abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88804223
Ik ken serieus maar 3 normale beschaafde negers...
  zondag 21 november 2010 @ 16:20:09 #152
236046 NotYou
tigerblood
pi_88978151
Nu op tv, zometeen maar eens terugkijken op uitzendinggemist:
quote:
Documentaireserie van Mildred Roethof. Afl.: Hoofddoek af. Roethof brengt de strijd in beeld van jonge Marokkaanse meisjes die geen hoofddoek willen dragen. In de media wordt veel gesproken over de Marokkaanse jongens. Wat je vaak over de meisjes hoort is dat het goed met ze gaat. Maar geldt dat voor alle 21.000 tienermeisjes die Nederland volgens het CBS telt? Een deel van deze meisjes bevindt zich in een spagaat tussen de Marokkaanse cultuur thuis en de Westerse cultuur. Wat zijn de problemen van de vrijgevochten meisjes, die zich afzetten tegen hun streng gelovige omgeving? Drie jonge vrouwen vertellen hun verhaal.
Link: http://player.omroep.nl/?aflID=11728771

[ Bericht 6% gewijzigd door NotYou op 21-11-2010 19:34:55 ]
Je suis Charlie Sheen
pi_88994707
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Radioheart het volgende:
Mag ik vragen wat er met deze zin geïmpliceerd word?
“An interesting thing is a good thing.”
pi_88994992
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Radioheart het volgende:
en dat alle negers die je kent :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 21 november 2010 @ 23:19:03 #155
123170 alors
zlata1234
pi_88997899
Die Marokkaanse kereltjes uit die laatste link met hun dubbele moraal :') :r
know'm sayin?
word? word.
pi_88998152
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:19 schreef alors het volgende:
Die Marokkaanse kereltjes uit die laatste link met hun dubbele moraal :') :r
dat ja :')

die probeerden ook wat krom is recht te mauwen
  maandag 22 november 2010 @ 04:53:01 #157
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89002224
quote:
6s.gif Op maandag 8 november 2010 22:27 schreef pberends het volgende:

[..]

LOL. Ik zag het even niet, zit weinig verschil tussen de f en t :P.
'roethof'. is dat haar artiestennaam of hoe zit dat :P
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_89009580
Dat alle andere negers die ik ken zich misdragen. het begon al op de basisschool. 3 negers in de klas, eentje rookte al op 11 jarige leeftijd wiet, de andere gooide met stoelen door de klas en ging naar een school voor moeilijk opvoedbare kinderen. alleen een van de negers gedroeg zich wel normaal, maar nu is ze ook een wangsterchick. O[p de middelbare waren mijn neger klasgenoten ook gewoon kansloos, wangsters, aan de drugs, altijd gillen en schreeuwen. behalve eentje, maar die was een halfbloed en homo. Nu op de uni zijn de negers wel wat normaler maar ook van die drama negerinnen. Behalve eentje, die gedraagt zich nog wel normaal, maar vind ik ook niet zo sympathiek omdat ze arrogant is.
pi_89009606
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 04:53 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

'roethof'. is dat haar artiestennaam of hoe zit dat :P
Ben je weer terug?
pi_89010046
quote:
15s.gif Op zondag 6 december 2009 19:01 schreef alors het volgende:
[knip]

:{ Jezus die naiviteit van de meisjes is echt shocking, jongens van 17 die al een kind hebben en waar niks zinnigs uitkomt behalve 'ik moet geld' 8)7
Wat wil je als je ziet wat voor meiden het zijn.
De gemiddelde antillaan of middenoosten gast die weet dan de gemiddelde Nl meid nogal naief en dom is en altijd openstaat voor vlijerij. :Y Die meiden komen vaak uit gezinnen van het niveau Shirley Wilson en smachten dus naar aandacht en trappen dan overal in. :Y

oud nieuws ,en is al jaren zo en gaat maar door te meer die meiden zelf er niks tegen doen en zich er niet tegen wapenen en vaak ook met soortgelijk meiden omgaan zodat het cirkeltje altijd rondblijft. }:|
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89035301
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef Radioheart het volgende:
Dat alle andere negers die ik ken zich misdragen. het begon al op de basisschool. 3 negers in de klas, eentje rookte al op 11 jarige leeftijd wiet, de andere gooide met stoelen door de klas en ging naar een school voor moeilijk opvoedbare kinderen. alleen een van de negers gedroeg zich wel normaal, maar nu is ze ook een wangsterchick. O[p de middelbare waren mijn neger klasgenoten ook gewoon kansloos, wangsters, aan de drugs, altijd gillen en schreeuwen. behalve eentje, maar die was een halfbloed en homo. Nu op de uni zijn de negers wel wat normaler maar ook van die drama negerinnen. Behalve eentje, die gedraagt zich nog wel normaal, maar vind ik ook niet zo sympathiek omdat ze arrogant is.
Hoezo krijgt roos wel antwoord maar ik niet? :p
pi_89035549
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef Radioheart het volgende:
dus op een aantal negatieve ervaringen die je met gekleurde mensen hebt gehad basseer je een mening?
erg generaliserend!
had je hetzelfde gereageerd als betreffende personen blank waren geweest?

[ Bericht 0% gewijzigd door roos85 op 22-11-2010 23:16:43 ]
pi_89047709
Ja, want dan had ik ze onder de noemer tokkies geplaatst. Mensen uit een bepaald milieu gedragen zich altijd hetzelfde lijkt het wel.
pi_89047736
En het zijn geen gekleurde mensen. Ik ken Pakistani, Indonesiers.. allemaal met een kleurtje en dat zijn juist erg beschaafde mensen. het zijn gewoon echt antillianen en surinamers waar ik het over heb. Maar bij de laatste groep zie je het wel aan hun presidentskeuze.
pi_89047915
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:21 schreef Radioheart het volgende:
En het zijn geen gekleurde mensen. Ik ken Pakistani, Indonesiers.. allemaal met een kleurtje en dat zijn juist erg beschaafde mensen. het zijn gewoon echt antillianen en surinamers waar ik het over heb. Maar bij de laatste groep zie je het wel aan hun presidentskeuze.
je scheert alle antilianen/surinamers over 1 kam...

en wat moet ik aan de presidentskeuze zien?
pi_89048438
Dat ze Bouterse weer hebben herkozen getuigt vand e mentaliteit en intelligentie van dat sneue volkje.

En ik moet de eerste beschaafde surinamer/antilliaan nog tegenkomen, en geloof me, in mijn woonplaats kom ik er zat tegen. Ze gaan altijd achterin de bus/tram zitten, stennis schoppen. Altijd luid, altijd brutaal. Bah.

Ik heb niks tegen negers in het algemeen, die halfbloed was half Keniaans en zijn vader was ook gewoon normaal. Het ligt dus echt aan de plaats waar ze vandaan komen/hun ouders vandaan komen.
pi_89086427
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:44 schreef Radioheart het volgende:
Dat ze Bouterse weer hebben herkozen getuigt vand e mentaliteit en intelligentie van dat sneue volkje.

En ik moet de eerste beschaafde surinamer/antilliaan nog tegenkomen, en geloof me, in mijn woonplaats kom ik er zat tegen. Ze gaan altijd achterin de bus/tram zitten, stennis schoppen. Altijd luid, altijd brutaal. Bah.

Ik heb niks tegen negers in het algemeen, die halfbloed was half Keniaans en zijn vader was ook gewoon normaal. Het ligt dus echt aan de plaats waar ze vandaan komen/hun ouders vandaan komen.
De jongeren die voor Bouterse hebben gestemd, hebben de gebeurtenissen van vroeger niet of gedeeltelijk meegekregen.
Het land verkeerd in een crisis, je kan het mensen niet kwalijk nemen dat ze uit wanhoop op een bepaalde politicus stemmen.
het feit dat deze man uberhaupt zich weer verkiesbaar heeft kunnen stellen is weer een andere discussie.

doordat je vervelende ervaringen mee maakt in jouw woonplaats, hoeft niet te zeggen dat iedere Antiliaan/Surinamer zo is.
pi_89089076
dat zeg ik ook niet, alleen zijn die vervelende ervaringen landelijk, ik hoor er zovaak mensen over klagen. natuurlijk zijn er ook normale surinamers en antillianen, maar dan wel een klein percentage. En hebben die jongeren geen ouders/opleiding gehad dan? Debiel land.
pi_89159656
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2009 08:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar die schreeuwlelijke aapjes hebben dé sociale status gekregen van TMF. Beschaafde mannen zijn afgeschilderd als zijnde saai en hebben een slécht imago. Dus krijgen zij geen sex met mooie jonge chickies :{
Daar heeft schenkstroop 100% gelijk in dat soort mannetjes worden geselecteerd op een
uiterlijk het maak niet uit wat ze zingen.

Als je niet knap bent en je heeft wel zelfvertrouwen en je ziet er vezorgd uit zul je nooit van
je leven een vrouw krijgen die echt van je houdt of je moet zeer rijk zijn maar dat is dan schijn
Dat durf ik je met absolute zekerheid te zegen.
pi_89226933
Die racistische reacties :r
Alsof elke donkere jongen een crimineel is. En niet alle vmbo-meisjes zijn leeghoofdige sletjes.
En er zijn bij mij in de klas genoeg meiden die zo in deze documentaire zouden kunnen zitten, en dat zijn vwo'ers, dus dat zegt ook niet alles!
Waar blijft de moderator eigenlijk :?

Ik vond de docu vooral erg triest. Zielig dat die meiden blijkbaar zo'n lage eigendunk hebben dat zo zoveel rotzooi pikken.
En met hun normen en waarden is het ook niet al te best gesteld, want als je het een goed teken vind dat de vader van je ongeboren kind zijn vorige vriendin met kind heeft achtergelaten, dan klopt er ook iets niet... :N

[ Bericht 16% gewijzigd door HappyGirl91 op 27-11-2010 17:00:34 ]
pi_89227238
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:09 schreef Radioheart het volgende:
natuurlijk zijn er ook normale surinamers en antillianen, maar dan wel een klein percentage.
Bron?
quote:
En hebben die jongeren geen ouders/opleiding gehad dan? Debiel land.
Al deel ik uw frustratie over dat er in bijna alle democratieën erg veel mensen zijn die totaal geen benul hebben van waar ze op stemmen. Dat is geen geldige reden om alle bewoners van een land weg te zetten als debielen. Het gebruik van het woord debiel als scheldwoord is overigens denigrerend tegenover geestelijk gehandicapten.
  † In Memoriam † zaterdag 27 november 2010 @ 17:09:08 #172
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_89228729
Is die episode met dat tienerhoertje de moeite waard?
Of is het tenenkrommende oppervlakkigheid
:')
pi_89229242
Dat laatste... Maar we zijn niet anders gewend van Roethof.
pi_100127521
Nu te zien op Ned.2
Over de straatcultuur in Renkum, een witte stad waar veel ex-woonwagenbewoners de buurt onveilig maken...
pi_100148599
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu te zien op Ned.2
Over de straatcultuur in Renkum, een witte stad waar veel ex-woonwagenbewoners de buurt onveilig maken...
Wat een tenenkrommende aflevering. Die Turkse Nederlander wilde nog iets van zijn leven maken en was goed op weg, maar die Nederlandse sjonnies en sjaakies....
Ongelooflijk, wat een sneue figuren. En dan nog 'Wilders, Wilders' toejuichen, terwijl dit nou niet de type jongens zijn die zich ooit in de politiek verdiept hebben. Wat er verder nog mis is met dit Nederlandse tuig:

Het schorem denkt dat het recht heeft op een uitkering, want ik wil uitslapen tot 12.00 uur en wil Nikes. Op de vraag of het wel zo eerlijk is dat de Nederlandse belastingbetaler moet opdraaien voor hun uitkering, antwoordt het gajes: anderen, hun hebben toch ook een uitkering? :')
Het uitschot hang verder op de straten rond, provoceren, dronken, en vallen buurtbewoners lastig. Geweld wordt verheerlijkt, het geteisem vindt knuppels en vuurwapens normaal en showen dit ook. Ook racisme doet het goed onder dit gespuis.

Politiek Den Haag, word wakker en bestrijd het rommel! Weg met deze rotzooi uit Nederland.
  zondag 31 juli 2011 @ 12:01:45 #176
148823 znarch
ondertitel
pi_100152126
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu te zien op Ned.2
Heb hem al, wat een verschrikkelijke tokkies zeg :'( :'( :'(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_100160926
Wat was de naam van dat programma eigenlijk? Ik blijf dat toch altijd lachen vinden om te kijken, maar op uitzendinggemist kan ik het niet echt terugvinden.
  zondag 31 juli 2011 @ 17:22:33 #178
148823 znarch
ondertitel
pi_100161649
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:59 schreef Stansfield het volgende:
Wat was de naam van dat programma eigenlijk? Ik blijf dat toch altijd lachen vinden om te kijken, maar op uitzendinggemist kan ik het niet echt terugvinden.
Rauw en puur bedoel je?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_100162833
Nee deze:

Nu te zien op Ned.2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')