgens stelt ze een paar vraagjes, trekt conclusies en dan heeft ze weer een documentaire...
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:56 schreef Pikkebaas het volgende:
Once you go black, we don't want you back !!
Ja dat! raar!!quote:Op zondag 6 december 2009 21:23 schreef JoPiDo het volgende:
die vrouw van 33 (!):
'ja, als ik door een jongen geslagen word, dan weet ik niet, dan kan ik hem doodsteken of... ?? '
Klopt. Ik woon dan zelf in Den Helder en het is er verre van perfect, maar dit is toch echt een eenzijdig beeld wat zij gegeven heb over DH.quote:Op maandag 7 december 2009 01:18 schreef Pulu het volgende:
Mildred Roethof maakt gebruik/misbruik in haar zogenaamde (zwakke) docu's van sociaal-zwakkeren. Vervolgens stelt ze een paar vraagjes, trekt conclusies en dan heeft ze weer een documentaire...
Collega van me is er ook ooit ingetrapt, tijdens de zwangerschap heeft die aap haar na 8 jaar knipperlicht-relatie gedumpt en nu zit ze met een koter in een duur koophuis ( wat op haar naam gekocht is, want zo zijn ze ook wel...)quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:56 schreef Pikkebaas het volgende:
Once you go black, we don't want you back !!
Leuk Hollandse meisjesquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb 5 minuten kunnen kijken... Wat een schande dit. Leuke Hollandse meisjes die hun leven vergooien door zwanger te raken van een Antilliaan en denken dat ze daarmee de ware te hebben gevonden... Schattig hoor die poepbruine kindjes, maar geen Hollandse jongen die wel serieus zijn hier mee te maken willen hebben.
Ik in ieder geval niet.
What a fucking waste
Ik wist niet dat er zulke domme schepsels bestonden. Een collega vertelt me net dat een kikker een IQ van 70 heeft. Maar deze dames zitten daar niet ver vanaf.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:17 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk Hollandse meisjeshou toch op, behalve hun uiterlijk hebben ze echt niks mee, geen sociaal inzicht en al helemaal geen intelligentie.
Snap ook niet dat de ouders dit zo makkelijk accepteren. Als mijn zusje thuis zal komen met een Neger/Marokkaan die zich zo profileren als in het filmpje, mag ze de deur nooit meer uitquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:25 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zulke domme schepsels bestonden. Een collega vertelt me net dat een kikker een IQ van 70 heeft. Maar deze dames zitten daar niet ver vanaf.
Dat is het dus ook. Ook zaken als geld en 'rijkdom' lees je van hun kinderen af. Wij hadden op de basisschool een Surinaams jochie in de klas zitten. Eerste dag dat ie op school kwam. Het was net B.A jr zoveel goud hing er om zijn nek heenquote:Op woensdag 9 december 2009 06:22 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja dat! raar!!
Waar ik ook versteld van sta, is dat een straatneger dus kennelijk een statussymbool is
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Collega van me is er ook ooit ingetrapt, tijdens de zwangerschap heeft die aap haar na 8 jaar knipperlicht-relatie gedumpt en nu zit ze met een koter in een duur koophuis ( wat op haar naam gekocht is, want zo zijn ze ook wel...)
Ze heeft gezegd dat ze nooit meer een neger wil, en dat houdt ze ook goed vol.
Ze is nu trouwens 29
Zelfs wanneer ze achter een raam geslagen worden vinden ze die jongens nog lief ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Die meisjes hebben er echt geen erg in vermoed ik. Ze beschouwen die "antis" nogsteeds als onschuldig en zelfs schattig ofzo.
Vooral dat laatste. En dan ook zelf echt helemaal niet doorhebben dat je gewoon niet naar je eigen raad luistertquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja het eten kwam bij mij weer naar boven toen ik het zag.
"ik wil een lieve jongen, die mij begrijpt, die respekt ! voor mij heeft bla bla bla"'. zo gaat de geloofwaardigheid van meisjes in het algemeen toch omlaag. je hoort het ze allemaal zeggen. en als je dat naast de praktijk legt..
Wederom onmetelijke domheid.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:05 schreef alors het volgende:![]()
Aflevering 2: http://player.omroep.nl/?aflID=10409175
Alles voor geld.
Vooral die blanke jongetje. Die vriendje van Nabilquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 12:45 schreef MrData het volgende:
Die Nabil![]()
'Ze nemen me nergens aan'![]()
Gek he, je hebt je halve leven in de bak gezeten en spreekt amper Nederlands.
Denk eerder dat ie bang is voor mede-criminelen. Hij zal niet de enige zijn die handelt in gestolen waar en/of drugs en vaak is 2 man in dezelfde straat geen optie. De concurrentie zal dan niet blij met hem zijn, net als hij niet met die anderen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:10 schreef Synthesist het volgende:
alleen al die manier waarop zo'n nabiel schichtig om zich heen kijkt. de angst voor de politie zit er dus wel goed in
Tuurlijk. Ze snuffelen in dezelfde kroegen rond, dezelfde groepjes. Soort zoekt soort.quote:Op maandag 14 december 2009 19:21 schreef ASroma het volgende:
blanke meisjes die soraya hetende lagere sociale klassen trekt elkaar wel aan. Eerlijk gezegd verbaasd het me allemaal niet zoveel.
ik denk dat het eerder komt omdat hij sociaalonkundig dan wel asociaal is als in autistisch. 80 tot 90 procent van de criminelen heeft psychische problemen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk eerder dat ie bang is voor mede-criminelen. Hij zal niet de enige zijn die handelt in gestolen waar en/of drugs en vaak is 2 man in dezelfde straat geen optie. De concurrentie zal dan niet blij met hem zijn, net als hij niet met die anderen.
een vagina is leuk, maar er mag op zijn tijd ook best wel eens wat zinnigs uitkomen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:
achja, die antis doen het wel beter dan mij. wat vreemd is want knap zijn ze toch niet? ze hebben ook hondenkoppen en ze stinken
Het is maar wat je wilt. Als jij graag asociale vmbo sletjes aan wil trekken (of wilt dat ze jou trekken, nog beter)...quote:Op maandag 14 december 2009 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:
achja, die antis doen het wel beter dan mij. wat vreemd is want knap zijn ze toch niet? ze hebben ook hondenkoppen en ze stinken
ZIjn vrouwen in essentie niet allemaal zo dan, nogal naief betreft mannen, houden van status, geen erg zien in het gevaar, veel in je straatje rechtparten, houden van dat ruige, willen dat iets epeciaals je leven opvult zodat je denkt dat het je eigen leven verrijkt? naja ik heb net deel twee gezien. tja. vind het zeker geen slechte documentaires.quote:Op maandag 14 december 2009 20:07 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Het is maar wat je wilt. Als jij graag asociale vmbo sletjes aan wil trekken (of wilt dat ze jou trekken, nog beter)...
De verstandige meisjes hangen liever niet bij drugsdealers/criminelen, ongeacht de huidskleur.
In essentie misschien wel, maar er zijn ook vrouwen die nog na kunnen denken en zelf status hebben. Naïef zijn leer je op een gegeven moment af, denk ik. Er bestaan ook speciale mannen met een goede baan, intelligentie, humor en een knap hoofd die levens kunnen verrijken.quote:Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ZIjn vrouwen in essentie niet allemaal zo dan, nogal naief betreft mannen, houden van status, geen erg zien in het gevaar, veel in je straatje rechtparten, houden van dat ruige, willen dat iets epeciaals je leven opvult zodat je denkt dat het je eigen leven verrijkt? naja ik heb net deel twee gezien. tja. vind het zeker geen slechte documentaires.
ik vraag me altijd af hoe echt dat is. Er zullen vast zulke lui bestaan hoor maar los daarvan kan ik me zo voorstellen dat "aandachtsgeile" fantasten dan wel een studentenvereniging zich als grap hiervoor opgeeft en zo een rol speeltquote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Synthesist het volgende:
die ene homo had wel super veel knaken. 4000 per maand, wow daar heeft ie zeker 30 mannen voor moeten pijpen
30 mannen pijpen dat is veel, maar dan vervolgens 4000 euro per maand verdien...quote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Synthesist het volgende:
die ene homo had wel super veel knaken. 4000 per maand, wow daar heeft ie zeker 30 mannen voor moeten pijpen
echt anoniem is ie nu niet meer nee. als mensen eenmaal een drempel over zijn... en geld went natuurlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:18 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af hoe echt dat is. Er zullen vast zulke lui bestaan hoor maar los daarvan kan ik me zo voorstellen dat "aandachtsgeile" fantasten dan wel een studentenvereniging zich als grap hiervoor opgeeft en zo een rol speelt
Dat weet je niet. Wie weet laat jouw vrouw zich nemen door anderen in ruil voor geld zonder dat jij dat weet. Koopt ze veel bij de Zara ?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef Trilobiet het volgende:
[..]
30 mannen pijpen dat is veel, maar dan vervolgens 4000 euro per maand verdien...![]()
Is natuurlijk genoeg om van rond te komen, maar voor dat geld werken mijn vrouw en ik zonder onze te laten nemen door vieze gasten
ik vind het wel kei van em. Hij leeft zich uit en verdient er ook nog dik aan.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:30 schreef Synthesist het volgende:
[..]
echt anoniem is ie nu niet meer nee. als mensen eenmaal een drempel over zijn... en geld went natuurlijkals ie toch al homo is en hij kan dan ook heel veel geld ermee verdienen is het wel realistisch
Ja, grappig met een traanquote:Op donderdag 17 december 2009 15:03 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij is dit super grappig. Vanavond eens even bekijken.
Dat zijn de afstromers.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:04 schreef n0ir het volgende:
Maar ook ongelofelijk hoeveel aantrekkingskracht die negers nog hebben op vwo-meisjes.
in essentie zijn vrouwen precies zoals die vmbo hoertjes uit die docu meen ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:04 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja, grappig met een traan.
Maar ook ongelofelijk hoeveel aantrekkingskracht die negers nog hebben op vwo-meisjes.
Idem was eigenlijk de enige die iets zei en met een onderbouwing kwam van hoe hij het zag.quote:Op zondag 6 december 2009 19:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat ergal vond ik die jongen op het eind (die met die blauw-witte capuchon?) nog wel in redelijke taal uitleggen hoe het zit, hij leek me ook een van de "betere" jongens die er tussen zaten, keek de presentatrice recht aan, liep niet weg, sprak (enigszins) verstaanbaar.
Jij grijpt ook elke gelegenheid aan om je ongenoegen jegens vrouwen te uiten hequote:Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
in essentie zijn vrouwen precies zoals die vmbo hoertjes uit die docu meen ik.
vwo hoertjes gebruiken enkelt vaker hun verstand. maar het gevoel wint het altijd van het verstand..
het verstand is eigenlijk een vloek voor een meisje. vwo meisjes hebben last van hun verstand
vrouwen
Jij lijkt daarentegen totaal geen last van je verstand te hebben, maar wel van je kapotgestampte ego.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
vwo hoertjes gebruiken enkelt vaker hun verstand. maar het gevoel wint het altijd van het verstand..
het verstand is eigenlijk een vloek voor een meisje. vwo meisjes hebben last van hun verstand
vrouwen
Misselijke seksistquote:Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
vrouwen
Ja, ik dacht dat de hele serie over die mokkels zou gaan, maar het gaat elke week over een ander onderdeel van de straatcultuur. Dus de TT dekt de lading niet geheel.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef freecell het volgende:
Deel 2 is echt heel anders
Het is niet echt een serie imo?
Nope. zo ben ik niet. maar vrouwen voelen zich toch wel gewaardeerd als zij zo grof worden behandeld door "een echte vent" ? uit de praktijk kan ik niet anders opmaken. vrouwen proberen hun natuur te overstijgen met hun verstand maar dat lukt maar niet. Dan is mijn conclusie ' vrouwen blijven vrouwen'.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Misselijke seksist
Jij bent er vast zo een die roept vanuit de woonkamer:
BRENG ME NOG EEN BIERTJE EN DAARNA TERUG NAAR DE KEUKEN JIJ!
Je bevindt je in een laag sociaal milieu.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nope. zo ben ik niet. maar vrouwen voelen zich toch wel gewaardeerd als zij zo grof worden behandeld door "een echte vent" ? uit de praktijk kan ik niet anders opmaken. vrouwen proberen hun natuur te overstijgen met hun verstand maar dat lukt maar niet. Dan is mijn conclusie ' vrouwen blijven vrouwen'.
Sommige mannen kunnen dat. Ik ben niet al te lief geweest bij mijn laatste ex, en kreeg de rekening duur gepresenteerd.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nope. zo ben ik niet. maar vrouwen voelen zich toch wel gewaardeerd als zij zo grof worden behandeld door "een echte vent" ? uit de praktijk kan ik niet anders opmaken. vrouwen proberen hun natuur te overstijgen met hun verstand maar dat lukt maar niet. Dan is mijn conclusie ' vrouwen blijven vrouwen'.
"Een echte vent"quote:Op donderdag 17 december 2009 21:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bekijk het maar zo: wij ontwikkelde, beschaafde mannen hebben hen nodig om ons van te onderscheiden. Wij begrijpen toch wel dat het vrouwen uiteindelijk om geld en status is te doen.quote:Op maandag 21 december 2009 08:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja van die schreeuwlelijkerds. Zwarte of witte haantjes die zich gedragen als drukke aapjes. de vrouw beziet dat als alfa-male gedrag en wordt, zoals zij dat zelf noemen, verliefd
Jonge chickies die de benen wijd doen voor schreeuwlelijke aapjes zitten gewoon op hetzelfde beroerde niveau. Wij mannen van distinctie mogen de klus klaren complexe relaties met zelfbewuste gefeminiseerde vrouwen te onderhouden.quote:Op maandag 21 december 2009 08:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar die schreeuwlelijke aapjes hebben dé sociale status gekregen van TMF. Beschaafde mannen zijn afgeschilderd als zijnde saai en hebben een slécht imago. Dus krijgen zij geen sex met mooie jonge chickies
quote:Op maandag 21 december 2009 10:36 schreef Ribbenburg het volgende:
[..]
Jonge chickies die de benen wijd doen voor schreeuwlelijke aapjes zitten gewoon op hetzelfde beroerde niveau. Wij mannen van distinctie mogen de klus klaren complexe relaties met zelfbewuste gefeminiseerde vrouwen te onderhouden.
Ik vond het de minst interessante tot nu toe..quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef Michellee het volgende:
Is de derde aflevering de moeite waard om te kijken?
Ja, maar daar zeg je het al dat je niet op het Mavo of lager moest. Den Helder is een verrotte stad als het gaat om sfeer, maar nu leek het alsof je in elk hoekje van DH die gasten tegen kwam.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:45 schreef Jeipod het volgende:
Heb net toch maar even de documentaire over Den Helder bekeken, nadat ik online in de krant zag staan dat Soraya toch wel last heeft van die keurende blikken.
Magoed, kom zelf ook uit Den Helder, woon gelukkig nu sinds 2 maanden in een andere stad. Ik hoorde Ricardo zeggen dat ze wel een eenzijdig beeld geven van Den Helder. Vind het wel meevallen.
Overal waar je loopt in Den Helder kom je die randdebielen op straat tegen.
Gelukkig heb ik verstand en hoefde gelukkig ook niet naar Mavo of lager, want dan kwam je op die ene zwarte school terecht waar praktisch elke dag de politie even moest langskomen.
Het lijkt zo 'zwart/wit' ... maar dit soort naïeve stomme meiden kwam je niet of nauwelijks tegen op Havo/Vwo. Generaliserend, maar waar en die straatnegers weten die meiden er ook feilloos uit te pikken (al is dat ook niet moeilijk als 2 14jarige meisjes je blijven roepen)
Vind Den Helder echt wel leuk, kom er ook nog zeer regelmatig, maar dit soort lui mis ik hier echt niet!
Schijnbaar wel.quote:Documentairemaakster Mildred Roethof in discussie met ghetto-meisjes waar ze een documentaire (uit de reeks Rauw en Puur) over heeft gemaakt. Er ontstaat een felle welles/nietes-discussie.
Dit zijn geen mensen joh, dit zijn primaten. Rechtstreekse afstammelingen van apen. Met een IQ van hooguit 60.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Csbs het volgende:
Oh help, is dit dezelfde docu waardoor het gisteren zo fout ging bij DWDD?
Ik vind ook dat ze mensen als Mildred moeten heropvoeden!quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:40 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dit zijn geen mensen joh, dit zijn primaten. Rechtstreekse afstammelingen van apen. Met een IQ van hooguit 60.
Voor dit soort primaten wens ik de Goelag-kampen terug. Heropvoeden in werkkampen in afgelegen regio's, in blokken van 10, 20 of 50 jaar. En dat de kans op nazaten zo-goed-als ontnomen wordt.
Beschamend, dat dit volk vrij rondloopt in Nederland. En de klacht is niet de achterlijkheid, maar puur het volledig ontbreken van normen en waarden. En kennelijk komen ze er gemakkelijk mee weg.
Die heeft niets anders gedaan dan geprofiteerd van de onmetelijke domheid van deze schepsels. Je kunt je afvragen of het ethisch correct is; maar dat zijn tekenen van beschaafdheid. En die zou ik willen overslaan bij deze primaten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:18 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze mensen als Mildred moeten heropvoeden!
Mensen die zo beperkt denken als jij zouden ze moeten opsluiten in kampen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Die heeft niets anders gedaan dan geprofiteerd van de onmetelijke domheid van deze schepsels. Je kunt je afvragen of het ethisch correct is; maar dat zijn tekenen van beschaafdheid. En die zou ik willen overslaan bij deze primaten.
Ik vind dit geen mensen. Hier zit niks van liefde, wijsheid of beschaafdheid meer in. Dit zijn verpeste primaten die de plaats van varkens in een modderpoel moeten innemen. Omheind met schrikdraad.
Voor iedereen die het snapt, heet dit probleemoplossend vermogen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:51 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Mensen die zo beperkt denken als jij zouden ze moeten opsluiten in kampen.
Ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Csbs het volgende:
Oh help, is dit dezelfde docu waardoor het gisteren zo fout ging bij DWDD?
weet ikquote:Op zondag 7 november 2010 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zei het nog in TVSC
Zelfs als kijkcijferkanon is Roefhof misluktquote:Op maandag 8 november 2010 16:21 schreef overflow- het volgende:
Er weinig kijkers: 150.000 tewijl het ytfilmpje al 55.000 keer bekeken is...
Ik vond de docu wel goed en leuk om naar te kijken.
LOL, dit commentaar slaat echt allesquote:"Soms denk ik wel: waarom doe ik dit ook alweer? Ook dat geleur met je programma, elke keer, is een groot nadeel van dit werk. Het uitzendtijdstip stoort me. Stel dat een lekkere bekende blondine deze documentaires zou maken, hoe zouden ze dan geprogrammeerd worden? Niet op zondagmiddag, dat weet ik zeker", aldus Roethof.
Haar werk is zo slecht dat ze relletjes trapt met kleine meisjes om nog een paar kijkers te trekken.quote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef pberends het volgende:
Roefhof: Lekkere blondine kreeg betere uitzendtijdstip
[..]
LOL, dit commentaar slaat echt alles![]()
.
Godverdomme zeg, wat een kalf he.quote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef pberends het volgende:
[..]
.
Roethofquote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef pberends het volgende:
[..]
.
Nou ja was wel om 16.10 hequote:Op maandag 8 november 2010 16:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Zelfs als kijkcijferkanon is Roefhof mislukt.
5% marktaandeel is ook niet veel, na zoveel aandacht.quote:
LOL. Ik zag het even niet, zit weinig verschil tussen de f en tquote:
Link: http://player.omroep.nl/?aflID=11728771quote:Documentaireserie van Mildred Roethof. Afl.: Hoofddoek af. Roethof brengt de strijd in beeld van jonge Marokkaanse meisjes die geen hoofddoek willen dragen. In de media wordt veel gesproken over de Marokkaanse jongens. Wat je vaak over de meisjes hoort is dat het goed met ze gaat. Maar geldt dat voor alle 21.000 tienermeisjes die Nederland volgens het CBS telt? Een deel van deze meisjes bevindt zich in een spagaat tussen de Marokkaanse cultuur thuis en de Westerse cultuur. Wat zijn de problemen van de vrijgevochten meisjes, die zich afzetten tegen hun streng gelovige omgeving? Drie jonge vrouwen vertellen hun verhaal.
Mag ik vragen wat er met deze zin geïmpliceerd word?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Radioheart het volgende:
Ik ken serieus maar 3 normale beschaafde negers...
en dat alle negers die je kentquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Radioheart het volgende:
Ik ken serieus maar 3 normale beschaafde negers...
dat jaquote:Op zondag 21 november 2010 23:19 schreef alors het volgende:
Die Marokkaanse kereltjes uit die laatste link met hun dubbele moraal![]()
'roethof'. is dat haar artiestennaam of hoe zit datquote:Op maandag 8 november 2010 22:27 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL. Ik zag het even niet, zit weinig verschil tussen de f en t.
Ben je weer terug?quote:Op maandag 22 november 2010 04:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
'roethof'. is dat haar artiestennaam of hoe zit dat
Wat wil je als je ziet wat voor meiden het zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 19:01 schreef alors het volgende:
[knip]
Jezus die naiviteit van de meisjes is echt shocking, jongens van 17 die al een kind hebben en waar niks zinnigs uitkomt behalve 'ik moet geld'
Hoezo krijgt roos wel antwoord maar ik niet? :pquote:Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef Radioheart het volgende:
Dat alle andere negers die ik ken zich misdragen. het begon al op de basisschool. 3 negers in de klas, eentje rookte al op 11 jarige leeftijd wiet, de andere gooide met stoelen door de klas en ging naar een school voor moeilijk opvoedbare kinderen. alleen een van de negers gedroeg zich wel normaal, maar nu is ze ook een wangsterchick. O[p de middelbare waren mijn neger klasgenoten ook gewoon kansloos, wangsters, aan de drugs, altijd gillen en schreeuwen. behalve eentje, maar die was een halfbloed en homo. Nu op de uni zijn de negers wel wat normaler maar ook van die drama negerinnen. Behalve eentje, die gedraagt zich nog wel normaal, maar vind ik ook niet zo sympathiek omdat ze arrogant is.
dus op een aantal negatieve ervaringen die je met gekleurde mensen hebt gehad basseer je een mening?quote:Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef Radioheart het volgende:
Dat alle andere negers die ik ken zich misdragen. het begon al op de basisschool. 3 negers in de klas, eentje rookte al op 11 jarige leeftijd wiet, de andere gooide met stoelen door de klas en ging naar een school voor moeilijk opvoedbare kinderen. alleen een van de negers gedroeg zich wel normaal, maar nu is ze ook een wangsterchick. O[p de middelbare waren mijn neger klasgenoten ook gewoon kansloos, wangsters, aan de drugs, altijd gillen en schreeuwen. behalve eentje, maar die was een halfbloed en homo. Nu op de uni zijn de negers wel wat normaler maar ook van die drama negerinnen. Behalve eentje, die gedraagt zich nog wel normaal, maar vind ik ook niet zo sympathiek omdat ze arrogant is.
je scheert alle antilianen/surinamers over 1 kam...quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:21 schreef Radioheart het volgende:
En het zijn geen gekleurde mensen. Ik ken Pakistani, Indonesiers.. allemaal met een kleurtje en dat zijn juist erg beschaafde mensen. het zijn gewoon echt antillianen en surinamers waar ik het over heb. Maar bij de laatste groep zie je het wel aan hun presidentskeuze.
De jongeren die voor Bouterse hebben gestemd, hebben de gebeurtenissen van vroeger niet of gedeeltelijk meegekregen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:44 schreef Radioheart het volgende:
Dat ze Bouterse weer hebben herkozen getuigt vand e mentaliteit en intelligentie van dat sneue volkje.
En ik moet de eerste beschaafde surinamer/antilliaan nog tegenkomen, en geloof me, in mijn woonplaats kom ik er zat tegen. Ze gaan altijd achterin de bus/tram zitten, stennis schoppen. Altijd luid, altijd brutaal. Bah.
Ik heb niks tegen negers in het algemeen, die halfbloed was half Keniaans en zijn vader was ook gewoon normaal. Het ligt dus echt aan de plaats waar ze vandaan komen/hun ouders vandaan komen.
Daar heeft schenkstroop 100% gelijk in dat soort mannetjes worden geselecteerd op eenquote:Op maandag 21 december 2009 08:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar die schreeuwlelijke aapjes hebben dé sociale status gekregen van TMF. Beschaafde mannen zijn afgeschilderd als zijnde saai en hebben een slécht imago. Dus krijgen zij geen sex met mooie jonge chickies
Bron?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:09 schreef Radioheart het volgende:
natuurlijk zijn er ook normale surinamers en antillianen, maar dan wel een klein percentage.
Al deel ik uw frustratie over dat er in bijna alle democratieën erg veel mensen zijn die totaal geen benul hebben van waar ze op stemmen. Dat is geen geldige reden om alle bewoners van een land weg te zetten als debielen. Het gebruik van het woord debiel als scheldwoord is overigens denigrerend tegenover geestelijk gehandicapten.quote:En hebben die jongeren geen ouders/opleiding gehad dan? Debiel land.
Wat een tenenkrommende aflevering. Die Turkse Nederlander wilde nog iets van zijn leven maken en was goed op weg, maar die Nederlandse sjonnies en sjaakies....quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu te zien op Ned.2
Over de straatcultuur in Renkum, een witte stad waar veel ex-woonwagenbewoners de buurt onveilig maken...
Heb hem al, wat een verschrikkelijke tokkies zegquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu te zien op Ned.2
Over de straatcultuur in Renkum, een witte stad waar veel ex-woonwagenbewoners de buurt onveilig maken...
Rauw en puur bedoel je?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:59 schreef Stansfield het volgende:
Wat was de naam van dat programma eigenlijk? Ik blijf dat toch altijd lachen vinden om te kijken, maar op uitzendinggemist kan ik het niet echt terugvinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |