abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62898572
quote:
In de KRO-documentaire Sex sells doet Mildred Roethof onderzoek naar hoe Nederlandse jongeren tegenwoordig over seks denken. Klopt het dat jongeren seks steeds minder zien als iets bijzonders, iets dat onderdeel is van een relatie?
En is het ondertussen handelswaar geworden, een ruilmiddel voor status, aandacht of erger nog voor materiële zaken als een Prada tas of beltegoed voor een mobieltje?
Roethof volgt verschillende groepen jongeren in de stad en op het platteland naar hun opvattingen op en rondom de plaatsen waar het allemaal gebeurt.

'3Doc': Sex sells, maandag 3 november om 22.00 uur bij de KRO op Nederland 3
Gerelateerd nieuwsbericht: http://www.depers.nl/ente(...)-en-liefdelozer.html

http://www.tctubantia.nl/(...)-verbod-seksdocu.ece

Eigen schuld dikke bult! Had ze dat maar niet moeten zeggen. Gewoon uitzenden die handel.
pi_62899377
hopelijk krijg ik dan wat meer inzicht in de te gebruiken tactieken
pi_62899634
quote:
Op maandag 3 november 2008 00:38 schreef F04 het volgende:

[..]

Gerelateerd nieuwsbericht: http://www.depers.nl/ente(...)-en-liefdelozer.html

http://www.tctubantia.nl/(...)-verbod-seksdocu.ece

Eigen schuld dikke bult! Had ze dat maar niet moeten zeggen. Gewoon uitzenden die handel.
Ik vind het zeer onethisch van KRO.
pi_62905171
Spannend, vanavond maar eens kijken !
Partyagenda;
Outdated....
pi_62905646
Was dit niet die docu waarvan de moeder van een 13jarig sletje het wilde voorkomen dattie uitgezonden werd?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_62905920
Als je het 2e artikel had gelezen. JA
Partyagenda;
Outdated....
pi_62907263
Lijkt me wel boeiend.
  maandag 3 november 2008 @ 14:11:49 #8
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_62907371
Sletjes van 13 zei u?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_62907498
zal het eens bekijken vanavond, maar vind het niet kunnen dat dit wordt uitgezonden. Komop , dat meisje is 13. Hoe kan je het leven van iemand verpesten zeg. Ook niet echt handig dat die ouders akkoord zijn gegaan dat hun dochter geinterviewd werd, maar dat terzijde.
  maandag 3 november 2008 @ 15:15:43 #10
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_62908895
Stel die sletjes maken hun vmbo opleiding af, dan komen ze later op een solicitatiegesprek, de baas daar googled ff op hun naam, en ze krijgen dit te zien. Ben je lekker mee.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  maandag 3 november 2008 @ 20:53:18 #11
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_62917732
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:15 schreef Mr_DG het volgende:
Stel die sletjes maken hun vmbo opleiding af, dan komen ze later op een solicitatiegesprek, de baas daar googled ff op hun naam, en ze krijgen dit te zien. Ben je lekker mee.
Dat valt mee. Ik heb flink mijn best moeten doen om te achterhalen wie dat meisje en moeder zijn. Het blijken toevallig goede bekenden van me te zijn Overigens is het beslist geen achterstandsgezin. Beide ouders zijn ondernemers en bijzonder sociale en ruimdenkende mensen. In dat opzicht verbaast het me niet dat de ouders ingestemd hebben met de uitzending. Echter is het 13-jarig meisje negatief in het nieuws gekomen omdat er eerst gesproken werd over ruil van drank tegen seks, terwijl het gewoon puberliefde schijnt te zijn. De presentatrice van het programma is vandaag langs de ouders geweest om de DVD te laten zien voordat het op TV uitgezonden zou worden. Vandaag is besloten om het meisje niet herkenbaar in beeld te laten komen. Dus de geilaards moeten maar fappen op een verzameling gekleurde blokjes in de wetenschap dat er een 13-jarig meisje achter zit
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_62917767
Wajoo dat is mijn hometown. En het is hier geen platteland
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_62917821
Walgelijk dat de KRO hiermee doorgaat. Een 13-jarige heeft geen idee waar ze mee bezig is.
pi_62917920
Katholieke omroep
pi_62917976
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:59 schreef Louisa.Leka het volgende:
Katholieke omroep
Wel beetje tegenstrijdig jah :p
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_62919578
Volgens mij kwam ik die presentatrice ook eens tegen bij Tros Opgelicht. Bijbaantje?
pi_62920353
"De moeder van het 13-jarige meisje uit Goor dat maandag over haar seksuele avonturen vertelt op televisie, wil in het uiterste geval een verbod op de KRO-documentaire Sex Sells. Ze gaat niet zonder slag of stoot akkoord met integrale uitzending van het relaas van haar dochter."

Het is zojuist uitgezonden, dus de KRO is er wel mee doorgegaan. Maar het is minder rampzalig dan het krantenbericht doet vermoeden. Er wordt op geen enkele manier gesuggereerd dat dat meisje seks zou hebben gehad in ruil voor drank of drugs.
  maandag 3 november 2008 @ 22:18:40 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_62920677
Wat een troosteloosheid
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_62920698
Dat maakt niet uit ShadyLady. Het uitgangspunt van het programma was al fout en zeker niet de bedoeling om over "sexualiteit onder jongeren" op een normale manier te bespreken. Het is sensatiezucht, niet meer en niet minder. De moeder is naar mijn weten verteld dat het over sexualiteit onder jongeren in het algemeen.
pi_62920756
Het uitgangspunt van het programma is gelijk aan de titel ervan
pi_62920769
Zit er nu met mij rug naar toe naar te kijken. Vind het een klote streek van de KRO dat ze die kinderen van 11 en 13 zo herkenbaar op TV zetten. Die kinderen zullen hier op aangesproken worden door hun omgeving en er jaren aan herinnerd worden. Noem het voortaan de KKRO, Katholieke Kanker Radio Omroep Die hoer van de KKRO vraagt nu naar sex in de box aan de bijlmerjongeren, haar stem verraad al hoe opwindend ze het vindt die jongeren aan het praten te krijgen...
  maandag 3 november 2008 @ 22:23:14 #22
158452 IQM
I am the one
pi_62920820
Ergens is het wel érg sad dat het er zo aan toe gaat bij 11-, 12- en 13-jarigen...
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_62920982
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:23 schreef IQM het volgende:
Ergens is het wel érg sad dat het er zo aan toe gaat bij 11-, 12- en 13-jarigen...
Dat is waar, maar je moet het niet al te negatief inzien, het zijn er niet veel zoals altijd worden de extremen belicht.
pi_62920984
Ik moet zeggen dat ik het wel interessant vind. Ik krijg m'n leerlingen niet zo openhartig.
En dat meisje waar de commotie over is komt toch gewoon over als een naief meisje, niet als een slettebak? Ik had het logischer gevonden als 'Graham' of 'Dylon' een proces hadden aangespannen
  maandag 3 november 2008 @ 22:29:14 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_62921060
Deze gozertjes zijn echt te triest
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')