Link: http://player.omroep.nl/?aflID=11728771quote:Documentaireserie van Mildred Roethof. Afl.: Hoofddoek af. Roethof brengt de strijd in beeld van jonge Marokkaanse meisjes die geen hoofddoek willen dragen. In de media wordt veel gesproken over de Marokkaanse jongens. Wat je vaak over de meisjes hoort is dat het goed met ze gaat. Maar geldt dat voor alle 21.000 tienermeisjes die Nederland volgens het CBS telt? Een deel van deze meisjes bevindt zich in een spagaat tussen de Marokkaanse cultuur thuis en de Westerse cultuur. Wat zijn de problemen van de vrijgevochten meisjes, die zich afzetten tegen hun streng gelovige omgeving? Drie jonge vrouwen vertellen hun verhaal.
Mag ik vragen wat er met deze zin geïmpliceerd word?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Radioheart het volgende:
Ik ken serieus maar 3 normale beschaafde negers...
en dat alle negers die je kentquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Radioheart het volgende:
Ik ken serieus maar 3 normale beschaafde negers...
dat jaquote:Op zondag 21 november 2010 23:19 schreef alors het volgende:
Die Marokkaanse kereltjes uit die laatste link met hun dubbele moraal![]()
'roethof'. is dat haar artiestennaam of hoe zit datquote:Op maandag 8 november 2010 22:27 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL. Ik zag het even niet, zit weinig verschil tussen de f en t.
Ben je weer terug?quote:Op maandag 22 november 2010 04:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
'roethof'. is dat haar artiestennaam of hoe zit dat
Wat wil je als je ziet wat voor meiden het zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 19:01 schreef alors het volgende:
[knip]
Jezus die naiviteit van de meisjes is echt shocking, jongens van 17 die al een kind hebben en waar niks zinnigs uitkomt behalve 'ik moet geld'
Hoezo krijgt roos wel antwoord maar ik niet? :pquote:Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef Radioheart het volgende:
Dat alle andere negers die ik ken zich misdragen. het begon al op de basisschool. 3 negers in de klas, eentje rookte al op 11 jarige leeftijd wiet, de andere gooide met stoelen door de klas en ging naar een school voor moeilijk opvoedbare kinderen. alleen een van de negers gedroeg zich wel normaal, maar nu is ze ook een wangsterchick. O[p de middelbare waren mijn neger klasgenoten ook gewoon kansloos, wangsters, aan de drugs, altijd gillen en schreeuwen. behalve eentje, maar die was een halfbloed en homo. Nu op de uni zijn de negers wel wat normaler maar ook van die drama negerinnen. Behalve eentje, die gedraagt zich nog wel normaal, maar vind ik ook niet zo sympathiek omdat ze arrogant is.
dus op een aantal negatieve ervaringen die je met gekleurde mensen hebt gehad basseer je een mening?quote:Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef Radioheart het volgende:
Dat alle andere negers die ik ken zich misdragen. het begon al op de basisschool. 3 negers in de klas, eentje rookte al op 11 jarige leeftijd wiet, de andere gooide met stoelen door de klas en ging naar een school voor moeilijk opvoedbare kinderen. alleen een van de negers gedroeg zich wel normaal, maar nu is ze ook een wangsterchick. O[p de middelbare waren mijn neger klasgenoten ook gewoon kansloos, wangsters, aan de drugs, altijd gillen en schreeuwen. behalve eentje, maar die was een halfbloed en homo. Nu op de uni zijn de negers wel wat normaler maar ook van die drama negerinnen. Behalve eentje, die gedraagt zich nog wel normaal, maar vind ik ook niet zo sympathiek omdat ze arrogant is.
je scheert alle antilianen/surinamers over 1 kam...quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:21 schreef Radioheart het volgende:
En het zijn geen gekleurde mensen. Ik ken Pakistani, Indonesiers.. allemaal met een kleurtje en dat zijn juist erg beschaafde mensen. het zijn gewoon echt antillianen en surinamers waar ik het over heb. Maar bij de laatste groep zie je het wel aan hun presidentskeuze.
De jongeren die voor Bouterse hebben gestemd, hebben de gebeurtenissen van vroeger niet of gedeeltelijk meegekregen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:44 schreef Radioheart het volgende:
Dat ze Bouterse weer hebben herkozen getuigt vand e mentaliteit en intelligentie van dat sneue volkje.
En ik moet de eerste beschaafde surinamer/antilliaan nog tegenkomen, en geloof me, in mijn woonplaats kom ik er zat tegen. Ze gaan altijd achterin de bus/tram zitten, stennis schoppen. Altijd luid, altijd brutaal. Bah.
Ik heb niks tegen negers in het algemeen, die halfbloed was half Keniaans en zijn vader was ook gewoon normaal. Het ligt dus echt aan de plaats waar ze vandaan komen/hun ouders vandaan komen.
Daar heeft schenkstroop 100% gelijk in dat soort mannetjes worden geselecteerd op eenquote:Op maandag 21 december 2009 08:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar die schreeuwlelijke aapjes hebben dé sociale status gekregen van TMF. Beschaafde mannen zijn afgeschilderd als zijnde saai en hebben een slécht imago. Dus krijgen zij geen sex met mooie jonge chickies
Bron?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:09 schreef Radioheart het volgende:
natuurlijk zijn er ook normale surinamers en antillianen, maar dan wel een klein percentage.
Al deel ik uw frustratie over dat er in bijna alle democratieën erg veel mensen zijn die totaal geen benul hebben van waar ze op stemmen. Dat is geen geldige reden om alle bewoners van een land weg te zetten als debielen. Het gebruik van het woord debiel als scheldwoord is overigens denigrerend tegenover geestelijk gehandicapten.quote:En hebben die jongeren geen ouders/opleiding gehad dan? Debiel land.
Wat een tenenkrommende aflevering. Die Turkse Nederlander wilde nog iets van zijn leven maken en was goed op weg, maar die Nederlandse sjonnies en sjaakies....quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu te zien op Ned.2
Over de straatcultuur in Renkum, een witte stad waar veel ex-woonwagenbewoners de buurt onveilig maken...
Heb hem al, wat een verschrikkelijke tokkies zegquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu te zien op Ned.2
Over de straatcultuur in Renkum, een witte stad waar veel ex-woonwagenbewoners de buurt onveilig maken...
Rauw en puur bedoel je?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:59 schreef Stansfield het volgende:
Wat was de naam van dat programma eigenlijk? Ik blijf dat toch altijd lachen vinden om te kijken, maar op uitzendinggemist kan ik het niet echt terugvinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |