abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75344562
Rauw en Puur

Vierdelige documentairereeks over jongeren die zich identificeren met de straatcultuur. Over liefde, geld, respect, geweld en ambitie.

Rauw en Puur is een vierdelige documentairereeks van filmmaakster Mildred Roethof, die wordt uitgezonden op vier achtereenvolgende zaterdagen, om 16.35 uur op Nederland 2.
Zij duikt in de belevingswereld van jongeren die zich identificeren met de straatcultuur. In verschillende Nederlandse steden kijkt ze hoe ‘straatjongeren’ omgaan met universele thema’s, zoals liefde, geld, respect, geweld en ambitie. In Nederland is veel onrust en zorg over de 'jeugd van tegenwoordig'. Te jong aan de seks, te jong aan de criminaliteit, Marokkaanse, Antilliaanse en Surinaamse jongens zonder perspectief op werk en ook de integratie verloopt niet vlekkeloos. Tegelijkertijd heeft het overgrote deel van de Nederlandse bevolking eigenlijk geen goed beeld van het leven van die jongeren waar we ons zo zorgen om maken.

Aflevering 1: Liefde & losse handjes
In de eerste aflevering gaat Mildred Roethof in Den Helder op verkennend onderzoek naar het ‘liefdesleven’ van de jongeren en staan de ‘liefdesrelaties’ van jonge meisjes (13-17 jaar) met Antilliaanse jongens van de straat centraal. Deze relaties worden vooral gekenmerkt door grensoverschrijdend gedrag in de vorm van mishandeling en intimidatie. Jonge meisjes doen open relaas van hun ervaringen met deze jongens. Ook de straatjongens zelf komen aan het woord.
Alhoewel Bureau Jeugdzorg Noord-Holland niet wil reageren op camera, spreken zij van een zorgelijk situatie. Zorgcoördinatoren op scholen bevestigen de problematiek en spreken van een tendens die alleen maar aan het groeien is.

Gids
5 december - Liefde & losse handjes
12 december - Alles voor geld
19 december - Respect & Geweld
26 december - Ambitie & Perspectief

Aflevering 1: http://player.omroep.nl/?aflID=10378136

Jezus die naiviteit van de meisjes is echt shocking, jongens van 17 die al een kind hebben en waar niks zinnigs uitkomt behalve 'ik moet geld'
know'm sayin?
word? word.
pi_75344711
Je kunt zeggen van die straatcultuur wat je wil, maar je kunt wel flink gangbangen voor een breezer.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 6 december 2009 @ 19:16:14 #3
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_75344976
Meisjes die met Antillianen gaan zijn al zo laag dat ze niet meer dieper kunnen vallen.
Lekker kapot laten gaan die vuile hoeren.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
pi_75345002
Deze mensen...
Die vriendin van Cedric ook: "Ja, hij heeft zijn vriendin en zijn kind verlaten voor mij, dat zegt genoeg..." Kom op zeg, later verlaat hij jou ook voor een andere domme slet.

Wat een wereld, ikzelf kom zulke types bijna nooit tegen.
  zondag 6 december 2009 @ 19:17:32 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75345003
Ik weet niet of ik dit wil zien
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 6 december 2009 @ 19:19:10 #6
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75345040
quote:
Op zondag 6 december 2009 19:01 schreef alors het volgende:
Rauw en Puur

Vierdelige documentairereeks over jongeren die zich identificeren met de straatcultuur. Over liefde, geld, respect, geweld en ambitie.

[ afbeelding ]

Rauw en Puur is een vierdelige documentairereeks van filmmaakster Mildred Roethof, die wordt uitgezonden op vier achtereenvolgende zaterdagen, om 16.35 uur op Nederland 2.
Zij duikt in de belevingswereld van jongeren die zich identificeren met de straatcultuur. In verschillende Nederlandse steden kijkt ze hoe ‘straatjongeren’ omgaan met universele thema’s, zoals liefde, geld, respect, geweld en ambitie. In Nederland is veel onrust en zorg over de 'jeugd van tegenwoordig'. Te jong aan de seks, te jong aan de criminaliteit, Marokkaanse, Antilliaanse en Surinaamse jongens zonder perspectief op werk en ook de integratie verloopt niet vlekkeloos. Tegelijkertijd heeft het overgrote deel van de Nederlandse bevolking eigenlijk geen goed beeld van het leven van die jongeren waar we ons zo zorgen om maken.

Aflevering 1: Liefde & losse handjes
In de eerste aflevering gaat Mildred Roethof in Den Helder op verkennend onderzoek naar het ‘liefdesleven’ van de jongeren en staan de ‘liefdesrelaties’ van jonge meisjes (13-17 jaar) met Antilliaanse jongens van de straat centraal. Deze relaties worden vooral gekenmerkt door grensoverschrijdend gedrag in de vorm van mishandeling en intimidatie. Jonge meisjes doen open relaas van hun ervaringen met deze jongens. Ook de straatjongens zelf komen aan het woord.
Alhoewel Bureau Jeugdzorg Noord-Holland niet wil reageren op camera, spreken zij van een zorgelijk situatie. Zorgcoördinatoren op scholen bevestigen de problematiek en spreken van een tendens die alleen maar aan het groeien is.

Gids
5 december - Liefde & losse handjes
12 december - Alles voor geld
19 december - Respect & Geweld
26 december - Ambitie & Perspectief

Aflevering 1: http://player.omroep.nl/?aflID=10378136

Jezus die naiviteit van de meisjes is echt shocking, jongens van 17 die al een kind hebben en waar niks zinnigs uitkomt behalve 'ik moet geld'
Heb de docu gisteren gezien. Kan niet anders zeggen dan dit: Als je zo naïef en dom bent, verdien je gewoon niet anders. Dit soort meisjes bevestigen ALLE VMBO-vooroordelen die er maar zijn.

Van die laffe mannetjes die niet voor de camera durven te reageren, maar wel vrouwen durven te slaan. Als man zou ik me godvergeten diep schamen als ik ooit een vrouw zou slaan. Het is de grootste vorm van ondankbaarheid die je kunt aanrichten. Vrouwen schenken je kinderen of jou het leven, en een of ander 'stoer' gozertje staat er een beetje om te lachen?! Het ziekenhuis in met dat soort vuil.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_75345049
Wat erg al vond ik die jongen op het eind (die met die blauw-witte capuchon?) nog wel in redelijke taal uitleggen hoe het zit, hij leek me ook een van de "betere" jongens die er tussen zaten, keek de presentatrice recht aan, liep niet weg, sprak (enigszins) verstaanbaar.
  zondag 6 december 2009 @ 19:21:34 #8
187674 Sigmund666
pi_75345112
quote:
Op zondag 6 december 2009 19:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat erg al vond ik die jongen op het eind (die met die blauw-witte capuchon?) nog wel in redelijke taal uitleggen hoe het zit, hij leek me ook een van de "betere" jongens die er tussen zaten, keek de presentatrice recht aan, liep niet weg, sprak (enigszins) verstaanbaar.
Idd. Die jongen was zich bewust wat landgenoten van hem aan kunnen richten en waarom. Hij durft het tenminste eerlijk voor de camera te zeggen ipv stom te grinniken als een paard met een kunstgebit 'ja daarom niet'

Het niveau van dat in de documentaire genoemde forum ook

Royal sadness award 2009 is vergeven.

http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,59957.0.html
Dit dus.
pi_75345269
quote:
Op zondag 6 december 2009 19:17 schreef Kimochi het volgende:
Deze mensen...
Die vriendin van Cedric ook: "Ja, hij heeft zijn vriendin en zijn kind verlaten voor mij, dat zegt genoeg..." Kom op zeg, later verlaat hij jou ook voor een andere domme slet.

Idd 'Hij kon met haar een toekomst opbouwen' Hij wil helemaal geen toekomst opbouwen domme snol, ook niet met jou, hij loopt gewoon weg voor zijn verantwoordelijkheden, en dat doet ie straks ook bij jou
know'm sayin?
word? word.
pi_75345303
quote:
Wtf, lekker niveautje
know'm sayin?
word? word.
pi_75345334
Tvp, ga ik eens kijken als ik tijd heb.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  zondag 6 december 2009 @ 19:30:07 #12
187674 Sigmund666
pi_75345352
quote:
Op zondag 6 december 2009 19:28 schreef alors het volgende:

[..]

Wtf, lekker niveautje
De eerste die die 3 pagina's in grammaticaal Nederlands kan vertalen mag het hier posten trouwens
pi_75348034
Echt zo triest hoe die meisjes over jongens denken
  zondag 6 december 2009 @ 20:55:02 #14
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_75348536
Ergste vond ik nog wel die Beau ofzo, die ginger-wigger.
Die vertelde dat hij ook wel eens meisjes sloeg.

Wat een kneus.
The Most Incredible, Baby
  zondag 6 december 2009 @ 20:56:36 #15
187674 Sigmund666
pi_75348624
quote:
Op zondag 6 december 2009 20:55 schreef RedGuy het volgende:
Ergste vond ik nog wel die Beau ofzo, die ginger-wigger.
Die vertelde dat hij ook wel eens meisjes sloeg.

Wat een kneus.
Idd. Wiggers zijn misschien nog wel erger. Terwijl de meeste wiggers juist door negers worden uitgespuugd en uitgelachen
pi_75348878
zulke heerlijke televisie

randgevallen
pi_75348975
quote:
Op zondag 6 december 2009 19:17 schreef Kimochi het volgende:
Deze mensen...

Die opmerking van dat meisje ja

Ik zocht laatst een stel oogkleppen maar alles was uitverkocht, er was een run op in Den Helder.
pi_75349017
voor 600 euro aan kleding ''ik heb geld nodig''
  zondag 6 december 2009 @ 21:12:56 #19
187674 Sigmund666
pi_75349365
quote:
Op zondag 6 december 2009 21:05 schreef JoPiDo het volgende:
voor 600 euro aan kleding ''ik heb geld nodig''
Tuurlijk. Anders kun je je props nooit halen als soldier van the streets je weet!
pi_75349465
ik weet echt zeker dat het bijna nooit voorkomt, net als die groepsverkrachtingen in kelderboxen

wat jullie?
pi_75349734
Ik zit wat topics door te lezen op dat forum (althans, ik probeer het, ik kan de taal veelal niet echt volgen) maar echt vrolijk kan je daar niet van worden

http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,123342.0.html

Wie zijn de meest leuke jongens uit Holendrecht (zoiets zal het wel zijn)

De 1 heeft meerdere 'meids', de ander woont weer bij zijn ex, een ander heeft een ex of vriendin met kindje in een andere plaats. Overigens geen Klaas, Gerard, Jan of Henk te bekennen.
pi_75349848
die vrouw van 33 (!):

'ja, als ik door een jongen geslagen word, dan weet ik niet, dan kan ik hem doodsteken of... ?? '
  zondag 6 december 2009 @ 21:27:50 #23
187674 Sigmund666
pi_75350061
quote:
Op zondag 6 december 2009 21:23 schreef JoPiDo het volgende:
die vrouw van 33 (!):

'ja, als ik door een jongen geslagen word, dan weet ik niet, dan kan ik hem doodsteken of... ?? '
De mentaliteit van die mensen is ongelofelijk simpel. Meeste van die simpele zielen gaat het ook om status enzo. Lopen hun zoontjes van 5/6 met twee gouden kettingen om omdat ze dan rijk en statusvol lijken
pi_75354538
Oh Mildred is back.
pi_75358177
Mildred Roethof maakt gebruik/misbruik in haar zogenaamde (zwakke) docu's van sociaal-zwakkeren. Vervolgens stelt ze een paar vraagjes, trekt conclusies en dan heeft ze weer een documentaire...
  maandag 7 december 2009 @ 16:44:02 #26
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_75377083
tvp

ik vond het tamelijk schrijnend om te zien... maar toch zet ik mezelf ertoe om de volgende ook te zien...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 7 december 2009 @ 19:28:48 #27
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75383530
-ach wat maakt het ook uit-

[ Bericht 27% gewijzigd door Schenkstroop op 07-12-2009 19:42:19 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_75383547
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:18 schreef Pulu het volgende:
Mildred Roethof maakt gebruik/misbruik in haar zogenaamde (zwakke) docu's van sociaal-zwakkeren. Vervolgens stelt ze een paar vraagjes, trekt conclusies en dan heeft ze weer een documentaire...
Soms verdenk ik haar er stiekem van dat ze alles maar wat graag zelf had meegemaakt.
pi_75425855
TVP
Boundaries don't keep other people out; they fence you in.
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:56:41 #30
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_75426145
Once you go black, we don't want you back !!
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_75429187
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:56 schreef Pikkebaas het volgende:

!
pi_75433766
quote:
Op zondag 6 december 2009 21:23 schreef JoPiDo het volgende:
die vrouw van 33 (!):

Ja dat! raar!!

Waar ik ook versteld van sta, is dat een straatneger dus kennelijk een statussymbool is
pi_75433771
Die site trouwens...
pi_75500855
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:18 schreef Pulu het volgende:
Klopt. Ik woon dan zelf in Den Helder en het is er verre van perfect, maar dit is toch echt een eenzijdig beeld wat zij gegeven heb over DH.
pi_75503569
Ik heb 5 minuten kunnen kijken... Wat een schande dit. Leuke Hollandse meisjes die hun leven vergooien door zwanger te raken van een Antilliaan en denken dat ze daarmee de ware te hebben gevonden... Schattig hoor die poepbruine kindjes, maar geen Hollandse jongen die wel serieus zijn hier mee te maken willen hebben.

Ik in ieder geval niet.

What a fucking waste
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:49:13 #36
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_75515837
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:56 schreef Pikkebaas het volgende:
Collega van me is er ook ooit ingetrapt, tijdens de zwangerschap heeft die aap haar na 8 jaar knipperlicht-relatie gedumpt en nu zit ze met een koter in een duur koophuis ( wat op haar naam gekocht is, want zo zijn ze ook wel...)

Ze heeft gezegd dat ze nooit meer een neger wil, en dat houdt ze ook goed vol.

Ze is nu trouwens 29
pi_75516115
Die domheid...hoe zou het zijn om zo door het leven te gaan?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_75516249
Ik heb gekeken.

Ik wist niet dat dit bestond. Wat een dierentuin. Het is net of die dametjes verliefd zijn op een stel chimpansees. En alles maar rechtvaardigen en baggateliseren. Hoezo Stockholm Syndroom?
pi_75516926
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb 5 minuten kunnen kijken... Wat een schande dit. Leuke Hollandse meisjes die hun leven vergooien door zwanger te raken van een Antilliaan en denken dat ze daarmee de ware te hebben gevonden... Schattig hoor die poepbruine kindjes, maar geen Hollandse jongen die wel serieus zijn hier mee te maken willen hebben.

Ik in ieder geval niet.

What a fucking waste
Leuk Hollandse meisjes hou toch op, behalve hun uiterlijk hebben ze echt niks mee, geen sociaal inzicht en al helemaal geen intelligentie.
know'm sayin?
word? word.
pi_75517257
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:17 schreef alors het volgende:

[..]

Leuk Hollandse meisjes hou toch op, behalve hun uiterlijk hebben ze echt niks mee, geen sociaal inzicht en al helemaal geen intelligentie.
Ik wist niet dat er zulke domme schepsels bestonden. Een collega vertelt me net dat een kikker een IQ van 70 heeft. Maar deze dames zitten daar niet ver vanaf.
pi_75523779
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:25 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ik wist niet dat er zulke domme schepsels bestonden. Een collega vertelt me net dat een kikker een IQ van 70 heeft. Maar deze dames zitten daar niet ver vanaf.
Snap ook niet dat de ouders dit zo makkelijk accepteren. Als mijn zusje thuis zal komen met een Neger/Marokkaan die zich zo profileren als in het filmpje, mag ze de deur nooit meer uit

En mijn vader is notabene zelf Surinamer
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:54:04 #42
187674 Sigmund666
pi_75528573
quote:
Op woensdag 9 december 2009 06:22 schreef Michellee het volgende:

[..]

Ja dat! raar!!

Waar ik ook versteld van sta, is dat een straatneger dus kennelijk een statussymbool is
Dat is het dus ook. Ook zaken als geld en 'rijkdom' lees je van hun kinderen af. Wij hadden op de basisschool een Surinaams jochie in de klas zitten. Eerste dag dat ie op school kwam. Het was net B.A jr zoveel goud hing er om zijn nek heen
pi_75530988
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:49 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Collega van me is er ook ooit ingetrapt, tijdens de zwangerschap heeft die aap haar na 8 jaar knipperlicht-relatie gedumpt en nu zit ze met een koter in een duur koophuis ( wat op haar naam gekocht is, want zo zijn ze ook wel...)

Ze heeft gezegd dat ze nooit meer een neger wil, en dat houdt ze ook goed vol.

Ze is nu trouwens 29

op basis van zo'n relatie een kind nemen is natuurlijk heel verstandig
pi_75531258
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:10:54 #45
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75531583
Die meisjes hebben er echt geen erg in vermoed ik. Ze beschouwen die "antis" nogsteeds als onschuldig en zelfs schattig ofzo.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:16:04 #46
187674 Sigmund666
pi_75531780
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Die meisjes hebben er echt geen erg in vermoed ik. Ze beschouwen die "antis" nogsteeds als onschuldig en zelfs schattig ofzo.
Zelfs wanneer ze achter een raam geslagen worden vinden ze die jongens nog lief ook

(vooral dat ene meisje. Zo sneu "Hij heeft een andere relatie met kindje verlaten voor mij!" Toen zakte bij mij de broek enorm af)
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:28:02 #47
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75532222
Ja het eten kwam bij mij weer naar boven toen ik het zag.

"ik wil een lieve jongen, die mij begrijpt, die respekt ! voor mij heeft bla bla bla"'. zo gaat de geloofwaardigheid van meisjes in het algemeen toch omlaag. je hoort het ze allemaal zeggen. en als je dat naast de praktijk legt..

[ Bericht 4% gewijzigd door Schenkstroop op 11-12-2009 22:46:21 ]
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:31:36 #48
187674 Sigmund666
pi_75532385
Ik zal niet zeggen dat ze allemaal zo zijn trouwens. Die jongen aan het eind van de docu snapt het gewoon.
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:36:57 #49
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_75537232
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja het eten kwam bij mij weer naar boven toen ik het zag.

"ik wil een lieve jongen, die mij begrijpt, die respekt ! voor mij heeft bla bla bla"'. zo gaat de geloofwaardigheid van meisjes in het algemeen toch omlaag. je hoort het ze allemaal zeggen. en als je dat naast de praktijk legt..
Vooral dat laatste. En dan ook zelf echt helemaal niet doorhebben dat je gewoon niet naar je eigen raad luistert

Ik zou bijna zeggen: dan verdien je het ook, maar eigenlijk zijn ze gewoon niet gewapend met genoeg gezond verstand om in ieder geval bij dit soort wannabee pimps weg te blijven.

Het zal je dochter maar wezen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_75558003

Aflevering 2: http://player.omroep.nl/?aflID=10409175

Alles voor geld.
know'm sayin?
word? word.
pi_75572056
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 20:05 schreef alors het volgende:

Aflevering 2: http://player.omroep.nl/?aflID=10409175

Alles voor geld.
Wederom onmetelijke domheid.
  zondag 13 december 2009 @ 12:03:06 #52
187674 Sigmund666
pi_75572595
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:39 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Wederom onmetelijke domheid.
Vooral die blanke jongetje. Die vriendje van Nabil

TERING WAT EEN MONGOOL

Echt praten alsof het een neger van die streets was!
pi_75573887
Die Nabil

'Ze nemen me nergens aan'

Gek he, je hebt je halve leven in de bak gezeten en spreekt amper Nederlands.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_75574252
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:45 schreef MrData het volgende:
Die Nabil

'Ze nemen me nergens aan'

Gek he, je hebt je halve leven in de bak gezeten en spreekt amper Nederlands.

Ik irriteer mij trouwens aan die Mildred!
pi_75575704
Ik kon het niet geloven, maar aflevering 2 was nog slechter dan aflevering 1.....het was al niets en alsnog daalde het niveau....

Ik blijf bij mijn eerdere kritiek....plaats een camera op sociaal-zwakkeren en je hebt een docu/show of hoe je het ook wilt noemen

Dat tegenstribbelen bij die homo-escort die zijn werk doet was helemaal het dieptepunt...
pi_75577160
Ik vond in aflevering 1 die 2 14-jarigen eigenlijk het meest schokkend.... dat zo'n meisje op de simpele vraag "voe je je veilig bij hen" als antwoord "ik ben niet bang dat ik afgeschoten word" geeft.

Toch vrij ernstig als dat je antwoord is op de vraag of je je veilig voelt
Syl moet winnen!
pi_75584894
volgens mij vindt die Marokkaan het wel lekker makkelijk om in de gevangenis te zitten, hoeft hij zich tenminste niet druk te maken over dingen of te werken

dat er nog mensen aan het twijfelen waren of hij langer vast moest zitten?! ze hadden hem zo lang mogelijk vast moeten zetten, het is toch duidelijk dat hij weer vervalt in zijn oude gedrag?
pi_75622743
alleen al die manier waarop zo'n nabiel schichtig om zich heen kijkt. de angst voor de politie zit er dus wel goed in
pi_75623185
blanke meisjes die soraya heten de lagere sociale klassen trekt elkaar wel aan. Eerlijk gezegd verbaasd het me allemaal niet zoveel.
pi_75623530
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:10 schreef Synthesist het volgende:
alleen al die manier waarop zo'n nabiel schichtig om zich heen kijkt. de angst voor de politie zit er dus wel goed in
Denk eerder dat ie bang is voor mede-criminelen. Hij zal niet de enige zijn die handelt in gestolen waar en/of drugs en vaak is 2 man in dezelfde straat geen optie. De concurrentie zal dan niet blij met hem zijn, net als hij niet met die anderen.
pi_75624289
het zijn criminelen, geen glazenwassers
  maandag 14 december 2009 @ 19:49:27 #63
187674 Sigmund666
pi_75624364
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:21 schreef ASroma het volgende:
blanke meisjes die soraya heten de lagere sociale klassen trekt elkaar wel aan. Eerlijk gezegd verbaasd het me allemaal niet zoveel.
Tuurlijk. Ze snuffelen in dezelfde kroegen rond, dezelfde groepjes. Soort zoekt soort.
pi_75625012
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:30 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Denk eerder dat ie bang is voor mede-criminelen. Hij zal niet de enige zijn die handelt in gestolen waar en/of drugs en vaak is 2 man in dezelfde straat geen optie. De concurrentie zal dan niet blij met hem zijn, net als hij niet met die anderen.
ik denk dat het eerder komt omdat hij sociaalonkundig dan wel asociaal is als in autistisch. 80 tot 90 procent van de criminelen heeft psychische problemen.
  maandag 14 december 2009 @ 20:02:42 #65
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75625021
achja, die antis doen het wel beter dan mij. wat vreemd is want knap zijn ze toch niet? ze hebben ook hondenkoppen en ze stinken
pi_75625167
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:
achja, die antis doen het wel beter dan mij. wat vreemd is want knap zijn ze toch niet? ze hebben ook hondenkoppen en ze stinken
een vagina is leuk, maar er mag op zijn tijd ook best wel eens wat zinnigs uitkomen.
pi_75625248
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Het is maar wat je wilt. Als jij graag asociale vmbo sletjes aan wil trekken (of wilt dat ze jou trekken, nog beter)...
De verstandige meisjes hangen liever niet bij drugsdealers/criminelen, ongeacht de huidskleur.
pi_75625568
Moeilijk verleden, jwt.... Tsja, als je zo in het heden staat kan je niet anders dan je toekomst verneuken...
Missende schakels tussen mens en aap, die types.
  maandag 14 december 2009 @ 20:37:21 #69
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75626574
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:07 schreef Kimochi het volgende:

[..]

Het is maar wat je wilt. Als jij graag asociale vmbo sletjes aan wil trekken (of wilt dat ze jou trekken, nog beter)...
De verstandige meisjes hangen liever niet bij drugsdealers/criminelen, ongeacht de huidskleur.
ZIjn vrouwen in essentie niet allemaal zo dan, nogal naief betreft mannen, houden van status, geen erg zien in het gevaar, veel in je straatje rechtparten, houden van dat ruige, willen dat iets epeciaals je leven opvult zodat je denkt dat het je eigen leven verrijkt? naja ik heb net deel twee gezien. tja. vind het zeker geen slechte documentaires.
pi_75627082
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

ZIjn vrouwen in essentie niet allemaal zo dan, nogal naief betreft mannen, houden van status, geen erg zien in het gevaar, veel in je straatje rechtparten, houden van dat ruige, willen dat iets epeciaals je leven opvult zodat je denkt dat het je eigen leven verrijkt? naja ik heb net deel twee gezien. tja. vind het zeker geen slechte documentaires.
In essentie misschien wel, maar er zijn ook vrouwen die nog na kunnen denken en zelf status hebben. Naïef zijn leer je op een gegeven moment af, denk ik. Er bestaan ook speciale mannen met een goede baan, intelligentie, humor en een knap hoofd die levens kunnen verrijken.
Ik zie trouwens niet in hoe zo'n jongen het leven van een meisje kan verrijken, dat zegt al weer genoeg over hoe snel sommige meisjes tevreden zijn.
pi_75630849
Nummer 1 gekeken, als ik tijd heb morgen 2...
Ik vond dat zwangere meisje wel een hele lieve onschuldige uitstraling hebben eigenlijk...
pi_75631163
Uit de eerste aflevering, met dat meisje dat over donkere jongens sprak:

Interviewster: Geven ze jou een veilig gevoel?
Meisje: Ik denk heus niet dat ze mij af gaan schieten ofzo. Dus...
Interviewster: Je hebt het ineens over afschieten. Ik snap niet waar afschieten vandaan komt?
Meisje: Nee, maar. Omdat ze wel, uh... Wel bijvoorbeeld iemand anders afschieten. Daarom. Zo dacht ik het.

Ongelooflijk.

Dit meisje gaat dus met een donkere jongen om niet afgeschoten te worden. Begrijp ik dat goed?
pi_75635514
die ene homo had wel super veel knaken. 4000 per maand, wow daar heeft ie zeker 30 mannen voor moeten pijpen
pi_75638057
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Synthesist het volgende:
die ene homo had wel super veel knaken. 4000 per maand, wow daar heeft ie zeker 30 mannen voor moeten pijpen
ik vraag me altijd af hoe echt dat is. Er zullen vast zulke lui bestaan hoor maar los daarvan kan ik me zo voorstellen dat "aandachtsgeile" fantasten dan wel een studentenvereniging zich als grap hiervoor opgeeft en zo een rol speelt
pi_75641942
Het meest schrok ik nog van het anonieme verhaal van het meisje van 13(!) dat door 2 jongens in een leegstaand huis gedwongen werd ze te pijpen (wat niet lukte). En dan zegt ze aan het einde: "Ja, ik zie ze elke dag op straat, we zijn nu weer vrienden!"

Hoe laag is dan e eigenwaarde, als je bereid bent over zoiets even heen te stappen? Nouja, open deur, dat zijn natuurlijk wel de meisjes van wie de jongens in de documentaire het moeten hebben.
  woensdag 16 december 2009 @ 20:02:02 #76
282207 Trilobiet
Dood met een blije mus.
pi_75701396
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Synthesist het volgende:
30 mannen pijpen dat is veel, maar dan vervolgens 4000 euro per maand verdien...
Is natuurlijk genoeg om van rond te komen, maar voor dat geld werken mijn vrouw en ik zonder onze te laten nemen door vieze gasten
pi_75702740
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:18 schreef ASroma het volgende:

[..]

ik vraag me altijd af hoe echt dat is. Er zullen vast zulke lui bestaan hoor maar los daarvan kan ik me zo voorstellen dat "aandachtsgeile" fantasten dan wel een studentenvereniging zich als grap hiervoor opgeeft en zo een rol speelt
echt anoniem is ie nu niet meer nee. als mensen eenmaal een drempel over zijn... en geld went natuurlijk als ie toch al homo is en hij kan dan ook heel veel geld ermee verdienen is het wel realistisch
  woensdag 16 december 2009 @ 21:08:09 #78
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75704508
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef Trilobiet het volgende:

[..]

30 mannen pijpen dat is veel, maar dan vervolgens 4000 euro per maand verdien...
Is natuurlijk genoeg om van rond te komen, maar voor dat geld werken mijn vrouw en ik zonder onze te laten nemen door vieze gasten
Dat weet je niet. Wie weet laat jouw vrouw zich nemen door anderen in ruil voor geld zonder dat jij dat weet. Koopt ze veel bij de Zara ?
  woensdag 16 december 2009 @ 21:15:22 #79
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75704863
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:30 schreef Synthesist het volgende:

[..]

echt anoniem is ie nu niet meer nee. als mensen eenmaal een drempel over zijn... en geld went natuurlijk als ie toch al homo is en hij kan dan ook heel veel geld ermee verdienen is het wel realistisch
ik vind het wel kei van em. Hij leeft zich uit en verdient er ook nog dik aan.
pi_75730463
Volgens mij is dit super grappig. Vanavond eens even bekijken.
pi_75742130
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:03 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij is dit super grappig. Vanavond eens even bekijken.
Ja, grappig met een traan .
Maar ook ongelofelijk hoeveel aantrekkingskracht die negers nog hebben op vwo-meisjes.
pi_75742214
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:04 schreef n0ir het volgende:
Maar ook ongelofelijk hoeveel aantrekkingskracht die negers nog hebben op vwo-meisjes.
Dat zijn de afstromers.
  donderdag 17 december 2009 @ 20:08:45 #83
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75742318
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:04 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ja, grappig met een traan .
in essentie zijn vrouwen precies zoals die vmbo hoertjes uit die docu meen ik.
vwo hoertjes gebruiken enkelt vaker hun verstand. maar het gevoel wint het altijd van het verstand..
het verstand is eigenlijk een vloek voor een meisje. vwo meisjes hebben last van hun verstand

vrouwen

[ Bericht 10% gewijzigd door Schenkstroop op 17-12-2009 20:19:43 ]
pi_75742490
quote:
Op zondag 6 december 2009 19:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Idem was eigenlijk de enige die iets zei en met een onderbouwing kwam van hoe hij het zag.
pi_75743199
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

vwo hoertjes gebruiken enkelt vaker hun verstand. maar het gevoel wint het altijd van het verstand..
het verstand is eigenlijk een vloek voor een meisje. vwo meisjes hebben last van hun verstand

vrouwen
Jij grijpt ook elke gelegenheid aan om je ongenoegen jegens vrouwen te uiten he Het wordt een beetje lachwekkend op deze manier.
know'm sayin?
word? word.
pi_75743222
Deel 2 is echt heel anders
Het is niet echt een serie imo?
pi_75743380
En ze moet ophouden met vragen 'en wat voel je dan?' bij mensen die van die vraag alleen maar dichtklappen
pi_75743437
quote:

[..]

vrouwen
Jij lijkt daarentegen totaal geen last van je verstand te hebben, maar wel van je kapotgestampte ego.
  donderdag 17 december 2009 @ 20:34:17 #89
187674 Sigmund666
pi_75743599
quote:

[..]

vrouwen
Misselijke seksist
Jij bent er vast zo een die roept vanuit de woonkamer:

BRENG ME NOG EEN BIERTJE EN DAARNA TERUG NAAR DE KEUKEN JIJ!

pi_75743618
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef freecell het volgende:
Deel 2 is echt heel anders
Het is niet echt een serie imo?
Ja, ik dacht dat de hele serie over die mokkels zou gaan, maar het gaat elke week over een ander onderdeel van de straatcultuur. Dus de TT dekt de lading niet geheel.
know'm sayin?
word? word.
pi_75743818
En het zijn ook 2 heel verschillende cases. Die ene is echt crimineel bezig. Die andere werkt in principe gewoon voor zijn geld.
pi_75744667
Ja de vergelijking gaat niet helemaal op. Ik snap het punt van wat ze beide voor geld over hebben. Maar die student heeft geen fuck met straatcultuur te maken.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 17 december 2009 @ 21:57:48 #93
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75747590
Prostitutie is toch straat-cultuur? vraag me af of de belastingdienst roethoef al hebben ondervraagd naar naam en adres van deze jongen Ze willen natuurlijk geen cent mislopen.
  donderdag 17 december 2009 @ 21:59:39 #94
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75747663
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Misselijke seksist
Jij bent er vast zo een die roept vanuit de woonkamer:

BRENG ME NOG EEN BIERTJE EN DAARNA TERUG NAAR DE KEUKEN JIJ!

Nope. zo ben ik niet. maar vrouwen voelen zich toch wel gewaardeerd als zij zo grof worden behandeld door "een echte vent" ? uit de praktijk kan ik niet anders opmaken. vrouwen proberen hun natuur te overstijgen met hun verstand maar dat lukt maar niet. Dan is mijn conclusie ' vrouwen blijven vrouwen'.
pi_75748547
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:59 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nope. zo ben ik niet. maar vrouwen voelen zich toch wel gewaardeerd als zij zo grof worden behandeld door "een echte vent" ? uit de praktijk kan ik niet anders opmaken. vrouwen proberen hun natuur te overstijgen met hun verstand maar dat lukt maar niet. Dan is mijn conclusie ' vrouwen blijven vrouwen'.
Je bevindt je in een laag sociaal milieu.
pi_75749294
quote:

[..]

Sommige mannen kunnen dat. Ik ben niet al te lief geweest bij mijn laatste ex, en kreeg de rekening duur gepresenteerd.

In de trant van "man weet niet wat hij mist, als ze er niet meer is"
pi_75811739
aflevering 3

renkum witte stad, wtf ! te erg
pi_75866787
quote:

[..]

"Een echte vent"
  maandag 21 december 2009 @ 08:04:56 #99
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75867017
Ja van die schreeuwlelijkerds. Zwarte of witte haantjes die zich gedragen als drukke aapjes. de vrouw beziet dat als alfa-male gedrag en wordt, zoals zij dat zelf noemen, verliefd
pi_75867140
quote:
Op maandag 21 december 2009 08:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja van die schreeuwlelijkerds. Zwarte of witte haantjes die zich gedragen als drukke aapjes. de vrouw beziet dat als alfa-male gedrag en wordt, zoals zij dat zelf noemen, verliefd
Bekijk het maar zo: wij ontwikkelde, beschaafde mannen hebben hen nodig om ons van te onderscheiden. Wij begrijpen toch wel dat het vrouwen uiteindelijk om geld en status is te doen.
  maandag 21 december 2009 @ 08:20:19 #101
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75867172
Maar die schreeuwlelijke aapjes hebben dé sociale status gekregen van TMF. Beschaafde mannen zijn afgeschilderd als zijnde saai en hebben een slécht imago. Dus krijgen zij geen sex met mooie jonge chickies
  maandag 21 december 2009 @ 08:22:00 #102
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_75867190
Volgende aflevering met zeilmeisje Laura?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_75870155
quote:
Op maandag 21 december 2009 08:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar die schreeuwlelijke aapjes hebben dé sociale status gekregen van TMF. Beschaafde mannen zijn afgeschilderd als zijnde saai en hebben een slécht imago. Dus krijgen zij geen sex met mooie jonge chickies
Jonge chickies die de benen wijd doen voor schreeuwlelijke aapjes zitten gewoon op hetzelfde beroerde niveau. Wij mannen van distinctie mogen de klus klaren complexe relaties met zelfbewuste gefeminiseerde vrouwen te onderhouden.
  maandag 21 december 2009 @ 10:39:38 #104
187674 Sigmund666
pi_75870249
http://player.omroep.nl/?aflID=10430470

Link naar aflevering nummero 3. Vanmiddag even kijken
Maar het beloofd weer wat
pi_75870508
Dit is best grappig

Bunder, is in het hindi 'aap' !
pi_75871281
Jeetje
pi_75871303
Ik vond die marrokkaanse jongen in vergelijking met .. op zich wel goed bezig...

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2009 11:12:12 ]
pi_75874317
die lenie doet me aan een oud klasgenoot denken, uiteindelijk heeft die zelfmoord gepleegd. Dat zou ook zo maar met Lenie kunnen gebeuren.
pi_75874338
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:36 schreef Ribbenburg het volgende:

[..]

Jonge chickies die de benen wijd doen voor schreeuwlelijke aapjes zitten gewoon op hetzelfde beroerde niveau. Wij mannen van distinctie mogen de klus klaren complexe relaties met zelfbewuste gefeminiseerde vrouwen te onderhouden.
pi_75918226
Is de derde aflevering de moeite waard om te kijken?
pi_76006737
Tvp.
  donderdag 24 december 2009 @ 11:45:31 #113
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_76008033
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef Michellee het volgende:
Is de derde aflevering de moeite waard om te kijken?
Ik vond het de minst interessante tot nu toe..
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_76015219
Heb net toch maar even de documentaire over Den Helder bekeken, nadat ik online in de krant zag staan dat Soraya toch wel last heeft van die keurende blikken.
Magoed, kom zelf ook uit Den Helder, woon gelukkig nu sinds 2 maanden in een andere stad. Ik hoorde Ricardo zeggen dat ze wel een eenzijdig beeld geven van Den Helder. Vind het wel meevallen.
Overal waar je loopt in Den Helder kom je die randdebielen op straat tegen.
Gelukkig heb ik verstand en hoefde gelukkig ook niet naar Mavo of lager, want dan kwam je op die ene zwarte school terecht waar praktisch elke dag de politie even moest langskomen.
Het lijkt zo 'zwart/wit' ... maar dit soort naïeve stomme meiden kwam je niet of nauwelijks tegen op Havo/Vwo. Generaliserend, maar waar en die straatnegers weten die meiden er ook feilloos uit te pikken (al is dat ook niet moeilijk als 2 14jarige meisjes je blijven roepen)

Vind Den Helder echt wel leuk, kom er ook nog zeer regelmatig, maar dit soort lui mis ik hier echt niet!
pi_76016603
Die Lenie hahaha!
pi_76020234
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:45 schreef Jeipod het volgende:
Heb net toch maar even de documentaire over Den Helder bekeken, nadat ik online in de krant zag staan dat Soraya toch wel last heeft van die keurende blikken.
Magoed, kom zelf ook uit Den Helder, woon gelukkig nu sinds 2 maanden in een andere stad. Ik hoorde Ricardo zeggen dat ze wel een eenzijdig beeld geven van Den Helder. Vind het wel meevallen.
Overal waar je loopt in Den Helder kom je die randdebielen op straat tegen.
Gelukkig heb ik verstand en hoefde gelukkig ook niet naar Mavo of lager, want dan kwam je op die ene zwarte school terecht waar praktisch elke dag de politie even moest langskomen.
Het lijkt zo 'zwart/wit' ... maar dit soort naïeve stomme meiden kwam je niet of nauwelijks tegen op Havo/Vwo. Generaliserend, maar waar en die straatnegers weten die meiden er ook feilloos uit te pikken (al is dat ook niet moeilijk als 2 14jarige meisjes je blijven roepen)

Vind Den Helder echt wel leuk, kom er ook nog zeer regelmatig, maar dit soort lui mis ik hier echt niet!
Ja, maar daar zeg je het al dat je niet op het Mavo of lager moest. Den Helder is een verrotte stad als het gaat om sfeer, maar nu leek het alsof je in elk hoekje van DH die gasten tegen kwam.

Die derde aflevering was me ook weer van zielig niveau. Dat ze zo dat filmen dat zo'n meisje met een pistool bedreigd wordt ..
pi_76027960
Niet in elk hoekje hoor Ricardo .. maar in centrum Den Helder en bepaalde wijken eromheen wel! En mocht je de toerist gaan uithangen in Den Helder, kom je toch al gauw in het centrum terecht. Dus dat mensen zo'n slecht beeld hebben van Den Helder verbaast mij niks!
pi_88368467
Oh help, is dit dezelfde docu waardoor het gisteren zo fout ging bij DWDD?

Daar zit je dan.
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:21:16 #119
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_88368929
nee
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:27:29 #120
269368 Kimochi
Discodip O+
pi_88369202
quote:
Documentairemaakster Mildred Roethof in discussie met ghetto-meisjes waar ze een documentaire (uit de reeks Rauw en Puur) over heeft gemaakt. Er ontstaat een felle welles/nietes-discussie.
Schijnbaar wel.

Edit: er komt dus een nieuwe serie van Rauw en Puur waar deze meisjes in zitten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Kimochi op 05-11-2010 16:35:40 ]
pi_88369575
Volgens mij is dit het nieuwe seizoen waarin ze hetzelfde trucje nog een keer uithaalt. Begint binnenkort.
pi_88369717
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Csbs het volgende:

Dit zijn geen mensen joh, dit zijn primaten. Rechtstreekse afstammelingen van apen. Met een IQ van hooguit 60.
Voor dit soort primaten wens ik de Goelag-kampen terug. Heropvoeden in werkkampen in afgelegen regio's, in blokken van 10, 20 of 50 jaar. En dat de kans op nazaten zo-goed-als ontnomen wordt.

Beschamend, dat dit volk vrij rondloopt in Nederland. En de klacht is niet de achterlijkheid, maar puur het volledig ontbreken van normen en waarden. En kennelijk komen ze er gemakkelijk mee weg.

[ Bericht 8% gewijzigd door Chooselife op 05-11-2010 16:48:29 ]
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:44:29 #123
269368 Kimochi
Discodip O+
pi_88372742
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 16:40 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Dit zijn geen mensen joh, dit zijn primaten. Rechtstreekse afstammelingen van apen. Met een IQ van hooguit 60.
Voor dit soort primaten wens ik de Goelag-kampen terug. Heropvoeden in werkkampen in afgelegen regio's, in blokken van 10, 20 of 50 jaar. En dat de kans op nazaten zo-goed-als ontnomen wordt.

Beschamend, dat dit volk vrij rondloopt in Nederland. En de klacht is niet de achterlijkheid, maar puur het volledig ontbreken van normen en waarden. En kennelijk komen ze er gemakkelijk mee weg.
Ik vind ook dat ze mensen als Mildred moeten heropvoeden!
  vrijdag 5 november 2010 @ 18:36:34 #125
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88373283
Midlred ging wel onduidelijk in op de beschuldiging van de meisjes.
pi_88373781
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 18:18 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Ik vind ook dat ze mensen als Mildred moeten heropvoeden!
Die heeft niets anders gedaan dan geprofiteerd van de onmetelijke domheid van deze schepsels. Je kunt je afvragen of het ethisch correct is; maar dat zijn tekenen van beschaafdheid. En die zou ik willen overslaan bij deze primaten.

Ik vind dit geen mensen. Hier zit niks van liefde, wijsheid of beschaafdheid meer in. Dit zijn verpeste primaten die de plaats van varkens in een modderpoel moeten innemen. Omheind met schrikdraad.
pi_88375900
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Die heeft niets anders gedaan dan geprofiteerd van de onmetelijke domheid van deze schepsels. Je kunt je afvragen of het ethisch correct is; maar dat zijn tekenen van beschaafdheid. En die zou ik willen overslaan bij deze primaten.

Ik vind dit geen mensen. Hier zit niks van liefde, wijsheid of beschaafdheid meer in. Dit zijn verpeste primaten die de plaats van varkens in een modderpoel moeten innemen. Omheind met schrikdraad.
Mensen die zo beperkt denken als jij zouden ze moeten opsluiten in kampen.
pi_88376182
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 19:51 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Mensen die zo beperkt denken als jij zouden ze moeten opsluiten in kampen.
Voor iedereen die het snapt, heet dit probleemoplossend vermogen. 8-)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 november 2010 @ 01:52:38 #129
862 Arcee
Look closer
pi_88422901
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Csbs het volgende:

Ja. :Y

Aan het aantal reacties op YouTube te zien leeft het nogal.

Morgenmiddag (zondag) 16:00 uur op tv dus.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 november 2010 @ 16:32:51 #130
862 Arcee
Look closer
pi_88437169
Is nu bezig.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  † In Memoriam † zondag 7 november 2010 @ 16:36:12 #131
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_88437278
Volgende week 'klanten' :X
:')
pi_88437374
gemist :(
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † zondag 7 november 2010 @ 16:39:18 #133
pi_88437385
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:38 schreef roos85 het volgende:
gemist :(
Ik zei het nog in TVSC :P
pi_88437538
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik zei het nog in TVSC :P
weet ik
pi_88441018
Hiervoor ontstond die schreeuwende ruzie bij DWDD??? Best wel kleinzerig als je het mij vraag. Wat ik opmerkelijk vond was dat de meisjes bijna bij alle scenes of aan het drinken of aan het roken of aan het blowen waren.

Maar ja laat verder maar geen woorden vuil maken aan deze zogenaamde documentaire.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_88476484
Er weinig kijkers: 150.000 tewijl het ytfilmpje al 55.000 keer bekeken is...

Ik vond de docu wel goed en leuk om naar te kijken.
  maandag 8 november 2010 @ 16:35:20 #138
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88477108
Goeie fittie, docu dan maar eens kijken!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88477314
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:21 schreef overflow- het volgende:
Er weinig kijkers: 150.000 tewijl het ytfilmpje al 55.000 keer bekeken is...

Ik vond de docu wel goed en leuk om naar te kijken.
Zelfs als kijkcijferkanon is Roefhof mislukt :').
  maandag 8 november 2010 @ 16:46:32 #140
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88477586
Slechts kijkend naar haar argumentatie bij DWDD (ook wel nietbestaand genoemd) heb ik de neiging dat te geloven :X

maar omdat het 'straatjongeren' zijn mag dat ineens schijnbaar -O-
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_88479993
Roefhof: Lekkere blondine kreeg betere uitzendtijdstip

quote:
"Soms denk ik wel: waarom doe ik dit ook alweer? Ook dat geleur met je programma, elke keer, is een groot nadeel van dit werk. Het uitzendtijdstip stoort me. Stel dat een lekkere bekende blondine deze documentaires zou maken, hoe zouden ze dan geprogrammeerd worden? Niet op zondagmiddag, dat weet ik zeker", aldus Roethof.
LOL, dit commentaar slaat echt alles :D _O-.
  maandag 8 november 2010 @ 17:48:53 #142
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_88480096
quote:
10s.gif Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef pberends het volgende:

[..]

Haar werk is zo slecht dat ze relletjes trapt met kleine meisjes om nog een paar kijkers te trekken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_88480178
quote:

[..]

Godverdomme zeg, wat een kalf he. :')

Ze was ook bij ons in het dorp geweest voor "Sex sells" noh, dan weet je het wel weer. Je weet wel met die 13-jarige kleuter die 's nachts op een motorkap door drie gasten in der kont geneukt werd :')

KRO Sex Sells
  maandag 8 november 2010 @ 18:00:15 #144
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88480461
_O_ Kanker lauwe dokoe man.
pi_88487001
quote:

[..]

Roethof :D

Ik ben overigens wel blij dat ze beseft dat ze inferieur is aan het arische ras. De reden dat haar 'documentaires' poep zijn is overduidelijk omdat zij geen blond haar en geen blauwe ogen heeft. :+
  maandag 8 november 2010 @ 20:53:41 #146
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88488813
Nou, ik heb hem gekeken. Beetje tegenvallende documentaire. Het leek een interessant onderwerp, maar bleef nogal hangen op de Jambers-toer. Een paar pubers die tof lopen te doen met stoere verhalen voor de camera. Suggestieve shots van peukjes en jointjes terwijl de voice-over de meest overdreven statements maakt. Weinig achtergronden, weinig concreet, wat sfeerschetsen en verhalen uit de derde hand. Jonge vrouwen die "nergens voor terugdeinzen": mwah, gewoon een groepje brutale pubers.

Documentaires vind ik sowieso meestal niet geloofwaardig. Het is in beeld nog veel gemakkelijker om een verhaal een bepaalde kant in te duwen, dan bij geschreven artikelen (waar je toch met referenties en bronnen zal moeten komen). Maar deze documentaire voegt toch weinig toe.

Kortom, terechte frontpage-hetze.
pi_88491524
quote:
6s.gif Op maandag 8 november 2010 16:39 schreef pberends het volgende:

[..]

Zelfs als kijkcijferkanon is Roefhof mislukt :').
Nou ja was wel om 16.10 he ;).
pi_88494599
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef overflow- het volgende:

[..]

Nou ja was wel om 16.10 he ;).
5% marktaandeel is ook niet veel, na zoveel aandacht.
pi_88494654
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:18 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Roethof :D
LOL. Ik zag het even niet, zit weinig verschil tussen de f en t :P.
  † In Memoriam † maandag 8 november 2010 @ 22:29:19 #150
pi_88494786
quote:
145.000 kijkers
pi_88804223
Ik ken serieus maar 3 normale beschaafde negers...
  zondag 21 november 2010 @ 16:20:09 #152
236046 NotYou
tigerblood
pi_88978151
Nu op tv, zometeen maar eens terugkijken op uitzendinggemist:
quote:
Documentaireserie van Mildred Roethof. Afl.: Hoofddoek af. Roethof brengt de strijd in beeld van jonge Marokkaanse meisjes die geen hoofddoek willen dragen. In de media wordt veel gesproken over de Marokkaanse jongens. Wat je vaak over de meisjes hoort is dat het goed met ze gaat. Maar geldt dat voor alle 21.000 tienermeisjes die Nederland volgens het CBS telt? Een deel van deze meisjes bevindt zich in een spagaat tussen de Marokkaanse cultuur thuis en de Westerse cultuur. Wat zijn de problemen van de vrijgevochten meisjes, die zich afzetten tegen hun streng gelovige omgeving? Drie jonge vrouwen vertellen hun verhaal.
Link: http://player.omroep.nl/?aflID=11728771

[ Bericht 6% gewijzigd door NotYou op 21-11-2010 19:34:55 ]
Je suis Charlie Sheen
pi_88994707
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Radioheart het volgende:
Mag ik vragen wat er met deze zin geïmpliceerd word?
pi_88994992
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Radioheart het volgende:
en dat alle negers die je kent :)
  zondag 21 november 2010 @ 23:19:03 #155
123170 alors
zlata1234
pi_88997899
Die Marokkaanse kereltjes uit die laatste link met hun dubbele moraal :') :r
know'm sayin?
word? word.
pi_88998152
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:19 schreef alors het volgende:
Die Marokkaanse kereltjes uit die laatste link met hun dubbele moraal :') :r
dat ja :')

die probeerden ook wat krom is recht te mauwen
  maandag 22 november 2010 @ 04:53:01 #157
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89002224
quote:
6s.gif Op maandag 8 november 2010 22:27 schreef pberends het volgende:

[..]

LOL. Ik zag het even niet, zit weinig verschil tussen de f en t :P.
'roethof'. is dat haar artiestennaam of hoe zit dat :P
pi_89009580
Dat alle andere negers die ik ken zich misdragen. het begon al op de basisschool. 3 negers in de klas, eentje rookte al op 11 jarige leeftijd wiet, de andere gooide met stoelen door de klas en ging naar een school voor moeilijk opvoedbare kinderen. alleen een van de negers gedroeg zich wel normaal, maar nu is ze ook een wangsterchick. O[p de middelbare waren mijn neger klasgenoten ook gewoon kansloos, wangsters, aan de drugs, altijd gillen en schreeuwen. behalve eentje, maar die was een halfbloed en homo. Nu op de uni zijn de negers wel wat normaler maar ook van die drama negerinnen. Behalve eentje, die gedraagt zich nog wel normaal, maar vind ik ook niet zo sympathiek omdat ze arrogant is.
pi_89009606
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 04:53 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

'roethof'. is dat haar artiestennaam of hoe zit dat :P
Ben je weer terug?
pi_89010046
quote:
15s.gif Op zondag 6 december 2009 19:01 schreef alors het volgende:
[knip]

:{ Jezus die naiviteit van de meisjes is echt shocking, jongens van 17 die al een kind hebben en waar niks zinnigs uitkomt behalve 'ik moet geld' 8)7
Wat wil je als je ziet wat voor meiden het zijn.
De gemiddelde antillaan of middenoosten gast die weet dan de gemiddelde Nl meid nogal naief en dom is en altijd openstaat voor vlijerij. :Y Die meiden komen vaak uit gezinnen van het niveau Shirley Wilson en smachten dus naar aandacht en trappen dan overal in. :Y

oud nieuws ,en is al jaren zo en gaat maar door te meer die meiden zelf er niks tegen doen en zich er niet tegen wapenen en vaak ook met soortgelijk meiden omgaan zodat het cirkeltje altijd rondblijft. }:|
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89035301
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef Radioheart het volgende:
Dat alle andere negers die ik ken zich misdragen. het begon al op de basisschool. 3 negers in de klas, eentje rookte al op 11 jarige leeftijd wiet, de andere gooide met stoelen door de klas en ging naar een school voor moeilijk opvoedbare kinderen. alleen een van de negers gedroeg zich wel normaal, maar nu is ze ook een wangsterchick. O[p de middelbare waren mijn neger klasgenoten ook gewoon kansloos, wangsters, aan de drugs, altijd gillen en schreeuwen. behalve eentje, maar die was een halfbloed en homo. Nu op de uni zijn de negers wel wat normaler maar ook van die drama negerinnen. Behalve eentje, die gedraagt zich nog wel normaal, maar vind ik ook niet zo sympathiek omdat ze arrogant is.
Hoezo krijgt roos wel antwoord maar ik niet? :p
pi_89035549
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef Radioheart het volgende:
dus op een aantal negatieve ervaringen die je met gekleurde mensen hebt gehad basseer je een mening?
erg generaliserend!
had je hetzelfde gereageerd als betreffende personen blank waren geweest?

[ Bericht 0% gewijzigd door roos85 op 22-11-2010 23:16:43 ]
pi_89047709
Ja, want dan had ik ze onder de noemer tokkies geplaatst. Mensen uit een bepaald milieu gedragen zich altijd hetzelfde lijkt het wel.
pi_89047736
En het zijn geen gekleurde mensen. Ik ken Pakistani, Indonesiers.. allemaal met een kleurtje en dat zijn juist erg beschaafde mensen. het zijn gewoon echt antillianen en surinamers waar ik het over heb. Maar bij de laatste groep zie je het wel aan hun presidentskeuze.
pi_89047915
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:21 schreef Radioheart het volgende:
En het zijn geen gekleurde mensen. Ik ken Pakistani, Indonesiers.. allemaal met een kleurtje en dat zijn juist erg beschaafde mensen. het zijn gewoon echt antillianen en surinamers waar ik het over heb. Maar bij de laatste groep zie je het wel aan hun presidentskeuze.
je scheert alle antilianen/surinamers over 1 kam...

en wat moet ik aan de presidentskeuze zien?
pi_89048438
Dat ze Bouterse weer hebben herkozen getuigt vand e mentaliteit en intelligentie van dat sneue volkje.

En ik moet de eerste beschaafde surinamer/antilliaan nog tegenkomen, en geloof me, in mijn woonplaats kom ik er zat tegen. Ze gaan altijd achterin de bus/tram zitten, stennis schoppen. Altijd luid, altijd brutaal. Bah.

Ik heb niks tegen negers in het algemeen, die halfbloed was half Keniaans en zijn vader was ook gewoon normaal. Het ligt dus echt aan de plaats waar ze vandaan komen/hun ouders vandaan komen.
pi_89086427
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:44 schreef Radioheart het volgende:
Dat ze Bouterse weer hebben herkozen getuigt vand e mentaliteit en intelligentie van dat sneue volkje.

En ik moet de eerste beschaafde surinamer/antilliaan nog tegenkomen, en geloof me, in mijn woonplaats kom ik er zat tegen. Ze gaan altijd achterin de bus/tram zitten, stennis schoppen. Altijd luid, altijd brutaal. Bah.

Ik heb niks tegen negers in het algemeen, die halfbloed was half Keniaans en zijn vader was ook gewoon normaal. Het ligt dus echt aan de plaats waar ze vandaan komen/hun ouders vandaan komen.
De jongeren die voor Bouterse hebben gestemd, hebben de gebeurtenissen van vroeger niet of gedeeltelijk meegekregen.
Het land verkeerd in een crisis, je kan het mensen niet kwalijk nemen dat ze uit wanhoop op een bepaalde politicus stemmen.
het feit dat deze man uberhaupt zich weer verkiesbaar heeft kunnen stellen is weer een andere discussie.

doordat je vervelende ervaringen mee maakt in jouw woonplaats, hoeft niet te zeggen dat iedere Antiliaan/Surinamer zo is.
pi_89089076
dat zeg ik ook niet, alleen zijn die vervelende ervaringen landelijk, ik hoor er zovaak mensen over klagen. natuurlijk zijn er ook normale surinamers en antillianen, maar dan wel een klein percentage. En hebben die jongeren geen ouders/opleiding gehad dan? Debiel land.
pi_89159656
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2009 08:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar die schreeuwlelijke aapjes hebben dé sociale status gekregen van TMF. Beschaafde mannen zijn afgeschilderd als zijnde saai en hebben een slécht imago. Dus krijgen zij geen sex met mooie jonge chickies :{
Daar heeft schenkstroop 100% gelijk in dat soort mannetjes worden geselecteerd op een
uiterlijk het maak niet uit wat ze zingen.

Als je niet knap bent en je heeft wel zelfvertrouwen en je ziet er vezorgd uit zul je nooit van
je leven een vrouw krijgen die echt van je houdt of je moet zeer rijk zijn maar dat is dan schijn
Dat durf ik je met absolute zekerheid te zegen.
pi_89226933
Die racistische reacties :r
Alsof elke donkere jongen een crimineel is. En niet alle vmbo-meisjes zijn leeghoofdige sletjes.
En er zijn bij mij in de klas genoeg meiden die zo in deze documentaire zouden kunnen zitten, en dat zijn vwo'ers, dus dat zegt ook niet alles!
Waar blijft de moderator eigenlijk :?

Ik vond de docu vooral erg triest. Zielig dat die meiden blijkbaar zo'n lage eigendunk hebben dat zo zoveel rotzooi pikken.
En met hun normen en waarden is het ook niet al te best gesteld, want als je het een goed teken vind dat de vader van je ongeboren kind zijn vorige vriendin met kind heeft achtergelaten, dan klopt er ook iets niet... :N

[ Bericht 16% gewijzigd door HappyGirl91 op 27-11-2010 17:00:34 ]
pi_89227238
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:09 schreef Radioheart het volgende:
natuurlijk zijn er ook normale surinamers en antillianen, maar dan wel een klein percentage.
Bron?
quote:
En hebben die jongeren geen ouders/opleiding gehad dan? Debiel land.
Al deel ik uw frustratie over dat er in bijna alle democratieën erg veel mensen zijn die totaal geen benul hebben van waar ze op stemmen. Dat is geen geldige reden om alle bewoners van een land weg te zetten als debielen. Het gebruik van het woord debiel als scheldwoord is overigens denigrerend tegenover geestelijk gehandicapten.
  † In Memoriam † zaterdag 27 november 2010 @ 17:09:08 #172
pi_89228729
Is die episode met dat tienerhoertje de moeite waard?
Of is het tenenkrommende oppervlakkigheid
pi_89229242
Dat laatste... Maar we zijn niet anders gewend van Roethof.
pi_100127521
Nu te zien op Ned.2
Over de straatcultuur in Renkum, een witte stad waar veel ex-woonwagenbewoners de buurt onveilig maken...
pi_100148599
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu te zien op Ned.2
Over de straatcultuur in Renkum, een witte stad waar veel ex-woonwagenbewoners de buurt onveilig maken...
Wat een tenenkrommende aflevering. Die Turkse Nederlander wilde nog iets van zijn leven maken en was goed op weg, maar die Nederlandse sjonnies en sjaakies....
Ongelooflijk, wat een sneue figuren. En dan nog 'Wilders, Wilders' toejuichen, terwijl dit nou niet de type jongens zijn die zich ooit in de politiek verdiept hebben. Wat er verder nog mis is met dit Nederlandse tuig:

Het schorem denkt dat het recht heeft op een uitkering, want ik wil uitslapen tot 12.00 uur en wil Nikes. Op de vraag of het wel zo eerlijk is dat de Nederlandse belastingbetaler moet opdraaien voor hun uitkering, antwoordt het gajes: anderen, hun hebben toch ook een uitkering? :')
Het uitschot hang verder op de straten rond, provoceren, dronken, en vallen buurtbewoners lastig. Geweld wordt verheerlijkt, het geteisem vindt knuppels en vuurwapens normaal en showen dit ook. Ook racisme doet het goed onder dit gespuis.

Politiek Den Haag, word wakker en bestrijd het rommel! Weg met deze rotzooi uit Nederland.
  zondag 31 juli 2011 @ 12:01:45 #176
148823 znarch
ondertitel
pi_100152126
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu te zien op Ned.2
Heb hem al, wat een verschrikkelijke tokkies zeg :'( :'( :'(
pi_100160926
Wat was de naam van dat programma eigenlijk? Ik blijf dat toch altijd lachen vinden om te kijken, maar op uitzendinggemist kan ik het niet echt terugvinden.
  zondag 31 juli 2011 @ 17:22:33 #178
148823 znarch
ondertitel
pi_100161649
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:59 schreef Stansfield het volgende:
Wat was de naam van dat programma eigenlijk? Ik blijf dat toch altijd lachen vinden om te kijken, maar op uitzendinggemist kan ik het niet echt terugvinden.
Rauw en puur bedoel je?
pi_100162833
Nee deze:

Nu te zien op Ned.2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')