abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62898572
quote:
In de KRO-documentaire Sex sells doet Mildred Roethof onderzoek naar hoe Nederlandse jongeren tegenwoordig over seks denken. Klopt het dat jongeren seks steeds minder zien als iets bijzonders, iets dat onderdeel is van een relatie?
En is het ondertussen handelswaar geworden, een ruilmiddel voor status, aandacht of erger nog voor materiële zaken als een Prada tas of beltegoed voor een mobieltje?
Roethof volgt verschillende groepen jongeren in de stad en op het platteland naar hun opvattingen op en rondom de plaatsen waar het allemaal gebeurt.

'3Doc': Sex sells, maandag 3 november om 22.00 uur bij de KRO op Nederland 3
Gerelateerd nieuwsbericht: http://www.depers.nl/ente(...)-en-liefdelozer.html

http://www.tctubantia.nl/(...)-verbod-seksdocu.ece

Eigen schuld dikke bult! Had ze dat maar niet moeten zeggen. Gewoon uitzenden die handel.
pi_62899377
hopelijk krijg ik dan wat meer inzicht in de te gebruiken tactieken
pi_62899634
quote:
Op maandag 3 november 2008 00:38 schreef F04 het volgende:

[..]

Gerelateerd nieuwsbericht: http://www.depers.nl/ente(...)-en-liefdelozer.html

http://www.tctubantia.nl/(...)-verbod-seksdocu.ece

Eigen schuld dikke bult! Had ze dat maar niet moeten zeggen. Gewoon uitzenden die handel.
Ik vind het zeer onethisch van KRO.
pi_62905171
Spannend, vanavond maar eens kijken !
Partyagenda;
Outdated....
pi_62905646
Was dit niet die docu waarvan de moeder van een 13jarig sletje het wilde voorkomen dattie uitgezonden werd?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_62905920
Als je het 2e artikel had gelezen. JA
Partyagenda;
Outdated....
pi_62907263
Lijkt me wel boeiend.
  maandag 3 november 2008 @ 14:11:49 #8
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_62907371
Sletjes van 13 zei u?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_62907498
zal het eens bekijken vanavond, maar vind het niet kunnen dat dit wordt uitgezonden. Komop , dat meisje is 13. Hoe kan je het leven van iemand verpesten zeg. Ook niet echt handig dat die ouders akkoord zijn gegaan dat hun dochter geinterviewd werd, maar dat terzijde.
  maandag 3 november 2008 @ 15:15:43 #10
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_62908895
Stel die sletjes maken hun vmbo opleiding af, dan komen ze later op een solicitatiegesprek, de baas daar googled ff op hun naam, en ze krijgen dit te zien. Ben je lekker mee.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  maandag 3 november 2008 @ 20:53:18 #11
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_62917732
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:15 schreef Mr_DG het volgende:
Stel die sletjes maken hun vmbo opleiding af, dan komen ze later op een solicitatiegesprek, de baas daar googled ff op hun naam, en ze krijgen dit te zien. Ben je lekker mee.
Dat valt mee. Ik heb flink mijn best moeten doen om te achterhalen wie dat meisje en moeder zijn. Het blijken toevallig goede bekenden van me te zijn Overigens is het beslist geen achterstandsgezin. Beide ouders zijn ondernemers en bijzonder sociale en ruimdenkende mensen. In dat opzicht verbaast het me niet dat de ouders ingestemd hebben met de uitzending. Echter is het 13-jarig meisje negatief in het nieuws gekomen omdat er eerst gesproken werd over ruil van drank tegen seks, terwijl het gewoon puberliefde schijnt te zijn. De presentatrice van het programma is vandaag langs de ouders geweest om de DVD te laten zien voordat het op TV uitgezonden zou worden. Vandaag is besloten om het meisje niet herkenbaar in beeld te laten komen. Dus de geilaards moeten maar fappen op een verzameling gekleurde blokjes in de wetenschap dat er een 13-jarig meisje achter zit
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_62917767
Wajoo dat is mijn hometown. En het is hier geen platteland
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_62917821
Walgelijk dat de KRO hiermee doorgaat. Een 13-jarige heeft geen idee waar ze mee bezig is.
pi_62917920
Katholieke omroep
pi_62917976
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:59 schreef Louisa.Leka het volgende:
Katholieke omroep
Wel beetje tegenstrijdig jah :p
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_62919578
Volgens mij kwam ik die presentatrice ook eens tegen bij Tros Opgelicht. Bijbaantje?
pi_62920353
"De moeder van het 13-jarige meisje uit Goor dat maandag over haar seksuele avonturen vertelt op televisie, wil in het uiterste geval een verbod op de KRO-documentaire Sex Sells. Ze gaat niet zonder slag of stoot akkoord met integrale uitzending van het relaas van haar dochter."

Het is zojuist uitgezonden, dus de KRO is er wel mee doorgegaan. Maar het is minder rampzalig dan het krantenbericht doet vermoeden. Er wordt op geen enkele manier gesuggereerd dat dat meisje seks zou hebben gehad in ruil voor drank of drugs.
  maandag 3 november 2008 @ 22:18:40 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_62920677
Wat een troosteloosheid
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_62920698
Dat maakt niet uit ShadyLady. Het uitgangspunt van het programma was al fout en zeker niet de bedoeling om over "sexualiteit onder jongeren" op een normale manier te bespreken. Het is sensatiezucht, niet meer en niet minder. De moeder is naar mijn weten verteld dat het over sexualiteit onder jongeren in het algemeen.
pi_62920756
Het uitgangspunt van het programma is gelijk aan de titel ervan
pi_62920769
Zit er nu met mij rug naar toe naar te kijken. Vind het een klote streek van de KRO dat ze die kinderen van 11 en 13 zo herkenbaar op TV zetten. Die kinderen zullen hier op aangesproken worden door hun omgeving en er jaren aan herinnerd worden. Noem het voortaan de KKRO, Katholieke Kanker Radio Omroep Die hoer van de KKRO vraagt nu naar sex in de box aan de bijlmerjongeren, haar stem verraad al hoe opwindend ze het vindt die jongeren aan het praten te krijgen...
  maandag 3 november 2008 @ 22:23:14 #22
158452 IQM
I am the one
pi_62920820
Ergens is het wel érg sad dat het er zo aan toe gaat bij 11-, 12- en 13-jarigen...
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_62920982
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:23 schreef IQM het volgende:
Ergens is het wel érg sad dat het er zo aan toe gaat bij 11-, 12- en 13-jarigen...
Dat is waar, maar je moet het niet al te negatief inzien, het zijn er niet veel zoals altijd worden de extremen belicht.
pi_62920984
Ik moet zeggen dat ik het wel interessant vind. Ik krijg m'n leerlingen niet zo openhartig.
En dat meisje waar de commotie over is komt toch gewoon over als een naief meisje, niet als een slettebak? Ik had het logischer gevonden als 'Graham' of 'Dylon' een proces hadden aangespannen
  maandag 3 november 2008 @ 22:29:14 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_62921060
Deze gozertjes zijn echt te triest
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_62921120
Nu de moeder.

Ik snap ook wel dat je je dochter tegen uitzending van deze interviews wilt beschermen hoor.
  maandag 3 november 2008 @ 22:32:01 #27
3767 Herald
Come get some
pi_62921170
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Walgelijk dat de KRO hiermee doorgaat. Een 13-jarige heeft geen idee waar ze mee bezig is.
inderdaad, foei KRO, schande!
laat die 13jarigen toch gewoon lekker anoniem neuken en zuipen zoals het hoort
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 3 november 2008 @ 22:32:46 #28
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_62921202
Ik zal wel in een waanwereld zitten, maar ik vind het echt allemaal bizar. Het zal wel aan mij liggen. Maar ik ben echt benieuwd hoe mensen aan zo'n beeld komen.
Live life to the Ender :D
pi_62921205
Hmm er wordt wel weer erg gefocust op de extremen. De drie meisjes bij het "fris" feest worden veel minder aan het woord gelaten. Terwijl dat volgens mij de meest normale zijn die het meest voorkomen in nederland.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_62921280
Aparte boel wel, soms heb je het idee dat er veel veranderd is, aan de andere kant, vaak wanneer je zelf zo jong bent was er wellicht ook genoeg aan de hand zonder dat je het zelf zag.
  maandag 3 november 2008 @ 22:35:23 #31
3767 Herald
Come get some
pi_62921298
Oh het is al afgelopen, wat een kut docu. "Ons Serena" neukte niet voor een breezer, Roxy zoende nog niet eens en al die negertjes trokken dure schoenen aan, maar batsten vrijwel ook zonder te betalen. Er waren alleen maar verhalen van jongens dat er wel meiden waren die seks als ruilmiddel gebruikten. Nou point proven Mildred
pi_62921340
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:32 schreef Herald het volgende:

[..]

inderdaad, foei KRO, schande!
laat die 13jarigen toch gewoon lekker anoniem neuken en zuipen zoals het hoort
Gekkie.
  maandag 3 november 2008 @ 22:37:49 #33
158452 IQM
I am the one
pi_62921380
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:34 schreef xFriendx het volgende:
Aparte boel wel, soms heb je het idee dat er veel veranderd is, aan de andere kant, vaak wanneer je zelf zo jong bent was er wellicht ook genoeg aan de hand zonder dat je het zelf zag.
Dat dus.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_62921484
Die mannetjes van 7 en 11 jaar kunnen die al klaarkomen enz dan?? dat werkt dan toch allemaal nog niet? Of ben ik zo naief??
  maandag 3 november 2008 @ 22:46:10 #35
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_62921687
Hmm, toch volledig herkenbaar uitgezonden. Nou ja, wereldschokkend was het ook weer niet. Ik denk ook niet dat ze veel last zal hebben uit haar omgeving. Meestal gaat ze samen met haar ouders, zus en/of broer naar één van mijn stamkroegen waar iedereen elkaar kent. Het zal daarom niet zo'n vaart lopen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_62922150
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:53 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dat valt mee. Ik heb flink mijn best moeten doen om te achterhalen wie dat meisje en moeder zijn. Het blijken toevallig goede bekenden van me te zijn Overigens is het beslist geen achterstandsgezin. Beide ouders zijn ondernemers en bijzonder sociale en ruimdenkende mensen. In dat opzicht verbaast het me niet dat de ouders ingestemd hebben met de uitzending. Echter is het 13-jarig meisje negatief in het nieuws gekomen omdat er eerst gesproken werd over ruil van drank tegen seks, terwijl het gewoon puberliefde schijnt te zijn. De presentatrice van het programma is vandaag langs de ouders geweest om de DVD te laten zien voordat het op TV uitgezonden zou worden. Vandaag is besloten om het meisje niet herkenbaar in beeld te laten komen. Dus de geilaards moeten maar fappen op een verzameling gekleurde blokjes in de wetenschap dat er een 13-jarig meisje achter zit
Zo kun je het ook noemen als ouders het goed vinden dat hun kind van 13 's nachts uit gaat, dronken wordt en vervolgens de pil halen omdat ze wil neuken met een gozer van 18. Persoonlijk twijfel ik toch echter of verwaarlozing of mishandeling een betere term is. Dat soort ouders mogen ze wmb gewoon tegen de muur zetten en afknallen, wat moet je in jezusnaam met dat soort mensen...
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:30 schreef ShadyLane het volgende:
Nu de moeder.

Ik snap ook wel dat je je dochter tegen uitzending van deze interviews wilt beschermen hoor.
Ze had haar dochter beter tegen andere dingen kunnen beschermen, dan had dat kind ook niet in die documentaire gezeten.
Sanity is (not) statistical
pi_62922313
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:34 schreef xFriendx het volgende:
Ff serieus, toen jij die leeftijd had was het normaal dat je de disco in kwam, dronken werd, je ouders vonden het normaal dat je als jonge tiener seks had met mensen van vijf jaar ouder of jonger, kochten dan ook graag condooms voor je/haalden de pil voor je en je had vrienden die neukten in kelderboxen?

Ik heb echt met verbazing zitten kijken.
pi_62922567
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ff serieus, toen jij die leeftijd had was het normaal dat je de disco in kwam, dronken werd, je ouders vonden het normaal dat je als jonge tiener seks had met mensen van vijf jaar ouder of jonger, kochten dan ook graag condooms voor je/haalden de pil voor je en je had vrienden die neukten in kelderboxen?

Ik heb echt met verbazing zitten kijken.
Niet in kelderboxen, wel kleedkamers in de sporthal of fietsenhok ofzow. Ook mensen die op jonge leeftijd al aan het rampetampen waren. Echter, let wel, dit zijn er dan 1 of 2 op een groep van 15 (tenminste, dit was bij ons zo). Belicht je die twee figuren, tja, dan is het alsof iedereen losgeslagen is. Bekijk je het totaalplaatje viel het wel weer mee.

Denk gerust dat de leeftijd waarop dames en heren elkaar uitwonen gedaald is t.o.v. 10 jaar terug, maar dat je op je 13e verjaardag gepaald bent, dat zal eerder een extreem zijn dan de dagelijkse gang van zaken onder kinderen van die leeftijd.
pi_62922773
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:11 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Niet in kelderboxen, wel kleedkamers in de sporthal of fietsenhok ofzow. Ook mensen die op jonge leeftijd al aan het rampetampen waren. Echter, let wel, dit zijn er dan 1 of 2 op een groep van 15 (tenminste, dit was bij ons zo). Belicht je die twee figuren, tja, dan is het alsof iedereen losgeslagen is. Bekijk je het totaalplaatje viel het wel weer mee.

Denk gerust dat de leeftijd waarop dames en heren elkaar uitwonen gedaald is t.o.v. 10 jaar terug, maar dat je op je 13e verjaardag gepaald bent, dat zal eerder een extreem zijn dan de dagelijkse gang van zaken onder kinderen van die leeftijd.
Nou, ik heb het in het echt nog nooit gehoord. Voor zover ik weet was m'n klasgenoot van 17 de eerste die het gedaan had destijds. Volgens mij ging er uit mijn klas ook niemand echt uit op die leeftijd, behalve naar een schoolfeest. Ruig drinken heb ik ook nooit meegemaakt. Niemand van mijn vriendinnen heeft gedronken op andere gelegenheden dan verjaardagen, voor zover ik weet, en daar waren dan ook altijd ouders bij (misschien zaten die dan wel boven op zolder, maar dat is wat anders). Ik heb nooit een van mijn vriendinnen dronken gezien ook. En nee, dat was niet in een dorpje op de hei, maar gewoon in Rotterdam.
pi_62922928
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:18 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Nou, ik heb het in het echt nog nooit gehoord. Voor zover ik weet was m'n klasgenoot van 17 de eerste die het gedaan had destijds. Volgens mij ging er uit mijn klas ook niemand echt uit op die leeftijd, behalve naar een schoolfeest. Ruig drinken heb ik ook nooit meegemaakt. Niemand van mijn vriendinnen heeft gedronken op andere gelegenheden dan verjaardagen, voor zover ik weet, en daar waren dan ook altijd ouders bij (misschien zaten die dan wel boven op zolder, maar dat is wat anders). Ik heb nooit een van mijn vriendinnen dronken gezien ook. En nee, dat was niet in een dorpje op de hei, maar gewoon in Rotterdam.
Ik ben 7 dagen jonger dan jij bent (bijna van harte gefeliciteerd dus) maar toen ik 15 was zat ik in de discotheek, lekker aan het bier. Ging men al elke week met een ander (zoenen dan, ik niet, ben niet zo'n versierder), hadden we toen ook al schuurfeesten en 20 euro feesten waar je zo 20 glazen wegtikte (op je 15e dus).
Zou ik bezopen thuis komen kreeg ik geen 'straf', integendeel, dan zou m'n pa nog wat biertjes er bij pakken. Die wist ook wel dat je daar echt geen trek meer in had, maar dan zou ik het wel leren om maat te houden.
Ik woon dan wel in een dorp, hoewel de stad hier 15 km vandaan is (daar zitten de meesten dan ook op de middelbare school). Was wel zo dat men hier in de dorpen meer los ging dan in de stad (op jonge leeftijd), misschien is dat een verschil in hoe wij die dingen hebben meegemaakt.
pi_62922975
Jeetje. M'n moeder had m'n kop van m'n romp gehakt als ik ook maar naar een disco had gewezen. En drank? M'n vader kreeg al een hartverzakking toen ik van m'n moeder een baco kreeg, een week voor ik zestien werd.
  dinsdag 4 november 2008 @ 08:29:14 #42
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_62926969
Ik vond die docu echt sensatie belust. Die so called journaliste heeft haat tros maniertjes niet opgegeven met haar suggestieve manier van vragen.

Natuurlijk is het wel intriest wat hier gebeurd. Maar ook wel van alle tijden, Bij mijn weten zijn er altijd meisjes als Serena geweest. Ook vriendinnetjes van mij van vroeger die met 12 , 13 met een jongen naar bed gingen. puur om te weten hoe dat ging, en omdat de gelegenheid zich voor deed.

En hebben jullie de laatste tijd wat meisjes bladen gelezen. (girlz ed) daar staan hele rubrieken over sex en echt niet alleen lieve vraagjes maar echt vreemde verhalen. en deze bladen worden echt gemaakt voor 11 tot 15 jarigen heel wat anders dan wat wij vroeger in de yes oid lazen.
Maar deze docu vond ik bepaald niet kies
pi_62930696
Voor diegene die het hebben gemist: Uitzending gemist

Eigenlijk vond ik het wel meevallen, alleen het gedeelte van de Bijlmer was nogal triest.
pi_62931202
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:25 schreef Mr.Silencer het volgende:
Voor diegene die het hebben gemist: Uitzending gemist

Eigenlijk vond ik het wel meevallen, alleen het gedeelte van de Bijlmer was nogal triest.
Dat jochie van 11
pi_62935772
die ene gast had seks op zn 7e? serieus hoe triest! En als je een vrouw niet slaat dan heb je respect voor haar
Maar goed, leuke docu. Ongelooflijk hoe die kleine jongetjes en meisjes over seks praten
pi_62935963
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:41 schreef hejsexy het volgende:
die ene gast had seks op zn 7e? serieus hoe triest! En als je een vrouw niet slaat dan heb je respect voor haar
Maar goed, leuke docu. Ongelooflijk hoe die kleine jongetjes en meisjes over seks praten
Jah, maar goed, geeft zo'n documentaire nou een verkeerd beeld of niet?
Ik moet zeggen, zelf kom ik niet uit een stad en ik zou dus ook niet weten of dit een beetje betrouwbaar is. Oudere mensen zonder overige referentie die dit gisteravond gezien hebben zullen zich afvragen "Waar GAAT het heen met dit land?". En dát irriteert mij nog het meest bij zulk soort documentaires. Het schetst een beeld waarbij iedereen er maar op los neukt, zonder enig respect. Het geeft het beeld waarbij het lijkt alsof je gepest gaat worden als je als maagd van de basisschool afgaat. Nee hoor mensen, de minderheid die dit doen komen duidelijk in beeld, en de grote meerderheid die rustig wacht tot 17-18 jaar komt natuurlijk niet aan het woord (want dat is zo "standaard", wij van de KRO willen "sensatie"). De balans in zo'n documentaire is volledig zoek.

Waar GAAT het heen met de omroepen van tegenwoordig
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:26:54 #47
3767 Herald
Come get some
pi_62936846
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:50 schreef Resco het volgende:
Jah, maar goed, geeft zo'n documentaire nou een verkeerd beeld of niet?
De insteek van de maakster was dat seks werd gebruikt als ruilmiddel, maar dat werd nergens bewezen. Dat probeerde ze ook 'Ons Serena' aan te praten, maar zowel het meisje als haar moeder zei dat het om verliefdheid ging (gepaard met heel veel alcohol). Ook bij de Bijlmer negers werd er nergens concreet beweerd dat seks werd geruild, er werd even op ingegaan of geld belangrijk was, maar nergens hard gemaakt dat seks werd aangeboden voor drank.

De documentaire was ook vrij kort en er werden 3 verschillende groepen belicht, frisfeesters, tukkers en negers. De meisjes die fris deden waren allemaal heel onschuldig, zoals wij denken dat meisjes zijn. De tukkers waren al wat losbandiger, maar ach het meisje werd ontmaagd toen ze heel dronken was, zielig maar kan overal gebeuren. En bij de negers waren het jongens die vertelden dat ze seks hadden en lieten zien waar. Dat dat niet overal in Nederland gebeurd lijkt me logisch.
quote:
de grote meerderheid die rustig wacht tot 17-18 jaar komt natuurlijk niet aan het woord
Maar die komt nooit aan het woord. Niet bij de KRO, niet bij BNN. Maar ook niet in bladen of op internet. Ik weet niet meer in welk blad ik het las, Panorama of Aktueel iets in die strekking, daar stond in het artikel bij de pikante foto's dat het meisje pas heel laat seks had. En met heel laat werd 17 bedoeld. Dus terwijl wij normale mensen denken dat 17-18 een normale leeftijd is, wordt dat ondertussen al als heel laat gezien. Laat staan op internet, daar zijn de excessen het grootst, meisjes die een maand voor hun 13e verjaardag zijn ontmaagd en jongens die op hun 25ste nog voor het eerst moeten zoenen. En laat 12 + 25 nou gemiddeld 17,5 zijn
pi_62936904
Die kleine negertjes lulden gewoon uit hun nek, beetje stoer doen maar nog maagd als wat.
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:38:39 #49
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_62937185
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:50 schreef Resco het volgende:
Oudere mensen zonder overige referentie die dit gisteravond gezien hebben zullen zich afvragen "Waar GAAT het heen met dit land?". En dát irriteert mij nog het meest bij zulk soort documentaires. Het schetst een beeld waarbij iedereen er maar op los neukt, zonder enig respect.
En dan kom je op Fok, en zie je dat iedereen over de boodschapper valt, niet de boodschap. Kortom, je ziet dus dat mensen meer moeite doen om de mensen achter het programma onderuit te halen, dan dat ze de inhoud ervan onderuit proberen te halen op ook maar enig serieus vlak.

Hier lopen de mensen rond die roepen dat het extremen zijn, uitzonderingsgevallen, dat je er absoluut geen greintje waarde aan moet hechten en het allemaal maar moet negeren, en dat het allemaal maar de schuld is van de programma makers.

Welke referentie heb je nodig om het in het juiste kader te plaatsen?

Pop-cultuur? Dingen zoals MTV en TMF? Jongeren omroepen zoals BNN? Wat dat betreft zie je wel heel duidelijk dat de makers van dit programma echt niet veel moeite zullen hebben gehad om materiaal te kunnen vinden.

De KRO is geen moeder die haar 13-jarige wicht laat palen door een 18-jarige pauper.
quote:
Het geeft het beeld waarbij het lijkt alsof je gepest gaat worden als je als maagd van de basisschool afgaat.
Dat beeld geeft de KRO niet, dat beeld bestaat al lang en breed bij mensen omdat er tegenwoordig een bijna bizarre hoeveelheid sex op een mens word afgevuurd. Van posters, tot reclame, tot series, tot tijdschriften, en als de vulling van die taart kun je de media gebruiken die zich richten op jongeren als hun doelgroep (videoclips en zenders zoals BNN).
quote:
Nee hoor mensen, de minderheid die dit doen komen duidelijk in beeld, en de grote meerderheid die rustig wacht tot 17-18 jaar komt natuurlijk niet aan het woord (want dat is zo "standaard", wij van de KRO willen "sensatie"). De balans in zo'n documentaire is volledig zoek.
Kijk eens rond op Fok, kijk eens in verschillende topics. Mensen scheppen constant op over sex. Neuken met condoom is onzin. Als je op je 18de ontmaagd werd, dan ben je al een laatbloeier, en wie gaat er tegenwoordig nu niet naar een gangbang/parenclub?

Als volwassene met een gezond stel hersens kun je nog door alle bravado heen prikken, zie je het verschil tussen sarcasme en opschepperij, maar als jongere zie je dat niet. Pubers willen maar wat graag dat ze zich volwassen gedragen en volwassen denkpatronen er op na houden, maar we weten allemaal dat als je 15 bent, dat je gewoon te jong bent om te denken als een volwassene. En dan kun je nog zo hoog en laag springen als dat je wil, en roepen dat sommige mensen op hun 15de al heel volwassen zijn, maar zelfs dan... op je 15de ben je niet volwassen, en hoe meer levenservaring je hebt opgedaan op jonge leeftijd, hoe verknipter je waarschijnlijk bent.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:44:18 #50
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_62937335
nou ook maar eens checken...

moet wel zeggen dat ik vanaf mijn 13 of 14e ook al had ontdekt (bedankt biologieboek) dat dat ding ook voor iets anders diende dan urineren. Dus ja op die leeftijd ben je met seks bezig. Ik sekste destijds ook wel eens met een 14jarige

dus ja, als jij op de middelbare school zit dan gieren de hormonen door je lichaam en wil je veel en vaak seks hebben
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')